Negativisme

DeletedUser

Guest
Zeg nu nog eens dat er geen waarheid schuilt in hetgeen ik hier wat eerder aangaf. Misschien is deze niet zo bedoeld oorspronkelijk, toch laat de beginpost door het vermelden van namen niet enkel een kiertje tot dit soort ontsporingen, maar een deur die wagenwijd open staat. Zij die hier op de kar springen en mee stenen gooien naar hen die op de schandpaal staan, kijken beter even in de spiegel. En wijs niet naar hen die zich hier komen verdedigen, want dat zou eenieder doen in hun plaats. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Je kunt beter gewoon je kop houden want je maakt je alleen maar belachelijk ;)

+ doemed


2 voorstanders van dc ?
maar waarom doen jullie dan zelf negatief?( denk hier maar es over na vincent vermeulen)


of met andere woorden wat is het doel van het topic?

Wat een negatief topic is dit geworden; volgens mij is dit het resultaat van een klacht openlijk op het AF neerzetten... :rolleyes:

wat ik al van in begin zei... zucht snap niet dat 15 procent dit hiero maar snapt dat het zelf 1 groot negatief spamtopic is :rolleyes:


Zeg nu nog eens dat er geen waarheid schuilt in hetgeen ik hier wat eerder aangaf. Misschien is deze niet zo bedoeld oorspronkelijk, toch laat de beginpost door het vermelden van namen niet enkel een kiertje tot dit soort ontsporingen, maar een deur die wagenwijd open staat. Zij die hier op de kar springen en mee stenen gooien naar hen die op de schandpaal staan, kijken beter even in de spiegel. En wijs niet naar hen die zich hier komen verdedigen, want dat zou eenieder doen in hun plaats. :mad:

Prachtige woorden , moest hij bv toevallig andere namen geven zoals de onbekende gilgamesjke zou die persoon zich ook verdedigen , iedereen zou dit doen . Omdat jullie niet genoemd worden gaan jullie meelopen?
een ander voorbeeld zou zijn : da capital backstabt iemand -> bekeleke zou hem hier voor hard beschuldigen om zelf goed in de groep mee te lopen. zijn woorden zijn loos en hij typt wat namen die in hem opkomen:/ .

tot slot stel ik mij de hoofdvraag : Dragoncrusher wil weer positieve sfeer creeeren? hoe kan dat dan als hij over 15 mensen negatieve dingen schrijft ? dat vraagt om een massaal ruzietopic...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
MMMMMM anderszijds goed geschreven, anderszijds enigzins wel een beetje hypocriet omdat ik me ook een andere Dieter kan herinneren @w8. Was jij vroeger ook niet een persoon die altijd met Krepox oa in de clinch lag ;) Verder mijn complimenten voor je manier van schrijven die me aan supervisie doet denken wat we welleens toepassen op mijn werk ;) Ojaa binnen nu en een aantal dagen lanceer ik hier ook mijn eerste propaganda post op deze wereld en jip deze zal enigzins Negativisme bevatten Voorbeelden> http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=33563&highlight=Farmtool en http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=31939&highlight=Farmtool
 

DeletedUser

Guest
Het AF is ook voor propaganda, wat met je negatieve propaganda?
Dat slaat nergens op, propaganda is voor de een positief, voor de ander negatief.

Dan kunnen de mensen heus nog wel wat aardiger tegen elkaar doen :rolleyes:.Gezien je agresieve reacties vermoed ik dat je vergeten bent dat dit nog altijd een spel is :eek:.Bedankt me dus maar dat ik je er weer even aan herinnerd heb :).

Verder wel mooi post DC maar of het nut heeft?
 

