Moves and Counter Moves

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als dat zo is zal ik weer naar CANDY gaan ;)

Maargoed ik kan geloven dat de mensen die nog met jou in contact willen blijven inderdaad niets positiefs over SHIP te zeggen hebben. Anders zouden ze wel beter weten dan met jou te gaan praten. Verder is het tegendeel nog niet bewezen dus heb ik evenveel recht te claimen dat ik een topspeler ben dan jij hebt om het te ontkennen. Eigenlijk meer recht want jouw geloofwaardigheid is de deur uit sinds je letterlijk hebt toegegeven propaganda voor je stam zou voeren ongeacht de inhoud ervan. Wat de ene week ja is was de andere week nee.
 
Reactiescore
92
Die reactie ging over het op zijn plaats zetten op het AF, jouw idiote posts zijn daar de oorzaak van niet je ingame gedrag. In tegenstelling tot jou ben ik niet op mijn plek gezet en je trieste oneliners waarmee jij denkt dat je een hele grote meneer bent veranderen daar niets aan.

Dit zijn reacties op het posten van de stats van oorlogen, laat de lezer bepalen wie idioot post. :)

Jij bent ons strategisch verlies ;)
Altijd leuk dat dat dan gepost wordt door iemand die er precies 0 dorpen aan toegevoegd heeft :biggrin:
Gaaap, meneer die zelf nog niks gepresteerd heeft komt doodleuk even wat statistieken laten zien:rolleyes2:
GradesCastle *kuch* *kuch* *kuch* :rolleyes2:
Vertegenwoordig jij nu het United Masters? Dan mag je van mij part daar wel mee stoppen je reageert net zo belachelijk als de meeste spelers uit United Masters:confused2::rolleyes2:
ben je nu werkelijk al te dom geworden om je eigen screenshot te lezen :x.
Wat blijft het toch lastig te begrijpen voor jou dat sommige mensen een legale baan hebben, buiten huis.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dit zijn reacties op het posten van de stats van oorlogen, laat de lezer bepalen wie idioot post. :)

ik heb geen reactie gegeven op de stats van de oorlog om de simpele reden dat het geen zin had. P en F zijn al aan het aanvallen terwijl die van SHIP en Zero-B nog moeten aankomen. Ik heb daar dus niet over te zeggen atm. Verder reageer je met quotes van andere mensen dus ik zie niet in wat de inhoud van die quotes zou veranderen aan de posts van remco, die blijven namelijk idioo. Dat er mogelijks meerdere zijn die zo posten zal ik niet ontkennen, ik acht me tegenover Remco zelf ook niet meer verplicht om serieus te reageren zolang hij problemen heeft met normale denkprocessen.
 

DeletedUser71298

Guest
Als dat zo is zal ik weer naar CANDY gaan ;)

Maargoed ik kan geloven dat de mensen die nog met jou in contact willen blijven inderdaad niets positiefs over SHIP te zeggen hebben. Anders zouden ze wel beter weten dan met jou te gaan praten. Verder is het tegendeel nog niet bewezen dus heb ik evenveel recht te claimen dat ik een topspeler ben dan jij hebt om het te ontkennen. Eigenlijk meer recht want jouw geloofwaardigheid is de deur uit sinds je letterlijk hebt toegegeven propaganda voor je stam zou voeren ongeacht de inhoud ervan. Wat de ene week ja is was de andere week nee.

Candy was ook zo'n succes he :rolleyes:
71202b7c9c.png

Schijnbaar toch niet met 50 dorpen verlies en een noodgedwongen NAP met je buur ;)

Ik voer geen propaganda, ik geef feiten.
Bij propaganda wordt namelijk vaak de waarheid verdraaid oftewel posten zoals jij doet, voor het geval je weer te dom bent om het te begrijpen: ik zeg dat jij waarheden verdraaid zodat deze jou het beste na voren laat komen terwijl je er eigenlijk niks van bakt. :)

ik acht me tegenover Remco zelf ook niet meer verplicht om serieus te reageren zolang hij problemen heeft met normale denkprocessen.
Volgens mij kun je niet serieus reageren omdat je weet dat ik gelijk heb over het gefaal van Ship en BG's ;)
Ag, het zal wel aan mijn "idioterij" liggen dat ik het wel in zie hoe slecht Ship en co het gedaan heeft in het verleden en hoe hard ze nog steeds falen.
Vooral op het AF blijven volhouden dat het anders is Timmie want als je iets vaak genoeg zegt ga je het vanzelf geloven he :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
CANDY was wel een succes, geef eens feiten waarom dat geen succes zou zijn.

Wat die foto moet voorstellen weet ik niet maar dat is sws bullshit. Ik heb in de maand na 15 december +300 dorpen van UM geedelt en dat weet jij evengoed als mij.

Die noodgedwongen NAP was zodat ik mijn deff kon uitsturen niet omdat ik dat front niet aankan. Ook dat weet jij zeer goed, jij was namelijk de reden voor defftekorten in SHIP.

Dat je feiten geeft vind ik opmerkelijk, zoals ik al zo vaak heb gezegd kan jij een zelfde feit zowel waarheid als leugen verklaren, het hangt er enkel van af in welke stam je je op dat moment bevindt. Je bent inderdaad niet in staat propaganda te voeren zoals het hoort maar jouw mening van feiten aanhalen is gewoon een zeer zwakke vorm van propaganda. De vorige 3 zinnen tonen duidelijk aan dat je niet de feiten hebt aangegeven.

Ik ben er niets van? Dat je me niet kan hebben snap ik, dat ik niet non stop casual speel er daarom niet alle stats op mijn naam heb staan is logisch. Maar mijn account is toevallig rang 13 neem ik aan, ik ben toevallig ODA 2 en ik besta toevallig nog steeds na 4 jaar. Verder heb ik per ongeluk 50% spelersdorpen veroverd omdat ik niet zag dat het geen barbarendorpen zijn... Ga met je feiten iemand anders amuseren, ik speel beter TW dan 75% op de casual. En zelf zo ik 90% zeggen maar dan ga jij natuurlijk weer steigeren.

Ik kan niet serieus reageren om de reden van je post, alweer. Je zit complete onzin te vertellen. Er is een groot verschil tussen de propaganda die ik voer en de leugens die jij verteld.

Het verleden van SHIP daar maak jij deel van uit, je bent er dus mede verantwoordelijk voor dus ga daar vooral nog wat meer op in, ik zat toen niet in SHIP dus eigenlijk ben je enkel jezelf aan het verwijten en mij niet.

Mooi laatste zinnetje ja, je zou je posts eens moeten lezen alsof ze naar jezelf zijn geschreven, misschien dat jij de enige bent die kan doordringen in je wereldje.
 

DeletedUser71298

Guest
CANDY was wel een succes, geef eens feiten waarom dat geen succes zou zijn.

Wat die foto moet voorstellen weet ik niet maar dat is sws bullshit. Ik heb in de maand na 15 december +300 dorpen van UM geedelt en dat weet jij evengoed als mij.

Die noodgedwongen NAP was zodat ik mijn deff kon uitsturen niet omdat ik dat front niet aankan. Ook dat weet jij zeer goed, jij was namelijk de reden voor defftekorten in SHIP.

Dat je feiten geeft vind ik opmerkelijk, zoals ik al zo vaak heb gezegd kan jij een zelfde feit zowel waarheid als leugen verklaren, het hangt er enkel van af in welke stam je je op dat moment bevindt. Je bent inderdaad niet in staat propaganda te voeren zoals het hoort maar jouw mening van feiten aanhalen is gewoon een zeer zwakke vorm van propaganda. De vorige 3 zinnen tonen duidelijk aan dat je niet de feiten hebt aangegeven.

Ik ben er niets van? Dat je me niet kan hebben snap ik, dat ik niet non stop casual speel er daarom niet alle stats op mijn naam heb staan is logisch. Maar mijn account is toevallig rang 13 neem ik aan, ik ben toevallig ODA 2 en ik besta toevallig nog steeds na 4 jaar. Verder heb ik per ongeluk 50% spelersdorpen veroverd omdat ik niet zag dat het geen barbarendorpen zijn... Ga met je feiten iemand anders amuseren, ik speel beter TW dan 75% op de casual. En zelf zo ik 90% zeggen maar dan ga jij natuurlijk weer steigeren.

Ik kan niet serieus reageren om de reden van je post, alweer. Je zit complete onzin te vertellen. Er is een groot verschil tussen de propaganda die ik voer en de leugens die jij verteld.

Het verleden van SHIP daar maak jij deel van uit, je bent er dus mede verantwoordelijk voor dus ga daar vooral nog wat meer op in, ik zat toen niet in SHIP dus eigenlijk ben je enkel jezelf aan het verwijten en mij niet.

Mooi laatste zinnetje ja, je zou je posts eens moeten lezen alsof ze naar jezelf zijn geschreven, misschien dat jij de enige bent die kan doordringen in je wereldje.

Tja, stats liegen niet.
Kun je hoog en laag springen wat je wil, de stats staan vast :)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me ook erg vervelend om steeds populair te doen op het AF en steeds weer op je plek gezet te worden :)

Lijkt mij ook erg vervelend, dat jij moet praten als een hersenloos wezen:rolleyes2:

Classic en casual hebben niks met elkaar te maken dus daar ga ik verder niet op in :)
Door wie word je gezien als 1 van de betere spelers dan?
Zover ik heb gehoord noemen je eigen stamgenoten je een hypocriete sukkel die meer praat dan hij kan waar maken (niet mijn woorden helaas) dus denk dat zoals altijd alleen jij jezelf een topspeler vind :p

Weer een post zonder enige toegevoegde waarde jij past echt goed tussen die UM posters:rolleyes2:
Ik kan wel even zeggen, dat Tim één van de betere spelers is op Casual hoeven we ook niet langer over te praten. Beter dan menig speler, die nu speelt op Casual :D
Wow, die bronnen van jou zijn fantastisch. Maar jij praat ook meer, dan je ook degelijk waarmaakt.
 

DeletedUser71298

Guest
Lijkt mij ook erg vervelend, dat jij moet praten als een hersenloos wezen:rolleyes2:



Weer een post zonder enige toegevoegde waarde jij past echt goed tussen die UM posters:rolleyes2:
Ik kan wel even zeggen, dat Tim één van de betere spelers is op Casual hoeven we ook niet langer over te praten. Beter dan menig speler, die nu speelt op Casual :D
Wow, die bronnen van jou zijn fantastisch. Maar jij praat ook meer, dan je ook degelijk waarmaakt.

Komt onze spuitelf ook weer eens onder zijn steen vandaan xD

Ik ben er niets van? Dat je me niet kan hebben snap ik, dat ik niet non stop casual speel er daarom niet alle stats op mijn naam heb staan is logisch. Maar mijn account is toevallig rang 13 neem ik aan, ik ben toevallig ODA 2 en ik besta toevallig nog steeds na 4 jaar. Verder heb ik per ongeluk 50% spelersdorpen veroverd omdat ik niet zag dat het geen barbarendorpen zijn... Ga met je feiten iemand anders amuseren, ik speel beter TW dan 75% op de casual. En zelf zo ik 90% zeggen maar dan ga jij natuurlijk weer steigeren.

Wees trots op je ene hoge plek :p
ebe98a0974.png

82690f77e0.png


'Nuff Said ;)
 

DeletedUser77954

Guest
Je kunt merken dat het oorlog is.
Man man man wat een gezeur
 

DeletedUser71121

Guest
In tegenstelling tot jou ben ik niet op mijn plek gezet en je trieste oneliners waarmee jij denkt dat je een hele grote meneer bent veranderen daar niets aan.

Langere inhoudsloze berichten posten om te denken dat je een grote meneer bent is waar je voor moet gaan zeker :rolleyes2:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tja, stats liegen niet.
Kun je hoog en laag springen wat je wil, de stats staan vast :)

De stats liegen niet nee, jij liegt. Zijn dit neppe stats dan? (oorlogstats CANDY vs UM)
d5a183b4c98020e9922b6ab25ffed184.png



Komt onze spuitelf ook weer eens onder zijn steen vandaan xD



Wees trots op je ene hoge plek :p
ebe98a0974.png

82690f77e0.png


'Nuff Said ;)

Dit zegt niets

ODA = individueel
ODD = met hulp vd stam

trek er dus al dit maar van af, echt arrogant hoe maar blijft profileren alsof jouw ODD de grote Remco-deffshow was. Vanwaar jij het lef haalt mij steeds te proberen afrekenen op de zaken die je zelf doet snap ik echt niet. Wil je dan zo graag op mijn plaats staan? Is het jaloezie?
e18a623f07148643f5ee4eff4153adcf.png


Langere inhoudsloze berichten posten om te denken dat je een grote meneer bent is waar je voor moet gaan zeker :rolleyes2:

