Negativisme

DeletedUser27974

Guest
Je hebt gelijk DragonCrusher... maar heb je ook een oplossing? die mis ik namelijk.
 

DeletedUser41761

Guest
Deze post doelt juist op minder gezeur en meer complimenten op het AF. Ik zie het helemaal er in terug; ben nu al een tijdje op het AF actief en er worden in oorlogen nooit complimenten naar elkaar gemaakt, enkel negatieve propaganda.

Behalve op w5 daar zijn ze altijd aardig ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft hij die al gegeven. De mods zullen strenger moeten optreden.
Verder is dit een mooie post.
 

DeletedUser38219

Guest
BIj welke soort hoor ik?:D
mooi tekstje, al moet je niet teveel gaan veralgemenen er zijn ook nog veel gezellige mensne hier
 

DeletedUser26151

Guest
Mooie post hoor.
Ik geef je in de meeste dingen eigenlijk alle wel gelijk :)
 

DeletedUser23235

Guest
Deze post doelt juist op minder gezeur en meer complimenten op het AF. Ik zie het helemaal er in terug; ben nu al een tijdje op het AF actief en er worden in oorlogen nooit complimenten naar elkaar gemaakt, enkel negatieve propaganda.

Het AF is ook voor propaganda, wat met je negatieve propaganda?
Dat slaat nergens op, propaganda is voor de een positief, voor de ander negatief.
 

DeletedUser

Guest
Goede post Dragon. Maar naar mijn mening trekken eermensen vrijwel altijd al aan het korste eind.. vrij weinig aan te doen.

Reden dat ikzelf besloot niet meer dan 1 post te wijden aan eigen topic (tentoonspreiding van gebeurtenis, geen discussie-/aandachtsgeiltopic) was precies dat ik geen zin had in discussie te gaan met de groep mensen aan wie deze post bedoelt is, omdat die sleur van "negativisme" dan inderdaad alleen maar wordt verlengd.

Vragen "of er een oplossing hier voor is" slaat natuurlijk ook niet echt ergens op. Wij zelf kunnen slechts proberen om in ieder geval niet mee te gaan in dat negatieve forumgedrag.

Wel grappig dat sommige posters het gelijk van je post nu alweer aantonen..
(De kinderachtige "jij zegt iets flauws over mij, dan doe ik dat lekker terug"-post van cheetawarrior & de nietszeggende opmerking van formiga sangrenta: "Behalve op w5 daar zijn ze altijd aardig ".)

Maar goed, eens kritisch kijken welke mensen zich hiervan nog steeds niks zullen aantrekken.
 

DeletedUser

Guest
Goede post Dragon. Maar naar mijn mening trekken eermensen vrijwel altijd al aan het korste eind.. vrij weinig aan te doen.

Reden dat ikzelf besloot niet meer dan 1 post te wijden aan eigen topic (tentoonspreiding van gebeurtenis, geen discussie-/aandachtsgeiltopic) was precies dat ik geen zin had in discussie te gaan met de groep mensen aan wie deze post bedoelt is, omdat die sleur van "negativisme" dan inderdaad alleen maar wordt verlengd.

Vragen "of er een oplossing hier voor is" slaat natuurlijk ook niet echt ergens op. Wij zelf kunnen slechts proberen om in ieder geval niet mee te gaan in dat negatieve forumgedrag.

Wel grappig dat sommige posters het gelijk van je post nu alweer aantonen..
(De kinderachtige "jij zegt iets flauws over mij, dan doe ik dat lekker terug"-post van cheetawarrior & de nietszeggende opmerking van formiga sangrenta: "Behalve op w5 daar zijn ze altijd aardig ".)

Maar goed, eens kritisch kijken welke mensen zich hiervan nog steeds niks zullen aantrekken.

Beetje zielig wat kom je hier nu doen? Proberen te slijmen? Het was een eentonig verhaal zonder enige feiten waar niets van klopten en dan noem jij ons negatief? Jij probeert een andere stam af te kraken omdat je hieruit gekicked was en nu ben jij ineens zo goed? Komop zeg doe een beetje normaal:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beetje zielig wat kom je hier nu doen? Proberen te slijmen? Het was een eentonig verhaal zonder enige feiten waar niets van klopten en dan noem jij ons negatief? Jij probeert een andere stam af te kraken omdat je hieruit gekicked was en nu ben jij ineens zo goed? Komop zeg doe een beetje normaal:rolleyes:

Je komt nu met een heleboel dingen die ik gedaan/gezegd zou hebben, knap dat je die zo uit mijn post weet te halen.
I rest my case. :rolleyes:
Ga er verder niet weer op in, haalt niks uit.

