Nadere verklaring: Audaces Fortuna Juvat

DeletedUser78315

Guest
Eens. Lijkt mij een ander soort situatie als wat TiP nu bij jou gedaan heeft..
 

DeletedUser81255

Guest
Ik kan mij vergissen hoor.
Maar waren jullie niet de eerste die LSD uit paint recruiten richting TiP. En daarna pas weer andersom (LSD naar paint weer)?

Nee, LSD was zelf uit Paint! gegaan. Wij hadden LSD nooit gerekruteerd 'uit' Paint!. LSD kwam na een tijdje naar TiP toe om samen met ons te werken, daarbij wou hij laten zien dat hij een fout had gemaakt en tonen aan de wereld dat hij wel loyaal is en eerlijk speelt. Wij hadden dan ook afspraken met hem dat hij niet zonder legitieme reden zomaar de stam zou verlaten voor eigen belang en TiP als buffer zou gebruiken voor zijn groei.

Dit was vervolgens allemaal niet nagekomen en wel gedaan. Wij hadden massa afspraken gemaakt, hij vertrok de stam na deze massa en had ook niet zelf mee gedaan aan de massa zodat wij geen clear meer over hadden. Het is dat onze fusie partner bij hem toen alsnog een dag later een massa eruit stuurde, maar dit was uiteindelijk weer puur voor zijn eigen belang en de schade richting TiP was ook al opgelopen door de ontbrekende aanvallen en makkelijker te deffen massa.

Daarna zijn ze direct opgestapt zonder verklaring en terug naar Paint! gegaan, waar er een discussie al voor was geweest dat LSD met hun verlaat Paint! al stabte. Paint! had LSD met volle geweten gerekruteert dat hiermee TiP vrij snel tot een einde zou komen, gezien wij onze verdedigend cluster tegen LSD hadden laten fuseren met LSD.
 

DeletedUser78315

Guest
Dankje, maakt me gelukkig dat de externen het wel inzien. Sommigen zullen altijd ooglappen op hebben jammer genoeg.
Zal je altijd houden..
Mensen zullen ook nooit hun fouten toegeven. Ik ga er in iedergeval van uit dat deze stam 1 grote flop is. En ik hoop dat spelers als the Wolfpack en die Barerheon grandioos falen. :D
Toen ik met TW begon had namelijk iedereen een pleuris hekel aan stamhoppers
 

DeletedUser81255

Guest
LSD kreeg kick voor stabben toen destijds ja. Wij hebben toen meegegeven als hij zichzelf verbeterden hij terug mocht komen indien hij het wou. Dat is toen na 30 dagen ook gebeurd.

Totaal andere situatie dan het recruiten van stamgenoten en BGs om een account zwak te zetten dus.

Alweer jezelf voorbij gepraat. Hij had jullie gestabt, jullie laten hem elders gaan en rekruteren hem dus terug zodra hij er beter bij staat. Hierbij volop wetende dat hij opnieuw stabt gezien de situatie. Dit maakt het niet beter, alleen maar erger. Om zo naïef te zijn een stabbende speler terug te rekruteren terwijl jij weet dat hij hiermee weer een stam stabt en om zeep helpt.
 

DeletedUser78315

Guest
Nee, LSD was zelf uit Paint! gegaan. Wij hadden LSD nooit gerekruteerd 'uit' Paint!. LSD kwam na een tijdje naar TiP toe om samen met ons te werken, daarbij wou hij laten zien dat hij een fout had gemaakt en tonen aan de wereld dat hij wel loyaal is en eerlijk speelt. Wij hadden dan ook afspraken met hem dat hij niet zonder legitieme reden zomaar de stam zou verlaten voor eigen belang en TiP als buffer zou gebruiken voor zijn groei.

Dit was vervolgens allemaal niet nagekomen en wel gedaan. Wij hadden massa afspraken gemaakt, hij vertrok de stam na deze massa en had ook niet zelf mee gedaan aan de massa zodat wij geen clear meer over hadden. Het is dat onze fusie partner bij hem toen alsnog een dag later een massa eruit stuurde, maar dit was uiteindelijk weer puur voor zijn eigen belang en de schade richting TiP was ook al opgelopen door de ontbrekende aanvallen en makkelijker te deffen massa.

Daarna zijn ze direct opgestapt zonder verklaring en terug naar Paint! gegaan, waar er een discussie al voor was geweest dat LSD met hun verlaat Paint! al stabte. Paint! had LSD met volle geweten gerekruteert dat hiermee TiP vrij snel tot een einde zou komen, gezien wij onze verdedigend cluster tegen LSD hadden laten fuseren met LSD.

Maar als LSD in TiP was gebleven. Was jij toch nooit zo groot geworden?
 

DeletedUser81255

Guest
Als LSD in TiP was gebleven was TiP een top drie stam nu geweest, die wel degelijke strijd had geboden aan de andere stammen. Of ik dan groter was geworden of niet, dat is niet iets wat mij uit maakt en ook niet waar het onderwerp over gaat.

Het gaat simpel weg over het feit dat een stabbende speler gerekruteert is wetende dat hij opnieuw stabt en een hele stam om zeep helpt. Je kan daar van alles om heen draaien maar feiten veranderen niet en je eigen uitspraken ontkracht je telkens weer. Het heeft dan ook geen nut om hem te verdedigen, zoals al duidelijk was kon hij zichzelf niet verdedigen.
 

DeletedUser81255

Guest
En vervolgens stabte die ons weer en speelden we daardoor bigbassie kwijt terwijl TiP en specifiek jou account de vruchten plukte van de stab op ons.

