Nadere verklaring: Audaces Fortuna Juvat

DeletedUser81255

Guest
Vakantie gaat bij mij voor TW hoor :eek:

Maar vind wel grappig van die VV als er al die tijd iemand was die kon deffen voor dat account. Enkel was dit niet nodig.

Kwantiteit is meeste van Ax afgenomen, daarna Maai en daarna Vitare. Dus dat klopt naar mijn inziens niet aan je redenatie.

Wat je bedoelt met groepje van 2 opstellen is me enkel niet duidelijk :(

Dat de kwantiteit inderdaad nu iets verschilt komt omdat het eerst een concept was voor een drie-strijd, en uit liep tot een te vroeg uitgevoerd plan en dit bracht veel verandering, zo ook de mening en keuze van enkele spelers.

De VV was er omdat er juist niemand te bekennen was die wou deffen, sterker nog met de opstelling die er toen op het account was zonder dat ik alles van 08:00 grotendeels gedefft had met een co-speler Huib die nacht, had het account wel op delete gekund nu. De co's runde het was zondag avond en dat blijkt een reden te zijn dat 46 andere spelers in een stam die zo een bericht leest, zich niet voor een vv hoefde op te offeren. Het zou tenslotte een werkdag en schooldag de dag erna zijn ( Ook voor mij, met 2 uurtjes slaap).

Groepje van 2 bedoel ik dat er maar 2 groepen waren voor deffen. Muur rush en 1 handmatige def groep. Zo was er nergens safe def of mobiele def makkelijk te vinden, dit moet je zelf nog even uit gaan zoeken met 5 uur over voor inkomende massa. Als je dat een georganiseerd en geregeld account noemt, nou prima! Enige die dat fatsoenlijk kan deffen is de spelers zelf die exact al weten waar de mobiele en safe def zou staan, tenslotte toen ik de vv nam en keek was dit allemaal al op plaatsen verstuurd waar veel niet nodig was. Looptijden waren dus danig lang dat het geen gelegenheid meer bood om ermee te schuiven.
 

DeletedUser81255

Guest
Rofl wat een brol post. Je reageert niet op mijn inhoud en lult daarnaast nogeens over activiteit, dat had ik besproken wijsneus.

Ach natuurlijk is het geen inhoud, het is gewoon een harde burn op jou. Het is niet aan de rest van de wereld voor jou persoonlijke account even een wereld win achter de kiezen te tikken. Daarvoor moet je zelf actief zijn, actief je account goed opstellen en bewust zijn van je eigen co's. Als jij dit zelf niet voor elkaar krijgt kan je zeuren bij anderen wat je wilt en weer eindeloze posts gaan plaatsen over '' geen inhoud '', maar het is jou specialiteit om van onderwerpen af te wijken en gewoon over iets anders te praten. Laat maar eens zien dat je het anders kan.
 
Reactiescore
831
Conservative aka de 300k punter dat groot is geworden door een intern van een speler dubbel zijn grootte. Daarna in Maai geraakt puur voor stabiliteit van mijn account.

Het doet oprecht pijn wanneer je me een 'harde burn' geeft over mijn activiteit. Ik zal volgende keer luisteren naar je gouden advies, heb je al veel werelden mee gewonnen heb ik gehoord. Ik zal volgende keer heel mijn vakantie lang deffen.

Eens jij deftig ingaat op het feit dat het account Zuur dik genaaid is dankzij deze actie inplaats van een vergelijking tussen de stammen en het praten over hoeveel groepen mijn account had zal ik relevant ingaan op jou posts.
 

DeletedUser81255

Guest
Conservative aka de 300k punter dat groot is geworden door een intern van een speler dubbel zijn grootte. Daarna in Maai geraakt puur voor stabiliteit van mijn account.

Het doet oprecht pijn wanneer je me een 'harde burn' geeft over mijn activiteit. Ik zal volgende keer luisteren naar je gouden advies, heb je al veel werelden mee gewonnen heb ik gehoord. Ik zal volgende keer heel mijn vakantie lang deffen.

