Only versus =OAD=

DeletedUser

Guest
dat is juist wat ik bedoel, de meeste =oad=-leden zijn nog bezig met bb's, inactieve spelers of interns ... en dat moet ook gebeuren natuurlijk .... pas als deze opgebruikt zijn zullen alle kanonnen richting ONLY gericht worden ....

Tja dat zegt dus genoeg over jullie speelstijl liever internen dan de vijand aanvallen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tja dat zegt dus genoeg over jullie speelstijl liever internen dan de vijand aanvallen:rolleyes:

aanvallen heb ik nog nooit gelaten, en voor het stoppen van staffy en het verraad van stafford waren we bij =oad= goed bezig tov only ... ondertussen zijn er nog een paar grote =oad=-spelers gestopt, logisch dus dat de balans momenteel in het voordeel van only overhelt .... maar het kan verkeren, zei bredero .... er kan nog van alles gebeuren ... only kan ook ooit te maken krijgen met stoppers of overlopers, of er kunnen er nog meer stoppen bij =oad= zodat het spel in één keer uit is, we zien wel ....
 

DeletedUser25273

Guest
aanvallen heb ik nog nooit gelaten, en voor het stoppen van staffy en het verraad van stafford waren we bij =oad= goed bezig tov only ... ondertussen zijn er nog een paar grote =oad=-spelers gestopt, logisch dus dat de balans momenteel in het voordeel van only overhelt .... maar het kan verkeren, zei bredero .... er kan nog van alles gebeuren ... only kan ook ooit te maken krijgen met stoppers of overlopers, of er kunnen er nog meer stoppen bij =oad= zodat het spel in één keer uit is, we zien wel ....

Carpe diem zei Horatius ooit en bovendien heeft only altijd voorgestaan op =OAD= op elk moment van de oorlog, ondanks dat ook wij accounts onderweg kwijt zijn geraakt en jullie een cluster van stafford cadeau hebben gekregen.
 

DeletedUser

Guest
aanvallen heb ik nog nooit gelaten, en voor het stoppen van staffy en het verraad van stafford waren we bij =oad= goed bezig tov only ... ondertussen zijn er nog een paar grote =oad=-spelers gestopt, logisch dus dat de balans momenteel in het voordeel van only overhelt .... maar het kan verkeren, zei bredero .... er kan nog van alles gebeuren ... only kan ook ooit te maken krijgen met stoppers of overlopers, of er kunnen er nog meer stoppen bij =oad= zodat het spel in één keer uit is, we zien wel ....

veraard kennen wij ook op w16:D

Maarja we knallen door.

Ik weet dat er in only uitzonderlijke spelers zitten Like Team Demo;)

Dus dorpen pakken is lastig.


Druk zetten is alles;)
 

DeletedUser39795

Guest
Leuke wereld hoor, mijn eerste wereld trouwens.
Zelfs ik ben nog een noobje geweest :eek:
 
Bovenaan