One Vodka too much?

Reactiescore
1.094
Een dorpenruil op een pakketjes wereld is als 30 euro in kleingeld omwisselen, maar er dan slechts 20 euro voor terug te krijgen.
 

DeletedUser67517

Guest
Vind het sws een kut discussie. Wat ezeltje suggereert is dat zijn vijand een handeling doet welke in zijn voordeel is. Namelijk (gratis) dorpen pakken om te fronten. Dat is een goede waarneming ansich, maar geen discussie waard.
 
Reactiescore
660
Voor zo goed ik het begreep heeft hij er geen problemen mee, alleen hoe het werd/wordt verwoord door bepaalde mensen. Dat is dan weer wat anders.
 

DeletedUser78389

Guest
Vind het sws een kut discussie. Wat ezeltje suggereert is dat zijn vijand een handeling doet welke in zijn voordeel is. Namelijk (gratis) dorpen pakken om te fronten. Dat is een goede waarneming ansich, maar geen discussie waard.

Hahaha man man man. Anderen mensen ezeltje noemen of wat dan ook laat zien hoe zwak je bent in communiceren. Het gaat mij er helemaal niet om de actie maar om hoe erover gesproken wordt. Blijkbaar ook niet goed gelezen dus.
 
Reactiescore
127
Hahaha man man man. Anderen mensen ezeltje noemen of wat dan ook laat zien hoe zwak je bent in communiceren. Het gaat mij er helemaal niet om de actie maar om hoe erover gesproken wordt. Blijkbaar ook niet goed gelezen dus.

Je bent toch ook een ezel. Mij mag je ook bier noemen hoor:D

b4ca2132346524e741d92d88a104e40a.png
 
Reactiescore
300
Trouwens, vodka had toch geen hulpjes van buitenaf ?, terwijl er def van umlaud naar de kerstman loopt om te deffen tegen TUA en dat er def van de stam atlas achter aanvallen van eyja aanloopt en ga zo maar door.

agjaa zo gaat het op het AF vrijwel altijd, het ene zeggen en daar ook glashard achter blijven staan en ingame gaan de zaakjes heel anders.

Laten we er gewoon eens allemaal niet om heen draaien en gewoon eerlijk zijn in plaats van een poppenkast spelletje opzetten op het AF.


PS. Vodka spelers, gaan jullie ook biertjes drinken met koningsnacht/dag ?
 
Reactiescore
2.303
Trouwens, vodka had toch geen hulpjes van buitenaf ?, terwijl er def van umlaud naar de kerstman loopt om te deffen tegen TUA en dat er def van de stam atlas achter aanvallen van eyja aanloopt en ga zo maar door.

agjaa zo gaat het op het AF vrijwel altijd, het ene zeggen en daar ook glashard achter blijven staan en ingame gaan de zaakjes heel anders.

Laten we er gewoon eens allemaal niet om heen draaien en gewoon eerlijk zijn in plaats van een poppenkast spelletje opzetten op het AF.


PS. Vodka spelers, gaan jullie ook biertjes drinken met koningsnacht/dag ?

Kerstman werd kwasie geinternd en wij waren aan het trollen. Anders stond de deff er al en zie je dat we binnen vodka een grotere osser van de dag zouden hebben.

Nog vragzn?
 
Reactiescore
420
Tequila is meer mijn ding.

Ik zal volgende keer gewoon op delete gaan in plaats van eerst mijn dorpen af te staan. Is het niet logisch dat TOP mijn dorpen pakt als het in hun edellijn ligt? Zoals aangegeven ging ik eerst DU zijn en toen ik toch genoeg activiteit bleek te hebben zijn we op zoek gegaan naar fusiemogelijkheden daar ik een achterstand had door eerst mindere activiteit + wat pech in de start. Door omstandigheden ging deze niet door en besloot ik om met wat oude vrienden te gaan spelen ( TOP ). Omdat ik nog 20 edels had en redelijk wat volle clears besloot ik eerst nog wat te groeien en mijn account op delete te gooien tijdens mijn vakantie.
 
Reactiescore
300
Kerstman werd kwasie geinternd en wij waren aan het trollen. Anders stond de deff er al en zie je dat we binnen vodka een grotere osser van de dag zouden hebben.

Nog vragzn?

Wou eigenlijk vragen of we geen koningsnacht/dag napje konden afspreken maar gezien alle vijandigheid die ik voel zal ik dat maar laten en mij co bevelen thuis te blijven :O nu hebben jullie zijn koningsdag verpest
 
Reactiescore
420
Sowieso is vieren voor een koning erg dom! Hij pakt al jullie geld af noobs!
 
Reactiescore
1.094
Hahaha man man man. Anderen mensen ezeltje noemen of wat dan ook laat zien hoe zwak je bent in communiceren. Het gaat mij er helemaal niet om de actie maar om hoe erover gesproken wordt. Blijkbaar ook niet goed gelezen dus.

Jeetje wat een overtrokken reactie. Cona had gewoon geen zin om je naam te typen waarschijnlijk
 
Reactiescore
461
Ik zal het hier ook nog maar eens zeggen. Internen om front te krijgen of om een speler op je account te zetten is niks mis mee ALS het account dat internt het niet doet om 1. strijd uit de weg te gaan en/of 2. een kwantitatief voordeel probeert te creëren waardoor het moeilijker als niet onmogelijk is voor de tegenstander om er door heen te komen. Voorbeeld: Platy/disney voorgaande classic hadden 8 accounts. Als je er een zou breken kwam er daar gewoon 1 voor in de plaats of internde ze tot ze er weer bovenop waren. Dit is totaal niet aan de orde bij Vodka, die maar 5 van de 6 leden heeft en The Orginal Principles naar het front toe internde in plaats van er van af. Als je een acc van Vodka breekt dan blijven er gewoonweg nog maar 4 over.

Een ander goed voorbeeld van een compleet intern account is The Fault In Our Stars classic 11.
En je vergeet het belangrijkste: is het een stamgenoot of een enemy ? Als het een stamgenoot of jezelf is dan moet je het natuurlijk zoals je hier doet goedpraten. Maar als het de enemy is dan moet je natuurlijk met allemaal andere negatieve argumenten afkomen
 

DeletedUser74404

Guest
Kerstman werd kwasie geinternd en wij waren aan het trollen. Anders stond de deff er al en zie je dat we binnen vodka een grotere osser van de dag zouden hebben.

Nog vragzn?

“Kwasie geinternd” erg dure intern, eentje die ons een dag of twee ervoor nog met een boel man heeft aangevallen, en waar wij eerder countertjes op hebben gegooid die ons ookal edels kostte, en een intern die ons uiteindelijk een aanvaller van 277k heeft bezorgd, ja was wel een goede intern.

Geweldige trol trouwens, je weet precies hoelaat onze edels kwamen op kerstman dus.

Jeetje wat een overtrokken reactie. Cona had gewoon geen zin om je naam te typen waarschijnlijk

SA is zoveel lastiger dan ezeltje ook he.
 

DeletedUser58227

Guest
"Wij hebben geen spelers of hulpjes buiten de stam"

Hoe vaak is nu al het tegendeel bewezen. Zoals Emile al zei begint de stam Vodka steeds meer op een troll te lijken.
 
Bovenaan