Eens jij deftig ingaat op het feit dat het account Zuur dik genaaid is dankzij deze actie inplaats van een vergelijking tussen de stammen en het praten over hoeveel groepen mijn account had zal ik relevant ingaan op jou posts.

Een dankje voor het deffen van mijn account wat je ruim de helft van je dorpen had gescheeld die nacht zou er ook wel van af kunnen. En waarom zeur je nu over dat je genaaid word dan? Zag je mij het AF vol posten toen jullie LSD recruitte uit TiP en daarbij de stam in een hele zwakke positie stelde (aangezien je al met Maai was).

Je naait de boel zelf net zo hard bij elkaar, en je komt er niet mee weg door dit op Steve van LSD te gooien. Jij wist dat hij onze stam in kwam en de sterkste speler uit onze stam toen gerekruteert had. Jij rekruteerde hem in Paint!, of je het nu wilt of niet naaide je daar een complete stam mee.

Als jij continue gesprekken lekker uit de weg gaat en met een nieuw gesprek gaat beginnen doe ik vrolijk mee hoor :)
 

DeletedUser77689

Guest
Lol dat je überhaupt de moeite hebt genomen om dit te schrijven. Je kan je beweegredenen wel komen verkondigen maar dat maakt echt helemaal niks goed hoor. Situatie is voor ons onveranderd,
 

DeletedUser81351

Guest
Deze post is echt lachwekkend, volgens mij kan je maar beter gewoon gaan genieten van je vakantie.

Punt 1 heeft Conservative al duidelijk ontkracht.

Punt 2 en 3 zijn wel zeer triest, en dat je dit nog met de wereld probeert goed te praten ook. Er zal vast en zeker een reden geweest zijn waarom jij precies niet in benadering bent gekomen voor die nieuwe stam, ook waarschijnlijk omdat jullie feitelijk al dik bij Maai. zaten en sowieso wel tevreden waren met de 1m def aan stacks.

Je hebt het over het feit dat het "geconstateerd" is dat Zuur nog in een houdbare stand stond. Als ik zo op de kaart kijk zijn er nog meer dorpen verloren. Daarnaast zeg je dat je nog steeds op vakantie bent en het is al gebleken dat je co's het op het runnen gezet hebben. Zeg je nu dat het dan inderdaad nog stand kan houden? Of verwacht je dat er een week lang VV op je account wordt gedraaid. Niks geconstateerd dat de stam gemaakt is met dat als doel, je lult nu uit je nek en zoekt het slachtoffer rol weer op (zoals je dat de hele wereld al doet).

Wat de meest lachwekkende zin is komt als volgt: "Wolfpack probeert al heel de wereld ons account goedkoop weg te spelen." Zullen we de mensen eens aantonen over hoe het "zo fantastische en eerlijke en fatsoenlijke account Zuur" het de hele wereld heeft gespeeld? Vanaf in de Star. dagen heb je al allerlei spelletjes gespeeld om Wolfpack maar tegen te zitten. Eerst wou je een gezamenlijke aanval doen op Star. met de leavers eruit die toen Snow. hebben gemaakt. Vervolgens zijn Star. en Snow. toch maar weer gefuseerd en had je een maatje in Snow die je doorvertelde van enige massa of iets. Daarna heb je ook maar bij elkaar lopen rapen welke BG of NAP je ook kon krijgen die tegen ons wou strijden. Hierdoor een hele stam die The Wolfpack's zuidelijke en Westelijke front volledig onder druk zetten. Op dit moment hadden jullie nog 4 spelers in de stam.

Met alles wat je al had geregeld, bood The Wolfpack en Co toch weerstand en hebben ze langzaam dorpen gepakt, en altijd met succes gedeft. Vervolgens waren jullie 1 speler kwijt (en dit is volledig handmatig gegaan, geen hulp of iets), en toen nog 1. Hier konden jullie geen tegenstand in bieden. Daarna heb je ook nog is je ouwe makker LSD omgepraat met je praatjes om hem weer uit TiP te halen en bij Paint! te krijgen en nog geen dag later liepen er 30 clears op The Wolfpack. Je begon eindelijk door te hebben dat je aan het verliezen was, en wat extra middelen moest halen. Vervolgens heeft dat hele LSD gebeuren plaatsgevonden en trok je ook het slachtoffer rol "oh wij zijn zo gestabt en nu zo in de minderheid."

