Moves and Counter Moves

DeletedUser65921

Guest
Als jullie over mijn verleden blijven praten ga ik dat ook bij jullie doen dus dan heb je geen recht van klagen meer ;)

Ik weet dat ik het ben maar tis nu al 2 jaar geleden en nog blijf je erover praten.

Dus als tim niet meer gezeur wil horen over het verleden van SHIP moet je ook niet gaan klagen over mijn verleden.
Het is nu eenmaal gebeurd en terugdraaien kan niet.

Misschien als je zo graag dat veranderd wil zien is je fout in zien en je er voor excuseren een goed begin ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Rustig weglopen :D

Al wenend bij papa Donalds kruipen omdat je een discussie niet kon winnen
Discussies zijn geen probleem maar zoals ship leden praten achter iemand zijn rug om trek ik de grens.
Daarbij zie ik jullie meer "wenen" dan ik ooit zal doen :D
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Weeral ja?

VOOR DE LAATSTE KEER, ALS JE UIT EEN CHAT GAAT IN HET MIDDEN VAN EEN DISCUSSIE DAN GAAT DE DISCUSSIE GEWOON VERDER.

Blijf dan gewoon dan ging je het recht in je gezicht gegooid krijgen in plaats van achter je rug
 

DeletedUser71298

Guest
Weeral ja?

VOOR DE LAATSTE KEER, ALS JE UIT EEN CHAT GAAT IN HET MIDDEN VAN EEN DISCUSSIE DAN GAAT DE DISCUSSIE GEWOON VERDER.

Blijf dan gewoon dan ging je het recht in je gezicht gegooid krijgen in plaats van achter je rug

Ben je nou alweer de feiten aan het verdraaien?
Ik werd uit de chat gekicked, weer opnieuw erin gezet, zelf vertrokken, weer ingezet en definitef vertrokken op het moment dat ik de stam verliet ;).
Dus met andere woorden als ship een discussie niet kan winnen, kicken ze je maar uit de discussie om achteraf te zeggen dat je zelf bent gegaan xD
Nogmaals timmy, blijf bij de feiten :)

[30-1-2017 18:32:53] *** Ewout Benoit-Mutombo Cas1 heeft Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2 uit dit gesprek verwijderd. ***
[30-1-2017 18:36:29] *** Ewout Benoit-Mutombo Cas1 heeft Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2 toegevoegd aan deze chatsessie ***

[30-1-2017 18:36:35] Ewout Benoit-Mutombo Cas1: welkom
[30-1-2017 18:36:40] Ewout Benoit-Mutombo Cas1: en tot later toffe mensen
[30-1-2017 18:36:41] Ewout Benoit-Mutombo Cas1: (y)
[30-1-2017 18:37:27] Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2|Cerebral-Assassin W43: Stoere boy, kon je niet winnen dus kick je maar (cwl)
[30-1-2017 18:37:36] Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2|Cerebral-Assassin W43: Ga toch wel met die ballen tent hier
[30-1-2017 18:37:41] *** Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2 is weggegaan ***
[31-1-2017 9:46:16] *** Theo-Theonl2 Cas1 heeft Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2 toegevoegd aan deze chatsessie ***
[31-1-2017 22:56:05] *** Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2 is weggegaan ***
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Man man man, lees wat ik beweer, lees wat je als reactie geeft. En besef dan dat je weeral er niet in sloeg een post te lezen en te begrijpen.


Ik heb een feit verteld, een correct feit, namelijk dat je de chat leavde. Je skype logjes tonen dat ook gewoon aan. De discussie die wij hadden ging over dat er achter jouw rug werd gepraat. Dat gebeurde nadat jij zelf wegging. Ik heb dus zoals gezegd geen feiten verdraait, iets want ik amper doe. Helaas heb jij van je United Masters vriendjes het selectief lezen en zwak antwoorden al geleerd. Snap je nu echt niet dat je steeds maar weer naast de feiten praat???

Wat jij reageert is een aanvulling op de reden waarom je wegging. Het is geen enkel bewijs dat mijn bewering namelijk dat je wegging een verkeerde bewering is. Jouw gebruik van het woord nogmaals is trouwens ook zeer zwak gekozen aangezien in tegenstelling tot jou, je steeds effectief kan aanwijzen dat je foute redeneringen maakt. Wat jij doet is proberen een op een feit te reageren door er een ander feit bij te halen. Je beseft niet dat je met je feit mijn post bevestigd terwijl je zelf dan maar verklaard dat het niet zo is.

Zoals jij je altijd maar erger aan mij, omdat ik doe alsof ik beter ben dan iedereen... Misschien eens zorgen dat ik niet het gevoel krijg tegen mensen te praten die niet capabel zijn om zaken te zien zoals ze zijn.

Ookal wil ik het ego deel van onderstaande quote nog relativeren, met het springen naar je IQ alleen zal het ook wel werken.
" If I wanted to kill myself I'd climb your ego and jump to your IQ. "
 
Reactiescore
1.075
oracleone, noob acc.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Daarnet nog zitten denken om donalds aan te raden die post te liken, gewoon al even hypocriet die man. Je bedankt een post waar remco ten onrechte beweerd dat ik feiten verdraai. Je kan je geloofwaardigheid ook gewoon in de vuilbak gooien hoor, zelfde resultaat. Maargoed we weten al langer dat jouw grootste discussiepunt het beweren is dat ik niet de feiten vertel. Zeer vaak ten onrechte.

Jullie 2 zijn gewoon voor elkaar gemaakt, maar nu jullie in 1 stam zitten kunnen jullie het intern forum voor jullie bedankingen en kontlikkerij houden.
 

DeletedUser71298

Guest
Man man man, lees wat ik beweer, lees wat je als reactie geeft. En besef dan dat je weeral er niet in sloeg een post te lezen en te begrijpen.


Ik heb een feit verteld, een correct feit, namelijk dat je de chat leavde. Je skype logjes tonen dat ook gewoon aan. De discussie die wij hadden ging over dat er achter jouw rug werd gepraat. Dat gebeurde nadat jij zelf wegging. Ik heb dus zoals gezegd geen feiten verdraait, iets want ik amper doe. Helaas heb jij van je United Masters vriendjes het selectief lezen en zwak antwoorden al geleerd. Snap je nu echt niet dat je steeds maar weer naast de feiten praat???

Wat jij reageert is een aanvulling op de reden waarom je wegging. Het is geen enkel bewijs dat mijn bewering namelijk dat je wegging een verkeerde bewering is. Jouw gebruik van het woord nogmaals is trouwens ook zeer zwak gekozen aangezien in tegenstelling tot jou, je steeds effectief kan aanwijzen dat je foute redeneringen maakt. Wat jij doet is proberen een op een feit te reageren door er een ander feit bij te halen. Je beseft niet dat je met je feit mijn post bevestigd terwijl je zelf dan maar verklaard dat het niet zo is.

Zoals jij je altijd maar erger aan mij, omdat ik doe alsof ik beter ben dan iedereen... Misschien eens zorgen dat ik niet het gevoel krijg tegen mensen te praten die niet capabel zijn om zaken te zien zoals ze zijn.

Ookal wil ik het ego deel van onderstaande quote nog relativeren, met het springen naar je IQ alleen zal het ook wel werken.
" If I wanted to kill myself I'd climb your ego and jump to your IQ. "
[30-1-2017 18:32:53] *** Ewout Benoit-Mutombo Cas1 heeft Remco|OracleOne NLP1|WereldSpeler NLP2 uit dit gesprek verwijderd. ***

Juist...
Dus omdat je 1ste punt niet bleef staan gooi je het nu maar op dat ik ergens een keer vertrokken ben.
Tja, dat is 1 manier om je gelijk te krijgen maar helaas gaat dat nu dus niet op ;)

" If I wanted to kill myself I'd climb your ego and jump to your IQ. "
Grappig dat half casual zo over jou denkt en je het nu tegen mij zegt :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Juist...
Dus omdat je 1ste punt niet bleef staan gooi je het nu maar op dat ik ergens een keer vertrokken ben.
Tja, dat is 1 manier om je gelijk te krijgen maar helaas gaat dat nu dus niet op ;)


Grappig dat half casual zo over jou denkt en je het nu tegen mij zegt :rolleyes:

Dude wtf snap je het nu nog niet??? De fucking discussie ging over jij die klaagt dat er achter je rug wordt gesproken. Dat komt omdat je wegging. Dat is gewoon een feit.
Dat jij wegging omdat ewout je ervoor kickte dat niets af van dat feit. Dus waarom gebruik je dat als argument???