Dit veranderd nooit het feit dat jij andere naaide een stabte met je keuze en stabbende speler te rekruteren, wetende dat hij daarbij een volledige stam zou stabben en om zeep zou helpen. En je bevestigt het telkens weer, dus ik snap niet waar je naar toe gaat met je gesprek.

Het bevestigt ook hoe je jezelf in een slachtoffer rol praat terwijl je wel bewust was wat de gevolgen hadden kunnen zijn. Zoals ik al zei, je plan was anders gelopen als je gedacht had. En nu bijt het je terug.

Jammer
 

DeletedUser78315

Guest
Dit veranderd nooit het feit dat jij andere naaide een stabte met je keuze en stabbende speler te rekruteren, wetende dat hij daarbij een volledige stam zou stabben en om zeep zou helpen. En je bevestigt het telkens weer, dus ik snap niet waar je naar toe gaat met je gesprek.

Het bevestigt ook hoe je jezelf in een slachtoffer rol praat terwijl je wel bewust was wat de gevolgen hadden kunnen zijn. Zoals ik al zei, je plan was anders gelopen als je gedacht had. En nu bijt het je terug.

Jammer
Waarom moest er een heel plan zitten achter de gedachte van Zuur?
Waren ze misschien niet gewoon naïef door te denken dat LSD niet meer zou stabben?
 

DeletedUser81255

Guest
Ik heb geen master in de wiskunde maar volgens mij betekent dat 2 stabs en 50+ dorpen van bigbassie kwijt op mijn kant en plus 70 tal dorpen voor TiP.

Maar ga het maar als reden gebruiken dat ik spelers naai.

Dat je geen master wiskunde hebt is duidelijk. Hoe vaak je het ook gaat proberen recht te praten gaat dit je nooit lukken. Je bevestigd zelf keer op keer dat LSD jullie stabte, en dat jullie hem terug rekruteerde wetende dat het een stabber is. Wetende dat hij TiP zou stabben om bij jullie terug te komen. Wetende wat de gevolgen van TiP waren (onderdeel van het plan uiteraard om TiP weg te spelen voor een snelle aansluiting tot Maai).

Het waanbeeld dat je hier creëert dat jij dan ook degene bent die gestabt ben is belachelijk. Dit had je voor jezelf ge-creëert en daar kan je niet onderuit.
 

DeletedUser81255

Guest
Waarom moest er een heel plan zitten achter de gedachte van Zuur?
Waren ze misschien niet gewoon naïef door te denken dat LSD niet meer zou stabben?

Het plan was er altijd al, dit was dan weer duidelijk geworden met de bedoelingen van Maai om met Zuur en Mind een connectie te maken. Kan helaas ook niet ontkracht worden aangezien ook dit weer, een feit is. LSD zou Zuur en murder helpen op het front tegen Snow, en maai zou ons makkelijker kunnen wegspelen door de verzwakking van LSD.

Het zal niet de bedoeling geweest zijn van hen dat LSD met onze top lid fuseerde, maar hier daarna gebruik van te maken komt tot hetzelfde resultaat.
 

DeletedUser78315

Guest
Het plan was er altijd al, dit was dan weer duidelijk geworden met de bedoelingen van Maai om met Zuur en Mind een connectie te maken. Kan helaas ook niet ontkracht worden aangezien ook dit weer, een feit is.

Ik vind het niet zo zeer een feit.
Wat wel een feit is is dat nieuwe leden van jouw stam misbruik hebben gemaakt van AX en mede hierdoor staat Zuur in een ontiegelijk zwakke positie
 

DeletedUser78315

Guest
Maar even hier buiten om. Kan jij misschien wat toelichting geven over de situatie met ESFR?
 

DeletedUser81255

Guest
MaasdeBaas zei:
Ik vind het niet zo zeer een feit.
Wat wel een feit is is dat nieuwe leden van jouw stam misbruik hebben gemaakt van AX en mede hierdoor staat Zuur in een ontiegelijk zwakke positie

tJa bewijs maar dat het geen feit is dan. Verder heeft de leden van de stam nooit misbruik gemaakt van AX om Zuur in een zwakkere positie te krijgen. Ook hier zou ik dan graag bewijs van willen zien.

En daarbij kunnen we nog het balletje spelen dat wie het eerst stabt het terug kan verwachten?[/quote]
 

DeletedUser77755

Guest
ik lees hier en op andere forumdiscusies over en over dat de reden voor het vormen van de nieuwe stam het creeren van een driestrijd is, echter was eerder de reden van de join van conservative naar Maai dat een driestrijd niet mogelijk bleek. (Door de Ax leavers die toen vanuit snow naar Ax gingen onder toen dubieuze redenen ook al) ...
Kan daar eigenlijk toelichting over gegeven worden?
 

DeletedUser78315

Guest
post van barnix als bewijs? En anders niet zo zeer voor zuur. Maar AX gebruiken voor eigen belang
 

DeletedUser81255

Guest
Maar even hier buiten om. Kan jij misschien wat toelichting geven over de situatie met ESFR?

De situatie met ESFR is aan het begin van dit topic omschreven. Zij hebben onze stam verlaten omdat het een misverstand is geweest, hierbij spelen ze nu naar mijn weten solo. Wellicht dat dit in de toekomst veranderd, of dat hij grijs gaat. Daar ga ik geen uitspraken over doen en ik ben dan ook zeer teleurgesteld dat dit misverstand plaatste, want ik had een leuke en goede samenwerking met ESFR.

Verder ga ik niet plots weer een hele andere discussie aan, er word continue weg gelopen van discussies als deze zeer in het tegendeel zijn. Deze discussie werd door andere begonnen niet door mij.
 
Bovenaan