Vervolgens kwam de overstap naar AX. en is er meteen een BG/NAP ontstaan met hun voormalige stam Snow. Daarnaast ben je dik vriendjes geworden met Maai. en hebben die er ook voor gezorgd dat Monymaker jullie niet zouden aanvallen door de NAP. Vervolgens hebben jij en Mind of a Murderer stacks gekregen van Maai. Eind goed al goed, had je dus en def + VV's in je achtergrond, en een volledig zuid en oost front waar je geen zorgen om hoeften te maken.

En nu speel je weer het slachtoffer rol, omdat je account simpelweg geen stand heeft gehouden na alles wat je geprobeerd hebt en nu maar voor excuses kijken om het op te dumpen, zodat je alsnog met eer weg kan lopen.

Boehoe "Wolfpack heeft er alles aan gedaan om je goedkoop weg te spelen". Je hebt de strijd gewoon oprecht verloren, dus geniet lekker van de vakantie inplaats van leugens spreiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
831
Er zitten zoveel onwaarheden in je posts dat ik er zelf niet meer op ga reageren. Chapeau dat je me zover krijgt want daarvoor moet je wel echt heel hard lullen. Bewijs 33% van wat je daar allemaal zegt en ik geef je al mijn resterende dorpen gratis weg.
 

DeletedUser81255

Guest
Er zitten zoveel onwaarheden in je posts dat ik er zelf niet meer op ga reageren. Chapeau dat je me zover krijgt want daarvoor moet je wel echt heel hard lullen. Bewijs 33% van wat je daar allemaal zegt en ik geef je al mijn resterende dorpen gratis weg.

Wat dacht je er van dat jij het maar eens bewijst dat het niet zo is. Tot dusver word er altijd maar met het vingertje naar ons gewezen om onszelf te bewijzen, alsof jullie dus altijd alles correct hebben. Echter volgen jullie je eigen argumenten en oordelen ook nooit met bewijs.

Daarbuiten ga je niet meer reageren op de post omdat je er niets op te zeggen hebt, het zijn feiten. Feiten die jij niet kan weerleggen, dus waarom zou je dan nog gaan reageren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
831
Punt 1 heeft Conservative al duidelijk ontkracht.

Nee dat heeft die niet. Het account heeft momenteel nogsteeds meer punten dan 1 van jullie members. Dat is dus geen reden om niet in discussie te trekken qua stamvorming.


Punt 2 en 3 zijn wel zeer triest, en dat je dit nog met de wereld probeert goed te praten ook. Er zal vast en zeker een reden geweest zijn waarom jij precies niet in benadering bent gekomen voor die nieuwe stam, ook waarschijnlijk omdat jullie feitelijk al dik bij Maai. zaten en sowieso wel tevreden waren met de 1m def aan stacks.

1mil aan def stacks? Was het maar waar, is helaas 0,00% van waar. Daarnaast ontkracht je hier niets aan mijn punten over het feit dat het met opzet is gebeurd om mij en Mind te splitsen van onze BGs en ons een 360° graden front te geven. Met mind is er achterawel een snelle overeenkomst geweest tot joinen. Waarom zou je iemand recruiten dat überhaupt niet eens met jullie wil spelen maar verplicht wordt dankzij jullie stamvorming? Enigste duidelijke reden is omdat je dan het account Zuur nog zwakker zet.

Je hebt het over het feit dat het "geconstateerd" is dat Zuur nog in een houdbare stand stond. Als ik zo op de kaart kijk zijn er nog meer dorpen verloren. Daarnaast zeg je dat je nog steeds op vakantie bent en het is al gebleken dat je co's het op het runnen gezet hebben. Zeg je nu dat het dan inderdaad nog stand kan houden? Of verwacht je dat er een week lang VV op je account wordt gedraaid. Niks geconstateerd dat de stam gemaakt is met dat als doel, je lult nu uit je nek en zoekt het slachtoffer rol weer op (zoals je dat de hele wereld al doet).

