Only versus =OAD=

DeletedUser25273

Guest
Zojuist heeft Only de oorlog verklaard aan de stam =OAD=. Wij wensen beide partijen een sportieve strijd.

Beginstats van de oorlog:

Side 1:
Tribes: Only
Side 2:
Tribes: =OAD=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 308
Kant 2: 18
Verschil: 290

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,005,474
Kant 2: 175,279
Verschil: 2,830,195

chart
 

DeletedUser50957

Guest
Veel geluk aan OAD, jullie zullen het nodig hebben. :cool::D
 

DeletedUser

Guest
Deze stats geven een vertekenend beeld Demo...want vanmorgen is de oorlog verklaard..en deze dorpen die zijn overgenomen door jullie,waren vrnl intern dorpen,en al voor vanmorgen overgenomen....Dus tellen dezen nu niet mee,lijkt mij...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Deze stats geven een vertekenend beeld Demo...want vanmorgen is de oorlog verklaard..en deze dorpen die zijn overgenomen door jullie,waren vrnl intern dorpen,en al voor vanmorgen overgenomen....Dus tellen dezen nu niet mee,lijkt mij...

Goed lezen, er staat beginstats, startpunt dus. Ik tel ze dus idd niet mee.
 

DeletedUser

Guest
Veel succes met de oorlog, enige wat jammer hierin is dat wij Only dorpen in zuid hebben gegeven omdat ze meer front tegen CN wilden hebben.
Only heeft hier goed misbruik van gemaakt en hadden een ander doel dus hiermee, maar wij zullen zien wat gaat gebeuren OAD zal misschien vele dorpen nu verliezen omdat men binnen OAD niet hierop had gerekend dat Only zo snel al zou beginnen.

Petje af voor Demo dat hij altijd zo eerlijk is geweest.
 

DeletedUser43405

Guest
Veel plezier gewenst aan beide partijen in de oorlog.
 

DeletedUser41379

Guest
Veel succes aan beide partijen, laat de beste winnen.;)
 

DeletedUser25273

Guest
Veel succes met de oorlog, enige wat jammer hierin is dat wij Only dorpen in zuid hebben gegeven omdat ze meer front tegen CN wilden hebben.
Only heeft hier goed misbruik van gemaakt en hadden een ander doel dus hiermee, maar wij zullen zien wat gaat gebeuren OAD zal misschien vele dorpen nu verliezen omdat men binnen OAD niet hierop had gerekend dat Only zo snel al zou beginnen.

Petje af voor Demo dat hij altijd zo eerlijk is geweest.

Begin je direct met modder te gooien? Was te verwachten dat =OAD= weer verongelijkt zou reageren. De NAP is een maand geleden opgezegd en er is toen ook uitgebreide uitleg over het waarom geweest. Geen verborgen agenda, gewoon open kaart en ruim de tijd gegeven om er op in te spelen. Als je de ligging van Only bekijkt, dan zie je ook dat de grens met CN nog maar zeer beperkt is en dus niet alle leden edelruimte biedt. Teveel leden komen anders vast te liggen. Een oorlog kon dan ook niet uitblijven en als =OAD= dat niet ingecalculeerd had, dan hebben ze aardig lopen slapen. Dat =OAD= er niet blij mee is kan ik me levendig voorstellen, maar dat is nog geen reden om met modder te gaan gooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
dat is iig een stuk netter als hoe oad het toen bij ons aanpakte. 3 hele dagen ofzo?

iig heeft cn natuurlijk allang besloten om massaal op delete te gaan, dus de barbarenzee zal er toch komen. Dus veel plezier met bbd veroveren OAD! en veel plezier met OAD veroveren Only!
 

DeletedUser

Guest
dat is iig een stuk netter als hoe oad het toen bij ons aanpakte. 3 hele dagen ofzo?

iig heeft cn natuurlijk allang besloten om massaal op delete te gaan, dus de barbarenzee zal er toch komen. Dus veel plezier met bbd veroveren OAD! en veel plezier met OAD veroveren Only!

had verwacht dat je demo weer eens zou afkraken maar deze keer blijkbaar niet :)


suc6 bijde stammen

maar voral mijn oude stam only;)
 

DeletedUser

Guest
@demo een sportive tijd noem ik niet in de nacht edelen ;)

dus hij mag nooit in de nacht edelen want dat is niet sportief ? :eek:

wie wil nachten gaat nachten... wie wil slapen gaat slapen simpel he:rolleyes:

daarbij staat er sportive strijd en geen sportive tijd ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dus hij mag nooit in de nacht edelen want dat is niet sportief ? :eek:

wie wil nachten gaat nachten... wie wil slapen gaat slapen simpel he:rolleyes:

daarbij staat er sportive strijd en geen sportive tijd ^^

nee in de nacht opstaan om te edelen is levenloos. Sportieve strijd vind ik eerder dat je gewoon overdag edelt.
 

DeletedUser24068

Guest
nee in de nacht opstaan om te edelen is levenloos. Sportieve strijd vind ik eerder dat je gewoon overdag edelt.

Misschien slapen wij wel overdag.
Dan is het ook niet netjes moesten jullie dat doen... :p
 

DeletedUser41379

Guest
@demo een sportive tijd noem ik niet in de nacht edelen ;)

Ga ergens anders zielig doen... :confused::eek: Altijd over alles zanikken.
Er is een nachtbonus weet je... als Demo in nacht aanvalt, is hij meer troepen kwijt. Dit is zijn eigen keus dus...
Mondje dicht en ga eens wat meer leren over het spel! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide kampen! :)

Ps: Ik lees dat CN gaat op barbaar? Dit keer voor het echie? :eek:
 

DeletedUser1435

Guest
Succes aan beide kampen! :)

Ps: Ik lees dat CN gaat op barbaar? Dit keer voor het echie? :eek:

ja eigen schuld

ik word nu zelfs gestalkt door een matthijs die kostte wat het kost op mijn account wil :eek:

die is natuurlijk gestuurd door 1 van de 3 vijanden en als het op die manier moet :rolleyes:
 
Bovenaan