Oorlog BB vs. B0rg

Reactiescore
1.733
Nu voel ik me gekwetst :eek:

Ochja, kzal er niet van sterven :D

oke oke ;)

bastard, king1tm9 en jij pwnen :) mr.antispam is de grootste noob die ik ooit heb gezien. zeggen dat ik niet kan vegen terwijl ik zijn dorpje helemaal kapot veegde ;) en dan moest die nog blij zijn dat ik dat dorpje niet heb gepakt ;).

sonnie jij bent de enagrootste noob :p.
 

DeletedUser19263

Guest
oke oke ;)

bastard, king1tm9 en jij pwnen :) mr.antispam is de grootste noob die ik ooit heb gezien. zeggen dat ik niet kan vegen terwijl ik zijn dorpje helemaal kapot veegde ;) en dan moest die nog blij zijn dat ik dat dorpje niet heb gepakt ;).

sonnie jij bent de enagrootste noob :p.


ben ik een plekje gedaald?

jammer ik wou zo graag de grootste noob zijn:(
 

DeletedUser3166

Guest
oke oke ;)

bastard, king1tm9 en jij pwnen :) mr.antispam is de grootste noob die ik ooit heb gezien. zeggen dat ik niet kan vegen terwijl ik zijn dorpje helemaal kapot veegde ;) en dan moest die nog blij zijn dat ik dat dorpje niet heb gepakt ;).

sonnie jij bent de enagrootste noob :p.

Dank je, ik was bijna op de afgrond van mijn leven :p

Maar ik zie niet goed in hoe sonnie het onderwerp van gesprek is en blijft in het topic =BB= vs borg :rolleyes: (dit is dan bedoeld op de antwoorden van mt spike en co)
 

DeletedUser19263

Guest
Dank je, ik was bijna op de afgrond van mijn leven :p

Maar ik zie niet goed in hoe sonnie het onderwerp van gesprek is en blijft in het topic =BB= vs borg :rolleyes: (dit is dan bedoeld op de antwoorden van mt spike en co)

ik heb nu eenmaal veel fans:)
 

DeletedUser

Guest
Dank je, ik was bijna op de afgrond van mijn leven :p

Maar ik zie niet goed in hoe sonnie het onderwerp van gesprek is en blijft in het topic =BB= vs borg :rolleyes: (dit is dan bedoeld op de antwoorden van mt spike en co)

sorry je hebt gelijk;),

ik zal morgen wat statistieken posten;). ik weet eigenlijk niet hoe de oorlog ervoor staat, ik weet alleen dat mdg bezig is;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: =BB=
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG BORG
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,179
Kant 2: 25,381
Verschil: 23,202

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 120
Kant 2: 95
Verschil: 25

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 18,684,345
Kant 2: 151,221,932
Verschil: 132,537,587

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,090,110
Kant 2: 923,703
Verschil: 166,407

image.php


... redelijk gelijk denk ik toch,
 

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad min of meer gelijk, maar als ik even =HI= erbij mag betrekken komt de gelijke stand nog beter tot uiting. Dat laat zien dat het verschil in de oorlog momenteel gelijk is aan 0. ;)
 

DeletedUser22326

Guest
Ik weet niet of het relevant is hoor, maar dan moeten jullie je dump stam LEGEND ook meerekenen (ik weet echter niet of hier dorpen van zijn overgenomen door BB, maar ik heb geen zin om het te checken).
 

DeletedUser3166

Guest
Ik weet niet of het relevant is hoor, maar dan moeten jullie je dump stam LEGEND ook meerekenen (ik weet echter niet of hier dorpen van zijn overgenomen door BB, maar ik heb geen zin om het te checken).

Onze dumpstam legend is al snds 15 januari ofzo alle contacten mee verbroken. Als je wat meer zou opletten wist je dat ;)
 
Bovenaan