Maar bedankt dat jij je constructieve kritiek gericht aan mij deelt met iedereen van w16 AF jobram, dan kan ik daar weer mee verder :D
 

DeletedUser

Guest
Je komt nu met een heleboel dingen die ik gedaan/gezegd zou hebben, knap dat je die zo uit mijn post weet te halen.
I rest my case. :rolleyes:
Ga er verder niet weer op in, haalt niks uit.

Begin er dan niet over:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Goede post Dragon. Maar naar mijn mening trekken eermensen vrijwel altijd al aan het korste eind.. vrij weinig aan te doen.

Reden dat ikzelf besloot niet meer dan 1 post te wijden aan eigen topic (tentoonspreiding van gebeurtenis, geen discussie-/aandachtsgeiltopic) was precies dat ik geen zin had in discussie te gaan met de groep mensen aan wie deze post bedoelt is, omdat die sleur van "negativisme" dan inderdaad alleen maar wordt verlengd.

Vragen "of er een oplossing hier voor is" slaat natuurlijk ook niet echt ergens op. Wij zelf kunnen slechts proberen om in ieder geval niet mee te gaan in dat negatieve forumgedrag.

Wel grappig dat sommige posters het gelijk van je post nu alweer aantonen..
(De kinderachtige "jij zegt iets flauws over mij, dan doe ik dat lekker terug"-post van cheetawarrior & de nietszeggende opmerking van formiga sangrenta: "Behalve op w5 daar zijn ze altijd aardig ".)

Maar goed, eens kritisch kijken welke mensen zich hiervan nog steeds niks zullen aantrekken.

dude jij hebt hier het meeste gezichten van iedereen:rolleyes:
je hele ex-stam roep ik dan ook op als getuigen dat er maar één echte backstabber is en dat ben jij, effe lekker hypocriet doen dan en mij beschuldigen:p


@ dragon zijn post, je hebt overschot van gelijk en speciaal om jou een plezier te doen zal ik mij na deze post niet meer laten zien op het forum en mij enkel nog beperken tot stoere, domme, hilarische, kinderachtige woorden ingame!
 

DeletedUser3435

Guest
Skilla een backstabber? :) jij ziet volgens mij alles niet meer zo helder.
 

DeletedUser20783

Guest
Lol dit is oorlog je mag alles doen om te winnen alles wat de andere voelt of
vind kan mij niet echt boeien dus kom aub niet met de respect verhaal zolang je niet cheat mag je alles doen om te winnen daar kan de forum goed bij helpen als ik lief en goed wil doen ga ik wel die online paarden game wel spellen ik heb 2 keer mensen niet gedelt omdat ik ze wel mocht en beide hebben mee geholpen mij te edelen aan het einde toen wist ik het pas je spelt voor je zelf en niet voor hun, kinderen ik vind wel dat ze mogen spellen maar niet dat ik en email van hun moeder krijg van waroom ik ze edel ( wat ik 1 keer kreeg ) je vind ze slecht edel ze dan je vind hun taal slecht lees de forum niet


Ps sorry voor geen punten mijn toetsenbord doet raar elke teken is andere teken
:confused:
 

DeletedUser

Guest
Beste forumgenoten,

Ik speel toevallig ook sinds 6 weken terug weer Tribalwars en het bevalt mij toevallig ook wel. Ik heb veel minder tijd als een jaar geleden, dit door de middelbare school waar ik nu opzit.
Door die school wordt je minder sociaal, fysiek kwetsbaarder maar vooral chagrijnig van.

Volgens DragonCrusher wordt je dat ook door de hele dag achter de computer te zitten.
Aangezien ik niet de hele dag achter de computer zit weet ik dat niet.

  • Zeurpieten
De eerste groep, de Zeurpieten aka zeikers, zijn onder te verdelen in twee groepen, personen als DragonCrusher, die moeite doen om het gezeur te vertellen, wat ik op zich best kan waarderen aangezien ze op sommige punten soms gelijk hebben maar over het algemeen veel te veel zeuren waardoor ikzelf me niks maar van hun posts aantrek en ze bijna niet meer zal lezen behalve als ik tijd over heb, eigenlijk is DragonCrusher niet het perfecte voorbeeld omdat ik hem niet al te veel zie zeuren maar die groep waar ik hem als voorbeeld voor gebruik post meestal posts als die hij hierboven heeft gemaakt, er zijn er weinig van te vinden.

De tweede groep zeurpieten zijn mensen als Amokro, die altijd wel wat op je aan te merken hebben ook als er helemaal niks aan de hand is, eigenlijk zijn het spammers maar die negatieve onzin in hun spam gooien.

