- Reactiescore
- 441
Waarom speel jij überhaupt in een stam die een meer dan dubbele kwantitatieve overmacht heeft gerecruit tegenover de tegenstander?
Rene heeft vinci in zn hart zitten
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Waarom speel jij überhaupt in een stam die een meer dan dubbele kwantitatieve overmacht heeft gerecruit tegenover de tegenstander?
Bekijk bijlage 29896
Chaos, GWAMM en TuuTuu werken allemaal samen tegen Looney, het zijn er zelfs meer dan 16! Nou is een lid van TuuTuu wel een moraalbreker dus daar kan een heel account afgerekend worden.
Ga runnen JurnNiet zo huilen kyle
Ga runnen Jurn
Niet zo huilen kyle
Hopelijk komen de massa's op momenten dat je niet hoeft te werken xD.Zit geen enkel verwijt in het bericht hoor, maar liegen (al is het sarcasme van Kevin) over jullie samenwerking is nergens voor nodig. Het lijkt me overigens wel een toffe uitdaging ondanks de gigantische kwantitatieve uitdaging, wij hebben een toffe groep spelers die er allemaal zin in hebben en niet weglopen voor een overmacht. We gaan de komende periode zien of we dat om dat naar onze hand kunnen zetten.
dit is de nieuwe manier van werelden winnen jongens, 8miljoen meer kwantiteit recruiten, met 16 accounts tegen 7/8 naar de endgame gaan en dan roepen dat de andere meer kwaliteit bezitKijk even naar het kwaliteitsverschil wat enorm hoog is. Jullie moeten is stoppen met de drama over het kwantiteitsverschil, prima die is er maar weegt echt totaal niet af tegen het kwaliteitsverschil.
Jij doet t zelf ook op w81 xD.dit is de nieuwe manier van werelden winnen jongens, 8miljoen meer kwantiteit recruiten, met 16 accounts tegen 7/8 naar de endgame gaan en dan roepen dat de andere meer kwaliteit bezit![]()
Wat kortzichtig. Zie trouwens veel spelers in jullie kamp die de laatste werelden gewoon op het hoogste niveau speelden en zelfs wonnen? Jelle, Luc, Kevin, jij, het account DT,...
Waar hebben wij op w81 meer kwantiteit gerecruit en lopen goedpraten met 'de anderen hebben meer kwaliteit!!'? We spelen daar maar met 5 main accounts, niet meer, niet minder. De fase van 81 is ook nog maar net over de early-game. Verder niet echt 77 gespeeld en 79 al zeker niet? Meen me zelfs te herinneren dat op 79 de verliezende partij potentieel een groter gebied in bezit had dus dat is al zeker een loos argument. w78 hebben we al zeker nooit met een overmacht gespeeld, maximaal 7 accounts. Het was eerder omgekeerd met Pugna , BBQ en Shock die tegen EWS speelden... MAar goed geprobeerdJij doet t zelf ook op w81 xD.
W77 ook zo. 78 ook. 79 ook.
En de gouden medaille is voor?amaikes als AF discussieren een sport was dan zat ik nu naar het laagste niveau op de special olympics te kijken
Luc, jij en Jelle en zelfs Kevin, stuk voor stuk een van de betere spelers. Mee eens dat enig kwantiteitverschil voor jullie terecht zou zijn, maar in deze maten is wel echt teveel. Verder ben ik het er wel mee eens hoor, hij is er nu eenmaal en Looney kan er toch niks meer aan veranderen buiten aanvallen en deffenKijk even naar het kwaliteitsverschil wat enorm hoog is. Jullie moeten is stoppen met de drama over het kwantiteitsverschil, prima die is er maar weegt echt totaal niet af tegen het kwaliteitsverschil.
Luc, jij en Jelle en zelfs Kevin, stuk voor stuk een van de betere spelers. Mee eens dat enig kwantiteitverschil voor jullie terecht zou zijn, maar in deze maten is wel echt teveel. Verder ben ik het er wel mee eens hoor, hij is er nu eenmaal en Looney kan er toch niks meer aan veranderen buiten aanvallen en deffen![]()
Kunnen toch floaten?Wel leuk dat alle namen die jullie noemen op 1 account spelen. Jelle uitgezonderd.