Ach en half de casual kan ik prima mee leven, de helft zijn P en F en die hebben al getoond niet veel denkvermogen te hebben. Bij jou is het over alle werelden verspreid dat we jouw stamspeler skills horen. Zo heb ik gisteren weer eens een speler op skype gehad die over jouw gedrag boekje open deed. W37 en 43 ook weer je beste kant laten zien.
 

DeletedUser

Guest
Juist...
Dus omdat je 1ste punt niet bleef staan gooi je het nu maar op dat ik ergens een keer vertrokken ben.
Tja, dat is 1 manier om je gelijk te krijgen maar helaas gaat dat nu dus niet op ;)


Grappig dat half casual zo over jou denkt en je het nu tegen mij zegt :rolleyes:

Word jij niet van zat van jou moddergegooi, daar was jij toch zo op tegen? :rolleyes:
Duidelijk, dat we ook jou niet serieus hoeven te nemen.
 

DeletedUser71298

Guest
Dude wtf snap je het nu nog niet??? De fucking discussie ging over jij die klaagt dat er achter je rug wordt gesproken. Dat komt omdat je wegging. Dat is gewoon een feit.
Dat jij wegging omdat ewout je ervoor kickte dat niets af van dat feit. Dus waarom gebruik je dat als argument???

Ach en half de casual kan ik prima mee leven, de helft zijn P en F en die hebben al getoond niet veel denkvermogen te hebben. Bij jou is het over alle werelden verspreid dat we jouw stamspeler skills horen. Zo heb ik gisteren weer eens een speler op skype gehad die over jouw gedrag boekje open deed. W37 en 43 ook weer je beste kant laten zien.
Draai, draai, draai xD
Verder kan ik alleen maar vanuit gaan dat je het hebt over onze meester interner, bb edelaar en pp jatter, die meerdere malen heeft geprobeerd een account te bannen of op delete te zetten die niet van hem waren en daarom gekicked wordt van elk account:)

Word jij niet van zat van jou moddergegooi, daar was jij toch zo op tegen? :rolleyes:
Duidelijk, dat we ook jou niet serieus hoeven te nemen.
Reactie op he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Draai, draai, draai xD
Verder kan ik alleen maar vanuit gaan dat je het hebt over onze meester interner, bb edelaar en pp jatter, die meerdere malen heeft geprobeerd een account te bannen of op delete te zetten die niet van hem waren en daarom gekicked wordt van elk account:)


Reactie op he ;)

We houden het op te achterlijk voor een discussie te voeren. En nee het is niet andre, nouja dat was er 1 van maar dat is niet de persoon van wie ik dingen direct aanneem. De andere spelers hebben wel wat meer bereikt.

Hoor ik verhaaltjes dat je achter leidingsrechten hebt gedreigt en mocht je deze niet krijgen je ging leaven. Al bij al gewoon een variant van je stunten hier op de casual
 

DeletedUser71298

Guest
We houden het op te achterlijk voor een discussie te voeren. En nee het is niet andre, nouja dat was er 1 van maar dat is niet de persoon van wie ik dingen direct aanneem. De andere spelers hebben wel wat meer bereikt.

Hoor ik verhaaltjes dat je achter leidingsrechten hebt gedreigt en mocht je deze niet krijgen je ging leaven. Al bij al gewoon een variant van je stunten hier op de casual
Cool story, bro
Helaas klopt er niks van :)
Wel grappig om te zien dat je dingen blijft verzinnen.
Daarbij vind het niet echt nodig dat je jezelf achterlijk gaat noemen op het AF.
Zo erg ben je nou ook weer (net) niet
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
hhn.gif
 

