Negativisme

DeletedUser

Guest
iedereen die nu reageert weet toch dat hij aan het spammen is , dus pas je lijstje maar aan dragoncrusher..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee eens; nee ik hoor niet onder de groep meelopers.

Ergerde me de laatste ook al kapot aan de eindeloze discussies die gevoerd worden op topics zoals farm en gs lvl's werden dingen geschreven die hier totaal niet mee te maken hebben.
Als je zo graag elkaar af wilt zeiken doe dat dan op msn en laat de rest van het AF er gewoon buiten.

goed gesproken maat ;)

@Dragon mooi post
 

DeletedUser41040

Guest
Het klopt wel alllemaal wat DragonCrusher zegt. Er is vaker ruzie etc, maar dat maakt het er op de één of andere manier toch wel leuk op :p



Jelle
 

DeletedUser

Guest
grotendeels vind ik kloppen,

punt 2 en punt 5 zijn in mijn ogen nie tgoed.
 

DeletedUser41040

Guest
Tja, Tribal Wars is eenmaal een hard spel, waar veel genaaid word.
 

DeletedUser34078

Guest
Beste forumgenoten,

Ik speel toevallig ook sinds 6 weken terug weer Tribalwars en het bevalt mij toevallig ook wel. Ik heb veel minder tijd als een jaar geleden, dit door de middelbare school waar ik nu opzit.
Door die school wordt je minder sociaal, fysiek kwetsbaarder maar vooral chagrijnig van.

Volgens DragonCrusher wordt je dat ook door de hele dag achter de computer te zitten.
Aangezien ik niet de hele dag achter de computer zit weet ik dat niet.

  • Zeurpieten
De eerste groep, de Zeurpieten aka zeikers, zijn onder te verdelen in twee groepen, personen als DragonCrusher, die moeite doen om het gezeur te vertellen, wat ik op zich best kan waarderen aangezien ze op sommige punten soms gelijk hebben maar over het algemeen veel te veel zeuren waardoor ikzelf me niks maar van hun posts aantrek en ze bijna niet meer zal lezen behalve als ik tijd over heb, eigenlijk is DragonCrusher niet het perfecte voorbeeld omdat ik hem niet al te veel zie zeuren maar die groep waar ik hem als voorbeeld voor gebruik post meestal posts als die hij hierboven heeft gemaakt, er zijn er weinig van te vinden.

De tweede groep zeurpieten zijn mensen als Amokro, die altijd wel wat op je aan te merken hebben ook als er helemaal niks aan de hand is, eigenlijk zijn het spammers maar die negatieve onzin in hun spam gooien.

Voor de rest vind ik dat je een mooie post hebt gemaakt, maar vind het eigenlijk gewoon gezeur en dus vrij oninetressant, je had beter namens High 5 over de oorlog tegen -Ar- ofzo kunnen vertellen....

En dit is dan weer zo'n post waarin je eigenlijk probeert duidelijk te maken dat je niet weet wat zeggen en op een grappige manier probeert DC terug te pakken omdat hij jou gebruikte als voorbeeld om één van zijn categorieën te illustreren. Jammer genoeg moet ik je teleurstellen want je werkte niet op m'n lachspieren..
Verder haal je ook aan dat het je niets kan schelen wat er hier over je gepost wordt. Moest dit zo zijn zou je niet de moeite doen een reactie te posten op een al-dan-niet grappige manier.

Ikzelf wordt niet gebruikt in één van zijn voorbeelden, al weet ik dat ik ongetwijfeld bij de wannabe's zou zitten. :D

Ten slotte wil ik Dragon Crusher feliciteren voor zijn mooie post. Wat hij zegt is niet anders dan realiteit, en hij is één van de weinigen op het AF die op zo'n manier een nieuw topic durft te openen over 'negativisme'.
Je bent nog maar net terug, en ik ben al onder de indruk.

Grtz De Kleine Barbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben één van die (bijna) alles lezers en nooit of bijna nooit wat posten.
Deze keer kan ik het niet laten om mijn steun te uiten t.o.v. de topic-maker.

Groot gelijk!




RaymondC, alias MonCeulemans, alias Mc Andrew

(jaja, 'k weet t, ik verander ook al eens van nick)
 

DeletedUser

Guest
Een klaag-topic is ander ook wel best negatief vind ik...

Bovendien doet DragonCrusher zelf ook niet anders in deze post dan alles negatief te stellen:


- De hele TW-community wordt plots gereduceerd tot enkele hokjes.
- Bovendien zijn deze hokjes allemaal erg negatief benoemd en gedefinieerd. Er zijn geen posters die ook positieve kwaliteiten hebben?
- Ten slotte worden spelers bij naam genoemd en aan de schandpaal gebonden.

Ik vind dit er over gaan. Iemand die zo inzit met het negativisme zou zich heus zelf niet verlagen tot zoiets. Moet je eens zien, zelfs alle reacties eronder gooien hun stenen gretig op zij die aan de schandpaal zijn vastgeketend en dit alles in naam van het positieve?? 't lijk wel een heksenjacht, een kruistocht...:(


Anyway, ik denk dat jullie het nu wel zouden moeten snappen. Mocht dat niet het geval zijn, trek het je niet aan maar verdoe je tijd ook niet om een negatieve reactie neer te schrijven in dit topic dat bedoeld is om een ernstige zaak aan te kaarten.

