- Reactiescore
- 1.049
En dit was tegen Paul?
Dat is achteraf niet helemaal zeker. Al timet Paul wel heeeel strak, maar volgens hem zelf wel legaal, daar hebben we al heel veel over gepraat. Maar de aanvallen kwamen toen niet van een direct paul account, wel uit dezelfde stam, ik ben eerlijk gezegd de naam vergeten van het account. Volledig belachelijk gewoon wat er toen binnenkwam.En dit was tegen Paul?
@The Minion : net zoals je zegt, je neemt veel tijd om je aanval te regelen en dus timet de tegenstander clears voor elke edel, en die kwamen telkens op een paar ms, daar duckje het probleem niet echt serieus nam is de enige mogelijkheid secondes. Want zelfs met 5 pogingen snipe ik niet in een gat van 5 ms (en dat was één van de grootste).
Volgens mij ook niet. Ik weet het. Vervelend.Dat zou volgens mij niet mogen kunnen, elke keer 5ms
Ik weet echt niet wat mensen hebben hoor met barbarendorpen met hoge punten en hoge dominatie ledenlimiet verhouding.
Heb als persoon over en over beargumenteerd in voorgaande classics waarom die settings echt heel erg in toom gehouden moeten worden. En ik zie hier dan ledenlimieten van 3 met 15% dominatie. Dat ga je gewoon niet in 6 maanden halen, klaar. Zeker niet met no haul.
En dan wilt men er ook nog 2x zoveel barbarendorpen bij met bijna 3k punten, nou leuk hoor lekker barblen op een classic. Joepie!!!!!!! CL12 all over again..
Nou als je zo graag een lijstje wilt lightfighter, ik heb hier wel iets snel in elkaar geflanst
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij (MAX 4): 4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren (MAX 1): 0,5
Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee met 3 lvl systeem (is echt heel vervelend) ja met lvl 10
- Ridder/Standbeeld: ja
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Ja
- Uitkijktoren: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Ja, 1 per speler en groeit mee tot 1k
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-30
- Technologieën: 3 lvl systeem of 10 lvl systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Beginnersbescherming ratio: Nee
Instellingen:
- Nachtmodus: 01:00-08:00
- Startdirectie kiezen: Ja
- Aanvalstiming: Seconden
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 15 velden
Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: Geheimen lijkt mij een leuke setting
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: Nee
- No haul: Ja
- Stamlock actief van: 20% dominantie
- Boerderijlimiet: 1500 eenheden per lvl worden ondersteund
- Ondersteuning buiten de stam: Tja ik wil wel een discussie weer starten, want als ik zeg niet mogelijk is het toch nog mogelijk. Maar goed for the effort -> ondersteuning buiten de stam uit (pas na 2 a 3 dagen in de stam is het mogelijk OS te sturen ofzo, dat zou nice zijn) & tribelock vanaf 17%
- Grondstoffenproductie: vanwege nohaul, pakketjes en seconden combinatie ga je last krijgen van een recap war. Redelijk hoge productie dus. 16k a 17k gs per uur zou een mooie zijn.
Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: -
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
Ik heb trouwens ook gelezen dat het meer skill en tactisch vermogen met zich meebrengt en dat je in de minderheid meer kunt uitvoeren ten opzichte van de meerderheidJah is kut, Maar in principe heeft Paul gezegd geen Classics meer te spelen in de stamchat
En ik denk niet dat er meer zijn die dit doen? Dus om het direct weg te halen
Natuurlijk kan je de gap tussen de edels verkleinen door edelparen te sturen, maar dan nog heb je een gap die easy te snipe is. Ik denk dat we er beide over eens zijn dat edelclears time op een actiever tegenstander notdone is, zeker als er ms in het spel zijn. Dit laatste gaat al lastiger worden op een seconde wereld. Recappen en/of snipe moet je doen om inzicht, terwijl je op een ms-wereld meer het actie-reactie (passief deffen) hebt. Tenminste dit is mijn nobele mening
Het enige voordeel van ms over sec dat ik zo snel kan bedenken is dat je als je offline was toen de aanvallen gestuurd werden je er daarna nog iets tegen kan doen als je online komt. Bij volle seconden is de sequence al beslist. Dat gezegd hebbende denk ik dat het ms-systeem ernstig over de houdbaarheidsdatum is. Met grote gaps is aanvallen schier onmogelijk (zie veel .net werelden) en met kleine gaps waar geen mens meer iets tussen krijgt heb je eigenlijk een soort volle secondensysteem behalve dat botters en luckers er nog wel iets tussen kunnen schuiven.
