One Vodka too much?

Reactiescore
661
Laatst bewerkt:
Reactiescore
661
Ja, en hoe zit het met de stam Atlas, die frontdorpen edelt bij TUA en ons nu ookal tientallen aanvallen, maar het zijn DU's dus toegestaan?


Dan vind ik de mijne toch net iets leuker:
Kan het duidelijker?
Old gen <~> New gen.
:(
 

DeletedUser74404

Guest
Kan het duidelijker?
Old gen <~> New gen.
:(

Dat is een lied uit 2000! Marshall Mathers LP kwam uit in het jaar 2000.

Edit: Jouw liedje is dus uit 1973, dat is een tijd geleden, maar bedoel je dat het gerap duidelijker moet? Eminem maakt altijd heel erg duidelijke raps hoor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
661
Dat is een lied uit 2000! Marshall Mathers LP kwam uit in het jaar 2000.

Edit: Jouw liedje is dus uit 1973, dat is een tijd geleden, maar bedoel je dat het gerap duidelijker moet? Eminem maakt altijd heel erg duidelijke raps hoor!
Vond het eigenlijk best ok.

Maar laten we anders de jongens verder praten over de do's and don'ts van het internen! Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Hahaha man man man. Anderen mensen ezeltje noemen of wat dan ook laat zien hoe zwak je bent in communiceren. Het gaat mij er helemaal niet om de actie maar om hoe erover gesproken wordt. Blijkbaar ook niet goed gelezen dus.
Omdat je ezeltje als avatar hebt en je een verschrikkelijk moeilijk latijnse AF-Naam hebt waarvan je cum laude latijns afgestudeerd moet zijn om het fatsoenlijk en correct uit te spreken. Daarnaast wist ik niet dat je boos werd.
 

DeletedUser74404

Guest
Komt niet zo heel erg goed over als je tijdens een discussie iemand een ezeltje noemt he, hij weent niet maar reageert er enkel op.
 
Reactiescore
2.303
Geweldige trol trouwens, je weet precies hoelaat onze edels kwamen op kerstman dus

Dat is volledig correct. Daarom liep onze deff nog toen jullie het dorp namen. Hebben we overigens ook geen 1 edel gekilled. Wij wisten inderdaad perfect de timing van de edels !

Je zou dit persoonlijk aan de kerstman kunnen vragen maar zoals je zelf al zei kan je kijken naar de avdd die onze stam behaalden op de spelers van pm.

Nog vragen, of is het vervolgens gedaan met ons "zwart" maken met nogal zwak onderbouwde verwijten ?

Wij vragen ook onze edels bij @Duckje !
 

DeletedUser78389

Guest
Omdat je ezeltje als avatar hebt en je een verschrikkelijk moeilijk latijnse AF-Naam hebt waarvan je cum laude latijns afgestudeerd moet zijn om het fatsoenlijk en correct uit te spreken. Daarnaast wist ik niet dat je boos werd.

ik ben sinds mijn tentamen vanmiddag al met maten aan het zuipen geweest. Ik besef dat ik inderdaad te snel heb en boos heb gereageerd mijn excuses daarvoor. Maar ik vind dat nog steeds dat in verklein woordjes over iemand spreken denigrerend klinkt en waardeer dit niet zo.
 

DeletedUser78389

Guest
Een dorpenruil op een pakketjes wereld is als 30 euro in kleingeld omwisselen, maar er dan slechts 20 euro voor terug te krijgen.

Ik denk dat je onderhand zelf ook heb heb beseft dat ik nergens heb gezegd dat dit een 1 op 1 ruil moet zijn. En dat het puur om het feit gaat dat iemand zegt alleen te internen om een beter front maar vervolgens niet in gelijke mate (die hij zelf bepaald) iets af wilt staan in zijn du. Zodat hij of zij er geen kwantitatief voordeel van krijgt en vervolgens zegt op het af dat hij of zij het alleen doet wegens het front. Wees dan een man en zeg dat je het ook chill vind dat je er extra dorpen bij krijgt.