DeletedUser

Guest
MMMMMM anderszijds goed geschreven, anderszijds enigzins wel een beetje hypocriet omdat ik me ook een andere Dieter kan herinneren @w8. Was jij vroeger ook niet een persoon die altijd met Krepox oa in de clinch lag ;) Verder mijn complimenten voor je manier van schrijven die me aan supervisie doet denken wat we welleens toepassen op mijn werk ;) Ojaa binnen nu en een aantal dagen lanceer ik hier ook mijn eerste propaganda post op deze wereld en jip deze zal enigzins Negativisme bevatten Voorbeelden> http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=33563&highlight=Farmtool en http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=31939&highlight=Farmtool

Ga je dan ook onthullen wie je bent ingame :D?
Of heb je dat al gedaan, en had ik even niet opgelet?
 

DeletedUser

Guest
Mij de grond in stampen?
Uhu, heb ik nog niet gezien, maar goed.


Je bent best grappig, maar helaas.
En uiteraard ga je pitten, in werkelijkheid zit je achter je pc tot in slaap valt op refresh te drukken om te zien of je niet toevallig bijval krijgt.:rolleyes:

Weetje wat ik mis? :) Zoals zo vaak bij jou? Onderbouwing.

Tevens slaat die laatste reactie nergens op, want Sesamstraat was afgelopen, en dan moet ik naar bed ;)
 

DeletedUser

Guest
Wel Dieter, ik geloof dat je de spijker op de kop slaat.

Mijn co's bleven al weg van het AF door deze slechte sfeer en nadat het op het speedforum de emmer al eens overgelopen is, denk ik dat het hoog tijd is dat de mensen op de gewone wereld-fora ten lange leste ook eens gaan inzien dat je meer kan bereiken met een gemoedelijke aanpak dan met het gedoe van de stoere jongen uithangen. Je kan wel eens iets minder serieus zijn, een grapje maken, eens even opscheppen met een behaalde ranking of een prachtige slag, maar je moet geen mensen gaan afkraken gewoon omdat ze een andere mening hebben dan jij (en dan zwijg ik nog over de manier waarop).

Het gaat erom dat we hier samen een spel spelen. Het doel van een spel is bij mijn weten doorheen de jaren nog nooit veranderd en dat is om het spel te spelen, niet om er de hele tijd te gaan uitleggen hoe goed je wel bent omdat je ooit al eens op 1 of 2 werelden de top hebt behaald of zelfs gewoon maar als co op een topaccount verzeild bent geraakt zonder dat je eigenlijk werkelijk iets hebt bijgedragen. Je ziet meestal dat er op het forum 4 partijen rondlopen. De ene die de ander afzeikt, de ander die de ene afzeikt en dan de mensen die spammen naast de mensen die proberen een positieve bijdrage aan de topic te geven. (de stille forumlezer zie je niet rondlopen en bij deze wil ik hier graag geen opmerkingen over ;) )

Doch, bij het doornemen van deze topic, heb ik tot mijn grote spijt gemerkt dat de types van forumfiguren die jij in de openingspost geschetst hebt, geen poging willen doen om tot inkeer te komen. Dit kan ik met verschillende quotes uit deze topic staven, maar ik ga mijn tijd niet verdoen aan een nutteloze discussie die ik moet voeren tegen dovemansoren. Want een discussie wordt langs 2 zijden gevoed en ik ben van mening dat hier in essentie een monoloog, doorspekt met spam van mensen die niet doorhebben dat dit een serieuze topic is, plaatsvindt.

Het is een mooie poging en ik steun je in de strijd om van het AF een mooiere plaats te maken, maar er is veel werk aan de winkel!

met vriendelijke groet,
David
 

DeletedUser

Guest
:D nice post.
je hebt zeker gelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om deze topic even in het kort te omschrijven.

Welkom op het forum ;).
 

DeletedUser

Guest
+ doemed


2 voorstanders van dc ?
maar waarom doen jullie dan zelf negatief?( denk hier maar es over na vincent vermeulen)


of met andere woorden wat is het doel van het topic?

Ik word gewoon zot van je gespam en kusjes zoals DC het al zegt ;)

Ik doe niet negatief ik wil je gewoon helpen zodat je u eigen niet belachelijk maakt ^^
 

DeletedUser

Guest
Zo'n posts mis ik de laatste tijden héél erg.
Leuk geschreven.
Veel mensen kunnen hier nog veel leren ivm hun stam.
 