Met de BGs en Mind erbij was Zuur zeker houdbaar. De eerste massa's zijn met 90% van onze eigen middelen afgeweerd in het mate mogelijke. Nu zal het moeilijk worden omdat je veel diplomatie hebt ontnomen van me. Verder ontken je niet dat de NAP aanbod waardeloos is in vergelijking met wat er is ontnomen.

Wat de meest lachwekkende zin is komt als volgt: "Wolfpack probeert al heel de wereld ons account goedkoop weg te spelen." Zullen we de mensen eens aantonen over hoe het "zo fantastische en eerlijke en fatsoenlijke account Zuur" het de hele wereld heeft gespeeld? Vanaf in de Star. dagen heb je al allerlei spelletjes gespeeld om Wolfpack maar tegen te zitten. Eerst wou je een gezamenlijke aanval doen op Star. met de leavers eruit die toen Snow. hebben gemaakt. Vervolgens zijn Star. en Snow. toch maar weer gefuseerd en had je een maatje in Snow die je doorvertelde van enige massa of iets. Daarna heb je ook maar bij elkaar lopen rapen welke BG of NAP je ook kon krijgen die tegen ons wou strijden. Hierdoor een hele stam die The Wolfpack's zuidelijke en Westelijke front volledig onder druk zetten. Op dit moment hadden jullie nog 4 spelers in de stam.

Klopt ik wou een massa uitvoeren op je met mijn BG, hoezo is dit onacceptabel?
Klopt Hrieps vertelde me spontaan uit het niets informatie over jullie stam. Nooit heb ik er achter gevraagd. Is dit onacceptabel?
Klopt ik heb NAPs gevraagd nadat ik gestabt werd, wat probeer je hier te ontkrachten eigenlijk?

De zin: "Wolfpack probeert me al heel de wereld lang goedkoop over te nemen." blijft dus geldig tot dat je het duidelijk kunt ontkrachten inplaats van een essay te schrijven over hoe dat ik BGs/NAPs ben aangegaan met spelers zoals Wife is Life en spelers uit Maai. Blijkbaar is dat relevant.
 

DeletedUser81255

Guest
Zuur zei:
Nee dat heeft die niet. Het account heeft momenteel nogsteeds meer punten dan 1 van jullie members. Dat is dus geen reden om niet in discussie te trekken qua stamvorming.

Hoeveel punten je account heeft heeft echt helemaal niets te maken op de reden waarom spelers niet interesseert zijn om jou te rekruteren. De conclusie daarvoor is simpelweg omdat je dit zelf met je eigen fouten gecreëerd hebt. Waarvoor zouden wij een speler die andere spelers naait moeten rekruteren?

Zuur zei:
1mil aan def stacks? Was het maar waar, is helaas 0,00% van waar. Daarnaast ontkracht je hier niets aan mijn punten over het feit dat het met opzet is gebeurd om mij en Mind te splitsen van onze BGs en ons een 360° graden front te geven. Met mind is er achterawel een snelle overeenkomst geweest tot joinen. Waarom zou je iemand recruiten dat überhaupt niet eens met jullie wil spelen maar verplicht wordt dankzij jullie stamvorming? Enigste duidelijke reden is omdat je dan het account Zuur nog zwakker zet.

De ODS van leden uit maai hebben hier andere inspraak op. Daarnaast is het plan gecreëerd om een drie-strijd te vormen, daarmee was al meerdere malen je hele waanbeeld dat wij die puur doen om een spelertje weg te spelen al ontkracht. The Mind of a Murderer zou in een prima positie geweest zijn om bij Maai te blijven. Jullie hadden/hebben bijna de gehele wereld al een groot front en geen aansluiting met Maai gehad, puur omdat dit nu weer gebeurd en wij The Mind of a Murderer wel respecteren als speler betekent dat niet dat hij hiertoe geforceerd is. Dat zou dan wanhoop van de speler zelf zijn, aangezien nogmaals jullie al de hele wereld tegen vrijwel een 360 graden front spelen waarbij The Mind of a Murderer gewoon nog safe def aan het noorden had met Maai. Had dus prima opgevangen kunnen worden.