Personen die ik gebruikte als voorbeeld, no hard feelings, heb je dat tegenover mij is dat je eigen zaak om iemand te haten om een mening te hebben.


Ik ben dus één van de weinigen die hier wel een negatieve reactie schrijven. Wat is je punt eigenlijk? Mag er enkel bevestigd worden wat je geschreven hebt? Sorry, maar ik vind dat je zelf de mist in gaat hier. Je kan mij misschien meteen ook aan je schandpaal hangen...daarvoor dient hij toch? "Personen die ik gebruikte als voorbeeld...no hard feelings..."...wat een klucht.

Als je echt wilt breken met het negativisme, waarom straalt je post zelf dan enkel negativiteit uit? Waarom is ze een voedingsbodem voor gerichte negativiteit t.o.v. zij die nu aan de schandpaal hangen?



Verder moet ikzelf opmerken dat ikzelf vind dat het reuze goed meevalt op de fora. Je hebt fora voor alles en nog wat.

De wereldfora zijn onder andere voor propaganda, discussie over wereldgebonden aangelegenheden, enz...
Verder heb je andere fora waar ieder aan z'n trekken kan komen. Zo ook het serieuze forum voor zij die ernstige discussies willen aangaan.

Waar ligt dan het probleem? Het forum is voor iedereen. Logisch dat dan een jonge schavuit op het AF komt neer geland en schertst. Als het je stoort, spreek die jongen/dat meisje er dan op aan. Maar doe niet zoals nu...die post...want dit vind ik vreselijk....
 

DeletedUser42574

Guest
Mooi tekstje met inhoud,wat nodig hebben op Wereld 16 forum ;)
Ik ben het met alles eens al vind ik niet echt dat je namen had moeten noemen en dus mensen
aandacht schenken die waarschijnlijk door hun spam,of aandachtzoekende post nu de aandacht
krijgen die ze zochten.
Anywayz,
Mooi geschreven Dieter ;)
 

DeletedUser34078

Guest
Een klaag-topic is ander ook wel best negatief vind ik...

Bovendien doet DragonCrusher zelf ook niet anders in deze post dan alles negatief te stellen:


- De hele TW-community wordt plots gereduceerd tot enkele hokjes.
- Bovendien zijn deze hokjes allemaal erg negatief benoemd en gedefinieerd. Er zijn geen posters die ook positieve kwaliteiten hebben?
- Ten slotte worden spelers bij naam genoemd en aan de schandpaal gebonden.

Ik vind dit er over gaan. Iemand die zo inzit met het negativisme zou zich heus zelf niet verlagen tot zoiets. Moet je eens zien, zelfs alle reacties eronder gooien hun stenen gretig op zij die aan de schandpaal zijn vastgeketend en dit alles in naam van het positieve?? 't lijk wel een heksenjacht, een kruistocht...:(




Ik ben dus één van de weinigen die hier wel een negatieve reactie schrijven. Wat is je punt eigenlijk? Mag er enkel bevestigd worden wat je geschreven hebt? Sorry, maar ik vind dat je zelf de mist in gaat hier. Je kan mij misschien meteen ook aan je schandpaal hangen...daarvoor dient hij toch? "Personen die ik gebruikte als voorbeeld...no hard feelings..."...wat een klucht.

Als je echt wilt breken met het negativisme, waarom straalt je post zelf dan enkel negativiteit uit? Waarom is ze een voedingsbodem voor gerichte negativiteit t.o.v. zij die nu aan de schandpaal hangen?



Verder moet ikzelf opmerken dat ikzelf vind dat het reuze goed meevalt op de fora. Je hebt fora voor alles en nog wat.

De wereldfora zijn onder andere voor propaganda, discussie over wereldgebonden aangelegenheden, enz...
Verder heb je andere fora waar ieder aan z'n trekken kan komen. Zo ook het serieuze forum voor zij die ernstige discussies willen aangaan.

Waar ligt dan het probleem? Het forum is voor iedereen. Logisch dat dan een jonge schavuit op het AF komt neer geland en schertst. Als het je stoort, spreek die jongen/dat meisje er dan op aan. Maar doe niet zoals nu...die post...want dit vind ik vreselijk....


Wat jij hier nu aanhaalt is ook niet echt positief hé. :D

En zo blijven we maar in die spiraal zitten. :)
 

DeletedUser

Guest
Helemaal niet, ik vind dat hij juist goed op de minder sterke punten wijst. Daar kan DC weer mee verder.
Maar goed, denk dat dit topic zijn doel zo wel bereikt heeft?
 

DeletedUser

Guest
Top post, ik denk dat ik mezelf maar bij 'de rest' moet rekenen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een bull shit. Sowieso omdat ik hier nooit post op W16. Ben enkel nog actief op W15.

Verder jij zit te zeuren dat wij negatief zijn, wat is jou post? Die is zo negatief als het maar kan.

En voor de personen die me kennen, bedankt he. Fijn om te zien dat als een grote naam wat post ze geen kritiek meer durven te geven omdat ze dan voor gek staan.

Wel laf van je DC dat je enkel 6 namen noemt of zo in je post. Had niet veel gescheeld of ik zat bij je in High 5.
 
Bovenaan