Nadere verklaring: Audaces Fortuna Juvat

DeletedUser78315

Guest
De situatie met ESFR is aan het begin van dit topic omschreven. Zij hebben onze stam verlaten omdat het een misverstand is geweest, hierbij spelen ze nu naar mijn weten solo. Wellicht dat dit in de toekomst veranderd, of dat hij grijs gaat. Daar ga ik geen uitspraken over doen en ik ben dan ook zeer teleurgesteld dat dit misverstand plaatste, want ik had een leuke en goede samenwerking met ESFR.

Verder ga ik niet plots weer een hele andere discussie aan, er word continue weg gelopen van discussies als deze zeer in het tegendeel zijn. Deze discussie werd door andere begonnen niet door mij.
Thanks. Was erg benieuwd namelijk :)
 

DeletedUser81255

Guest
post van barnix als bewijs? En anders niet zo zeer voor zuur. Maar AX gebruiken voor eigen belang

Ik ga hier niet op in, ik heb het concept om een drie-strijd te maken niet bedacht noch gepland. Ik ben dan ook niet in de positie om voor andere spelers te reageren, dus dat hoef je ook niet uit mij te vissen.
 

DeletedUser78315

Guest
Hoef je ook niet op in te gaan. Wilde enkel zeggen dat je zelf ook met waardeloze stam spelers speelt. Terwijl je zegt dat Zuur enkel aan eigen belang dacht.
 

DeletedUser77689

Guest
Verder ga ik niet plots weer een hele andere discussie aan, er word continue weg gelopen van discussies als deze zeer in het tegendeel zijn. Deze discussie werd door andere begonnen niet door mij.
Dit is standaard forum tactiek
 
Reactiescore
831
Op 2 juni joinde LSD de stam TiP.
LSD: 293k punten
Conservative: 25k punten

Also Conservative: ZoNdEr LSD WaReN wE aL RaNk 3 En eEn ReLeVanTe StAm!!

TiP zonder LSD: 14 leden, 500k punten, rank 8

TiP met LSD: 15 leden, 800k punten, rank 5

Also Conservative: GeEF BeWiJs eN OntkRaChT mE!!!


Cringe ben je dude :)
 

DeletedUser81255

Guest
Hoef je ook niet op in te gaan. Wilde enkel zeggen dat je zelf ook met waardeloze stam spelers speelt. Terwijl je zegt dat Zuur enkel aan eigen belang dacht.

Puur dat barnix deze post heeft geplaatst, hoeft niet te zeggen dat dit ook waar is. Ik heb nergens bewijs gezien. Ik heb wel bewijs gezien dat er vrijwel geen ODS van AX op wolfpack behaald is door te deffen tegen zuur. Dit ook omdat zij nooit een waardige massa gespeeld hebben op wolfpack.

Nog zou dit nooit de situatie van zuur hebben veranderd, of de leden die bij AX zaten nu daarvoor in Snow gebleven waren of bij AX samen gegaan zijn. De strijd is nog altijd tussen dezelfde spelers gespeeld.

Daarbij heeft zoals je kan lezen in een post verder terug, Zuur zelf anderen gebruikt ten goede voor zichzelf. Dus dit maakt het niet bepaald beter voor hem. Als je zelf iets niet leuk vind doe het dan niet bij een ander.
 

DeletedUser81255

Guest
Op 2 juni joinde LSD de stam TiP.
LSD: 293k punten
Conservative: 25k punten

Also Conservative: ZoNdEr LSD WaReN wE aL RaNk 3 En eEn ReLeVanTe StAm!!

TiP zonder LSD: 14 leden, 500k punten, rank 8

TiP met LSD: 15 leden, 800k punten, rank 5

Also Conservative: GeEF BeWiJs eN OntkRaChT mE!!!


Cringe ben je dude :)

Gefeliciteerd, je hebt me ontkracht waarbij TiP zonder LSD rank 8 was, en LSD erbij rank 5. Waarbij veranderd dit alle andere feiten? Waardeloze ontkrachting.
 

DeletedUser81255

Guest
Op 2 juni joinde LSD de stam TiP.
LSD: 293k punten
Conservative: 25k punten

Also Conservative: ZoNdEr LSD WaReN wE aL RaNk 3 En eEn ReLeVanTe StAm!!

TiP zonder LSD: 14 leden, 500k punten, rank 8

TiP met LSD: 15 leden, 800k punten, rank 5

Also Conservative: GeEF BeWiJs eN OntkRaChT mE!!!


