Nieuwe forum

DeletedUser66265

Guest
Naar mijn mening is het een drama. Ik vind het dan ook een achteruitgang. Overzichtelijkheid is ingeruild voor een paar fancy opties.

Dat je bericht krijgt wanneer iemamd je noemt of je quote en dat je weer berichten leuk kan vinden vind ik wel een vooruitgang.
 

DeletedUser38362

Guest
Dit is een forum die gemaakt is voor tablet en mobiele gebruikers, erg jammer dit.
Ik zie de problemen niet van het oude forum t.o.v. het nieuwe forum. Vage extra opties met sharen op facebook en twitter. Laten we eerlijk zijn, niemand gebruikt dat hier. De huidige trend dat alles oversimpel moet lijken is gewoon afschuwelijk. En dat je net 2 reacties op 1 beeldscherm van 1080p kwijt kan. Ik ben echt niet blind. Dit is een vreselijke toevoeging voor 90% van de forumgebruikers. Ik vind het erg jammer als jullie het forumbeleid voort zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kan me niet voorstellen dat er op dit systeem overgestapt is voor het gebruiksgemak. Zal wel een stuk goedkoper zijn. Wat is dit verschrikkelijk lelijk en onoverzichtelijk zeg.
 
Reactiescore
30
Iemand vernoemen voor een melding vind ik een goede toevoeging. Maar aan de layout mag wel nog wat gesleuteld worden ja. Veel te breed/groot gemaakt op het scherm.
 
Reactiescore
86
Vind ook dat het forum erg onoverzichtelijk is geworden. Bijna alles is dezelfde kleur waardoor de opbouw (wat juist chill aan het oude forum was) niet echt goed naar voren komt.

Mss even beetje met de kleuren van bepaalde delen experimenteren?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Aan het overzicht kan inderdaad nog het een en ander worden verbeterd
 
Reactiescore
30
Vind ook dat het forum erg onoverzichtelijk is geworden. Bijna alles is dezelfde kleur waardoor de opbouw (wat juist chill aan het oude forum was) niet echt goed naar voren komt.

Mss even beetje met de kleuren van bepaalde delen experimenteren?

Vind het wel baas dat jouw AFnaam niet meer op één regel past rofl
 

DeletedUser

Guest
De lay out vind ik wat matig, maar daar valt ook wel weer aan te wennen :)
 
Reactiescore
60
Weergeven op 75%, dan is er tenminste nog iets zichtbaar in het geheel.
Zware achteruitgang als je het mij vraagt.
 

DeletedUser858

Guest
Okeeee.... Dit is even flink wennen! Als het gaat wennen. Onoverzichtelijk (vooral op 100% weergave), lastig te vinden log-in knop, spuug lelijke smiley's. Heb eigenlijk de indruk dat deze lay-out iets té simplistisch is voor zo'n complex forum (complex in de zin van: veel fora's, topics, etc.)

Wel leuk dat die 'vind ik leuk'-optie voor forumberichten weer terug is! =)
 
Bovenaan