Moves and Counter Moves

DeletedUser71298

Guest
Overmacht? 14 vs 100?
Aztec en I doen zover ik weet al vanaf het begin al mee aan de SHIP zijde.
De samenwerking met Aztec liep niet omdat Aztec geen deffsl*t van Ship wou spelen maar dat betekend niet dat er geen samenwerking was.
I was eerst nap en is later bg geworden.
Daarbij had Ship genoeg losse spelers zoals blackcop en bossbassie die altijd al hebben meegeholpen en die gewoon als Shipleden getelt kunnen worden.
Dat ze in aparte stammen werden gezet zodat het niet opviel naar UM wil niet zeggen dat ze niet meetellen.
Wel even bij de feiten blijven boys ^^
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ga snel even het vorig forumtopic af en verwijder al je hypocriete reacties waar je het wel eens was met de 14 vs 100. Je hebt achterlijke mensen en dan heb je nog jou, beetje dingen gaan beweren die gewoon het omgekeerde zijn van wat je een halfjaar geleden beweerde.
 

DeletedUser64534

Guest
Gelieve geen gebeurtenissen van nu te gaan reflecteren op de verleden tijd. Ikzelf heb alle nieuwe recruits geregeld, mijn 1e PM richting Aztec dateert van 12 februari. Wat ik dus heb beweerd is nog steeds exact zoals ik het zei. Er was geen samenwerking tussen SHIP en Aztec. De reden waarom er nu uit Aztec gerekruteerd is, is omdat ik het tijd vond voor verandering. Ik had besloten om alle tegenstanders van P. te gaan bijstaan en helpen waar ik kon. Ik kwam met veel spelers in contact tot ik ineens het gevoel kreeg dat er meer in zat dan enkel maar helpen vanuit mijn eigen solo stammetje. Dus ik ging terug naar SHIP zodat iedereen zou geloven dat ik wel degelijk namens en voor SHIP spreek, vervolgens het ik inderdaad spelers uit stammen zoals Aztec gerekruteerd. Het verschil is dat in de huidige omgeving er effectief er goede samenwerking kan/zal/is ontstaan. Aztec als stam zijnde betekende me andere woorden niets. Wij hebben gekeken naar actieve en gemotiveerde spelers al dan niet met voldoende potentie en gaan iedereen helpen steeds beter te worden. Dit is een groot verschil met hetgeen jij insinueert.

Benieuwd ben ik net zo hard als jou hoor. Dat klagen, of zoals ik het liever verwoord, een feit constateren, zal natuurlijk niet meer gebeuren over de verhoudingen. Het hele doel van de opzet was net naar een gelijkopgaande strijd gaan. Het zou dus een beetje onbenullig zijn om alsnog te gaan verklaren dat het niet zo is ;) Dat laatste zal de toekomst uitwijzen maar ik heb er alle vertrouwen in.

Is goed hoor Tim maar dan gaan we vanaf nu aan op 0 starten weer en praten we niet over het verleden meer.
In ieder geval leuk dat je de meeste tegenstanders van P. in 2 stammen krijgt en we zullen binnenkort wel zien hoe beide kanten het ervan af gaan brengen.
Actieve en gemotiveerde spelers hebben is leuk maar dat was vooral de theorie nu moeten ze het in praktijk ook laten zien aan je dat ze echt zo actief en gemotiveerd zijn. ;)

Zoals je al zegt het is nu meer een gelijkopgaande strijd geworden (als het Aztec en I van nu niet meehelpen met jullie) maar als Aztec en I toch helpen denk ik dat de meeste van ons wel blij zullen zijn ermee, hoe meer zielen hoe meer vreugd. :D

Btw Sorry voor late reageren hierop, had bericht al gelezen maar nog niet uitgebreid tijd gehad om hierop te reageren.
 

DeletedUser64534

Guest
Nope jij blijft een stabber hoor :)

Als jullie over mijn verleden blijven praten ga ik dat ook bij jullie doen dus dan heb je geen recht van klagen meer ;)

Ik weet dat ik het ben maar tis nu al 2 jaar geleden en nog blijf je erover praten.

Dus als tim niet meer gezeur wil horen over het verleden van SHIP moet je ook niet gaan klagen over mijn verleden.
Het is nu eenmaal gebeurd en terugdraaien kan niet.
 
Reactiescore
7.918
Ik weet dat ik het ben maar tis nu al 2 jaar geleden en nog blijf je erover praten.

