Nieuwe classic, nieuwe instellingen

DeletedUser75558

Guest
Onzin, het pp beurs systeem zorgt er juist voor dat mensen meer en meer pp gaan kopen. Het klopt inderdaad dat in spelersaantallen het aantal aankopen (per speler) achteruit zullen gaan, maar dat wordt gecompenseerd met de spelers die enorme hoeveelheden pp kopen om dat weer te verhandelen met gs. Dit levert echt veel meer op voor innogames dan als je geen pp kon farmen. Je moet namelijk ook weten dat pp alleen in pp functies gestoken kon worden en nu ook nog elders.
 

DeletedUser75558

Guest
Wat bedoel je hier precies mee Anton?
Dat het zeer opmerkelijk is dat hij even om 1 uur s'nachts op een vrijdag avond mij probeert te triggeren, maar ach je verwacht niks anders van z'on zwakzinnige man toch? :rolleyes:
 
Reactiescore
94
Lekker relevant aan het topic. Daarnaast voegt jouw opmerking net zo weinig toe als de de zijne, laten we het on-topic houden.
 
Reactiescore
2.508
Hij neemt ook meteen mijn 'taak' over:eek:
 

DeletedUser78803

Guest
Zou het niet een idee zijn om de classic deze keer met premium beurs te doen? :rolleyes:
Ziet er naar uit dat de meeste spelers daarom de classic spelen!
 

DeletedUser75558

Guest
Lekker relevant aan het topic. Daarnaast voegt jouw opmerking net zo weinig toe als de de zijne, laten we het on-topic houden.
Ben blij dat er nog überhaupt mensen hier reageren, het animo voor tw werelden is al op z'on verschrikkelijk laag punt, dat het er naar uit ziet dat tribal wars 1 deze 1-2 jaar nog dicht gaat.

PS: De mods doen dit dan ook deels zelf door gewoon maar steeds van zich af te laten weten (in dit geval).
 
Reactiescore
1.049
Over de mods/coma geef ik je gelijk, Maar niet over het sluiten TW.
Ik zie juist de laatste weken meer activiteit dan daarvoor?
 

DeletedUser75558

Guest
Het spelersaantal per wereld daalt al een hele lange tijd hoor, het is meer dat de gene die nog spelen allemaal bij elkaar in skype groepen gaan en dan lijkt het dat er nog heel wat mensen spelen, maar dat is schijnbedrog.
 

DeletedUser73904

Guest
Volgens mij willen de mods liever Call of duty doen vanaf vrijdag dan tw ofzo. Duurt al met al wel lang zo :(
 
Reactiescore
2.491
Volgens mij willen de mods liever Call of duty doen vanaf vrijdag dan tw ofzo. Duurt al met al wel lang zo :(

Geen Call of Duty spelers, wel Rainbow Six ;)

Ze komen eraan, het is nog even een interne discussie
 

DeletedUser78803

Guest
Nu vraag ik me af. Als ze bekend zijn start de wereld dan ook de volgende dag? Of moeten we dan nog een week wachten voordat we kunnen starten.
 
Bovenaan