NAP Lords

Reactiescore
451
Waarom speel jij überhaupt in een stam die een meer dan dubbele kwantitatieve overmacht heeft gerecruit tegenover de tegenstander?

Waarom kozen jullie destijds de makkelijkere weg door naar looney te gaan en de premade te joinen omdat daar de betere spelers zitten?
Je had ook meteen vks kunnen joinen om vs de premade te gaan?

Zelf de makkelijke weggezocht?
 
Reactiescore
1.853
En? Hoe lijkt het met het dorp waar dit topic initieel over ging? Is die ondertussen al terug?
 
Reactiescore
2.444
Niet zo huilen kyle

Zit geen enkel verwijt in het bericht hoor, maar liegen (al is het sarcasme van Kevin) over jullie samenwerking is nergens voor nodig. Het lijkt me overigens wel een toffe uitdaging ondanks de gigantische kwantitatieve uitdaging, wij hebben een toffe groep spelers die er allemaal zin in hebben en niet weglopen voor een overmacht. We gaan de komende periode zien of we dat om dat naar onze hand kunnen zetten.
 
Reactiescore
1.363
Zit geen enkel verwijt in het bericht hoor, maar liegen (al is het sarcasme van Kevin) over jullie samenwerking is nergens voor nodig. Het lijkt me overigens wel een toffe uitdaging ondanks de gigantische kwantitatieve uitdaging, wij hebben een toffe groep spelers die er allemaal zin in hebben en niet weglopen voor een overmacht. We gaan de komende periode zien of we dat om dat naar onze hand kunnen zetten.
Hopelijk komen de massa's op momenten dat je niet hoeft te werken xD.
 
Reactiescore
2.062
Waarom speel jij überhaupt in een stam die een meer dan dubbele kwantitatieve overmacht heeft gerecruit tegenover de tegenstander?

Kijk even naar het kwaliteitsverschil wat enorm hoog is. Jullie moeten is stoppen met de drama over het kwantiteitsverschil, prima die is er maar weegt echt totaal niet af tegen het kwaliteitsverschil.
 
Reactiescore
2.433
Kijk even naar het kwaliteitsverschil wat enorm hoog is. Jullie moeten is stoppen met de drama over het kwantiteitsverschil, prima die is er maar weegt echt totaal niet af tegen het kwaliteitsverschil.
dit is de nieuwe manier van werelden winnen jongens, 8miljoen meer kwantiteit recruiten, met 16 accounts tegen 7/8 naar de endgame gaan en dan roepen dat de andere meer kwaliteit bezit :biggrin: :biggrin: Wat kortzichtig. Zie trouwens veel spelers in jullie kamp die de laatste werelden gewoon op het hoogste niveau speelden en zelfs wonnen? Jelle, Luc, Kevin, jij, het account DT,...
 
Reactiescore
1.363
dit is de nieuwe manier van werelden winnen jongens, 8miljoen meer kwantiteit recruiten, met 16 accounts tegen 7/8 naar de endgame gaan en dan roepen dat de andere meer kwaliteit bezit :biggrin: :biggrin: Wat kortzichtig. Zie trouwens veel spelers in jullie kamp die de laatste werelden gewoon op het hoogste niveau speelden en zelfs wonnen? Jelle, Luc, Kevin, jij, het account DT,...
Jij doet t zelf ook op w81 xD.
W77 ook zo. 78 ook. 79 ook.
 
Reactiescore
2.433
Jij doet t zelf ook op w81 xD.
W77 ook zo. 78 ook. 79 ook.
Waar hebben wij op w81 meer kwantiteit gerecruit en lopen goedpraten met 'de anderen hebben meer kwaliteit!!'? We spelen daar maar met 5 main accounts, niet meer, niet minder. De fase van 81 is ook nog maar net over de early-game. Verder niet echt 77 gespeeld en 79 al zeker niet? Meen me zelfs te herinneren dat op 79 de verliezende partij potentieel een groter gebied in bezit had dus dat is al zeker een loos argument. w78 hebben we al zeker nooit met een overmacht gespeeld, maximaal 7 accounts. Het was eerder omgekeerd met Pugna , BBQ en Shock die tegen EWS speelden... MAar goed geprobeerd :biggrin:
 
Reactiescore
524
Zidan hele sterken argumenten
 
Reactiescore
5.599
Kijk even naar het kwaliteitsverschil wat enorm hoog is. Jullie moeten is stoppen met de drama over het kwantiteitsverschil, prima die is er maar weegt echt totaal niet af tegen het kwaliteitsverschil.
Luc, jij en Jelle en zelfs Kevin, stuk voor stuk een van de betere spelers. Mee eens dat enig kwantiteitverschil voor jullie terecht zou zijn, maar in deze maten is wel echt teveel. Verder ben ik het er wel mee eens hoor, hij is er nu eenmaal en Looney kan er toch niks meer aan veranderen buiten aanvallen en deffen :smile:
 
Reactiescore
451
Luc, jij en Jelle en zelfs Kevin, stuk voor stuk een van de betere spelers. Mee eens dat enig kwantiteitverschil voor jullie terecht zou zijn, maar in deze maten is wel echt teveel. Verder ben ik het er wel mee eens hoor, hij is er nu eenmaal en Looney kan er toch niks meer aan veranderen buiten aanvallen en deffen :smile:

Wil je nu ook in de call tom we zitten er nu met 16 accies 17 kan ook
 
Reactiescore
2.062
Wel leuk dat alle namen die jullie noemen op 1 account spelen. Jelle uitgezonderd.
 
Reactiescore
2.433

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Zou me verbazen als Looney zelfs met de huidige kwantiteitsachterstand dit niet zou weten te winnen. Ik denk dat W63 een van de weinige werelden, misschien zelfs de enige wereld is waar de kwalitatieve partij niet heeft gewonnen. Maar goed als neutrale lezer ben ik zeer benieuwd hoe deze wereld zich verder zal ontwikkelen.
 
Bovenaan