DeletedUser

Guest
Ik word gewoon zot van je gespam en kusjes zoals DC het al zegt ;)

Ik doe niet negatief ik wil je gewoon helpen zodat je u eigen niet belachelijk maakt ^^

je spamt nu zelf ook , besef je dat?
+ zoek 2 post waar ik kusjes uitdeel? of heb je dat toevallig omdat dieter dat zegt ? :rolleyes:

en hoe kan je nu belachelijk maken op een forum? halo ik ken jullie niet...
 

DeletedUser

Guest
je spamt nu zelf ook , besef je dat?
+ zoek 2 post waar ik kusjes uitdeel? of heb je dat toevallig omdat dieter dat zegt ? :rolleyes:

en hoe kan je nu belachelijk maken op een forum? halo ik ken jullie niet...

Wat heb je nog meer nodig dan de eerste 2 posts in dit ganse topic om te weten dat je irriterend werkt voor zoveel mensen. Zoek de fout voor 1 keer niet bij een ander, maar bij jezelf.

Lil
 

DeletedUser

Guest
Ik had echt een volwassener ingeschat... Maar blijkbaar kan je niet tegen kritiek, en is hier een gevoelige snaar geraakt.

Als een post je niet zint, ga dan niet kinderachtig terug doen, maar ignore het gewoon.


De gebeurtenis(sen) met M~ lijken mij wel afgehandeld, Maar verder geef ik je helemaal gelijk

@Dragon, ik geef je 100% gelijk... Mede door de manier van reageren ben ik minder aanwezig op het AF. Aangezien het mij totaal niet bevalt.

AF is voor discussies flapdrol, niet voor propaganda. En met negatieve propaganda wordt propaganda bedoelt waarin andere mensen/een groep word(en) afgezeken.

Hier voelt iemand zich aangesproken... Iemand uit de groep
"ikmaakgraaglangezinnenomtezeggendatikhetmenietaantrekterwijlikdattochweldoe" ^^

Mooi post Dieter.
En het leuke is dat de mensen die jij aanhaalde hier nu net hun naam waarmaken :)

Helemaal mee eens; nee ik hoor niet onder de groep meelopers.

Ergerde me de laatste ook al kapot aan de eindeloze discussies die gevoerd worden op topics zoals farm en gs lvl's werden dingen geschreven die hier totaal niet mee te maken hebben.
Als je zo graag elkaar af wilt zeiken doe dat dan op msn en laat de rest van het AF er gewoon buiten.

En dit is dan weer zo'n post waarin je eigenlijk probeert duidelijk te maken dat je niet weet wat zeggen en op een grappige manier probeert DC terug te pakken omdat hij jou gebruikte als voorbeeld om één van zijn categorieën te illustreren. Jammer genoeg moet ik je teleurstellen want je werkte niet op m'n lachspieren..
Verder haal je ook aan dat het je niets kan schelen wat er hier over je gepost wordt. Moest dit zo zijn zou je niet de moeite doen een reactie te posten op een al-dan-niet grappige manier.

Ikzelf wordt niet gebruikt in één van zijn voorbeelden, al weet ik dat ik ongetwijfeld bij de wannabe's zou zitten. :D

Ten slotte wil ik Dragon Crusher feliciteren voor zijn mooie post. Wat hij zegt is niet anders dan realiteit, en hij is één van de weinigen op het AF die op zo'n manier een nieuw topic durft te openen over 'negativisme'.
Je bent nog maar net terug, en ik ben al onder de indruk.

Grtz De Kleine Barbaar.

