Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij (MAX 4):
4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren (MAX 1):
0,5
Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters:
Ja
- Ridder/Standbeeld:
Nee
- Bonusdorpen:
Nee
- Kerk en geloof:
Ja
- Uitkijktoren:
Nee
- Burgerwacht:
Nee
- Moraal:
Nee
- Prestaties:
Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen):
Ja, 2 per speler & groeien mee tot 2,5k.
- Edelmanproductie:
Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman:
25-30
- Technologieën:
3 lvl systeem (of dat ouderwetse 10lvl systeem lijkt me ook wel weer eens lachen)
- Beginnersbescherming:
3 dagen
- Beginnersbescherming ratio:
Nee
Instellingen:
- Nachtmodus:
00:00-08:00
- Startdirectie kiezen:
Ja
- Aanvalstiming:
Seconden
- Minimum troepen per aanval:
2%
- Edelmannen looplimiet:
15 velden
Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden:
Geheimen (zie post Duckje)
- Ledenlimiet Stam:
3
- Vlaggen:
Nee
- No haul:
Ja
- Stamlock actief van:
15% dominantie
- Boerderijlimiet:
1500 eenheden per lvl worden ondersteund
- Ondersteuning buiten de stam:
Niet mogelijk
- Grondstoffenproductie:
125/150%
Premium-Functies
- Premium Account:
Geactiveerd
- Account Manager:
Geactiveerd
- Farm-Assistent:
-
- Bouwtijdhalveringen:
Inactief
- Direct afbouwen:
Inactief
- Bouwkostreductie:
Inactief
- +20% productie:
Inactief
- Ruilen met de handelaar:
Inactief
- Premium Beurs:
Inactief