Oorlog BB vs. B0rg

DeletedUser

Guest
SDM is slim, maar verwacht nog steeds zeer veel verdediging aan DJVs kant en waarschijnlijk de uitroeiing van SDMs 2 vriendjes. SDM het is een slim en strategisch plan, maar het gaat waarschijnlijk niet werken
 

DeletedUser

Guest
SDM is slim, maar verwacht nog steeds zeer veel verdediging aan DJVs kant en waarschijnlijk de uitroeiing van SDMs 2 vriendjes. SDM het is een slim en strategisch plan, maar het gaat waarschijnlijk niet werken

Wij schatten DjV niet laag in hoor, helemaal niet zelfs!


Don't be affraid :D
 

DeletedUser

Guest
om even duidelijkheid in de situatie te scheppen, even een kaartje.
Hier is te zien dat *DjV* in de grensstreek sterker geclusterd ligt, dus logisch dat er ondersteuning in andere stammen is gezocht.
Bovendien ligt het gros van de dorpen van de 4 grootste =SdM= spelers ver van het slagveld vandaan.

sdmmh5.jpg
 

DeletedUser

Guest
TBS en [UFG] zijn dom besig, als je het goed bekijkt gaat TBS en [UFG] samen met djv ten onder, want als djv valt dan trek sdm verder en zullen ze zeker TBS en [UFG] aan gaan vallen.

met andere woorden TBS en [UFG] vallen hun eige schild aan.

kan het nog dommer:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
ik probeer me zelf alleen te verdedigen en uittebreiden, nergens last van
 

DeletedUser

Guest
ik bedoel heeft TBS of [UFG] al 1 iemand van jullie stam aangevallen ? want heb er nog niks van gezien ze hebben nog geen enkel dorpje kunne pakke
 

DeletedUser

Guest
ze proberen mij te pakken, 40 aanvallen op komst, alleen staan me dorpen te vol voor een echt val of overnamen
 

DeletedUser

Guest
ik bedoel maar TBS vallen mij en danna aan, 1 stam tegen 2 spelers kan het nog laffer...
 

DeletedUser

Guest
succes aan alle 4 de stammen
ik hoop dat DJV niet enkel verdedigt en ook offensief inzet maar dit kan nog even duren dus zullen ze wel tijd genoeg hebben

ook een gokje op de reden waarom SDM "hulp" vroeg :
gewoon zodat het sneller gaat ? :p
 

DeletedUser

Guest
jawadde, volharden in de boosheid noem ik dit ... ongegeneerd

Het gedachtengoed hierachter nog proberen te verantwoorden.

Ik had graag SDM zelf zien komen, zelf ons eens alles uit de kast halen in een goed gevecht, dit verwacht wat ik onder hetgeen tribalwars wordt verstaan. stam tegen stam.

Ik begrijp die andere stammen weleenswaar totaal niet, zoals ik het bezie zitten ze in een lose-lose situation. Er zijn 2 uitkomsten

DJV houdt stand, kan de 3 stammen van zich af houden en uiteraard zal SDM zijn troepjes terug trekken waarna DJV zal hard terug slaan en zijn ze vogel voor de kat.

DJV houdt niet stand, valt, wordt overgenomen, ... in dat geval zal DJV verdwijnen en krijgen ze een nieuwe buur ... SDM,

maar waar moet SDM erna naartoe. SDM houdt de grote jongens te vriend door BG's ermee af te sluiten. In het noorden hebben ze CHAOS, in oosten hebben ze TRUST, in het zuden hebben ze KWSNI ...

Wie dan denkt dat SDM hun braafjes met rust zal laten omdat ze ook eens een paar aanvallen tegen DJV hebben gelanceerd zal bedrogen uitkomen vrees ik ... Dus in dat geval zijn ze ook geschoren ...

Weet me nu eens uit te leggen waarom zij hier in godsnaam aan meedoen...

Om lafaardig iemand in de rug aan te vallen en dan 'tacktiek' te noemen getuigd van groot niveau moet ik zeggen.

ik heb er niets op tegen om ten onder te gaan mocht het ervan komen in een groot gevecht waar ik me vereerd zou voelen aan mee te hebben gedaan, maar deze manier van speler veracht ik zowaar.

Maar ja, je moet doen wat je niet laten kunt i guess.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er ook wel bang voor dat =Sdm= gewoon doorgaat eerste even een bondgenootschap houden om alles bij te vullen en dan gaan ze gewoon TSb en UFG overnemen.
 

DeletedUser

Guest
jawadde, volharden in de boosheid noem ik dit ... ongegeneerd

Het gedachtengoed hierachter nog proberen te verantwoorden.