Je kunt beter gewoon je kop houden want je maakt je alleen maar belachelijk ;)

Wou ik ook net zeggen ;)

Gelukkig zie ik dat wel... En het artikel is ook terecht verwijderd. Maar desondanks zie jij nog steeds niet in dat men zo over je denkt... Ik kan je nu al vertellen dat 90% van de forumpost van W16 je een grote zak vindt. Nee, dan heb je een reputatie, echt 1 waar jij dol op bent :)

Wat ik van Tim vindt is totaal geen toevoeging op het wijzen van jouw gedrag.

Wat heb je nog meer nodig dan de eerste 2 posts in dit ganse topic om te weten dat je irriterend werkt voor zoveel mensen. Zoek de fout voor 1 keer niet bij een ander, maar bij jezelf.

Lil


Excuseer hoor, maar als iemand aan de schandpaal wordt geplaatst heeft hij het recht op weerwoord. In eigen boezem kijken zou niet misstaan, maar een weerwoord kan je toch niet kwalijk nemen? :confused:

Trouwens:

Een overzicht:
1. Vragen forum
* Hier horen vragen thuis & de behulpzame antwoorden op deze vragen. Spam en onzinantwoorden passen hier niet. Als je geen nuttige reactie op de vraag kan geven reageer dan ook niet op de vragen.

* Help de speler met zijn vraag, andere posts die hiertoe niets bijbrengen zijn geen toevoeging tot het onderwerp en zullen verwijdert/bestraft worden.

2. Politiek en propaganda (dit zijn de wereldfora!)
* Het politiek & propaganda forum is een plek waar provocatie van andere spelers de bedoeling is. Echter dien je ten aller tijde met respect met andere forumgebruikers om te gaan.

* Posts dienen (forum)accountgericht, stamgericht of wereldgericht te zijn.


3. Spellenforum
* Enkel spellen die op dit specifieke subforum gespeeld kunnen worden zijn toegestaan. Spellen op externe site's zijn dus niet toegestaan.

* Spelers mogen niet verplicht worden tot gebruik van andere zaken dan mogelijk op het forum.

Hiermee bedoelen we dat spelers voor het spel niet moeten verplicht worden tot gebruik van skype, msn, externe websites, ...

* Elke forumgebruiker dient de mogelijkheid te hebben te participeren. Selectieve uitsluiting van forumgebruikers is niet gewenst.

* Indien een speler een (tijdelijk) forumschorsing heeft is deze ook uitgesloten voor verdere deelname uit elk spel waar hij aan deelnam.
Na zijn forumschorsing zal hij zich opnieuw moeten inschrijven voor een nieuw spel

4. Regels voor Spotprententopics
* Het is de bedoeling dat je moeite en creativiteit opbrengt voor je spotprent. Enkel een afbeelding zonder bewerking / toevoeging van tekst is niet voldoende. Ook het gewoon plaatsen van een afbeelding en daarboven in de post je tekst is niet toegestaan.

* Foto's van personen zijn niet langer toegestaan, ook al hebben deze personen geen enkele band met tribalwars.nl of hebben ze voor het gebruik van de afbeelding toestemming verleent.

* Spotprenten dienen tw-gerelateerd te zijn. Ze moeten dus met tribalwars & de desbetreffende wereld te maken hebben (afhankelijk van welk forum de spotprenten gepost worden). Dit mag accountgericht, stamgericht, wereldgericht zijn.

* Grappige foto's/comics/afbeeldingen kun je in het vrije forum posten


Dus, vooraleer ongegronde kritiek geuit wordt, de wereldfora zijn provocatie-gericht!!! Als je daar niet mee overweg kan, kan je bepaalde spelers aanspreken, of nog, andere fora bezoeken. Er is voor elk wat wils.

Dit kan geen excuus zijn voor buitensporige grofheden, maar het het plaatst wel de doelstelling van de wereldfora in een ander daglicht dan dat deze hier in deze topic wordt voorgesteld. Buitensporige grofheden kunnen worden aangemeld door een eenvoudige druk op de knop. Ikzelf heb er al meerdere malen van gebruik gemaakt. Soms kan je ook in de post zelf iemand netjes terechtwijzen. Vreemd dat dit zo weinig gebeurt als er zoveel klachten zijn... neem verdorie allemaal jullie verantwoordelijkheid op in plaats van hier en masse enkele individuen te beschimpen.