Nee hoor, je wilt alleen met een schone lei beginnen. Maar een stabber zal je blijven. Daarnaast speel ik hier niet maar sta jij gewoon te boek als stabber bij heel veel non casual spelende spelers. Well done
 

DeletedUser64534

Guest
Nee hoor, je wilt alleen met een schone lei beginnen. Maar een stabber zal je blijven. Daarnaast speel ik hier niet maar sta jij gewoon te boek als stabber bij heel veel non casual spelende spelers. Well done

Tim wil ook met een schone lei beginnen met SHIP.
Klaag ik daarover?? Nee dat doe ik niet.

Like is said: ik weet dat ik het ben en terugdraaien kan niet.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat zijn wel twee zaken die je niet kunt vergelijken.

Het heeft gewoon geen zin te blijven wapperen met wat jullie met UM hebben bereikt want UM is gevallen. Er is nu een nieuwe oorlog en dat is SHIP + Zero B tegen P. + W-Pack. De reden waarom ik expliciet zei dat je die stats niet meer moet bovenhalen is omdat ik hier al genoeg heb onzin moeten ontkrachten. Ik ben het beu en die discussie is meer dan genoeg geweest.

Wat jij hebt gedaan ligt dan wel in het verleden maar het verdwijnt niet. Als mensen jou als een stabber willen aanzien is dat hun goed recht. Zelf heb ik geen interesse meer om je nu af te kraken voor zaken van 2 jaar geleden maar dat ben ik persoonlijk. Je gaat er gwn mee verder moeten, want je kan er idd niets aan veranderen.
 
Reactiescore
92
Ach, ijsbeer heeft ook tijden terug tweakers laten spioneren in AZTEC, accounts laten saboteren en heeft spelers via pm lopen stoken om hun stamgenoten aan te vallen. Ik koos er bewust voor geen show van te maken. Dat enkele ship spelers of clowns die hier 2 maandjes/nooit hebben gespeeld hier wel telkens mee gooien is eerder een gebrek aan iets beters te melden hebben.
Het is allemaal niet meer relevant voor de wereld, het enigste dat ik zie is dat Mike(tweakers) is opgedonderd, rainbow en karsky het stokje van stoken en info vissen hebben overgenomen en dat tiger een topper is.

We wapperden ook niet wat we met um hebben bereikt maar met wpack en p. Gezien deze stammen nog bestaan en de oorlog theoretisch 1 week geleden is gestopt is het relevant genoeg. Natuurlijk is style dat niet meer.

Logisch dat jullie kant dat wilt en je het beu bent dat het verleden word aangehaald, gezien het aantal lichtpuntjes tijdens SHIP :rolleyes2: Dat een fusie met AZTEC als zo'n positieve verandering word gezien geeft toch wel aan hoe de zaak ervoor stond. Zeg ik niet dat ze niet nuttig zijn of een verschil kunnen maken gezien het zulke problemen kan oplossen;
De samenwerking met Aztec liep niet omdat Aztec geen deffsl*t van Ship wou spelen maar dat betekend niet dat er geen samenwerking was.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja dat is het net hé, je wappert alleen met P. en W-pack omdat dat de beste stats gaf. UM verloor vooral aan zero B dorpen dus die laten jullie snel achterwege. Je kan blijven met bedriegende stats waaien terwijl je zelf weet dat ze compleet van de pot gerukt zijn. Wil je dat zo graag doen, doe het dan hé. Ze betekenen gewoon niets en dat weten alle lezers hier ook.

Ik heb geen enkel probleem met het verleden dat wordt aangehaald, waar ik problemen mee heb is dat zelfs jij erin slaagt al mijn beweringen om te draaien. Ga teruglezen en je zal zien dat ik een hele post heb geschreven om aan te tonen dat de vermeende stats die jij steeds geeft niet correct zijn door meerdere zaken. Ofwel kom je met de correcte stats, ofwel zwijg je. Het zijn jou neppe stats die ik niet moet hebben, dat heeft niets te maken met dat dat in het verleden ligt.

De positieve verandering voor mij was jouw fuck up daar remco te recruteren, de rest zijn allemaal gevolgen. Eigenlijk lachen we allemaal met hoe iemand zoals jou, door stamleden tot meester-tacticus van de casual benoemd werd, zo'n domme zet heeft gedaan. Die domme zet is dat ervan uitgaande dat je nog steeds de laffe iedereen vs ship kaart wou trekken. Iets wat ik geneigd ben te geloven gezien de nood voor een BG tussen W-pack en Zero-B waar die eerste enorm veel moeite voor deed.

