New gen tactics

Reactiescore
94
Zou iemand mij een mogelijke goede reden kunnen geven voor het massaal edelen van -400p barbaren dorpjes?
Ik zie dit meermaals voorkomen. Bij de een wat extremer als bij de andere.

In sommige gevallen snap ik de redenering, al zou ik het zelf niet doen.
Maar in andere gevallen kan ik geen enkele reden bedenken behalve dat ze teveel edels hebben en te weinig troepen om die te gebruiken.

Waar zijn die toppers die me kunnen uitleggen op welke manier dit op lange termijn voordelig is?
 
Reactiescore
1.647
Zou iemand mij een mogelijke goede reden kunnen geven voor het massaal edelen van -400p barbaren dorpjes?
Ik zie dit meermaals voorkomen. Bij de een wat extremer als bij de andere.

In sommige gevallen snap ik de redenering, al zou ik het zelf niet doen.
Maar in andere gevallen kan ik geen enkele reden bedenken behalve dat ze teveel edels hebben en te weinig troepen om die te gebruiken.

Waar zijn die toppers die me kunnen uitleggen op welke manier dit op lange termijn voordelig is?

Om lange termijn met veel PP, spaar je troepen uit, waardoor meer farm inkomsten uit en dat verschil van 400 naar een 4k dorp uitbouwen verwaarloosbaar qua PP tegenover je grote leger behouden voor eerder genoemde reden.

Zelf vind ik het verzieken op een farmwereld. Maar zie mensen dat vaak om die reden doen
 
Reactiescore
1.962
Door het event zijn er nu vlaggenboosters in het spel, dus mensen zitten met 25 a 30 vrije edels en kunnen niks edelen door 1:20 regel, moraal en dergelijke. Dat is de verklaring voor het edelen van barbarendorpen.
 
Reactiescore
438
@The Weirdness of Talent.
Kun je beter een wereldje gewoon puur voor PP spelen.

Ik denk dat de ligging er ook een boel te maken mee heeft.
SOD zal wellicht zijn zuidelijke kant aan het afdichten zijn waarbij AAO wellicht de edellijn tussen hun en SOD aan het markeren is?

De noordelijke stam zal toch ooit wel gevormd moeten worden, het zou me verbazen als SOD en AAO niet bij elkaar in dezelfde stam zouden komen.
 

Deleted User - 487973263

Guest
@The Weirdness of Talent.
Kun je beter een wereldje gewoon puur voor PP spelen.

Ik denk dat de ligging er ook een boel te maken mee heeft.
SOD zal wellicht zijn zuidelijke kant aan het afdichten zijn waarbij AAO wellicht de edellijn tussen hun en SOD aan het markeren is?

De noordelijke stam zal toch ooit wel gevormd moeten worden, het zou me verbazen als SOD en AAO niet bij elkaar in dezelfde stam zouden komen.

Dan doemt wel de grote vraag op wat jouw plannen op dat moment zijn aangezien jij weer onder SOD ligt. Ga je je voegen of trek je je eigen plan? Per slot van rekening lijk je op de een of andere manier hulp te hebben gehad van firefox die op zijn beurt weer nauw samenwerkt met AAO.
 
Reactiescore
5.687
Dan doemt wel de grote vraag op wat jouw plannen op dat moment zijn aangezien jij weer onder SOD ligt. Ga je je voegen of trek je je eigen plan? Per slot van rekening lijk je op de een of andere manier hulp te hebben gehad van firefox die op zijn beurt weer nauw samenwerkt met AAO.
Hulp als in de letterlijke zin van het woord inderdaad wel. In het begin gaf blow me up een kreet om wat advies te ontvangen. Wij hebben deze speler ingame gecontacteerd en zijn vragen beantwoord. Voor de rest is er ingame geen hulp geweest qua gs, troepen, VV etc.
 
Reactiescore
438
Ja, en EWAP was mijn mentor dus heb ook contact met iemand van .Beast :p

Dat we contact met iemand hebben betekend niet direct dat we naar hun stam zullen gaan of betrekkingen met ze hebben.
Ze hebben ons beide wat geholpen met tips en tricks en enkele vragen die we hadden beantwoord en hun mening er over gegeven. We zijn hun beide erg dankbaar ervoor en mede dankzij hun hebben we zo hard kunnen groeien :)
 
Reactiescore
438
Hulp als in de letterlijke zin van het woord inderdaad wel. In het begin gaf blow me up een kreet om wat advies te ontvangen. Wij hebben deze speler ingame gecontacteerd en zijn vragen beantwoord. Voor de rest is er ingame geen hulp geweest qua gs, troepen, VV etc.

GS en troepen kan niet he lieverd, VV buiten de stam word ook niet gewaardeerd ;)
 

Deleted User - 487973263

Guest
Ja, en EWAP was mijn mentor dus heb ook contact met iemand van .Beast :p

Dat we contact met iemand hebben betekend niet direct dat we naar hun stam zullen gaan of betrekkingen met ze hebben.
Ze hebben ons beide wat geholpen met tips en tricks en enkele vragen die we hadden beantwoord en hun mening er over gegeven. We zijn hun beide erg dankbaar ervoor en mede dankzij hun hebben we zo hard kunnen groeien :)

Misschien moet ik ze ook maar eens om hulp vragen dan, vooralsnog is jouw groei een stuk beter dan die van mij ;)
 
Bovenaan