Nieuwe forum

DeletedUser73204

Guest
Dit is vooruitgang? Het is wel ideaal om het forumgebruik nog verder te verminderen. Dit leest gewoon beroerd:( en erg onhandig
 

DeletedUser

Guest
De favicon is ook erg lelijk. Totaal niet in lijn met de rest van tw
 

DeletedUser72071

Guest
Het is ook irritant dat je niet meer in een oogopslag kan zien welke topics nog ongelezen zijn. Lijkt me handig om dat weer dikgedrukt te maken zoals eerst.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat ik de "clicky" in mijn sig die er 9 jaar heeft gestaan niet meer kan terugzetten.
Heb dan wel na uren speuren de post gevonden, enkel maakt die nu gewoon een linkje naar het topic, ipv de betreffende post er meteen uit te pakken.

Iemand hier die weet hoe ik dat wel voor elkaar krijg?
 

DeletedUser65921

Guest
Linksonder op het nummer naast leuk klikken, dan krijg je de link naar de exacte post.
 

DeletedUser72071

Guest
Het is ook irritant dat je niet meer in een oogopslag kan zien welke topics nog ongelezen zijn. Lijkt me handig om dat weer dikgedrukt te maken zoals eerst.
Om de een of andere reden is nu alles dikgedrukt voor mij maar net nog niet :D
 

DeletedUser65921

Guest
Het is ook irritant dat je niet meer in een oogopslag kan zien welke topics nog ongelezen zijn. Lijkt me handig om dat weer dikgedrukt te maken zoals eerst.
Er staat naast de ava van de topicopener een bolletje bij de ongelezen topics.
Echter heb ik al gemerkt dat wat hij nu als gelezen markeert heel wat minder is dan wat je daadwerkelijk had gelezen.
 

DeletedUser

Guest
Kan niet het alleroudste forum terug, dat is echt veel rustiger en beter.
 
Reactiescore
1.140
Het is ook irritant dat je niet meer in een oogopslag kan zien welke topics nog ongelezen zijn. Lijkt me handig om dat weer dikgedrukt te maken zoals eerst.

Bij mij valt het wel redelijk te zien is nog ff wennen want is idd wel anders maar je kunt het wel gewoon zien.
alleen je zult nog wel ff keer elk topic moeten openen aangezien er nog geen markeer alles als gelezen knop is.
 

DeletedUser17616

Guest
De layout is echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Het oude forum terug graag.
 

DeletedUser61042

Guest
Ik was al bezig met afkicken van tw ik denk dat ik nu nog sneller ben afgekickt van het forum:D
 

DeletedUser63918

Guest
Om je uit die droom te halen, het oude forum gaat niet terugkomen. Nuttige feedback gaat wel zo goed mogelijk gebruikt worden om het voor jullie
Bij mij valt het wel redelijk te zien is nog ff wennen want is idd wel anders maar je kunt het wel gewoon zien.
alleen je zult nog wel ff keer elk topic moeten openen aangezien er nog geen markeer alles als gelezen knop is.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?forums/-/mark-read&date=1466515059
Hier markeer je het gehele forum als gelezen mee. Scheelt wel wat werk. :)
 
Reactiescore
976

DeletedUser76166

Guest
Ik ben geen fan, is er geen optie dat de oude layout hersteld kan worden?
 
Reactiescore
2.490
Oude lay-out gaat niet omdat het een geheel nieuwe software is, die was nodig (en kwam er uiteindelijk hoe dan ook aan).

Ikzelf ben niet geheel pro de overzichtelijkheid (moeten gerust meer dan 2 posts op 1 scherm passen idd). Rest is het een enorme verbetering.
 

Deleted User - 24028

Guest
Deze layout is zeer goed voor mobiele toestellen, veel beter dan de vorige omdat de tekst groter is en stukken overzichtelijker (op die fout met de balk die midden je scherm staat na). Jammer dat de layout niet echt aangepast is voor pc's. Pas bv volgende dingen aan en leesbaarheid is al velen malen beter:
- de totale breedte iets smaller zodat je niet met je hoofd moet bewegen om alles te zien.
- het linker deel met je naam en profielplaatje enzo iets breder -> zo breed als nodig om de "lid geworden: datum" of langere namen op 1 lijn te krijgen. -> nu maakt dat sommige posts van 1 lijn onnodig hoog omdat dit deel hoger is dan de post nodig heeft
- tekstgrote over het algemeen gewoon kleiner, voel me precies een bompa die op tekstgrote MEGA heeft gedrukt

En dit is dan nog maar gewoon voor in het topic en zou al een hele verbetering zijn :)
Ik vind het zelfs al beter als je alleen nog maar in je browser wat uitzoemt (control - scroll) alleen worden dan de berichten wel heel lang gerekt

EDIT: http://puu.sh/pB11r/eb1f3d53cf.png -> Veel beter toch. (op te foutjes door het snelle maken na)
 
Bovenaan