New gen tactics

Reactiescore
68
Je begrijpt mij verkeerd. Ik bedoelde dat je toch een kleine 5 k pp nodig hebt aan halveringen om een nutteloos barbarendorp binnen een week om te bouwen naar een nuttig/zinvol dorp. Wat jij hier allemaal gebruikt weet ik niet.

Op die manier, wie zegt dat die dorpen er meteen moeten staan? Is toch helemaal niet nodig, de reden dat je ze edelt is omdat je al 20:1 hebt op de omgeving. Waarom zou je in godsnaam dat nog verder willen boosten?
 
Reactiescore
94
Uhmm, ik weet niet wat dit met New Gens te maken heeft. XD
Ik was mijn interesse en motivatie grotendeels verloren bij de intrede van de PP beurs. Vroeger was er helemaal geen optie om gratis premiumpunten te verdienen.
Ik herinner me nog de tijd dat halveren niet mogelijk was en abusen dus gewoon onmogelijk was. Later kwam het halveren, maar als iemand dit wou abusen, mocht hij er effectief duizenden euro's in steken. De combinatie tussen halveren en de PP beurs is een stap die nooit gezet had mogen worden wat mij betreft.
Ik herinner me nog de tijd dat spelers mod wouden worden zodat ze het spelletje gratis met PA konden spelen...

Voor mij is actief gebruiken van de PP beurs om te boosten/pp te verkopen dus de nieuwe generatie.
Dit is niet slecht bedoelt natuurlijk, maar het gaat wel over een andere tijd met andere soort tactieken.
Net zoals W1 niet te vergelijken is met W40 bvb. Het spel evolueert de hele tijd door met elke update die erbij komt.
Ik twijfel echter ten zeerste of dit het spel positief beïnvloed als ik naar het huidige niveau, spelersbase en tactieken kijk.

Maar ik kan al die onzin niet volgen. Ik snap geen moer van dat roven en al die events.
Ik heb geen idee hoe sommige spelers 24/7 de beurs leeg kopen met al die concurrentie tegenwoordig, ik zou het niet eens kunnen zonder 24/7 iemand naar die beurs te laten staren en refreshen. Wat een leuke tijd moet die speler hebben.
Ik heb deze wereld ontdekt dat spiken niet eens meer mogelijk is.
Ik ben precies een old gen die de technologie van tegenwoordig niet meer kan volgen.
Dus voor mij is het logisch dat ik me ga informeren bij anderen die hier wel ervaring mee hebben.
 

DeletedUser79704

Guest
Ik was mijn interesse en motivatie grotendeels verloren bij de intrede van de PP beurs. Vroeger was er helemaal geen optie om gratis premiumpunten te verdienen.
Ik herinner me nog de tijd dat halveren niet mogelijk was en abusen dus gewoon onmogelijk was. Later kwam het halveren, maar als iemand dit wou abusen, mocht hij er effectief duizenden euro's in steken. De combinatie tussen halveren en de PP beurs is een stap die nooit gezet had mogen worden wat mij betreft.
Ik herinner me nog de tijd dat spelers mod wouden worden zodat ze het spelletje gratis met PA konden spelen...

Voor mij is actief gebruiken van de PP beurs om te boosten/pp te verkopen dus de nieuwe generatie.
Dit is niet slecht bedoelt natuurlijk, maar het gaat wel over een andere tijd met andere soort tactieken.
Net zoals W1 niet te vergelijken is met W40 bvb. Het spel evolueert de hele tijd door met elke update die erbij komt.
Ik twijfel echter ten zeerste of dit het spel positief beïnvloed als ik naar het huidige niveau, spelersbase en tactieken kijk.

Maar ik kan al die onzin niet volgen. Ik snap geen moer van dat roven en al die events.
Ik heb geen idee hoe sommige spelers 24/7 de beurs leeg kopen met al die concurrentie tegenwoordig, ik zou het niet eens kunnen zonder 24/7 iemand naar die beurs te laten staren en refreshen. Wat een leuke tijd moet die speler hebben.
Ik heb deze wereld ontdekt dat spiken niet eens meer mogelijk is.
Ik ben precies een old gen die de technologie van tegenwoordig niet meer kan volgen.
Dus voor mij is het logisch dat ik me ga informeren bij anderen die hier wel ervaring mee hebben.
ik had precies hetzelfde als jij toen ik terug begon, en doe nog steeds niet aan PP abusen,boosten, roven en events, daar heb ik co's voor :p
ik speel het spel precies zoals ik het vroeger deed en het bevalt me zo wel
 
Reactiescore
1.016
Klein beetje abusen hoor het imo wel bij, maar dan meer in de vorm van zo snel mogelijk starten voor een marketrush en dan proberen een beetje GS te kopen voordat het weggekaapt wordt. Dat in combinatie met een af en toe halveren, -20% bouwkosten of +20% productie, want met het nieuwe systeem van grondstoffen kopen op de markt is het gewoonweg niet te doen en is het enkel een manier van InnoGames om meer geld binnen te harken.