Voor de rest vind ik dat je een mooie post hebt gemaakt, maar vind het eigenlijk gewoon gezeur en dus vrij oninetressant, je had beter namens High 5 over de oorlog tegen -Ar- ofzo kunnen vertellen....

Ik had echt een volwassener ingeschat... Maar blijkbaar kan je niet tegen kritiek, en is hier een gevoelige snaar geraakt.

Als een post je niet zint, ga dan niet kinderachtig terug doen, maar ignore het gewoon.


Goede post Dragon. Maar naar mijn mening trekken eermensen vrijwel altijd al aan het korste eind.. vrij weinig aan te doen.

Reden dat ikzelf besloot niet meer dan 1 post te wijden aan eigen topic (tentoonspreiding van gebeurtenis, geen discussie-/aandachtsgeiltopic) was precies dat ik geen zin had in discussie te gaan met de groep mensen aan wie deze post bedoelt is, omdat die sleur van "negativisme" dan inderdaad alleen maar wordt verlengd.

Vragen "of er een oplossing hier voor is" slaat natuurlijk ook niet echt ergens op. Wij zelf kunnen slechts proberen om in ieder geval niet mee te gaan in dat negatieve forumgedrag.

Wel grappig dat sommige posters het gelijk van je post nu alweer aantonen..
(De kinderachtige "jij zegt iets flauws over mij, dan doe ik dat lekker terug"-post van cheetawarrior & de nietszeggende opmerking van formiga sangrenta: "Behalve op w5 daar zijn ze altijd aardig ".)

Maar goed, eens kritisch kijken welke mensen zich hiervan nog steeds niks zullen aantrekken.

De gebeurtenis(sen) met M~ lijken mij wel afgehandeld, Maar verder geef ik je helemaal gelijk



@Dragon, ik geef je 100% gelijk... Mede door de manier van reageren ben ik minder aanwezig op het AF. Aangezien het mij totaal niet bevalt.
 

DeletedUser

Guest
Skilla een backstabber? :) jij ziet volgens mij alles niet meer zo helder.

ok dit wordt dan echt mijn laatste post omdat ons kindje hierboven het weer eens beter denkt te weten...

Skilla heeft weken in O² gezeten terwijl hij daar als spion fungeerde, daarna is hij overgestapt en heeft hij zijn stammaatje princes een mes in de rug gestoken door een poging te ondernemen om hem te edelen, best een beschamelijk dat het ook nog mislukte...

I rest my case haal me nu maar allemaal verder onderuit ik kom binnen een maandje nog eens kijken op het forum:)
 

DeletedUser23429

Guest
dude jij hebt hier het meeste gezichten van iedereen:rolleyes:
je hele ex-stam roep ik dan ook op als getuigen dat er maar één echte backstabber is en dat ben jij, effe lekker hypocriet doen dan en mij beschuldigen:p

Ach skilla moet je gewoon kennen , hij kan op bepaalde momenten zeer vreemd uit de hoek komen .Maar hij is zeker niet een van de slechtste.
Alleen mocht je hem in het zakje proberen zetten kan hij wel eens gemeen doen .Maar tja wie zou dat nu niet doen :)
 

DeletedUser

Guest
ok dit wordt dan echt mijn laatste post omdat ons kindje hierboven het weer eens beter denkt te weten...

Skilla heeft weken in O² gezeten terwijl hij daar als spion fungeerde, daarna is hij overgestapt en heeft hij zijn stammaatje princes een mes in de rug gestoken door een poging te ondernemen om hem te edelen, best een beschamelijk dat het ook nog mislukte...

I rest my case haal me nu maar allemaal verder onderuit ik kom binnen een maandje nog eens kijken op het forum:)

als spion in een stam zitten vind ik minder erg dan als een stam 1 speler edelt nadat hij net een aantal dorpen is verloren.
 

DeletedUser20783

Guest
als spion in een stam zitten vind ik minder erg dan als een stam 1 speler edelt nadat hij net een aantal dorpen is verloren.

waroom als je merkt dat die speler tog dood is waroom de veiand de dorp laten nemen als ze niet dorpen verlizen is andere verhaal :p
 

DeletedUser

Guest
Tsja, als ik zin zou hebben zou je me ook bij de vastgeroeste acients/afzeiker/hoe je t ook wilt noemen kunnen rekenen aangezien ik met mijn vorrige forum account nogal wat mensen heb afgezeken^^ Maar als ik al die spam op het w16 forum zie, en al die wannabe's heb ik er ook geen zin meer in om daar uberhaupt aandacht aan te geven. Maar ik verwacht dat het met de jaren wel minder wordt. Just like op w1.
 
Bovenaan