Wat een wener eigenlijk

Het is zo makkelijk om te denken vanuit je eigen schoenen als je iemand zijn comment leest. En niet na te denken over wat die ander op dat moment denkt of doet. Het inernet, daar staan de mensen gelijk klaar om slecht over iemand te spreken en ik hoop dan ook dat jij niet zo bent en dit een vergissing was. Ik ben dan ook een van de weinige die mijn verontschuldigingen aanbied nadat ik vind dat ik ergens verkeerd op heb gereageerd, merk ik.

Ik denk eigenlijk dat jij het ook niet heel prettig vind als iemand jou farmfoxje noemt in een negatieve context. Waarschijnlijk zal je dit nu niet willen toegeven, de meeste mensen kennende. Ik zou het stoer van je vinden als je dit wel deed. #niet hopen zeggen we dan maar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Ik denk dat je onderhand zelf ook heb heb beseft dat ik nergens heb gezegd dat dit een 1 op 1 ruil moet zijn.

Ik weet niet waar dit vandaan komt maar bij mijn weten heb ik niks over 1:1 ruilen specifiek gezegd, laat staan dat ik insinueerde dat jij dat hebt gezegd.

Elke ratio, naja oke niet elke maar je bergijpt wat ik bedoel, is al zo extreem duur op pakketjes werelden. Ben op CL12 bijv. boos geworden op een co omdat die constant edels zat bij te maken bij dorpen die niks meer konden edelen, puur omdat je edels aan het weggooien bent en op pakketjes werelden heb je het niet over 149k grondstoffen per edel, zoals op GM werelden, maar over miljoenen grondstoffen voor een honderdtal pakketjes.

En dat het puur om het feit gaat dat iemand zegt alleen te internen om een beter front maar vervolgens niet in gelijke mate (die hij zelf bepaald) iets af wilt staan in zijn du. Zodat hij of zij er geen kwantitatief voordeel van krijgt en vervolgens zegt op het af dat hij of zij het alleen doet wegens het front. Wees dan een man en zeg dat je het ook chill vind dat je er extra dorpen bij krijgt.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fout dat ze internen, maar dat ze er geen dorpen voor afstaan vind ik 200% te begrijpen. Dat dat een voordeel oplevert is zoals Cona zegt meer een juiste constatering dan een discussiepunt.
Of ze dat doen vanwege uitsluitend creeren van front of en kwantitatief voordeel is een wellus nietus spelletje waar ik me niet mee ga bemoeien. Maar again, ik begrijp de keuze geen dorpen af te staan meer dan goed.

Ik denk eigenlijk dat jij het ook niet heel prettig vind als iemand jou farmfoxje noemt in een negatieve context

Euh, Cona noemde je zo met daarbij slechts herhaling van je standpunt/ constatering. Er zat niets negatiefs in de context what so ever, daarom snap ik ook echt niet waarom je zo uit je slof schoot...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78389

Guest
Ik weet niet waar dit vandaan komt maar bij mijn weten heb ik niks over 1:1 ruilen specifiek gezegd, laat staan dat ik insinueerde dat jij dat hebt gezegd.

Elke ratio, naja oke niet elke maar je bergijpt wat ik bedoel, is al zo extreem duur op pakketjes werelden. Ben op CL12 bijv. boos geworden op een co omdat die constant edels zat bij te maken bij dorpen die niks meer konden edelen, puur omdat je edels aan het weggooien bent en op pakketjes werelden heb je het niet over 149k grondstoffen per edel, zoals op GM werelden, maar over miljoenen grondstoffen voor een honderdtal pakketjes.



Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fout dat ze internen, maar dat ze er geen dorpen voor afstaan vind ik 200% te begrijpen. Dat dat een voordeel oplevert is zoals Cona zegt meer een juiste constatering dan een discussiepunt.
Of ze dat doen vanwege uitsluitend creeren van front of en kwantitatief voordeel is een wellus nietus spelletje waar ik me niet mee ga bemoeien.