Ik kan hier hoegenaamd niet mee lachen. Ik speel niet op W16, maar dat zal mij een worst wezen. Iedereen heeft recht op z'n eigen individualiteit. Iedereen mag deze naar eigen goeddunken uitdrukken. De een is al wat actiever op het AF dan de ander. Als sommigen lol willen maken op het AF in de wereldfora, dan kan dat toch best. Niet elk forum gaat er even wild aan toe en niet elk forum moet een museum met spinnenwebben worden. In de wereldfora kan je op een unieke manier contacten maken met spelers uit andere stammen. Of je dat op een positieve manier invult, of een negatieve manier, elk heeft zijn waarde. Nogmaals, wordt het te grof, meldt het. Of reageer zelf. Wordt er te hard gespamd, idem. Maar vergeet niet dat spam op de wereldfora een belangrijke bron zijn voor contacten tussen verschillende spelers uit verschillende stammen die in-game daar geen platform voor hebben.

W16 (en ook nog een beetje W15)...is het zoveel erger dan??? Denk toch even na! Hoeveel spelers spelen er op die werelden? W16: 44.369 spelers (W15: 27.725 spelers)
Vergelijk dit even met de andere werelden: W5: 1.683 spelers, W7: 860 spelers, enz...
Het is niet verbazingwekkend dat er veel meer activiteit op het AF van W15 en vooral van W16 ligt. Hoe meer forumgangers, hoe moeilijker om het forum te volgen. Hoe moeilijker om het te modden. Op een uur tijd worden massa's pagina's geschreven. Moet je die spelers dan toegang tot het AF ontzeggen? Welneen. Mijdt gewoon bepaald topics, en je zal merken dat over een 6-tal maanden het W16-forum al heel wat consumeerbaarder zal zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Excuseer hoor, maar als iemand aan de schandpaal wordt geplaatst heeft hij het recht op weerwoord. In eigen boezem kijken zou niet misstaan, maar een weerwoord kan je toch niet kwalijk nemen? :confused:

Trouwens:

Een overzicht:
1. Vragen forum
* Hier horen vragen thuis & de behulpzame antwoorden op deze vragen. Spam en onzinantwoorden passen hier niet. Als je geen nuttige reactie op de vraag kan geven reageer dan ook niet op de vragen.

* Help de speler met zijn vraag, andere posts die hiertoe niets bijbrengen zijn geen toevoeging tot het onderwerp en zullen verwijdert/bestraft worden.

2. Politiek en propaganda (dit zijn de wereldfora!)
* Het politiek & propaganda forum is een plek waar provocatie van andere spelers de bedoeling is. Echter dien je ten aller tijde met respect met andere forumgebruikers om te gaan.

* Posts dienen (forum)accountgericht, stamgericht of wereldgericht te zijn.


3. Spellenforum
* Enkel spellen die op dit specifieke subforum gespeeld kunnen worden zijn toegestaan. Spellen op externe site's zijn dus niet toegestaan.

* Spelers mogen niet verplicht worden tot gebruik van andere zaken dan mogelijk op het forum.

Hiermee bedoelen we dat spelers voor het spel niet moeten verplicht worden tot gebruik van skype, msn, externe websites, ...

* Elke forumgebruiker dient de mogelijkheid te hebben te participeren. Selectieve uitsluiting van forumgebruikers is niet gewenst.

* Indien een speler een (tijdelijk) forumschorsing heeft is deze ook uitgesloten voor verdere deelname uit elk spel waar hij aan deelnam.
Na zijn forumschorsing zal hij zich opnieuw moeten inschrijven voor een nieuw spel

4. Regels voor Spotprententopics
* Het is de bedoeling dat je moeite en creativiteit opbrengt voor je spotprent. Enkel een afbeelding zonder bewerking / toevoeging van tekst is niet voldoende. Ook het gewoon plaatsen van een afbeelding en daarboven in de post je tekst is niet toegestaan.

