Nieuwe classic, nieuwe instellingen

Discussie in 'Klassieke Wereld' gestart door Duckje, 10. sep 2017.

Deel Deze Pagina

  1. Poo.

    Poo. Tribal Wars Team Community Manager

    Lid geworden:
    30. jul 2013
    Berichten:
    9.667
    Leuk Bevonden:
    547
    Neen. (zoals ook al meerdere keren gezegd over de laatste jaren)
     
    robbeke vindt dit leuk.
  2. YoWhite

    YoWhite

    Lid geworden:
    10. nov 2014
    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    239
    @Irritant Mannetje. Meer bbs werkt niet echt. 2 classic geleden hebben ze per ongeluk dubbele als niet 3 dubbele bb ratio gedaan en dat was echt afschuwelijk. Wereld duurde zoveel langer doordat heel veel noobs alleen maar bbs edelde alsof hun leven ervan af hing. Verder denk ik met een leden limiet op 3 je gewoon 10 BG's krijgt tegen 10 BG's in plaats van 3 tegen 3 tegen 3.

    Er zal altijd wel wat tegenstand opduiken denk ik. Ik hoor nu al van een aantal mensen die meer op normale werelden spelen en zeker niet de mindere zijn dat ze een poging gaan wagen op de classic. Deze classic vond ik ook niet dat er zo een overmacht was behalve misschien qua activiteit later in het spel. Serratus om maar een voorbeeld te nemen deed het onverwacht goed.
     
    empiror vindt dit leuk.
  3. thelightfighter

    thelightfighter

    Lid geworden:
    8. mei 2017
    Berichten:
    882
    Leuk Bevonden:
    113
    Als @sseg Nou met een idee komt..
     
  4. The Minion

    The Minion Tribal Wars Team Forum Mod

    Lid geworden:
    24. mrt 2012
    Berichten:
    1.701
    Leuk Bevonden:
    397
    Mij lijkt een geheim wereld wel leuk als hier animo voor is evenals kleinere stammen. Dit zorgt voor meer politieke banden en een bewegelijke speelveld en meer uitdaging. Echter heb ik nooit een classic gespeeld en zal ik dit in de nabije toekomst ook niet gaan doen dus weet ik niet of dit in de praktijk het spelplezier doet dalen.

    Een kanttekening bij het inspannen van de geheimen is dan wel dat hier goed opgelet moet worden dat ze niet te dicht op elkaar liggen, maar ook niet te ver van elkaar af, want dit zorgt ervoor dat of de classic te snel voorbij is of juist te lang duurt.

    Ik denk nu even hardop is het een idee dat er meer geheimen zijn, dan de ledenlimiet per stam? Dit kan het stab gedeelte misschien wat inperken.:oops:
     
  5. thelightfighter

    thelightfighter

    Lid geworden:
    8. mei 2017
    Berichten:
    882
    Leuk Bevonden:
    113
    Of juist vermeerderen in slecht opzicht
     
  6. The Minion

    The Minion Tribal Wars Team Forum Mod

    Lid geworden:
    24. mrt 2012
    Berichten:
    1.701
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik praat dan over 1 geheim meer dan het ledenlimiet, maar weet niet of dit reel is of dat het werkt. Heb een drukke dag gehad dus mijn hersens geven het momenteel gewoon op :(
     
  7. JustInWebs

    JustInWebs

    Lid geworden:
    13. aug 2016
    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    58
    Leden limiet 3 en dan 4 geheimen. 9p elk continent 1 dus ongeveer.
     
  8. Pimsie.

    Pimsie.

    Lid geworden:
    17. feb 2016
    Berichten:
    2.122
    Leuk Bevonden:
    920
    Is dit serieus?
     
  9. Clickb*it

    Clickb*it

    Lid geworden:
    9. jun 2017
    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, maar ik probeerde het hem ook al aan zijn verstand te brengen dat de classick dan een jaar gaan duren
     
  10. DemocratischeZwijmelaars

    DemocratischeZwijmelaars

    Lid geworden:
    8. aug 2014
    Berichten:
    12.411
    Leuk Bevonden:
    798
    Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij (MAX 4): 4
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren (MAX 1): 0,5

    Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Nee
    - Bonusdorpen: Nee
    - Kerk en geloof: Ja
    - Uitkijktoren: Nee
    - Burgerwacht: Nee
    - Moraal: Nee
    - Prestaties: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 2 per speler & groeien mee tot 2,5k.
    - Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
    - Toestemmingsdaling per edelman: 25-30
    - Technologieën: 3 lvl systeem (of dat ouderwetse 10lvl systeem lijkt me ook wel weer eens lachen:p)
    - Beginnersbescherming: 3 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Nee

    Instellingen:
    - Nachtmodus: 00:00-08:00
    - Startdirectie kiezen: Ja
    - Aanvalstiming: Seconden
    - Minimum troepen per aanval: 2%
    - Edelmannen looplimiet: 15 velden

    Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: Geheimen (zie post Duckje)
    - Ledenlimiet Stam: 3
    - Vlaggen: Nee
    - No haul: Ja
    - Stamlock actief van: 15% dominantie
    - Boerderijlimiet: 1500 eenheden per lvl worden ondersteund
    - Ondersteuning buiten de stam: Niet mogelijk
    - Grondstoffenproductie: 125/150%

    Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: -
    - Bouwtijdhalveringen: Inactief
    - Direct afbouwen: Inactief
    - Bouwkostreductie: Inactief
    - +20% productie: Inactief
    - Ruilen met de handelaar: Inactief
    - Premium Beurs: Inactief
     
  11. Taysier

    Taysier

    Lid geworden:
    6. sep 2017
    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Land:
    Waarom is de no-haul zo geliefd voor de volgende ronde? Farmen is toch het mooiste wat er is :engel:
     
  12. finalowner3

    finalowner3

    Lid geworden:
    18. mrt 2015
    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij snappen hier erg veel mensen niks van classics, aangezien iedereen ledenlimieten van 3 aanvraagd. Dit is gewoon totaal niet optimaal voor een classic, als jij maar met 3 in een stam zit kan je easy fights ontwijken en gewoon nog erger internen naar de win dan dit. Dan nog heb ik liever geen volle seconden meer. 100 ms gap is dan ook echt veels te veel, je kan beter iets als 50 doen, 100 is echt voor dikke noobs, iedereen sniped dat. Kerk en geloof vind ik minder ivm boerlimiet, zeker wanneer je een imens front hebt.

    Mwah ben ik niet met je eens hoor, het is erg moeilijk oordelen of iemand het goed deed of slecht als diegene meteen bij de eerste representatieve fight runned. In mijn ogen heeft serratus het dan ook helemaal niet goed gedaan en precies zoals ik had verwacht dik gerunned.
     
  13. DemocratischeZwijmelaars

    DemocratischeZwijmelaars

    Lid geworden:
    8. aug 2014
    Berichten:
    12.411
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom zou je met 3 spelers makkelijker winnen? :D Met stamlimiet 3 krijg je met een beetje geluk wat meer 'sterke' stammen. Daarnaast hoef je voor ms-werelden alleen maar te kunnen snipen en aangezien er genoeg scripts e.d. de rondte gaan, waarmee je veel te makkelijk kunt snipen, is het maar beter om dat niet te doen. Gewoon lekker een secondenwereld, dat heeft ten minste iets met 'skills' te maken.

    En ja Kerken maken deffen moeilijker, maar wat boeit dat? :D Is dat niet juist wat je wilt?: Een uitdaging.. Zou icm die geheimen behoorlijk interessant kunnen zijn :)
     
  14. JustInWebs

    JustInWebs

    Lid geworden:
    13. aug 2016
    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    58
    Kerken met geheimen inderdaad enorm interessant zeker met 1 geheim meer als aantal leden in stam.

    Ook zou de volgende regel interessant kunnen zijn:

    Op het moment dat een speler een geheim heeft veroverd kan hij niet van stam switchen. Bij de val/verlaten van de stam is er een cooling down van 60 dagen.

    Zo voorkom je stamhoppers en recruit to win.
     
