Nieuwe classic, nieuwe instellingen

Reactiescore
2.508
Moeten we dit nu zien als het bericht met de update dat het nog wat langer gaat duren of? :eek:

Persoonlijk zou ik nu als CM nog een paar dagen wachten door jullie dagelijkse gezeur. Ik snap dat het lang duurt enzo, maar denken jullie nu echt dat elke dag om een update vragen helpt? Als CM heb ik of een vaste datum geprikt of, kijk naar wanneer jullie een x-aantal uur niet zeuren. Ik bedoel ik vind ook dat het lang duurt en zag het liever eerder starten, maar nu wordt het gewoon irritant. Dus heb geduld en wacht rustig af, zodat je tijd hebt om wat vooruit te werken op je werk/school zodat je later vol voor classic kan, of ga tijdelijk ergens co-spelen.
Nogmaals ook ik weet niet wanneer die classic komt en wat mij betreft eerder dan later, maar kom op jongens...
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Persoonlijk zou ik nu als CM nog een paar dagen wachten door jullie dagelijkse gezeur. Ik snap dat het lang duurt enzo, maar denken jullie nu echt dat elke dag om een update vragen helpt? Als CM heb ik of een vaste datum geprikt of, kijk naar wanneer jullie een x-aantal uur niet zeuren. Ik bedoel ik vind ook dat het lang duurt en zag het liever eerder starten, maar nu wordt het gewoon irritant. Dus heb geduld en wacht rustig af, zodat je tijd hebt om wat vooruit te werken op je werk/school zodat je later vol voor classic kan, of ga tijdelijk ergens co-spelen.
Nogmaals ook ik weet niet wanneer die classic komt en wat mij betreft eerder dan later, maar kom op jongens...

Heb je promotie nodig ofzo? Pijperd
 

DeletedUser74552

Guest
Persoonlijk zou ik nu als CM nog een paar dagen wachten door jullie dagelijkse gezeur. Ik snap dat het lang duurt enzo, maar denken jullie nu echt dat elke dag om een update vragen helpt? Als CM heb ik of een vaste datum geprikt of, kijk naar wanneer jullie een x-aantal uur niet zeuren. Ik bedoel ik vind ook dat het lang duurt en zag het liever eerder starten, maar nu wordt het gewoon irritant. Dus heb geduld en wacht rustig af, zodat je tijd hebt om wat vooruit te werken op je werk/school zodat je later vol voor classic kan, of ga tijdelijk ergens co-spelen.
Nogmaals ook ik weet niet wanneer die classic komt en wat mij betreft eerder dan later, maar kom op jongens...

Dit is wel je slechtste post ooit Aldo. Juist als community manager hoor je in te spelen op de signalen vanuit de community. Op het moment dat ze gaan zeuren weet je dat er iets flink fout gaat en het gaat al helemaal fout als jij als CM je daar aan gaat ergeren. Ik bedoel als je nieuwe schoenen besteld en je daar veel te lang op moet wachten ben je toch ook boos ? Dan hoor je footlocker (hoop ik) ook niet zeggen van nou alsjeblieft ff stoppen met zeuren hoor. Als footlocker in eerste instantie zijn taak gewoon goed had gedaan was er niets aan de hand. Sterker nog ik verwacht een dikke excuses dat het zo lang duurde voordat ik mijn mooie sneakers binnen had.
 

DeletedUser75803

Guest
Als jullie gewoon nog even 7 maand blijven bespreken, kan ik ook weer leuk meedoen.
 

DeletedUser77159

Guest
Waarschijnlijk willen ze iets speciaals doen met de instellingen, maar weten ze nog niet helemaal hoe ze dat moeten implementeren. Om ervoor te zorgen dat het niet start met allemaal fouten zou het wel wat langer duren dan normaal. Hoop dat er zo'n soort reden achter zit. Anders gaat er wat mis in de organisatie.
 
Reactiescore
2.508
Je begrijpt mijn punt niet Andries.
Ik zeg ook niet dat ze goed bezig zijn. Ik heb meermaals angegeven dat ik de wereld al had zien komen. Echter heb ik hier geen invloed op, anders was die al enkele weken begonnen.
Ik vind alleen dat jullie(sommige vaker dan andere) dagelijks gezeur minder kan, aangezien het nu echt wel duidelijk is dat jullie de classic al hadden willen hebben em dat is de kern van mijn post. Hiermee kan je akkoord toch?
 