Zuur zei:
Met de BGs en Mind erbij was Zuur zeker houdbaar. De eerste massa's zijn met 90% van onze eigen middelen afgeweerd in het mate mogelijke. Nu zal het moeilijk worden omdat je veel diplomatie hebt ontnomen van me. Verder ontken je niet dat de NAP aanbod waardeloos is in vergelijking met wat er is ontnomen.

Nogmaals, de ODS en inzet van andere spelers uit maai ontkrachten dit. Er was wel degelijk flink wat OS vanuit de stam aanwezig om een groot deel van de massa van AX af te slaan, ik was zelf op je account om te deffen en had het nota bene allemaal zien arriveren. Er kwam OS vanuit Maai en Vitare. Veel voor 08:00 en veel gedurende de dag waarop meerdere waves verstuurd waren.


Zuur zei:
Klopt ik heb NAPs gevraagd nadat ik gestabt werd, wat probeer je hier te ontkrachten eigenlijk?

Gestabt werd door wie? Als je hiermee op Lazy Summer Days uitkomt kan je dat rustig schudden, jullie hebben hem gerecruit terwijl hij de sterkste lid uit TIP had ontnomen met een fusie. Met duidelijke bedoelingen om samen met Maai TiP sneller om zeep te helpen. Deze stab heb jij zelf geplaatst, want ja je beweert ook al zo vaak dat stammen leaven en spelers recruiten om andere spelers heen een stab is.

Verder is het weer jou woord tegen die van ons, waarbij je continue suggereert dat wij de gene zijn die ons moeten bewijzen. Doe het zelf maar eens.
 

DeletedUser81255

Guest
Aah nu naai ik blijkbaar ook nog spelers haha. Is wel genoeg geweest met de onzin nu, vraag maar eens alles na bij Mind.

Succes ingame nog :)

tJa, je komt bij ons aan dat wij iedereen om je heen gerekruteert hebben en jou stabben. Je had niet anders gedaan met Lazy Summer Days tegen TiP rekruteren. Je spreekt jezelf dus ook erg tegen.
 

DeletedUser81255

Guest
Irrelevante stam en dan toch in de top 3, wie ben jij om te bepalen welke stam irrelevant is? Zijn grootte was dan ook nog geboost door 130k van onze stam te internen, wat ook nog eens zijn cluster gigantisch grote verdedigende voordelen bracht tegen de rest van TiP. Dit maakt de vergelijking tot jou situatie haast nog gunstiger, want wij hebben niets van Stab! geinternt. Je had een strategische beweging gemaakt waarbij veel spelers de dupe van geworden waren. Het was alleen anders uitgepakt als dat je hoopte, en het bijt je terug.

Jammer.
 

DeletedUser81255

Guest
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, ik heb nog geen enkele keer een bedankje gehad om een hele nacht voor hem zijn account te bewaren. In plaats daarvan alleen maar afbranders en accusaties. Daarmee is Zuur helemaal niet de hele wereld genaait, en speelt hij regelmatig zichzelf ook in een slachtoffer rol. Nogal hypocriet om te zeggen dat het rekruteren van andere spelers een stab is, als zij dit zelfde alleen nog erger hebben gedaan.
 

DeletedUser78315

Guest
Ik kan mij vergissen hoor.
Maar waren jullie niet de eerste die LSD uit paint recruiten richting TiP. En daarna pas weer andersom (LSD naar paint weer)?
 
Reactiescore
831
Ik kan mij vergissen hoor.
Maar waren jullie niet de eerste die LSD uit paint recruiten richting TiP. En daarna pas weer andersom (LSD naar paint weer)?

LSD kreeg kick voor stabben toen destijds ja. Wij hebben toen meegegeven als hij zichzelf verbeterden hij terug mocht komen indien hij het wou. Dat is toen na 30 dagen ook gebeurd.

Totaal andere situatie dan het recruiten van stamgenoten en BGs om een account zwak te zetten dus.
 
Bovenaan