New gen tactics

Reactiescore
94
Want?
Krijg je edels binnen :p ?
Nee hoor nog niet.
Maar ik zie zijn stamgenoot Firefox naar ons jumpen om hem aan ons `front` te versterken en dan stel ik wel vragen.
Het kan goed zijn dat Firefox een paar safe dorpjes nodig had en onze buurt als safe ziet doordat er amper grote spelers liggen die echt iets kunnen doen.
Maar het kan evengoed zijn dat hij Odds wilt helpen met edeltjes strooien mocht Odds ons willen aanvallen.
Vooral omdat ik nogal wat kleiner ben en wij niet de beste vriendjes zijn om het licht uit te drukken.
 
Reactiescore
94
Ik heb net ontdekt dat je een troepen kan kopen met PP.
Iemand een idee hoeveel PP het kost om full clear te kopen?
-> offensieve/defensieve versterking
 

Deleted User - 487924308

Guest
Bashen? Dit was een serieuze vraag. Ik had niet verwacht dat dit ooit ging toegevoegd worden.
En zoals uitgelegd in de praathoek is die offensieve/defensieve versterking enorm duur mocht je een volledige clear willen omdat het werkt op een percentage van nog vrije boerderij plaatsen. Als je wil abusen ben je met andere items toch echt meer. Maar technisch gezien kan je inderdaad een volle clear kopen. Heb nu wel geen idee of je die items gestacked kan gebruiken. Gestacked als in als je zo'n item activeert duurt het een bepaalde tijd (24u?) tot het er is, maar geen idee of je meerdere items tegelijk kan activeren dan.
 

Deleted User - 487973263

Guest
Misschien moet je nog meer mensen vragen rondom AAO om tegen hem te spelen. Dan krijg je misschien wel de aandacht ervan :p

Nu doe je alsof iedereen rondom AAO tegen hem wordt opgestookt. Vraag mij toch wel af waar of op wie je nou precies doelt?
 
Reactiescore
453
Dit is van alle tijden ?

ik heb nog nooit eerder een bg verzoek gezien dat er zo karig eruitzag, ook is het wel een beetje bijzonder dat als er iemand niet binnen 3 minuten reageert in de nacht dat je meteen een bericht als deze erachter plakt
maar wellicht is dit een tactiek van VF dat wij noobs niet weten

Het VF overwint! @anthraxxol @nonkel jos
 
Reactiescore
1.693
onze diplomaat is altijd heel helder in de communicatie want daar valt of staat de stam mee
 
Reactiescore
1.730
ik heb nog nooit eerder een bg verzoek gezien dat er zo karig eruitzag, ook is het wel een beetje bijzonder dat als er iemand niet binnen 3 minuten reageert in de nacht dat je meteen een bericht als deze erachter plakt
maar wellicht is dit een tactiek van VF dat wij noobs niet weten

Het VF overwint! @anthraxxol @nonkel jos

Dat jij het niet eerder heb gezien betekend misschien dat jij new gen bent ?
 
Bovenaan