Negativisme

DeletedUser

Guest
Het AF is ook voor propaganda, wat met je negatieve propaganda?
Dat slaat nergens op, propaganda is voor de een positief, voor de ander negatief.

AF is voor discussies flapdrol, niet voor propaganda. En met negatieve propaganda wordt propaganda bedoelt waarin andere mensen/een groep word(en) afgezeken.
 

DeletedUser42244

Guest
Hier ga ik er niet echt op in, aangezien deze tekst goed uitgebreid is waar meeste spelers dit ook in gedachte hadden, maar niet durfden voor uitkomen (ikzelf eigenlijk ook wel).

Kort samengevat: laag niveau.

Alhoewel vind ik het nog steeds fijn om te lezen hoe sommige spelers elkaar tegenaan gaan dankzij deze termen.
 

DeletedUser

Guest
AF is voor discussies flapdrol, niet voor propaganda. En met negatieve propaganda wordt propaganda bedoelt waarin andere mensen/een groep word(en) afgezeken.

Wereld fora is ook voor propaganda doeleinden. Alleen is het niveau hier vaak bar laag.
 

DeletedUser

Guest
Wereld fora is ook voor propaganda doeleinden. Alleen is het niveau hier vaak bar laag.

Hm, de propaganda die ik hier vind is meestal vooral indoctrinatie. De ''pro'' stammen hebben veel spelers op het AF die er meestal lopen te stampen hoe slecht hun vijand is.
 

DeletedUser

Guest
Beste forumgenoten,

Ik speel toevallig ook sinds 6 weken terug weer Tribalwars en het bevalt mij toevallig ook wel. Ik heb veel minder tijd als een jaar geleden, dit door de middelbare school waar ik nu opzit.
Door die school wordt je minder sociaal, fysiek kwetsbaarder maar vooral chagrijnig van.

Volgens DragonCrusher wordt je dat ook door de hele dag achter de computer te zitten.
Aangezien ik niet de hele dag achter de computer zit weet ik dat niet.

  • Zeurpieten
De eerste groep, de Zeurpieten aka zeikers, zijn onder te verdelen in twee groepen, personen als DragonCrusher, die moeite doen om het gezeur te vertellen, wat ik op zich best kan waarderen aangezien ze op sommige punten soms gelijk hebben maar over het algemeen veel te veel zeuren waardoor ikzelf me niks maar van hun posts aantrek en ze bijna niet meer zal lezen behalve als ik tijd over heb, eigenlijk is DragonCrusher niet het perfecte voorbeeld omdat ik hem niet al te veel zie zeuren maar die groep waar ik hem als voorbeeld voor gebruik post meestal posts als die hij hierboven heeft gemaakt, er zijn er weinig van te vinden.

De tweede groep zeurpieten zijn mensen als Amokro, die altijd wel wat op je aan te merken hebben ook als er helemaal niks aan de hand is, eigenlijk zijn het spammers maar die negatieve onzin in hun spam gooien.

Voor de rest vind ik dat je een mooie post hebt gemaakt, maar vind het eigenlijk gewoon gezeur en dus vrij oninetressant, je had beter namens High 5 over de oorlog tegen -Ar- ofzo kunnen vertellen....

Hier voelt iemand zich aangesproken... Iemand uit de groep
"ikmaakgraaglangezinnenomtezeggendatikhetmenietaantrekterwijlikdattochweldoe" ^^
 

DeletedUser

Guest
omg ik lach me dood...

1) voor wat dient dit topic , ja één grote spamboel , dacht wel dat je slimmer was.

2) je post straalt enkel maar arrogantie en negativisme uit .:confused:

3) Ik post hier nauwelijks , hoe kan ik in godsnaam een spammer zijn?
ik heb hier 3 x gepost in 7 dagen ofzo:)
 

DeletedUser42244

Guest
omg ik lach me dood...

1) voor wat dient dit topic , ja één grote spamboel , dacht wel dat je slimmer was.

2) je post straalt enkel maar arrogantie en negativisme uit .:confused:

3) Ik post hier nauwelijks , hoe kan ik in godsnaam een spammer zijn?
ik heb hier 3 x gepost in 7 dagen ofzo:)

Jij bent ook een spammer, schat.
 

DeletedUser

Guest
AF is voor discussies flapdrol, niet voor propaganda. En met negatieve propaganda wordt propaganda bedoelt waarin andere mensen/een groep word(en) afgezeken.

moet je hem ook niet in je tekstje plaatsen?
je veralgemeent een beetje dragon...

Oja have fun in het spelletje en zit niet zolang achter de computer ! waarom altijd
zo serieus? 3/4 van de top 20 zien we hier niet meer hoor over 6 maand :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mooi post Dieter.
En het leuke is dat de mensen die jij aanhaalde hier nu net hun naam waarmaken :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het wel een goeie post, maar niet één van alle categorieën heeft een positieve bijklank. Ik denk toch niet dat al diegene die hier posten/lezen al dan niet bewust er maar een boeltje van maken.

Of deze wereld de ergste is, daar kan ik me ook niet over uitspreken. Volgens mij zullen sommigen de onderliggende boodschap wel begrepen hebben en zal de situatie toch ietsjes verbeteren.

:)
 

DeletedUser

Guest
Mooi post Dieter.
En het leuke is dat de mensen die jij aanhaalde hier nu net hun naam waarmaken :)

Ja idd, maak ik me toch nog eens ergens waar, nietwaar?
Dragon is fijne gast, maar zal me echt jeuken als ie het niks vind :)
Sluit achter in de rij zou ik zeggen ;)
 

DeletedUser23235

Guest
AF is voor discussies flapdrol, niet voor propaganda. En met negatieve propaganda wordt propaganda bedoelt waarin andere mensen/een groep word(en) afgezeken.


Zucht.
Duckje zei:
We willen de verschillende politiek en propagandafora stimuleren. We willen bijvoorbeeld stimuleren dat er en in een stammenoorlog actief op het forum gepraat wordt hierover. Geen mindless spam maar actieve politiek en propaganda posts.

Duckje zei:
Politiek en propaganda
Het politiek & propaganda forum is een plek waar provocatie van andere spelers de bedoeling is. Echter dien je ten aller tijde met respect met andere forumgebruikers om te gaan.


Snap je het nu?

Jij kunt beter eerst topics doorlezen voordat je onzin rondstrooit.
 

DeletedUser39116

Guest
Helemaal mee eens; nee ik hoor niet onder de groep meelopers.

Ergerde me de laatste ook al kapot aan de eindeloze discussies die gevoerd worden op topics zoals farm en gs lvl's werden dingen geschreven die hier totaal niet mee te maken hebben.
Als je zo graag elkaar af wilt zeiken doe dat dan op msn en laat de rest van het AF er gewoon buiten.
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee eens; nee ik hoor niet onder de groep meelopers.

Ergerde me de laatste ook al kapot aan de eindeloze discussies die gevoerd worden op topics zoals farm en gs lvl's werden dingen geschreven die hier totaal niet mee te maken hebben.
Als je zo graag elkaar af wilt zeiken doe dat dan op msn en laat de rest van het AF er gewoon buiten.

Mag ik dan jou MSN? :D
 
Bovenaan