DeletedUser74552

Guest
Je begrijpt mijn punt niet Andries.
Ik zeg ook niet dat ze goed bezig zijn. Ik heb meermaals angegeven dat ik de wereld al had zien komen. Echter heb ik hier geen invloed op, anders was die al enkele weken begonnen.
Ik vind alleen dat jullie(sommige vaker dan andere) dagelijks gezeur minder kan, aangezien het nu echt wel duidelijk is dat jullie de classic al hadden willen hebben em dat is de kern van mijn post. Hiermee kan je akkoord toch?

Ah dan had je het beter kunnen verwoorden als:'' Zeuren helpt niet.''. Je post leek te zeggen dat we niet het recht hadden om te zeuren want ik denk dat we dat zeker wel hebben. Uiteraard weet ik dat jij daar verder geen invloed op hebt! Ik denk dat een beetje meer transparantie al heel wat zou doen richting de community. @Poo. post bijvoorbeeld 2/3 weken of nouja hij nam niet de tijd iets te posten maar quote gewoon zijn korte voorgaande statement, in plaats van even de tijd te nemen om aan te geven waarom het iets langer duurt dan normaal. Ik denk dat dat al veel zou doen voor heel veel spelers. Nu is het radio stilte op een paar korte statements na. Die 2/3 weken gaan ook echt niet meer op en tbh vind ik het ook een beetje respectloos om niet in te gaan op de community als ze vragen wat er aan de hand is. Als ik Martijn @sseg hoorde praten over zijn frustraties met het TW team, dacht ik altijd mwah zo erg zal het niet zijn en het zal wel mee vallen. Beetje bij beetje begin ik zijn frustratie te begrijpen.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan erg veel respect op brengen voor mensen die hun vrije tijd op offeren om alles op TW goed te laten draaien.
En ik schrijf dit echt niet om een sneer uit te halen naar het TW team. Ik probeer juist open en eerlijk te zijn over hoe ik alles ervaar. Eerlijke kritische feedback is de beste feedback die er is in het leven.
 

DeletedUser74005

Guest
Op zich prima instellingen, alleen niks 'speciaals/anders dan anders'. Had dat idee van Duckje wel leuk gevonden, had dan mss wel een poging gewaagd.

Zou barbs wel mee laten groeien tot 1k ofzo, want als ik het goed begrijp, blijven ze nu 26 pnten?:p
 
Reactiescore
746
Zou barbs wel mee laten groeien tot 1k ofzo, want als ik het goed begrijp, blijven ze nu 26 pnten?:p

Strikt genomen wel, tenzij er een andere grotere speler barbed rond je. En daarom wilde ik het ook even ter sprake brengen. We willen hiermee counteren dat het geen limited haul is, maar toch niet helemaal weghalen :/
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je kan een classic toch ook miniem veranderen? Dat is net de bedoeling van deze wereld, terug naar vroeger dus zo min mogelijk veranderingen.

Ga casual spelen als je wat alternatiefs wil.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Echt sicke instellingen, well done tw. Houd die bbs laag, niet veranderen.

Had enkel graag dure edels gezien, dit gaat echt edels spammen worden. Accounts met 200 edels geen probleem.
 
Reactiescore
1.019
Kan ook een keer leuk zijn, dit was voor mij wel het wachten waard!

4 leden limiet stam ook, klasse
 

DeletedUser74552

Guest
Erg leuke instellingen! Bbs laag houden en niets aan veranderen. Het enige wat ik zou zeggen is dat een limiet van 4 man erg laag is ten opzichte van de 17%. Maar dit zou misschien in balans worden gebracht door het feit dat je edels kunt spammen. Al met al netjes gedaan.
 

DeletedUser75778

Guest
Alhoewel ik geen doorgewinterde classic-gangster ben, denk ik dat jullie een leuke wereld hebben verzorgd! Thanks @Poo. & @Duckje :smile:
 
Bovenaan