* Foto's van personen zijn niet langer toegestaan, ook al hebben deze personen geen enkele band met tribalwars.nl of hebben ze voor het gebruik van de afbeelding toestemming verleent.

* Spotprenten dienen tw-gerelateerd te zijn. Ze moeten dus met tribalwars & de desbetreffende wereld te maken hebben (afhankelijk van welk forum de spotprenten gepost worden). Dit mag accountgericht, stamgericht, wereldgericht zijn.

* Grappige foto's/comics/afbeeldingen kun je in het vrije forum posten


Dus, vooraleer ongegronde kritiek geuit wordt, de wereldfora zijn provocatie-gericht!!! Als je daar niet mee overweg kan, kan je bepaalde spelers aanspreken, of nog, andere fora bezoeken. Er is voor elk wat wils.

Dit kan geen excuus zijn voor buitensporige grofheden, maar het het plaatst wel de doelstelling van de wereldfora in een ander daglicht dan dat deze hier in deze topic wordt voorgesteld. Buitensporige grofheden kunnen worden aangemeld door een eenvoudige druk op de knop. Ikzelf heb er al meerdere malen van gebruik gemaakt. Soms kan je ook in de post zelf iemand netjes terechtwijzen. Vreemd dat dit zo weinig gebeurt als er zoveel klachten zijn... neem verdorie allemaal jullie verantwoordelijkheid op in plaats van hier en masse enkele individuen te beschimpen.

Ik kan hier hoegenaamd niet mee lachen. Ik speel niet op W16, maar dat zal mij een worst wezen. Iedereen heeft recht op z'n eigen individualiteit. Iedereen mag deze naar eigen goeddunken uitdrukken. De een is al wat actiever op het AF dan de ander. Als sommigen lol willen maken op het AF in de wereldfora, dan kan dat toch best. Niet elk forum gaat er even wild aan toe en niet elk forum moet een museum met spinnenwebben worden. In de wereldfora kan je op een unieke manier contacten maken met spelers uit andere stammen. Of je dat op een positieve manier invult, of een negatieve manier, elk heeft zijn waarde. Nogmaals, wordt het te grof, meldt het. Of reageer zelf. Wordt er te hard gespamd, idem. Maar vergeet niet dat spam op de wereldfora een belangrijke bron zijn voor contacten tussen verschillende spelers uit verschillende stammen die in-game daar geen platform voor hebben.

W16 (en ook nog een beetje W15)...is het zoveel erger dan??? Denk toch even na! Hoeveel spelers spelen er op die werelden? W16: 44.369 spelers (W15: 27.725 spelers)
Vergelijk dit even met de andere werelden: W5: 1.683 spelers, W7: 860 spelers, enz...
Het is niet verbazingwekkend dat er veel meer activiteit op het AF van W15 en vooral van W16 ligt. Hoe meer forumgangers, hoe moeilijker om het forum te volgen. Hoe moeilijker om het te modden. Op een uur tijd worden massa's pagina's geschreven. Moet je die spelers dan toegang tot het AF ontzeggen? Welneen. Mijdt gewoon bepaald topics, en je zal merken dat over een 6-tal maanden het W16-forum al heel wat consumeerbaarder zal zijn...

+1

Enige normale post die ik hier tot nu toe heb gelezen van iemand die niet in het stuk wordt vernoemd.
 

DeletedUser

Guest
Wat heb je nog meer nodig dan de eerste 2 posts in dit ganse topic om te weten dat je irriterend werkt voor zoveel mensen. Zoek de fout voor 1 keer niet bij een ander, maar bij jezelf.

Lil

Ik verdedig me gewoon hoor?
ik kan nu dus ook zeggen dat jij mij irriteerd met dit zo negatief te posten??
wacht ik zal even wat tw maatjes benaderen om me te quoteren met ' +1'
 
Bovenaan