Only versus =OAD=

DeletedUser

Guest
Je bent jaloers dat ik les geef aan de top 20 spelers van alle tw werelden! Enne GOEPE als je de 116p wilt zien kom maar op!:D

Ja lekker ben jij, nu net dat ik internt wordt kom je hier mee aan, pfff.

Maar goed, les in grammatica zal het niet zijn aangezien je niet een Goupaa normaal kan spellen:p
Maar de top 20, hmmm, das dus weer een Bingo getal voor je.
Zo help ik je hopelijk weer aan een sociaal leven als miljonair:p

Maar ook voor jou geld eerlijk zullen we alles delen, ik wacht wel netjes op mijn deel:p
 

DeletedUser

Guest
Ja lekker ben jij, nu net dat ik internt wordt kom je hier mee aan, pfff.

Maar goed, les in grammatica zal het niet zijn aangezien je niet een Goupaa normaal kan spellen:p
Maar de top 20, hmmm, das dus weer een Bingo getal voor je.
Zo help ik je hopelijk weer aan een sociaal leven als miljonair:p

Maar ook voor jou geld eerlijk zullen we alles delen, ik wacht wel netjes op mijn deel:p

Je snapt wel dat grammatica en spelling twee verschillende dingen zijn?
 

DeletedUser

Guest
Als je een topic over schoolvakken wilt openenen
Niemand houdt je tegen...

Maar oorspronkelijk ging dit hier over OAD vs Only:cool:

Misschien terug es over dat beginnen ^^

wie heeft de stats in de gaten gehouden de laatste tijd?
Ik zie dat Elucard nog steeds de eer van OAD als stamin de top5 moet hoog houden

Op dit moment alleenaan top met (...effe rap checken...) 6 dorpen winst op farwen.
Nu zit ik nog steeds te wachten op dat moment, dat ene moment, dat scharnierpunt bij OAD...
Wanneer zullen ze doorhebben dat only hun vijand is geworden; wanneer schiet deze 44,369dorpen ter waarde van 423,683,880punten wakker en blaast leven in wat ze een oorlog noemen?
Ik ben nog steeds van de overtuiging; Een oorlog voer je tussen 2 partijen:cool:
nu is het nog steeds tennissen tegen een muur voor only, geen beetje weerstand krijgen ze van OAD.
Integendeel, ze blijven maar internen:eek:
Das nu toch niet je eerste prioriteit tijdens een oorlog of ben ik nu al zo lang van tw dat dat al veranderd is.

En dan kijken we eens bij only en ja...: daar moeten we geen voorbeelden bij geven:rolleyes:
Nog steeds op snelheid; een ERB voor de fysicussen onder ons.
dorpen worden geëdeld zonder tegenstand zoals ik al eerder vermelde. Ik heb geen idee als er echt geen tegenstand is maar de stats blijven mijn enige Bijbel en die is onverbiddelijk op dit moment.

Wel zijn het nog steeds geen spelers van enig belang die worden aangevallen; het zijn nog steeds de inactievelingen bij OAD die de voorkeur dragen; Je kan hen natuurlijk geen ongelijk geven want die liggen nu eenmaal in de weg op dit moment.

Dan zullen de geïntresseerden in deze oorlog nog even moeten wachten tot de zware klappen worden uitgedeeld.
 

DeletedUser

Guest
Als je een topic over schoolvakken wilt openenen
Niemand houdt je tegen...

Maar oorspronkelijk ging dit hier over OAD vs Only:cool:

Misschien terug es over dat beginnen ^^

wie heeft de stats in de gaten gehouden de laatste tijd?
Ik zie dat Elucard nog steeds de eer van OAD als stamin de top5 moet hoog houden

Op dit moment alleenaan top met (...effe rap checken...) 6 dorpen winst op farwen.
Nu zit ik nog steeds te wachten op dat moment, dat ene moment, dat scharnierpunt bij OAD...
Wanneer zullen ze doorhebben dat only hun vijand is geworden; wanneer schiet deze 44,369dorpen ter waarde van 423,683,880punten wakker en blaast leven in wat ze een oorlog noemen?
Ik ben nog steeds van de overtuiging; Een oorlog voer je tussen 2 partijen:cool:
nu is het nog steeds tennissen tegen een muur voor only, geen beetje weerstand krijgen ze van OAD.
Integendeel, ze blijven maar internen:eek:
Das nu toch niet je eerste prioriteit tijdens een oorlog of ben ik nu al zo lang van tw dat dat al veranderd is.