Ik had graag SDM zelf zien komen, zelf ons eens alles uit de kast halen in een goed gevecht, dit verwacht wat ik onder hetgeen tribalwars wordt verstaan. stam tegen stam.

Ik begrijp die andere stammen weleenswaar totaal niet, zoals ik het bezie zitten ze in een lose-lose situation. Er zijn 2 uitkomsten

DJV houdt stand, kan de 3 stammen van zich af houden en uiteraard zal SDM zijn troepjes terug trekken waarna DJV zal hard terug slaan en zijn ze vogel voor de kat.

DJV houdt niet stand, valt, wordt overgenomen, ... in dat geval zal DJV verdwijnen en krijgen ze een nieuwe buur ... SDM,

maar waar moet SDM erna naartoe. SDM houdt de grote jongens te vriend door BG's ermee af te sluiten. In het noorden hebben ze CHAOS, in oosten hebben ze TRUST, in het zuden hebben ze KWSNI ...

Wie dan denkt dat SDM hun braafjes met rust zal laten omdat ze ook eens een paar aanvallen tegen DJV hebben gelanceerd zal bedrogen uitkomen vrees ik ... Dus in dat geval zijn ze ook geschoren ...

Weet me nu eens uit te leggen waarom zij hier in godsnaam aan meedoen...

Om lafaardig iemand in de rug aan te vallen en dan 'tacktiek' te noemen getuigd van groot niveau moet ik zeggen.

ik heb er niets op tegen om ten onder te gaan mocht het ervan komen in een groot gevecht waar ik me vereerd zou voelen aan mee te hebben gedaan, maar deze manier van speler veracht ik zowaar.

Maar ja, je moet doen wat je niet laten kunt i guess.


och man , frustratie druipt er af. Heb alle bladzijden eens gelezen . Allemaal grote zever ja. Het gaat erover wie wint , de manier waarop is bijzaak . Oorlog is nooit mooi en slachtoffers vallen er altijd .
Het is echt belachelijk hoe je deze oorlog beschimpt , vecht gewoon en hou je hoofd omhoog , met hier te klagen geraak je geen stap vooruit
op w1 heb ik het ook meegemaakt , heb er veel uit geleerd. (daar was het 2 stammen tegen 1 speler)
 

DeletedUser

Guest
amai na die kaart te hebben gezien zie ik dat ik echt tussen de 2 zit
 

DeletedUser

Guest
je ligt een beetje door *DjV* heen je bent vast blij met die fusie chaos + trust = een bondgenootschap voor jouw waardoor =SdM= je niks aan kan doen.
 

DeletedUser

Guest
..

waarom de 2 stammen oorlog hebben weet ik niet :p

maar ik denk dat het niet nodig is voor sdm om bondgenoten te zoeken omdat ze ons gewoon hadden kunnen omsingelen en als er geen uitbreidingsmogenlijkheden zijn voor ons wat dan:confused: dan moeten wij aanvallen en heeft SDM zijn zin nu gaan julllie gehaast te werk en verspillen jullie massas troepen en zitten jullie opgescheept met 2 nuteloze bondgenootschappen
 

DeletedUser

Guest
TBS en [UFG] zijn dom besig, als je het goed bekijkt gaat TBS en [UFG] samen met djv ten onder, want als djv valt dan trek sdm verder en zullen ze zeker TBS en [UFG] aan gaan vallen.

met andere woorden TBS en [UFG] vallen hun eige schild aan.

kan het nog dommer:confused::confused::confused:

Dit getuigd meer van jullie als stam dan van ons als stam, als wij afspraken maken met andere stammen (hoe klein ze misschien ook zijn/lijken)

Wij houden ons daaraan, dus TSB en [UFG] gaan helemaal niet ten onder :rolleyes:

Er is 1 mogelijkheid dat ze wel door ons ten onder gaan en dat zou zijn wanneer ze zich niet aan de afspraak houden, maar dat doen ze wel, dus ik begrijp niet waar je het over hebt..

Edit en dat gezever over "schild" is ook onzin, want wat heb je aan een "schild" waardoor je steeds wordt aangevallen, en dan hebben jullie het over het niveau van SdM :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4045

Guest
Dit getuigd meer van jullie als stam dan van ons als stam, als wij afspraken maken met andere stammen (hoe klein ze misschien ook zijn/lijken)

Wij houden ons daaraan, dus TSB en [UFG] gaan helemaal niet ten onder :rolleyes:

Er is 1 mogelijkheid dat ze wel door ons ten onder gaan en dat zou zijn wanneer ze zich niet aan de afspraak houden, maar dat doen ze wel, dus ik begrijp niet waar je het over hebt..

Er word nergens gesproken over een eeuwige afspraak, dus op den duur graven ze nog hun eigen graf.
 
Bovenaan