New gen tactics

Reactiescore
1.226
Om "vaak een vlagboost" te krijgen uit dit event, die maar 1x de dagbonus is geweest, moet je er al wat PP tegenaan gooien, anders zou je er hooguit 1 met geluk kunnen krijgen zonder PP.
 

Deleted User - 487973263

Guest
Of je farmt en rooft gewoon consistent (iets wat heel zeldzaam is) en zet vaak vlagboost op. Events lichtjes abusen kan je niet onder uit maar hoeft niet zo zwaar te zijn

Je klinkt een beetje als de gemiddelde abuse idioot, alleen dan eentje met een heel klein beetje spelinzicht. Wat jij als licht abusen ziet, zie je alleen als licht omdat je het zelf daarvoor nog veel erger hebt gedaan of veel erger hebt gezien. Ik gok echter dat je voor mijn standaarden een keiharde abuser bent die zonder niet zoveel voorstelt.

Wel grappig om te zien dat je je eigen gebruik als minimaal dan wel nauwelijks probeert neer te zetten op het af.
 
Reactiescore
69
Om "vaak een vlagboost" te krijgen uit dit event, die maar 1x de dagbonus is geweest, moet je er al wat PP tegenaan gooien, anders zou je er hooguit 1 met geluk kunnen krijgen zonder PP.

Daarom dat ik zeg, het event lichtjes abusen. Als je een goed event uipikt om efficient vbs te halen kan je voor +- 300pp per vlagboost gaan. 3k pp is dus 10 vbs. Denk niet dat een bedrag als 3k pp als overmatig abusen gezien wordt :D
 
Reactiescore
69
Je klinkt een beetje als de gemiddelde abuse idioot, alleen dan eentje met een heel klein beetje spelinzicht. Wat jij als licht abusen ziet, zie je alleen als licht omdat je het zelf daarvoor nog veel erger hebt gedaan of veel erger hebt gezien. Ik gok echter dat je voor mijn standaarden een keiharde abuser bent die zonder niet zoveel voorstelt.

Wel grappig om te zien dat je je eigen gebruik als minimaal dan wel nauwelijks probeert neer te zetten op het af.

Slecht geslapen?
 
Reactiescore
1.226
Daarom dat ik zeg, het event lichtjes abusen. Als je een goed event uipikt om efficient vbs te halen kan je voor +- 300pp per vlagboost gaan. 3k pp is dus 10 vbs. Denk niet dat een bedrag als 3k pp als overmatig abusen gezien wordt

Ik ben zelf geen voorstander van PP gebruik maar kan inderdaad niet zeggen dat 3k PP overmatig is. ik haalde alleen dit specifieke event aan, waar het volgens mij niet heel makkelijk is om voor 3k PP 10 vb's te halen. Correct me if i'm wrong, jij bent klaarblijkelijk beter op de hoogte van de mogelijkheden omtrent events en PP dan dat ik ben.
 
Reactiescore
69
Ik ben zelf geen voorstander van PP gebruik maar kan inderdaad niet zeggen dat 3k PP overmatig is. ik haalde alleen dit specifieke event aan, waar het volgens mij niet heel makkelijk is om voor 3k PP 10 vb's te halen. Correct me if i'm wrong, jij bent klaarblijkelijk beter op de hoogte van de mogelijkheden omtrent events en PP dan dat ik ben.

Correct! Dit event zetten we dan ook geen pp in, alsje je pp niet zomaar er door gaat rammen kan je met niet al te veel pp al veel bereiken. Overigens heb ik nog geen cent in tw gestoken en komt alle pp van andere werelden te farmen. Denk dat we qua pp verbruik zeker niet bij de echte abusers thuishoren :)
 
Reactiescore
453
Correct! Dit event zetten we dan ook geen pp in, alsje je pp niet zomaar er door gaat rammen kan je met niet al te veel pp al veel bereiken. Overigens heb ik nog geen cent in tw gestoken en komt alle pp van andere werelden te farmen. Denk dat we qua pp verbruik zeker niet bij de echte abusers thuishoren :)

ik zou met 600 punten sws niet echt abusen ;)
just kidding, zal wel over jullie w73 carriere gaan
 
Reactiescore
1.590
Je klinkt een beetje als de gemiddelde abuse idioot, alleen dan eentje met een heel klein beetje spelinzicht. Wat jij als licht abusen ziet, zie je alleen als licht omdat je het zelf daarvoor nog veel erger hebt gedaan of veel erger hebt gezien. Ik gok echter dat je voor mijn standaarden een keiharde abuser bent die zonder niet zoveel voorstelt.

