DeletedUser78315
Guest
Eens. Lijkt mij een ander soort situatie als wat TiP nu bij jou gedaan heeft..
Ik kan mij vergissen hoor.
Maar waren jullie niet de eerste die LSD uit paint recruiten richting TiP. En daarna pas weer andersom (LSD naar paint weer)?
Zal je altijd houden..Dankje, maakt me gelukkig dat de externen het wel inzien. Sommigen zullen altijd ooglappen op hebben jammer genoeg.
LSD kreeg kick voor stabben toen destijds ja. Wij hebben toen meegegeven als hij zichzelf verbeterden hij terug mocht komen indien hij het wou. Dat is toen na 30 dagen ook gebeurd.
Totaal andere situatie dan het recruiten van stamgenoten en BGs om een account zwak te zetten dus.
Nee, LSD was zelf uit Paint! gegaan. Wij hadden LSD nooit gerekruteerd 'uit' Paint!. LSD kwam na een tijdje naar TiP toe om samen met ons te werken, daarbij wou hij laten zien dat hij een fout had gemaakt en tonen aan de wereld dat hij wel loyaal is en eerlijk speelt. Wij hadden dan ook afspraken met hem dat hij niet zonder legitieme reden zomaar de stam zou verlaten voor eigen belang en TiP als buffer zou gebruiken voor zijn groei.
Dit was vervolgens allemaal niet nagekomen en wel gedaan. Wij hadden massa afspraken gemaakt, hij vertrok de stam na deze massa en had ook niet zelf mee gedaan aan de massa zodat wij geen clear meer over hadden. Het is dat onze fusie partner bij hem toen alsnog een dag later een massa eruit stuurde, maar dit was uiteindelijk weer puur voor zijn eigen belang en de schade richting TiP was ook al opgelopen door de ontbrekende aanvallen en makkelijker te deffen massa.
Daarna zijn ze direct opgestapt zonder verklaring en terug naar Paint! gegaan, waar er een discussie al voor was geweest dat LSD met hun verlaat Paint! al stabte. Paint! had LSD met volle geweten gerekruteert dat hiermee TiP vrij snel tot een einde zou komen, gezien wij onze verdedigend cluster tegen LSD hadden laten fuseren met LSD.
En vervolgens stabte die ons weer en speelden we daardoor bigbassie kwijt terwijl TiP en specifiek jou account de vruchten plukte van de stab op ons.
Waarom moest er een heel plan zitten achter de gedachte van Zuur?Dit veranderd nooit het feit dat jij andere naaide een stabte met je keuze en stabbende speler te rekruteren, wetende dat hij daarbij een volledige stam zou stabben en om zeep zou helpen. En je bevestigt het telkens weer, dus ik snap niet waar je naar toe gaat met je gesprek.
Het bevestigt ook hoe je jezelf in een slachtoffer rol praat terwijl je wel bewust was wat de gevolgen hadden kunnen zijn. Zoals ik al zei, je plan was anders gelopen als je gedacht had. En nu bijt het je terug.
Jammer
Ik heb geen master in de wiskunde maar volgens mij betekent dat 2 stabs en 50+ dorpen van bigbassie kwijt op mijn kant en plus 70 tal dorpen voor TiP.
Maar ga het maar als reden gebruiken dat ik spelers naai.
Waarom moest er een heel plan zitten achter de gedachte van Zuur?
Waren ze misschien niet gewoon naïef door te denken dat LSD niet meer zou stabben?
Het plan was er altijd al, dit was dan weer duidelijk geworden met de bedoelingen van Maai om met Zuur en Mind een connectie te maken. Kan helaas ook niet ontkracht worden aangezien ook dit weer, een feit is.
MaasdeBaas zei:Ik vind het niet zo zeer een feit.
Wat wel een feit is is dat nieuwe leden van jouw stam misbruik hebben gemaakt van AX en mede hierdoor staat Zuur in een ontiegelijk zwakke positie
Maar even hier buiten om. Kan jij misschien wat toelichting geven over de situatie met ESFR?