DeletedUser81255
Guest
Welles, Nietes speel je makkelijker in een chat he
Ach, daar zijn we allemaal zo goed in als we naar de historie kijken. Dus besluit ik het maar mee te doen.
Welles, Nietes speel je makkelijker in een chat he
Thanks. Was erg benieuwd namelijkDe situatie met ESFR is aan het begin van dit topic omschreven. Zij hebben onze stam verlaten omdat het een misverstand is geweest, hierbij spelen ze nu naar mijn weten solo. Wellicht dat dit in de toekomst veranderd, of dat hij grijs gaat. Daar ga ik geen uitspraken over doen en ik ben dan ook zeer teleurgesteld dat dit misverstand plaatste, want ik had een leuke en goede samenwerking met ESFR.
Verder ga ik niet plots weer een hele andere discussie aan, er word continue weg gelopen van discussies als deze zeer in het tegendeel zijn. Deze discussie werd door andere begonnen niet door mij.
post van barnix als bewijs? En anders niet zo zeer voor zuur. Maar AX gebruiken voor eigen belang
Dit is standaard forum tactiekVerder ga ik niet plots weer een hele andere discussie aan, er word continue weg gelopen van discussies als deze zeer in het tegendeel zijn. Deze discussie werd door andere begonnen niet door mij.
Hoef je ook niet op in te gaan. Wilde enkel zeggen dat je zelf ook met waardeloze stam spelers speelt. Terwijl je zegt dat Zuur enkel aan eigen belang dacht.
Op 2 juni joinde LSD de stam TiP.
LSD: 293k punten
Conservative: 25k punten
Also Conservative: ZoNdEr LSD WaReN wE aL RaNk 3 En eEn ReLeVanTe StAm!!
TiP zonder LSD: 14 leden, 500k punten, rank 8
TiP met LSD: 15 leden, 800k punten, rank 5
Also Conservative: GeEF BeWiJs eN OntkRaChT mE!!!
Cringe ben je dude
Als iemand nog een leuke stam zoekt voor een 3 strijd, er zijn nog 14 plekken vrij bij de sprinkhanen (HopHop).
Groetjes ESFR
Op 2 juni joinde LSD de stam TiP.
LSD: 293k punten
Conservative: 25k punten
Also Conservative: ZoNdEr LSD WaReN wE aL RaNk 3 En eEn ReLeVanTe StAm!!
TiP zonder LSD: 14 leden, 500k punten, rank 8
TiP met LSD: 15 leden, 800k punten, rank 5
Also Conservative: GeEF BeWiJs eN OntkRaChT mE!!!
Cringe ben je dude
Een top 5 account kiest een stam met 2 spelers in de top 25 boven een stamgenoot met 25k punten = dikke stab
En dan nog zo dom zijn om het te vergelijken met de miljoenen aan punten van BGs en stamgenoot die ik verlies hahaha
Ik heb misschien inderdaad geen master in de wiskunde maar jij moet je middelbaar nog afmaken precies
Welke onacceptabele acties en handelingen? Hij gaf Je letterlijk een NAP en deftige leave notitie op het forum.
Je was letterlijk 10 keer zo klein als hem en hij gaf je nog zoveel respect hahaha
Domme dwaas ben je toch man 1 account vergelijken met een 9 man stam.
Back to school
JULLIE hebben toen de stabber gerecruit 1 dag na de stab omdat je wanhopig was. WIJ hebben 30 dagen gewacht om zichzelf te laten bewijzen en hem dan een 2de kans gegeven.
Wie recruit nu de stabber???
Ik heb hem nooit gerecruteerd wetende dat hij TiP zou stabben want dat is ook gewoon niet gebeurt.