Nieuwe forum

DeletedUser75237

Guest
Sow, ik log voor het eerst in anderhalve maand & dat is wel eventjes schrikken zeg :p.

Ik zie wel wat leuke veranderingen waarvoor dank. Heb eventjes dit topic helemaal doorgelezen en ik kan zowat iedereen wel bijvallen. Iets wat me wel erg hard irriteert is die spastische cirkel als je klikt. Ik zie daar niet echt de functionaliteit van in, zodoende mag dat bovenaan het lijstje met wat eerst veranderd wordt!

In het kort wat ik echt leuk vind
- Notificaties!
- Duimpjes kunnen geven, ik denk dat het kan uitnodigen tot het schrijven van betere posts, iedereen krijgt wel graag een duimpje toch? Ik kan me nog voor de geest halen dat die functionaliteit er in een ver verleden al eens was, maar dat was voor ik actief werd op het AF dus voor mij persoonlijk ook nieuw.
- Ik vind de moderne UI niet verkeerd. Ik denk dat ik er wel aan zal kunnen wennen. Het oude forum was met alle respect redelijk outdated.

Wat ik minder vind
- De groter banner bovenaan! Dat mag echt wel kleiner, "Tribal Wars" mag opvallen maar niet storen. Zodoende graag verkleinen tot een smallere banner.
- De tekst mag allemaal wat compacter. Een kleine post moet er niet al uitzien als een hele epistel. Ook zou ik graag de kleurtjes wat donkerder zien worden, is rustgevender.

Bij dezen ook mijn come-back op TW :D.
 

DeletedUser44415

Guest
Same here, ik heb nogal moeite om dit forum hier nu vol te spammen na deze update :(
 

DeletedUser63918

Guest
Sow, ik log voor het eerst in anderhalve maand & dat is wel eventjes schrikken zeg :p.

Ik zie wel wat leuke veranderingen waarvoor dank. Heb eventjes dit topic helemaal doorgelezen en ik kan zowat iedereen wel bijvallen. Iets wat me wel erg hard irriteert is die spastische cirkel als je klikt. Ik zie daar niet echt de functionaliteit van in, zodoende mag dat bovenaan het lijstje met wat eerst veranderd wordt!

In het kort wat ik echt leuk vind
- Notificaties!
- Duimpjes kunnen geven, ik denk dat het kan uitnodigen tot het schrijven van betere posts, iedereen krijgt wel graag een duimpje toch? Ik kan me nog voor de geest halen dat die functionaliteit er in een ver verleden al eens was, maar dat was voor ik actief werd op het AF dus voor mij persoonlijk ook nieuw.
- Ik vind de moderne UI niet verkeerd. Ik denk dat ik er wel aan zal kunnen wennen. Het oude forum was met alle respect redelijk outdated.

Wat ik minder vind
- De groter banner bovenaan! Dat mag echt wel kleiner, "Tribal Wars" mag opvallen maar niet storen. Zodoende graag verkleinen tot een smallere banner.
- De tekst mag allemaal wat compacter. Een kleine post moet er niet al uitzien als een hele epistel. Ook zou ik graag de kleurtjes wat donkerder zien worden, is rustgevender.

Bij dezen ook mijn come-back op TW :D.
Graag de feedback in het daarvoor bestemde topic plaatsen, zodat alles netjes bij elkaar blijft staan. :)
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/bugs-feedback-xenforo.195888/page-10
Welkom terug trouwens!

Same here, ik heb nogal moeite om dit forum hier nu vol te spammen na deze update :(
Fijn dat we je van je verslaving (spammen) af kunnen houden hiermee. :eek2:
 

DeletedUser40402

Guest
Zijn er eigenlijk nog mensen die voornamelijk via mobiel op het forum zaten en nu eigenlijk nog amper online komen omdat de mobiele versie echt veels te onoverzichtelijk is om te volgen? Of ben ik echt de enige die zich niet kan aanpassen hieraan?
 

DeletedUser76206

Guest
Zijn er eigenlijk nog mensen die voornamelijk via mobiel op het forum zaten en nu eigenlijk nog amper online komen omdat de mobiele versie echt veels te onoverzichtelijk is om te volgen? Of ben ik echt de enige die zich niet kan aanpassen hieraan?
Neen, ik ook. Balk verspringt nog steeds naar het midden en berichten kan ik niet aanklikken (eigenlijk alles onder die balk). Op pc is het doenbaar, schakel je om naar mobiel niet.
 

DeletedUser63918

Guest
Uh... Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Geniet er maar van zolang dit werkend is, verwacht dat het snel verholpen zal zijn.

Goede muziek smaak trouwens.. :redface:
 
Reactiescore
372
Ik heb het forum nu een week of twee gebruikt en ben ook tot de conclusie gekomen dat ik liever dat oude forum heb en dat mijn gegevens op straat liggen, dan dit
 

DeletedUser52046

Guest
Ik ben er ondertussen flink aan gewend, wat mij betreft kan dit forum gewoon blijven. Ook zeer praktisch te gebruiken op een mobile device (iPad, telefoon)!
 
Reactiescore
603
Is inderdaad even wennen, maar het ziet er goed uit :)
Al zijn er hier en daar nog wel een paar bugs op mobiele versie.
 
Bovenaan