Ja we weten dat jij de moeilijke woorden niet begrijpt, ik wil het je best in de kleutertaal uitleggen ook
 

DeletedUser71298

Guest
De stats liegen niet nee, jij liegt. Zijn dit neppe stats dan? (oorlogstats CANDY vs UM)
d5a183b4c98020e9922b6ab25ffed184.png





Dit zegt niets

ODA = individueel
ODD = met hulp vd stam

trek er dus al dit maar van af, echt arrogant hoe maar blijft profileren alsof jouw ODD de grote Remco-deffshow was. Vanwaar jij het lef haalt mij steeds te proberen afrekenen op de zaken die je zelf doet snap ik echt niet. Wil je dan zo graag op mijn plaats staan? Is het jaloezie?
e18a623f07148643f5ee4eff4153adcf.png




Ja we weten dat jij de moeilijke woorden niet begrijpt, ik wil het je best in de kleutertaal uitleggen ook
Candy vs um heb ik niet naar gekeken, enkel ship+5bg's vs um.
Mocht het dus kloppen wat je zegt dan neem ik me woorden terug :)

ODD is verre van altijd met hulp vd stam, als ik daadwerkelijk zoveel hulp kreeg van de stam vraag ik me af waarom ik noodgedwongen me indeling heb moeten veranderen van 70/30 off/deff naar 80/20 deff/off tijdens de oorlog ;)
Puntje 2, de ODO lijst.
Lang niet alles is bij mij behaald en al tel je alles bij elkaar dan zit je nog ver van het totaal plaatje wat ik behaald heb.
Ik weet niet of je wiskunde al net zo slecht is als je propaganda skills maar daar lijkt het wel op.
Of ik op jou plaats wil staan ben ik nog niet zo zeker van, denk ook niet dat het mij ooit gaat lukken om zoveel ego bij elkaar te rapen om keiharde stats en feiten in de wind te blijven slaan.
Alleen daarom al zul je altijd in een apart klassement blijven zitten :)

Het valt me trouwens wel op dat je steeds slechter berichten gaat tikken, je maakt typfouten en vergeet zelfs gehele woorden.
Volgens mij begin je een beetje wanhopig te worden in je berichtjes door koste wat het kost het tegendeel te bewijzen en begin je in te zien dat je verzinsels 1 voor 1 worden opgedoekt o_O
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Candy vs um heb ik niet naar gekeken
neem ik me woorden terug :)

denk ook niet dat het mij ooit gaat lukken om zoveel ego bij elkaar te rapen om keiharde stats en feiten in de wind te blijven slaan.

Volgens mij begin je een beetje wanhopig te worden in je berichtjes door koste wat het kost het tegendeel te bewijzen en begin je in te zien dat je verzinsels 1 voor 1 worden opgedoekt o_O

Je realiseert je toch wel dat je met zin 1 direct je zin 2 en 3 ontkracht hé?

ODD betoog is trouwens dikke onzin, je keuze was om te blocken en daar had je stamdeff voor nodig, je kon ook kiezen voor dodgen maar dat wou je niet. Dat je jouw verhouding moest veranderen is ook weer puur omdat je wou blocken ipv dodgen. Jouw eigen keuze. En wat die ego betreft, geloof me maar dat je niet onder doet voor me. Je beseft het alleen niet.
 

DeletedUser71298

Guest
Je realiseert je toch wel dat je met zin 1 direct je zin 2 en 3 ontkracht hé?

ODD betoog is trouwens dikke onzin, je keuze was om te blocken en daar had je stamdeff voor nodig, je kon ook kiezen voor dodgen maar dat wou je niet. Dat je jouw verhouding moest veranderen is ook weer puur omdat je wou blocken ipv dodgen. Jouw eigen keuze. En wat die ego betreft, geloof me maar dat je niet onder doet voor me. Je beseft het alleen niet.
Dit bewijst opnieuw dat je je eigen verhalen blijft geloven en de waarheid blijft draaien tot die jou het beste naar voren brengen.
Aangezien je geen flauw idee hebt hoe ik deff ga ik hier ook niet eens verder op in :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Klopt ik heb inderdaad geen idee hoe jij +1000 deffjes aanvraagt om dan te ontkennen dat je die niet gebruikte om clears te blocken
 

DeletedUser71121

Guest
En als je naar hun aantal verloren dorpen kijkt zullen ze daar ook wel ergens staan :redface:
 
Bovenaan