En die Quote komt van remco dus daar ga ik niet op in, die jongen heeft al zijn meningen 180° omgedraaid omdat ie dat in de oorlog ook deed. De betrouwbaarheid van zijn posts is dus 0%, hij is gigantisch hypocriet en een zwak persoontje. Zelfs al verklaard die hier of daar een greintje waarheid, vol aangesmeerde leugens dan nog reageer ik er niet op. Leer je nieuwe huisdier maar dat ie zich moet gedragen.
 

DeletedUser71298

Guest
Ga snel even het vorig forumtopic af en verwijder al je hypocriete reacties waar je het wel eens was met de 14 vs 100. Je hebt achterlijke mensen en dan heb je nog jou, beetje dingen gaan beweren die gewoon het omgekeerde zijn van wat je een halfjaar geleden beweerde.

Aztec en I hebben mij nooit geholpen, nooit iets van deff ontvangen dus nogal logisch dat ik zeg dat ze mij niet hielpen he ;)
Daarbij werd ons uitdrukkelijk gevraagd niet toe te geven dat Ship samenwerkte met genoemde stammen maar aangezien ik niks meer met Ship heb zie ik geen reden om het stil te houden :)

En die Quote komt van remco dus daar ga ik niet op in, die jongen heeft al zijn meningen 180° omgedraaid omdat ie dat in de oorlog ook deed. De betrouwbaarheid van zijn posts is dus 0%, hij is gigantisch hypocriet en een zwak persoontje. Zelfs al verklaard die hier of daar een greintje waarheid, vol aangesmeerde leugens dan nog reageer ik er niet op. Leer je nieuwe huisdier maar dat ie zich moet gedragen.

Whahaha, butthurt much?
P hoeft tenminste niet te fuseren met een stam die ze eerst in stilte lopen af te zeiken of een bg aan te gaan met een stam om ze vervolgens op AF te blijven afkraken.
Jup, Ship is geweldig bezig en ik lach me nog steeds kapot om je :p
Schijnbaar zit er toch een flinke kern van waarheid in de zaken die ik aankaart anders zou je het nu niet op de man gaan spelen ;)
Daarbij als ik, als zogenaamde grootste um hater, overstap naar P , dan zegt dat toch echt meer over ship dan over mij :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
1e quote = ging over jouw ontkenning van de 14 - 100
2e quote = ging over jouw gedrag ingame, als dat op de man is moet je je maar anders gaan gedragen
 

DeletedUser71298

Guest
1e quote = ging over jouw ontkenning van de 14 - 100
2e quote = ging over jouw gedrag ingame, als dat op de man is moet je je maar anders gaan gedragen
Hoe kan ik iets ontkennen als ik juist toegeef dat het nooit 14vs100 is geweest?
Beetje vreemd.
Mijn gedrag ingame? Bedoel je dat ik zonder filter aangeef dat Ship vol met runners zit?
Waarom moet ik me aanpassen daarin? Denk dat je beter spelers kunt zoeken die niet runnen :x
Ook wil ik nog even reageren op:
De positieve verandering voor mij was jouw fuck up daar remco te recruteren, de rest zijn allemaal gevolgen. Eigenlijk lachen we allemaal met hoe iemand zoals jou, door stamleden tot meester-tacticus van de casual benoemd werd, zo'n domme zet heeft gedaan.

Persoonlijk ben ik van mening dat dit juist een zeer tactische zet is, haal het actiefste lid uit de vijandelijke stam en kijk vanuit een afstandje toe hoe wanhopig ze zich gaan gedragen :)
 

DeletedUser71298

Guest
zijn we onszelf weer kroontjes aan het toedelen ja?
Jij bent toch zo van de feiten? Ik geef je feiten :)
Of heb je liever alleen feiten die in jou voordeel werken? Over hypocriet gesproken ;)
 

DeletedUser78236

Guest
Remco je hebt het wel steeds over runners, maar jij bent de laatste runner die er in SHIP geweest is.
Namelijk wegrennen voor de problemen die er waren.
 

DeletedUser71298

Guest
Remco je hebt het wel steeds over runners, maar jij bent de laatste runner die er in SHIP geweest is.
Namelijk wegrennen voor de problemen die er waren.
Runners rennen voor incs, dat jij daarin een eigen definitie toevoegt is jou zaak.
Daarbij loop ik rustig weg van een groepje inactieve spelers die weigeren te deffen en alleen andere kunnen blamen voor hun eigen fouten :).
Als dat mij een runner maakt in jou ogen dan ben ik met liefde een runner :p
 
Bovenaan