En dan kijken we eens bij only en ja...: daar moeten we geen voorbeelden bij geven:rolleyes:
Nog steeds op snelheid; een ERB voor de fysicussen onder ons.
dorpen worden geëdeld zonder tegenstand zoals ik al eerder vermelde. Ik heb geen idee als er echt geen tegenstand is maar de stats blijven mijn enige Bijbel en die is onverbiddelijk op dit moment.

Wel zijn het nog steeds geen spelers van enig belang die worden aangevallen; het zijn nog steeds de inactievelingen bij OAD die de voorkeur dragen; Je kan hen natuurlijk geen ongelijk geven want die liggen nu eenmaal in de weg op dit moment.

Dan zullen de geïntresseerden in deze oorlog nog even moeten wachten tot de zware klappen worden uitgedeeld.


Dit lijkt me een A-munra post.
dit hoort meer bij VOL-INS-CN thuis dan van Only.

Maar misschien moet Oad voorbereiden of kwam het echt onverwacht??
Als een trouwe Nap ineens vijand wordt is het altijd ff schrikken. Maar ik schrijf Oad zeker nog niet af.

Hoorde Volcae( de voorloper van INS nu CN) zo ook ooit over Only, en moet je nu kijken. Only heeft gewonnen maar dat ging in het begin ook echt niet makkelijk, TFC heeft toen ook mega veel def gestuurd. Maar binnen half jaar begon Only als een diesel op kracht te komen. En nu is het meer de vraag wie gaat die motor uit zetten :p
 

DeletedUser43405

Guest
Dit lijkt me een A-munra post.
dit hoort meer bij VOL-INS-CN thuis dan van Only.

Maar misschien moet Oad voorbereiden of kwam het echt onverwacht??
Als een trouwe Nap ineens vijand wordt is het altijd ff schrikken. Maar ik schrijf Oad zeker nog niet af.

Hoorde Volcae( de voorloper van INS nu CN) zo ook ooit over Only, en moet je nu kijken. Only heeft gewonnen maar dat ging in het begin ook echt niet makkelijk, TFC heeft toen ook mega veel def gestuurd. Maar binnen half jaar begon Only als een diesel op kracht te komen. En nu is het meer de vraag wie gaat die motor uit zetten :p

Die NAP was, als ik het goed versta, al een maand eerder verbroken, dus van een verrassing kan je niet echt spreken denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Only
Side 2:
Tribes: =OAD=

Timeframe: 05/02/2011 12:30:00tot22/02/2011 22:27:13

Totale overnames:

Kant 1: 1,111
Kant 2: 1,435
Verschil: 324

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 557
Kant 2: 14
Verschil: 543

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,681,402
Kant 2: 13,793,822
Verschil: 3,112,420

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,305,919
Kant 2: 131,363
Verschil: 5,174,556

chart
 

DeletedUser

Guest
Dat goupaa Vol, Ins en CN in één adem noemt, lijkt me wel heel kort door de bocht, let op dat je niet crasht!
 

DeletedUser25273

Guest
Ik denk dat er een heel groot verschil is tussen InS en Only, namelijk dat wij er niet vanuit gaan dat we winnen. We doen ons best en tot op heden mogen we niet klagen over de resultaten, hopelijk voor ons blijven de resultaten komen. We komen vanzelf bij de actievere spelers van =OAD= en dan zullen we naar alle waarschijnlijkheid een stuk meer moeite moeten doen. De keuze om ons cluster op te schonen lijkt voorlopig de juiste te zijn geweest.
 

DeletedUser

Guest
weet je wat...

open miss een topicje "Latijnse spelling en gebruik ervan in het Algemeen Nederlands"
kan je daar rustig lekker discusiëren over een dode taal zonder of-topic te zijn ;)

tis maar een suggestie....
 

DeletedUser43405

Guest
Laten we teruggaan naar de oorlog tussen =OAD= en Only inderdaad! Geen reactie van =OAD= leden te zien hier?
 
Bovenaan