DeletedUser

Guest
altijd peis en vree op het forum ^^
Kunnen we niet teruggaan naar de gesprekken waarin jullie nutteloze propaganda voeren of is de moraal in SHIP al zo laag gezakt door het recruten van al die noobjes dat jullie dit niet meer doen?
Je kan wel copy pasten uit een skype gesprek en wie weet is Remco daarin ook onnodig boos geworden, maar als hij opstapt dan waren er al andere frustraties en wier fout is dat dan?
In plaats van je ego op zij te schuiven en de probelemen weg te werken ga je zelfs nadat hij is opgestapt nog liggen kakken over het feit dat ie boos is geworden terwijl dat toch wel jullie fout is.
Zegt veel over de samenhang van SHIP en in hoeverre ze naar hun leden luisteren, als hij zich nu niet inzette voor de stam, oké maar dat was hier niet echt het geval denk ik.

Trouwens, ben ik de enige die dit hele liken op het AF zever vind?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Met remco aan de tegenstand en als actieve poster botsen we nu tegen zo een grote IQ-verschillen dat het effectief propaganda voeren geen zin meer heeft. Aangezien Remco in de laatste 5 posts gewoon exact het tegengestelde van mij beweerd. Met als enige onderbouwen dat ik steeds het tegenovergestelde beweer. Als jullie hem nu weer de leiband om doen en in zijn hok zetten kan dat propaganda voeren weer gebeuren.

En op basis van welke feiten verklaar je dat Remco gelijk heeft? Remco zit hier gewoon dingen te beweren (los van tw) die verkeerd zijn. Zoals hij nog steeds niet het onderscheid kan maken tussen 2 situaties. Als je aan zulke woorden geloof hecht kan je nog de beste bedoelingen hebben maar een compleet verkeerde bewering doen.

Dat ie boos wordt is een indirect gevolg van wat SHIP deed. SHIP ging in een discussie waar Remco niets beters vond dan zich ongepast te gaan gedragen. Wonder boven wonder was het onderwerp van de discussie het ongepast gedrag van Remco de voorgaande dagen. Dus dat is gewoon een rond cirkeltje met als enige oorzaak Remco zelf die het SHIP moraal probeerde te kelderen door os van wat hij wel deed voor SHIP maar steeds anderen te gaan uitbranden voor foutjes.

Sinds die weg is is de samenhang en sfeer weer zeer goed en dat is al weer ff geleden :p
 

DeletedUser

Guest
altijd peis en vree op het forum ^^
Kunnen we niet teruggaan naar de gesprekken waarin jullie nutteloze propaganda voeren of is de moraal in SHIP al zo laag gezakt door het recruten van al die noobjes dat jullie dit niet meer doen?
Je kan wel copy pasten uit een skype gesprek en wie weet is Remco daarin ook onnodig boos geworden, maar als hij opstapt dan waren er al andere frustraties en wier fout is dat dan?
In plaats van je ego op zij te schuiven en de probelemen weg te werken ga je zelfs nadat hij is opgestapt nog liggen kakken over het feit dat ie boos is geworden terwijl dat toch wel jullie fout is.
Zegt veel over de samenhang van SHIP en in hoeverre ze naar hun leden luisteren, als hij zich nu niet inzette voor de stam, oké maar dat was hier niet echt het geval denk ik.

Trouwens, ben ik de enige die dit hele liken op het AF zever vind?

Nutteloze propagenda? Weer een zin wat nergens opslaat, jullie voeren geen enkele propagenda en kraken meer de post af die propagenda voeren. Fatsoenlijk propagenderen heb ik jullie nog niet zien doen, dus ga niet zeiken over wat er nu gevoerd wordt.

Recruten van noobjes?
Weer iets, hoe goed ken jij de spelers zelf? Je hebt enkelen als tegenstanders gehad, en dan gelijk iedereen maar generaliseren voor noobjes. Er zijn zeker leden gerecruut die zeker nog een tandje moeten bijzetten. Er zijn ook leden gekomen, waar het kwaliteit zeker al wel zit. Natuurlijk heeft UM alle pro's zo'n beetje, dus dat is wel een voordeel (not). Misschien moet jij UM eens bekijken wie nu werkelijk de noobjes zijn. Ik kan er zeker wel even wat voor je opnoemen, maar dat laat ik mooi aan jou over.

.
 
Bovenaan