Oorlog BB vs. B0rg

DeletedUser3166

Guest
het is nergens gezegt ;). ik ben er ook pas vandaag achtergekomen.

Wij trekken ook niet echt de aandacht. Echter als de aandacht ons opzoekt, laat aandacht dan correct geïnformeerd zijn door mbt tot dit onderwerp bijvoorbeeld stammenprofielen na te lezen ingame.;)
 

DeletedUser

Guest
Onze dumpstam legend is al snds 15 januari ofzo alle contacten mee verbroken. Als je wat meer zou opletten wist je dat ;)

tuurlijk , anders zouden die verliezen ook in jullie stat zitten , dat kun je toch niet maken hé , je zou teveel imago verliezen

geen probleem jongen , we zullen wel voor ze zorgen , we gaan ze assimileren , lol :rolleyes:
 

DeletedUser3166

Guest
tuurlijk , anders zouden die verliezen ook in jullie stat zitten , dat kun je toch niet maken hé , je zou teveel imago verliezen

geen probleem jongen , we zullen wel voor ze zorgen , we gaan ze assimileren , lol :rolleyes:

Hehe, jullie mannetjes doen me altijd zoveel lachen :D

Zoals ik ooit gezegd heb, hier op forum pakken ze je op alles wat je zegt :rolleyes:

ik zei dat we de stam gedumpt hadden, antwoord: slecht voor ons imago :rolleyes:

als ik de stam niet gedumpt had was het antwoord: massastam, 3stammen tegen 2 (firm en tcp), .... :rolleyes:

Zero, lippen op elkaar houden als je niks beters mee kan afkomen jongentje.:eek:
 

DeletedUser

Guest
nachtwaker zei:
Hehe, jullie mannetjes doen me altijd zoveel lachen

Zoals ik ooit gezegd heb, hier op forum pakken ze je op alles wat je zegt
De kunst is dus geen zaken te vermelden waarop je gepakt kan worden. Probeer politiek correct te blijven ;)

ik zei dat we de stam gedumpt hadden, antwoord: slecht voor ons imago

als ik de stam niet gedumpt had was het antwoord: massastam, 3stammen tegen 2 (firm en tcp), ....
Dus je hebt de stam gedumpt om geen massastam te zijn...?
 

DeletedUser3166

Guest
Ah Mijn goede vriend al capone :)

Jou zal ik nog even ter antwoord staan, hoewel ik het niet betwijfel dat je het ook weer in het negatieve zal trekken ;)

Legend is gedumpt omdat:

-3 stammen is inderdaad veel teveel
-Legend had geen actieve leiding (nog steeds niet)
-Het was een stam met grotendeels stoppende accounts die gedeeltelijk bij ons lagen en gedeeltelijk in firm, dus het was niet mogelijk ze allemaal in bescherming te nemen (de echt noodzakelijke hebben we naar BORG laten overkomen, dit waren er slechts 2).
-Veel te veel spelers van Firm (de eerst ex-firmers en nu weer ex-borgers) hadden destijds de vv van spelers in legend, informatie aan legend geven zou dus zorgen voor een te gemakkelijke lek.
 

DeletedUser

Guest
Zero, lippen op elkaar houden als je niks beters mee kan afkomen jongentje.:eek:

dit jongetje is oud genoeg om geen lessen te moeten krijgen van een gefrustreerd nachtwakertje

en om het met bastards z'n woorden te zeggen "je blijft bijten in m'n koekjes"

zielig eigenlijk...
 

DeletedUser3166

Guest
Ach ach zero, als je mij kent weet je dat ik er niet gefrustreerd van bent. Enkel voel ik enorm veel medelijden met de mensen die menen andere te kunnen afbreken op een forum. Of anders gezegd, mensen die er genoegen in scheppen.

Maar ik blijf altijd even vrolijk verder tokkelen op tw, no matter wat je ook zegt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach ach zero, als je mij kent weet je dat ik er niet gefrustreerd van bent. Enkel voel ik enorm veel medelijden met de mensen die menen andere te kunnen afbreken op een forum. Of anders gezegd, mensen die er genoegen in scheppen.

Maar ik blijf altijd even vrolijk verder tokkelen op tw, no matter wat je ook zegt ;)

ik ben blij dat je het zo opvat , de wereld heeft al miserie genoeg .

maar we spelen hier een rolletje hé , als je m'n avatar bekijkt kun je moeilijk verwachten dat ik met bloemetjes smijt . Dus ik verwacht eigenlijk niet minder dan dat je propaganda als propaganda ziet . Als je het serieus zou opvatten is er iets mis met de bovenkamer denk ik .

Dus hou maar op met medelijden te voelen want dat hoeft niet . Je haalt RL en TW door elkaar denk ik .;)
 

DeletedUser

Guest
dit jongetje is oud genoeg om geen lessen te moeten krijgen van een gefrustreerd nachtwakertje

en om het met bastards z'n woorden te zeggen "je blijft bijten in m'n koekjes"

zielig eigenlijk...

Zero, wil je soms nog wat koekjes?:D
Damn.. Weet ook niet wat er vanavond in mijn koekjes heeft gezeten:rolleyes:

No kidding :eek:
 
Bovenaan