Overigens denk ik dat het met het botten allemaal wel meevalt, al is het natuurlijk wel vervelend dat de mogelijkheid bestaat dat...
Waarom worden er eigenlijk nog ms-werelden geopend?
Please geen volle seconden. Dan speel ik helemaal geen classics meer. Bah zeg.
Vieze kutinstelling is dat
Het enige voordeel van ms over sec dat ik zo snel kan bedenken is dat je als je offline was toen de aanvallen gestuurd werden je er daarna nog iets tegen kan doen als je online komt. Bij volle seconden is de sequence al beslist. Dat gezegd hebbende denk ik dat het ms-systeem ernstig over de houdbaarheidsdatum is. Met grote gaps is aanvallen schier onmogelijk (zie veel .net werelden) en met kleine gaps waar geen mens meer iets tussen krijgt heb je eigenlijk een soort volle secondensysteem behalve dat botters en luckers er nog wel iets tussen kunnen schuiven.
Overigens denk ik dat het met het botten allemaal wel meevalt, al is het natuurlijk wel vervelend dat de mogelijkheid bestaat dat...
Waarom worden er eigenlijk nog ms-werelden geopend?
En hoezo zou je secondes emt deze setting aanraden?
Die 15% was meer omdat ik zelf geen idee had wat nou handig was en zag dat iedereen dat had, dus dacht zal wel goed zijn
Doordat secondes op een wereld zonder boerlimiet een vrij kansloze wereld is. Massastam, alles stacken en je kan elke week een hoop treinen sturen op de vijand zonder zelf veel gevaar te lopen. Millisecondes geeft de minderheid in ieder geval de kans om treinen tegen te houden met snipen.
Not done als in dat het keihard wordt afgestraft door voor te edelen? Edelclears timen is bijna altijd een domme actie op een wereld waar je edels duur moet herbouwen.
Rest klopt ja, deffen met seconden is veel meer anticiperen en deffen op een milli wereld is het meer reageren.
Ik zie het verband hier niet echt. Ten eerste zijn classics ingericht op kleine stammen, dus als er massastammen ontstaan is er elders in het spelsysteem een probleem. Ten tweede kun je ook met ms nog steeds een dorp volstacken en dan vrijwel ongestraft aanvallen vanuit dat dorp.
De techniek heeft het zwaar verjaarde ms-systeem inmiddels ingehaald. Toen iedereen op tw nog maar wat aan het doen was en zelfs edeltreintjes echt niet op de seconde getimed werden, was het een aardig idee. Vandaag de dag zijn browsers, addons, en bots geavanceerder dan ooit. Het snipen op een ms-systeem is dan ook nimmer een kwestie van skill meer. Met een te grote gap kan iedereen en zijn moeder wel snipen. Met een te kleine gap is het noodzakelijk om zeer nauwkeurig te timen op duizenden seconden. Dit is vooral een kwestie van geluk en/of handig zijn met browsers en andere techniek. Het is maar de vraag of dit nog wel binnen de geest van het spel valt. Ik ben benieuwd wat anderen hiervan vinden?
Zoals ik al zei, ik denk dat het ook allemaal wel meevalt. Al speel ik niet zo heel vaak meer dus is het aantal spelers dat ik tegenkom wel beperkt.Ik vind wel dat er teveel gejankt wordt over bots
Niet om jouw skills in twijfel te trekken hoor, maar besef je wel wat je zegt? En hoe strak 5ms is? In jouw verhaal moet je ten eerste moet je al heel nauwkeurig aanvoelen wanneer je op de 500ms zit, en dan ook nog op 5ms nauwkeurig klikken. Daarnaast heb je ook nog fluctuaties wat betreft internetsnelheid. (Hoe geweldig jouw internet en dat van tw ook is, die snelheid is nooit constant.) Daarnaast heb je ook nog zoiets als display lag en enkele andere factoren, allemaal buiten jouw controle.Je krijgt bijvoorbeeld een trein op 500-505ms, nou dan ga je voor je zelf bedenken, wanneer moet ik klikken om op 500ms uit te komen.