En die kosten die je daaraan maakt kun je easy terugverdienen door een wereld PP te farmen. Heb op W75 ruim 17k gefarmd, terwijl ik er al 2 weken niet meer speel op dit account.
 
Reactiescore
290
Je maakt je wel echt om elk dingetje van de wereld, of überhaupt het spel druk he.
Ik zit me elke dag te ergeren aan elke post die je maakt. Want de meeste tijd zeg je:
1, Niks zinnigs.
2, Kraak je mensen af die je niet eens kent.
3, Heb je een veel te hogen eigendunk van jezelf “hulde aan Against All Odds die je afwees.
Zou je niet is een weekje het spel spelen zonder heel het Af met bs vol te spammen?
 
Reactiescore
94
Je maakt je wel echt om elk dingetje van de wereld, of überhaupt het spel druk he.
Ik zit me elke dag te ergeren aan elke post die je maakt. Want de meeste tijd zeg je:
1, Niks zinnigs.
2, Kraak je mensen af die je niet eens kent.
3, Heb je een veel te hogen eigendunk van jezelf “hulde aan Against All Odds die je afwees.
Zou je niet is een weekje het spel spelen zonder heel het Af met bs vol te spammen?
Jou ergeren is een leuke bonus.
Verder kan je beter je mond houden aangezien jij al helemaal niets nuttigs te zeggen hebt.
Dat jij de moeite doet om zaken te lezen die je ergeren is jouw keuze.
Dat je het zo belangrijk vindt dat je er op reageert met nog minder nuttige inhoud vind ik wel hypocriet.

Nog 1 zo`n nutteloze post en ik zet jou op het lijstje met Yerpel. Doe gerust hetzelfde met mij.
 
Reactiescore
290
Jou ergeren is een leuke bonus.
Verder kan je beter je mond houden aangezien jij al helemaal niets nuttigs te zeggen hebt.
Dat jij de moeite doet om zaken te lezen die je ergeren is jouw keuze.
Dat je het zo belangrijk vindt dat je er op reageert met nog minder nuttige inhoud vind ik wel hypocriet.

Nog 1 zo`n nutteloze post en ik zet jou op het lijstje met Yerpel. Doe gerust hetzelfde met mij.
Ik hou je echt niet tegen ga je gang!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Old gen tactics zijn gewoon new gen tactics in een oud jasje + kata’en. De meeste oude werelden bestonden toch uit het ene account internen na het andere..
 
Reactiescore
69
Zou iemand mij een mogelijke goede reden kunnen geven voor het massaal edelen van -400p barbaren dorpjes?
Ik zie dit meermaals voorkomen. Bij de een wat extremer als bij de andere.

In sommige gevallen snap ik de redenering, al zou ik het zelf niet doen.
Maar in andere gevallen kan ik geen enkele reden bedenken behalve dat ze teveel edels hebben en te weinig troepen om die te gebruiken.

Waar zijn die toppers die me kunnen uitleggen op welke manier dit op lange termijn voordelig is?

Als je vast ligt door een 1:20 regel in combinatie met een edel overschot kan je het prima doen. Op W71 voor zo'n 250 barbs gedaan en leverde finaal rang 1 op. Het gehalte aan pp verbruik dat hier geopperd wordt, ligt daarbij niet hoger, zolang je actief rooftochten doet en meermaals per dag gs stuurt naar je bbs kan het goed uitpakken.
 
Reactiescore
1.226
Als je vast ligt door een 1:20 regel in combinatie met een edel overschot kan je het prima doen. Op W71 voor zo'n 250 barbs gedaan en leverde finaal rang 1 op. Het gehalte aan pp verbruik dat hier geopperd wordt, ligt daarbij niet hoger, zolang je actief rooftochten doet en meermaals per dag gs stuurt naar je bbs kan het goed uitpakken.

Het is over het algemeen wel zo, dat in deze fase van het spel je haast alleen een edel overschot kunt krijgen als je flink wat PP in de start/events hebt gestopt.
 
Bovenaan