  15. dialgaman

    dialgaman

    Lid geworden:
    28. okt 2008
    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    133
    Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij (MAX 4): 4
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1

    Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: NEE
    - Ridder/Standbeeld: NEE
    - Bonusdorpen: NEE
    - Kerk en geloof: NEE
    - Uitkijktoren: NEE
    - Burgerwacht: Ja
    - Moraal: NEE
    - Prestaties: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja 0,5 per speler. Groeit mee tot max 2k.
    - Edelmanproductie: Pakketjes
    - Toestemmingsdaling per edelman: 25-26
    - Technologieën: 15 level systeem
    - Beginnersbescherming: JA
    - Beginnersbescherming ratio: 2 dagen

    Instellingen:
    - Nachtmodus: 01:00 - 08:00
    - Startdirectie kiezen: Nee, lijkt mij wel interessant als iedereen willekeurig wordt gespawnd. Hierdoor voorkom je dat de 'betere' spelers bij elkaar komen. Het moet dan ook niet mogelijk zijn om je dorp te kunnen verplaatsen.
    - Aanvalstiming: Miliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 1%
    - Edelmannen looplimiet: 5 uur

    Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: 22% vasthouden voor 20 dagen. Zodra 20 dagen ingaan tribelock.
    - Ledenlimiet Stam: 6 -7
    - Vlaggen: NEE
    - Limited haul: JA.



    Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Inactief
    - Direct afbouwen: Inactief
    - Bouwkostreductie: Inactief
    - +20% productie: Inactief
    - Ruilen met de handelaar: Inactief
    - Premium Beurs: Inactief
     
    YoWhite, itsARTificial en finalowner3 vinden dit leuk.
  16. YoWhite

    YoWhite

    Lid geworden:
    10. nov 2014
    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    239
    Zonder al te veel off topic te gaan. Als een account het beter deed dan verwacht noem ik het een goede prestatie. Of die prestatie nou geweldig was of maar meh is natuurlijk afhankelijk met welke maten je meet. Het was een actief team, ze hebben wat gedeffed tegen Xuzo en amper wat verloren. Dat noem ik een prima prestatie. Verder kan je niet zeggen dat ze gerunned zijn aangezien ze niet naar aanleiding van incs op delete zijn gegaan maar naar aanleiding van situatie binnen Selena.
     
  17. robbeke

    robbeke

    Lid geworden:
    21. apr 2007
    Berichten:
    3.776
    Leuk Bevonden:
    265
    Land:
    dan is het gevolg dat er geen gevolg aan komt ...
     
  18. dragonshield3

    dragonshield3

    Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Berichten:
    10.502
    Leuk Bevonden:
    422
    Ik vind dat geheimen wel eens dé oplossing kan zijn voor classics tegenwoordig.

    Ik ben voor. Goed idee van Duckje.
     
    sseg vindt dit leuk.
  19. Irritant Mannetje.

    Irritant Mannetje.

    Lid geworden:
    3. mrt 2016
    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    24
    Land:
    Ja dit is serieus. Lijkt me anders en leuk.

    Moet je beter lezen aangezien ik ook al zei dat er met aantal bb's en overwinningsvoorwaarden nog gesleuteld moet worden. (Ik was btw overtuigd dat afgelopen classic iedereen zo'n beetje met 8 bb's waren gestart wat dus maar 1 bleek te zijn. Wat mij betreft kan dat terug naar hetzelfde.
     
  20. Nowhere in the sun

    Nowhere in the sun

    Lid geworden:
    9. dec 2011
    Berichten:
    2.112
    Leuk Bevonden:
    18
    Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij : 4
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 (200%)

    Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
    - Ridder/Standbeeld: Nee
    - Bonusdorpen: Nee
    - Kerk en geloof: Nee
    - Uitkijktoren Nee
    - Burgerwacht: Nee
    - Moraal: Nee
    - Prestaties: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 0.75 per speler. Groeien mee tot 2k
    - Edelmanproductie: Goudmunten
    - Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
    - Technologieën: 3 level systeem
    - Beginnersbescherming: 3 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: nee

    Instellingen:
    - Nachtmodus: 00:00 - 07:00
    - Startdirectie kiezen: Ja
    - Aanvalstiming: 50 ms
    - Minimum troepen per aanval: 1%
    - Edelmannen looplimiet: 6 uur

    Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: Geheimen
    - Ledenlimiet Stam: 5 leden
    - Vlaggen: Nee
    - Limited haul: Ja, start 45k
    - Stamlock actief van: Spawnen geheimen


    Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Inactief
    - Direct afbouwen: Inactief
    - Bouwkostreductie: Inactief
    - +20% productie: Inactief
    - Ruilen met de handelaar: Inactief
    - Premium Beurs: Inactief

    Edit: edelmannen looplimiet verhoogd na feedback
     
    Laatst bewerkt: 15. sep 2017 om 12:37
    thelightfighter vindt dit leuk.