Moves and Counter Moves

DeletedUser64534

Guest
Ik claim het bb gaan van de volgende spelers als overwinning:
TCO FYA 12M
finimini 4.5m
kroosdorp 16.9m
theloki 22m
ceescornelis 5m

60m als sneeuw voor de zon verdwenen, niet vergeten mee te tellen in het verlies he ^^


Theloki was gehackt hoorde ik dus een overwinning wil ik het niet echt noemen:(
 

DeletedUser71298

Guest
Oh ik dacht dat we net een wedstrijdje grootste onzin feiten aan het houden waren...

Overwinningen claimen op spelers die geen aanvallen kregen en hun account op delete zetten wegens zware medische problemen bijvoorbeeld
5 man die zogenaamd niet werden aangevallen maar wel dorpen verliezen, waar hebben ze last van?
Slechte verliezers syndroom?
 

DeletedUser71298

Guest
Ik ben toch nog niet naar de vijand overgelopen?
Ik speel liever tegen je dan met je ^^

*kuch*Werden niet aangevallen*kuch*
wut.png
 

DeletedUser71298

Guest
Ja nu voel je je wel belangrijk hé, allemaal noobs die de waarheid niet durven zeggen :)
De enige die hier de waarheid verdraaid ben je zelf.
Snap wel dat je zo langzaam mij irritant vind, zou er zelf ook niet vrolijk van worden als ik zoveel leugens verspreid en 1 persoon verpest je leugen steeds met keiharde feiten en stats ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De enige die hier de waarheid verdraaid ben je zelf.
Snap wel dat je zo langzaam mij irritant vind, zou er zelf ook niet vrolijk van worden als ik zoveel leugens verspreid en 1 persoon verpest je leugen steeds met keiharde feiten en stats ;)

Keiharde feiten haha haha hahaha hhaha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha haha hahaa haha haha

Sorry moest even lachen, net een idiote tekst gelezen, ben jij van de flat earth society?
 

DeletedUser71298

Guest
Ik mis de tijd dat mensen op rang 96 nog respect hadden voor de betere spelers en gewoon hun bek hielden. Tw is dood helaas.
Toevallig, Ik mis de tijd dat spelers die niet op een wereld spelen gewoon hun nek hielden, kruip terug onder je steen :X
Rang 96 qua punten misschien odd en totale verslagen spelers rang 1 en 2 ;)
 

DeletedUser

Guest
Toevallig, Ik mis de tijd dat spelers die niet op een wereld spelen gewoon hun nek hielden, kruip terug onder je steen :X
Rang 96 qua punten misschien odd en totale verslagen spelers rang 1 en 2 ;)

Jou reacties beginnen steeds meer vorm te krijgen, voor een hersenloos wezen. Jij stelt helemaal niks voor, dat is wel weer duidelijk toegelicht.
Jij vormt echt een goed team met UM, de reacties zijn vaak nutteloos en vaak slecht beargumenteerd.
Wow, ben jij zo goed je moet toch hulp van je stam hebben want anders kwam je er zeker niet. Dus ook die rangen heeft totaal geen inbreng in jou "kwaliteiten".

En op 6 spelers een overwinning, we kunnen daar nu al 3 spelers van afstrepen:
- TCO FYA, die is door inactiviteit op delete gegaan, dus P. had daar geen eens inbreng in.
- TheLoki, is gehackt door een ander achterlijk wezen.
En gezien United Masters daar wel een handje mee heeft accounts hacken, is het riscio erg groot dat jullie daar iets mee te maken hebben gehad.
- Kroosdorp is op delete gegaan door medische redenen, dus ook daar geen overwinning.

En dan laat je nog een aantal statistieken profileren, dan kunnen wij zeggen dat we in verhouding meer geëdelt hebben dan United Masters je mag het van mij nog wel eens narekenen. Dan kom jij ook tot die conclusie, dan zul je hetzelfde inzien als ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan