Oorlog BB vs. B0rg

DeletedUser

Guest
Omdat er overal al iets over gelult wordt, dan maar een topic waar alleen de oorlog tussen ons aan bod komt.

Dat het topic vrij laat is is alleen maar omdat het nu niet echt een spectakel zal gaan worden, maar schijnbaar zijn er toch mensen die behoefte hebben om af te reageren en allerlei complotten uitdenken, dus vanaf heden kan dat hier.

Dus kom maar op met al die theorien etc, want meestal lach ik me 3x krom om de veronderstellingen die worden gedaan! :D


Om even informatie neer te zetten die we kwijt willen en die dus 100% correct is.

=SdM= is in oorlog met *DjV* en krijgt hulp van twee niet echt bekende stammen, maar ze doen wat in hun vermogen ligt en dus op hun manier erg goed hun best. Respect hiervoor! Dit zijn TSB en [UFG]. Dan denk je misschien, zij 4 mille SdM 20 mille SdM kon dat toch wel alleen? Ja misschien ook wel, maar toch hebben we ervoor gekozen deze oorlog samen met hen te doen. Wel we doen dit niet voor niets en ik ben benieuwd wie hier de theorie verzint die het dichtst in de buurt van de werkelijkheid komt.

Op dit moment gaat het redelijk, het had beter gekunt, maar ook slechter.

Mochten er nog vragen zijn, ik zal mijn best doen deze zo goed mogelijk te beantwoorden binnen de grenzen van wat we willen vertellen natuurlijk.:p
 

DeletedUser

Guest
choas moet slim zijn en nu =sdm= aanvallen,

sdm is djv constant aan het aanvallen...
sdm wordt dus zwakker en zwakker.
en choas kan sdm makkelijk aan nu wandt *djv* vecht zonder diplomatie dan mee
 

DeletedUser

Guest
2 top 10 stammen die oorlog voeren tegen elkaar is toch wel iets. Zelfs al waren het 2 top 20 stammen was het intressant. Als het maar niet zo'n eenzijdig taffereel wordt of het alleen om paar overnames gaat etc ...

Wat actie, wat rapportjes altijd leuk :D
 

DeletedUser

Guest
choas moet slim zijn en nu =sdm= aanvallen,

sdm is djv constant aan het aanvallen...
sdm wordt dus zwakker en zwakker.
en choas kan sdm makkelijk aan nu wandt *djv* vecht zonder diplomatie dan mee

ben maar eens vaker op het forum voordat je zoiets zegt
=SdM= heeft een BG met CHAOS


en nu over de theorie waarom =SdM= die andere 2 stammen erbij heeft gevraagd. Volens mij i er namelijk al een tijdje geden een massale actie van =SdM=geweest op Lkingpin, maar zijn dorpen stondentoen bomvol en daarna stond snel genoeghet hele front vol. Door 2 stamenaan d andere kant mee te laten helpen wordt het oor *DjV* een twefrontenoorlog e moeten ze dus hun efence verdelen
 

DeletedUser

Guest
ben maar eens vaker op het forum voordat je zoiets zegt
=SdM= heeft een BG met CHAOS


en nu over de theorie waarom =SdM= die andere 2 stammen erbij heeft gevraagd. Volens mij i er namelijk al een tijdje geden een massale actie van =SdM=geweest op Lkingpin, maar zijn dorpen stondentoen bomvol en daarna stond snel genoeghet hele front vol. Door 2 stamenaan d andere kant mee te laten helpen wordt het oor *DjV* een twefrontenoorlog e moeten ze dus hun efence verdelen

Kijk, idd dat is één van de redenen geweest waarom het voor ons gunstig is.
 

DeletedUser

Guest
choas moet slim zijn en nu =sdm= aanvallen,

sdm is djv constant aan het aanvallen...
sdm wordt dus zwakker en zwakker.
en choas kan sdm makkelijk aan nu wandt *djv* vecht zonder diplomatie dan mee

Slim???? Ik weet vele redenen op te noemen waarom het niet slim is :) de reden die jij noemt is denk de enige reden waarom het wel slim zou zijn, maar meestal hangt een beslissing van meer dan 1 factor af.
 

DeletedUser

Guest
choas moet slim zijn en nu =sdm= aanvallen,

sdm is djv constant aan het aanvallen...
sdm wordt dus zwakker en zwakker.
en choas kan sdm makkelijk aan nu wandt *djv* vecht zonder diplomatie dan mee

weet niet wat daar zo slim aan is , alsof we verzwakken door aan te vallen , ik dacht dat aanval de beste verdediging is . En daarbij , ik verlies geen defense door aan te vallen.
en vanaf dat er nieuwe dorpen zijn produceren deze weer defence , so...
 

DeletedUser

Guest
choas moet slim zijn en nu =sdm= aanvallen,

sdm is djv constant aan het aanvallen...
sdm wordt dus zwakker en zwakker.
en choas kan sdm makkelijk aan nu wandt *djv* vecht zonder diplomatie dan mee

Hij bedoelt waarschijnlijk dat ze een BG met CHAOS willen zonder enige moeite te hoeven doen dmv diplomatieke besprekingen, zonder in te zien dat een dergelijk BG bij voorbaat kansloos is.
 

DeletedUser

Guest
bondgenootschappen zijn zowieso onzinnig , bah, je speelt toch om te vechten of niet
 

DeletedUser

Guest
van wie kwam het idee van SDM of van die andere 2 stammen?
en zijn er hier ook vertegenwoordigers van DJV?
 

DeletedUser

Guest
Eh maar heeft =SdM= ook een bg met UFG en TSB nu?

En trouwes ik ben van *DjV* :D
 

DeletedUser

Guest
Als ex member van =Sdm= wens ik ze veel succes.:) Heb in de tijd dat ik speelde wss es een dorp of 2 genomen van lkingpin :D Go sdm :p
 

DeletedUser

Guest
van wie kwam het idee van SDM of van die andere 2 stammen?
en zijn er hier ook vertegenwoordigers van DJV?

Het idee lag er bij ons al wel, maar het heeft eigenlijk pas vorm gekregen door deze twee stammen. Dus in feite was het een idee van alle drie
 

DeletedUser

Guest
Eh maar heeft =SdM= ook een bg met UFG en TSB nu?

En trouwes ik ben van *DjV* :D

Wij houden ons aan onze afspraken, houden zij zich er ook aan dan resulteert dit dat bepaalde toegezegde afspraken ook daadwerkelijk worden uitgevoerd. Wat die afspraken allemaal zijn, die ga ik je niet vertellen :D Dat weten degene die hiermee te maken hebben wel.
 

DeletedUser

Guest
...

Tot voor kort had ik veel respect voor SDM. Ze wisten goed samen te werken, gingen er hard tegenaan en speelden voor zover ik wist het spel erg goed.

Zelfs na de aanvallen op mijn dorpen, kon ik niets dan bewondering opbrengen. wroeging is niet iets wat ik had, want als ikzelf een vijand temidden van mijn territorium zou hebben, zou ik die ook weg willen en op de manier hoe ze tewerk gingen was ik ook maar een en al lof.

Het is en blijft een spel en het spel werd rechtvaardig gespeeld, het was een mooi gevecht.

Zelf naar een aankomend treffen tussen onze stammen zat ik uit te kijken, ik ben geen sim city speler en had er wel zin in. posities werden dan al snel aan onze grenzen ingenomen. SDM had immers eens nap of BG aan al zijn grenzen en zou zich zo volop op ons kunnen concentreren op ons.

Maar het liep anders, anders dan ik had verwacht. SDM ging de buren in onze achtertuin aanspreken om hen voor hun kar te spannen.

Dat ze zoiets nog maar dachten vind ik al laag, ik had zoiets verwacht van een stam die gelijk als ons staat, maar een stam die dubbel zo groot is en zo centraal ligt zinkt toch wel erg diep hoor.

lafaardig troepjes naar onze westgrenzen laten sturen voor ondersteuning om hen te 'gebruiken' als moreelbreker. Tjonge jonge. Is dit dan het grote SDM? is dat hun prijs hoe ze zich laten kennen? Bang om een paar aanvalslegertjes te laten stuk lopen. cheap hoor ... foei foei foei ... echt erg.

Het erge hieraan is dat mensen hier SDM dan nog succes komen wensen, een stam die een andere stam die dubbel zo groot is wil aanvallen en daarvoor langs alle kanten andere stammen aanspreekt.

Tot zover mijn respect ...

Maar zoals ik al eerder zei, het is ver gekomen
 
Bovenaan