Ik denk eerder dat jij mij niet begrijpt. Mij gaat het er helemaal niet om dat ze internen. Voor mijn gevoel doet bijna iedereen dat. Het gaat mij erom dat je zegt op het af dat je het puur doet voor een beter front. En als ik dan zeg dat je er ook dorpen ergens anders in kan leveren zodat je laat zien dat het puur is om een beter front dat je er lacherig over doet en zegt dat dat dom is. Dat laat duidelijk zien dat je het maar al te fijn vind dat je er ook dorpen bijkrijgt in een betere verhouding dan als je een vijand had aangevallen. Als je 1 keer een clear wave stuurt ben je al 5 plus pakketje per off dorp kwijt. Dus doe gewoon niet schijnheilig en gedraag je als een man die zegt yo ik intern front omdat dat me een een betere positie geeft tegenover mijn vijand en ja ik vind het chill dat ik er daardoor gratis dorpen extra bij krijg en nee ik wil daarvoor niet compenseren met ander dorpen.

Mijn discussie is dus niet om de actie of om wat er gebeurd maar alleen om wat er gezegd wordt.
 
Reactiescore
1.094
Dus doe gewoon niet schijnheilig en gedraag je als een man die zegt yo ik intern front omdat dat me een een betere positie geeft tegenover mijn vijand en ja ik vind het chill dat ik er daardoor gratis dorpen extra bij krijg en nee ik wil daarvoor niet compenseren met ander dorpen

Volgens mij is dit letterlijk wat ze zeggen, front creeren = betere positie tov vijand, en ze compenseren niks omdat het duur is (dat zag ik ergens heel bewust gezegd worden). En het kwantitatieve voordeel is dan geen bijkomstige narigheid maar welke andere keuze hebben ze? Geen want compenseren is duur, en jumpen waardeloos op een wereld met zo'n laag boederijlimiet. Dus ik vind het logisch... dus again, niet naar mijn idee een discussiepunt

Vind trouwens de relatie van deze post van jou met mijn eerste post ver te zoeken maar bon..
 

DeletedUser78389

Guest
Volgens mij is dit letterlijk wat ze zeggen, front creeren = betere positie tov vijand, en ze compenseren niks omdat het duur is (dat zag ik ergens heel bewust gezegd worden). En het kwantitatieve voordeel is dan geen bijkomstige narigheid maar welke andere keuze hebben ze? Geen want compenseren is duur, en jumpen waardeloos op een wereld met zo'n laag boederijlimiet. Dus ik vind het logisch... dus again, niet naar mijn idee een discussiepunt

Vind trouwens de relatie van deze post van jou met mijn eerste post ver te zoeken maar bon..

Sorry maar ff, voor een edel heb je 1 pakketje per dorp nodig (een heel klein beetje meer). Ik zeg dat als je zo een moraalridder bent dat wanneer je op het af verkondigd dat je het doet om slechts een beter front te krijgen je dit kan tonen door een aantal dorpen ergens af te staan.

ff voor de duidelijkheid:
1. Ik zeg nergens maar dan ook nergens dat ik vind dat je dit moet doen.
2. Ik zelf ben absoluut niet tegen internen. (velen hier wel)

Er wordt tegen mij gezegd op het af dat er dorpen worden gepakt met als reden een beter front. (Helemaal prima ben ik het absoluut mee eens) Maar als je erbij zegt dat je het verkeerd vind om te edelen voor kwantitatief voordeel dan gaat er voor mijn gevoel wat mis.

Je hebt een massa en loopt al je clears dood (~20 pakketjes per dorp ~ 20 edels stel je bent full off) nu delen we dat door de helft want misschien loop je niet al je clears dood dus 10 edels. of 5 of 4 of 3 of 2. (geen rekening gehouden met mogelijke edels zelf nog die je dood loopt)
Of je internt en loopt nul clears dood en geen edels en verkondigd op het af dat dit alleen met de reden is om een beter front te krijgen. Als je zo een moraal ridder bent die dat zegt kun je je DU ook gewoon 2 dorpen van jou te laten pakken om te compenseren voor het verlies dat je anders bij een massa had gekregen. Dit zou mij tonen dat je ook echt een man bent die het puur doet voor een beter front. Je gaat me niet kunnen overtuigen dat je qua kosten minder dan 2 edels dood loopt (met edels of clears).

Het gaat mij nergens om dat het logisch is wat ze doen het gaat mij er alleen puur om wat er gezegd wordt.
 
Reactiescore
2.303
dwazen ezel.
 
Reactiescore
300
tenor.gif
 
Bovenaan