Nieuwe classic, nieuwe instellingen

DeletedUser74966

Guest
Laten we het wel gepast houden voor het jongere publiek he!

Maarre.... Nog meningen over de barbs die niet groeien? :p
Excuses :(

Ik zal me inhouden voor Rens en Pieter ^^

En ik weet het eigenlijk niet zo, heb nooit gespeeld met een wereld waar de barbs op 26p bleven. Ik denk dat je nu alsnog spelers zal behouden die full deff gaan, massa's edels gaan produceren en dan alsnog met een AM al die barbjes gaan uitbouwen.

Qua haul zal het minimaal zijn aangezien iedereen het er mee moet doen. Daarnaast zijn het maar 2 barbs per speler (toch?), dus dat is dan ook een niet al te groot aantal. Als compensatie van een geen limited haul is het in ieder geval wel erg weinig gs die je er aan over zult houden. Het is echter wel zo dat het spelers pusht om toch anderen aan te vallen etc. Zeker met het os-systeem en de kleine stammen zal dit wel gaan gebeuren denk ik, dus dat zit dan wel prima.

Voor het farmen enkel zou ik de barbs wel wat meer laten groeien zodat ze even wat meer gs produceren en je nog inkomsten kan halen die van enig nut zijn, ook wat verder in het spel.

Ik zag de reactie van Pimsie hiervoor echter, en daar ben ik het wel mee eens. Als je ze iets groter maakt zullen spelers al eerder geneigd te zijn om massa's barbs te edelen. De gs productie compenseert de weinige farm gelukkig wel :)
 
Reactiescore
1.019
Ik wilde ze ook iets groter dan 26pt iig, 200 ofzo kan dan ook goed zijn, dan kan je al mijntjes level 3 hebben ofzo, dat levert toch net iets meer op en als barb edelaar ben je duidelijk in het nadeel
 

DeletedUser75558

Guest
De reden voor niet meegroeiende barbs mogen duidelijk zijn lijkt mij. Als mensen hier goudmunten willen (wat totaal ridicuul is voor het speelniveau vooral op een classic), dan kan je niet verwachten dat je effe 10000000 edels op kan maken door het edelen van 2,5k-3k bb's. Sowieso moeten ze idd gewoon 2k bb's doen, maar die goudmunten gewoon echt weghalen, dat is namelijk echt zoveel onzin. De meeste denken hier nu van, ow wat leuk goudmunten en dan z'on hoge snelheid, maar als jij om 3 uur s'nachts effe 500 edels op je dak krijgt en jij staat om 9 uur op, is zowat je hele account gewoon compleet weggevaagd. Het is maar hoe de community het wilt, maar dit is echt super dom.
 

DeletedUser78803

Guest
De instellingen zijn echt super.

Barbaren dorpen die niet mee groeien lijkt me ook heel erg interessant.
Alleen denk ik wel dat hierdoor maar 1 iemand (de eerste die het dorp farmt) er profijt van heeft.
Dan krijg je dus denk ik juist een heel groot verschil in farm door de paar geluksvogels die op het juiste moment aan komen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
De reden voor niet meegroeiende barbs mogen duidelijk zijn lijkt mij. Als mensen hier goudmunten willen (wat totaal ridicuul is voor het speelniveau vooral op een classic), dan kan je niet verwachten dat je effe 10000000 edels op kan maken door het edelen van 2,5k-3k bb's. Sowieso moeten ze idd gewoon 2k bb's doen, maar die goudmunten gewoon echt weghalen, dat is namelijk echt zoveel onzin. De meeste denken hier nu van, ow wat leuk goudmunten en dan z'on hoge snelheid, maar als jij om 3 uur s'nachts effe 500 edels op je dak krijgt en jij staat om 9 uur op, is zowat je hele account gewoon compleet weggevaagd. Het is maar hoe de community het wilt, maar dit is echt super dom.

Het is ongekend, ben het eens met je eens.
 
Reactiescore
510
Ik zou bijna niks veranderen aan de instellingen, enkel de GM vervangen voor pakketjes.
Dan zou het bijna perfect zijn :)
 
Reactiescore
656
Interessante instellingen.
Ook Milliseconden zie ik?

Ben benieuwd
 
Reactiescore
510
Als je GM ook nog gaat vervangen voor pakketjes, hoeven de barbs niet zo klein te blijven (lijkt me dan persoonlijk)
Dat bb edelen is daarvoor te irritant, pakketjes betekent duurbouwen, met groeiende bb is bb edelen dan weer te verleidelijk voor een aantal spelers.
 

DeletedUser77704

Guest
Nou we gaan het weer mee maken, net met ons team ge pre-registreerd.

Hebben er weer zin in :)
 
Reactiescore
510
Niet per se, zo groot wordt de classic ook weer niet.
 

DeletedUser78567

Guest
Au, Preregistreren kom je in de core

Of je nu in de core of rim ligt maakt echt bar weinig uit tegenwoordig.

Dat bb edelen is daarvoor te irritant, pakketjes betekent duurbouwen, met groeiende bb is bb edelen dan weer te verleidelijk voor een aantal spelers.

Idd, barbs op 26p vind ik ook echt prima. Je haalt er weinig uit qua farms maar ik vind dat dat ook bij een classic hoort. Helemaal met de hoge gs per uur. En daarnaast kun je nog best wel wat behalen door spelers te gaan farmen na de bb.

Wat betreft de instellingen zouden naar mijn smaak de goudmunten wegmogen, dan waren de instellingen echt perfect geweest. Al met al lijkt me dit ook wel een uitdaging en ben ik benieuwd hoe het uitpakt. Ik denk alleen dat met goudmunten degene die edelt teveel in het voordeel is ten opzichte van hoeveel je kan ondersteunen/verdedigen met een team bestaand uit vier man.
 
Bovenaan