Wel grappig om te zien dat je je eigen gebruik als minimaal dan wel nauwelijks probeert neer te zetten op het af.

Niet doen, ga je mand in en blijf er even in. Eerst je feitjes kennen en dan pas modder gooien.
 
Reactiescore
438
Wij spelen maar 3x dit event mee. 1x was voor opslagplaats boost (is handig met meppen), de tweede keer was voor vlaggenboosters en de derde keer zal voor pakketten zijn. De rest van de items zijn niet echt heel interessant in mijn ogen.

Als we geen PP hadden om te gebruiken zou ik de eerste paar dagen niets doen en dan hopen op een vlaggenbooster :p
 

Deleted User - 487973263

Guest
Niet doen, ga je mand in en blijf er even in. Eerst je feitjes kennen en dan pas modder gooien.

Hij knalt er al 3 k pp doorheen met alleen het event, het starten zal er ook nog wel een paar k doorheen gaan. Dat is simpelweg abusen, clown. Prima dat hij dat doet maar kom er dan gewoon voor uit en accepteer de kritiek. Ik weet niet onder welke steen jij vandaan gekropen komt maar ik raad je aan er weer naar terug te gaan. Wel lief van je dat je speciaal naar dit forum komt om het voor je abuse maatje op te nemen. Hoeveel pp heeft hij je betaald?
 
Reactiescore
68
Hij knalt er al 3 k pp doorheen met alleen het event, het starten zal er ook nog wel een paar k doorheen gaan. Dat is simpelweg abusen, clown. Prima dat hij dat doet maar kom er dan gewoon voor uit en accepteer de kritiek. Ik weet niet onder welke steen jij vandaan gekropen komt maar ik raad je aan er weer naar terug te gaan. Wel lief van je dat je speciaal naar dit forum komt om het voor je abuse maatje op te nemen. Hoeveel pp heeft hij je betaald?

Ga toch weg trol, bewijs je ingame maar dan mag je praatjes hebben.
 
Reactiescore
1.590
Hij knalt er al 3 k pp doorheen met alleen het event, het starten zal er ook nog wel een paar k doorheen gaan. Dat is simpelweg abusen, clown. Prima dat hij dat doet maar kom er dan gewoon voor uit en accepteer de kritiek. Ik weet niet onder welke steen jij vandaan gekropen komt maar ik raad je aan er weer naar terug te gaan. Wel lief van je dat je speciaal naar dit forum komt om het voor je abuse maatje op te nemen. Hoeveel pp heeft hij je betaald?

Zoals ik zei, clown. Ken eerst je feiten en ga dan met modder gooien. Als je niet zo scheel gekeken had dan had je wellicht gezien dat ik ook binnen team QQEEZZ speel. Hedendaags spendeert ieder top 10/15 account gwn aardig PP aan events, is gewoon een feit en daar is tegenwoordig niks raars meer aan. Als je het niet doet ga je gwn tekort komen. Als je dat niet weet heb je juist onder een steen geleefd.

En ik heb tegen en met dit team gespeeld dus ik weet echt wel wat ze kunnen en wat ze in huis hebben. Als je dat zelf niet weet moet je er ook gewoon niet over oordelen.
 
Reactiescore
363
Of je farmt en rooft gewoon consistent (iets wat heel zeldzaam is) en zet vaak vlagboost op. Events lichtjes abusen kan je niet onder uit maar hoeft niet zo zwaar te zijn
Niet echt mee eens, de ppers hebben dmv pp talloze gs pakketen in combinatie met vb gekregen. Kun je nog zo goed farmen dat haal je niet in/hou je niet bij.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
EEN HEEL FRONT KAPOTGOOIEN MET 15.000 AANVALLEN EN DAN DORPEN VAN 2.400 PUNTEN EDELEN TO OWN DE OORLOGSTATS

dat was het zo'n beetje op W5
2400??? Weet je niet meer in HRS toen Acra’s front volledig naar 64 punten werd gekata’d?!
 
Reactiescore
69
Niet echt mee eens, de ppers hebben dmv pp talloze gs pakketen in combinatie met vb gekregen. Kun je nog zo goed farmen dat haal je niet in/hou je niet bij.

Goed farmen en in lichte mate pp gebruiken en je kan wel mee. Is dit account een goed voorbeeld van.
 
Reactiescore
75
Niet echt mee eens, de ppers hebben dmv pp talloze gs pakketen in combinatie met vb gekregen. Kun je nog zo goed farmen dat haal je niet in/hou je niet bij.

Ik heb nog 0PP in dit event gestoken. Echter toch ook al een VB in de inventaris en zo'n 140% aan GS pakketen. Beetje opsparen en juist inzetten.
 
Bovenaan