Cringe ben je dude :)

Jou ontkrachting veranderd werkelijk helemaal niks aan het feit dat je een stabbende speler rekruteert, wetende dat hij hierbij een andere stam stabt en een stam om zeep helpt. Het veranderd totaal niets, misschien toch maar je master wiskunde halen. Ik kan dit spelletje eindeloos door spelen, dus je kan maar beter ermee stoppen heeft geen nut voor je. Je gaat er simpelweg nooit onder uit komen, je hebt zelf acties uitgevoerd die je terug bijten.
 
Reactiescore
831
Een top 5 account kiest een stam met 2 spelers in de top 25 boven een stamgenoot met 25k punten = dikke stab

En dan nog zo dom zijn om het te vergelijken met de miljoenen aan punten van BGs en stamgenoot die ik verlies hahaha

Ik heb misschien inderdaad geen master in de wiskunde maar jij moet je middelbaar nog afmaken precies :D:D:D
 

DeletedUser81255

Guest
Een top 5 account kiest een stam met 2 spelers in de top 25 boven een stamgenoot met 25k punten = dikke stab

En dan nog zo dom zijn om het te vergelijken met de miljoenen aan punten van BGs en stamgenoot die ik verlies hahaha

Ik heb misschien inderdaad geen master in de wiskunde maar jij moet je middelbaar nog afmaken precies :D:D:D

Serieus zuur, dit het beste waarmee je kan komen? Nog meer waardeloze reacties?

Het heeft totaal niets met nummers te maken, het heeft met de actie te maken en de handelingen die verricht zijn. Je bent zelf zo hypocriet en naïef om andere hiervoor voor het blok mee te zetten, maar exact hetzelfde doen is acceptabel. Ik zou je dan ook vriendelijk willen verzoeken niet mijn kennis of IQ te bespotten, want zoals jij heel vaak tegen andere zegt: Je post heeft geen inhoud.
 

DeletedUser81255

Guest
Welke onacceptabele acties en handelingen? Hij gaf Je letterlijk een NAP en deftige leave notitie op het forum.

Je was letterlijk 10 keer zo klein als hem en hij gaf je nog zoveel respect hahaha

Ik ga mezelf niet herhalen lees maar vorige posts terug, duidelijk aangegeven. Je blijft terug komen op je nutteloze punten verhouding. Je hebt een NaP aanbieding van iedereen op ex-AX leden na die al oorlog met je voerde en een deftige notitie met oorlog regels in je box.

Je bent letterlijk 10 keer zo klein als onze stam, en alsof geven we jou zoveel respect haha.
 
Reactiescore
831
Domme dwaas ben je toch man 1 account vergelijken met een 9 man stam.
Back to school :)

JULLIE hebben toen de stabber gerecruit 1 dag na de stab omdat je wanhopig was. WIJ hebben 30 dagen gewacht om zichzelf te laten bewijzen en hem dan een 2de kans gegeven.

Wie recruit nu de stabber???
 

DeletedUser81255

Guest
Domme dwaas ben je toch man 1 account vergelijken met een 9 man stam.
Back to school :)

JULLIE hebben toen de stabber gerecruit 1 dag na de stab omdat je wanhopig was. WIJ hebben 30 dagen gewacht om zichzelf te laten bewijzen en hem dan een 2de kans gegeven.

Wie recruit nu de stabber???

Wij hebben hem gerekruteert niet omdat wij wanhopig waren. Wij hadden het hem ook totaal niet gevraagd hij kwam zelf hiermee.

Daarbij had hij ons zijn kant van het verhaal verteld en gaven wij hem een kans inderdaad. Hij had ook nooit ons gestabt toen, dus of het dan ook een stabber naar ons toe was is discutabel.

Noch ontgaat het niet dat hij jullie wel gestabbed had, en dat je nogmaals (Ik blijf maar feiten en je eigen ontkrachtigingen gooien) LSD rekruteerde wetende dat hij hiervoor nogmaals een andere stam zou moeten stabben en ook om zee zou helpen.

Zuur, wat nou tweede kans geven aan LSD om te kijken of hij zichzelf verbeterde? Je laat hem zelf nog eens stabben om bij jullie te komen. Dat is geen kans geven, dat is gewoon accepteren en iemand toelaten te stabben. Dat betreft was die tweede kans voor hem van ons aan hem gegeven, niet van jullie.

En nu jij weer. Maar pas op ik merk dat je agressiever word, dalijk verspreek je je en krijg je nog een ban voor verkeerd taalgebruik op het AF.
 
Bovenaan