Moves and Counter Moves

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
deze zin ga ik inlijsten en naar je hoofdsmijten elke keer wanneer jij dit doet (rofl)

Indien je de zin aandachtig leest dan zie je dat ik het heb op zaken van nu te linken bij zaken die al voorbij zijn. Aan jouw reactie te zien ben jij net van plan deze zin naar mij te gooien als ik zaken van het verleden aanhaal. Dit zijn twee hele andere situaties dus voor je hem inlijst analyseer hem goed dat je hem enkel gooit waar nodig.

Als ik zaken vertel over Style! zijn dat dingen uit het verleden, ik kan die nu aanhalen en dat blijven feiten. Die liggen zo vast en daar is niets aan te doen. Wat the incredible tiger beweerde was dat het feit dat ik nu Aztec spelers heb gerekruteerd betekend dat Aztec wel wat voor SHIP betekende waarmee dus naar een situatie in het verleden werd gewezen. Op die manier heeft hij van een waarheid een onwaarheid gemaakt.

Ik neem aan dat je nu het verschil ziet. Ik moedig je dus gerust aan hem in te lijsten, hang hem boven je bed als je wilt, maar weet dat ik ga lachen om jouw beperkte analyseer vaardigheden als je deze zin gaat gooien indien ik naar het verleden teruggrijp.


Tim ik wens je veel succes met je nieuwe recruiten, ze hebben misschien wel potentie, maar dan zal je toch wel serieus je best moeten doen om die naar boven te laten komen. Ik hoop dat je daar de tijd en zin voor hebt, want dan zou het echt een mooie oorlog kunnen worden.
Succes ;)

Dankjewel, voorlopig heb ik er nog tijd en zin in/voor. Ben gelukkig ook niet de enige die er zijn tijd in wilt steken ;) Een mooie oorlog brengen is alles wat ik wil
 

DeletedUser

Guest
Tim ik wens je veel succes met je nieuwe recruiten, ze hebben misschien wel potentie, maar dan zal je toch wel serieus je best moeten doen om die naar boven te laten komen. Ik hoop dat je daar de tijd en zin voor hebt, want dan zou het echt een mooie oorlog kunnen worden.
Succes ;)

Dit vind ik toch een zeer positieve reactie :)
En ik hoop zeker dat er nog eens een lekkere strijd gevoerd mag worden, jullie hebben het de laatste tijd te makkelijk gehad nu mag de druk wel eens wat opgevoerdt worden.
 
Reactiescore
92
Stabz.png


We hadden met zero op 27 feb een NAP afgesproken tot 13 maart 19:00.

Speler kwam uit AZTEC naar zero B en op dezelfde dag had hij de mentaliteit al te pakken. Had hem gewoon even buiten zero gelaten, nu is onze safezone 'gevaarlijk' door een NAP. Als er vanaf 13:10 nog aanvallen komen verwacht ik natuurlijk geen gezeur wanneer wij een antwoord geven. Geldt voor alle zero-leden.
 

DeletedUser64534

Guest
Dit bespreek je toch niet op het forum, maar onderling met de leiding van Zero? Je weet toch dat zo goed als heel Zero dit forum nieteens leest?

Nu weet iedereen er teminste van.
Een enkeling zal het wel lezen maar zullen er nooit veel kunnen zijn.
 

DeletedUser78236

Guest
Ben jij niet de laatste persoon die daar wat over mag zeggen? @tiger
 
Reactiescore
179
Nu weet iedereen er teminste van.
Een enkeling zal het wel lezen maar zullen er nooit veel kunnen zijn.

Is het verstandig, om het op het forum rond te strooien?
Ik denk dat toch dit wel uit te praten valt met de betreffende leiding, en zoals al gezegd er zijn er maar weinig van Zero-B die dit forum bekijken :)
 

DeletedUser71679

Guest
het grappige hier aan is dat heel SHIP constant heeft gezeken over het feit dat het geen eerlijke oorlog was en wat gaan ze nu zelf doen alles en iedereen recruiten waardoor ze nu al meer leden hebben dan w-pack en P bij elkaar blijkt maar weer hoe kansloos en zielig ship is.

ow en voordat jullie beginnen te zeiken dat ik nu zeur over het feit dat jullie nu meer leden dan ons hebben in deze oorlog daar gaat het mij niet om. zet die stammen maar lekker vol met alles en iedereen om te zorgen dat de kern van ship geen last heeft van ons want daar draait het toch allemaal om ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
het grappige hier aan is dat heel SHIP constant heeft gezeken over het feit dat het geen eerlijke oorlog was en wat gaan ze nu zelf doen alles en iedereen recruiten waardoor ze nu al meer leden hebben dan w-pack en P bij elkaar blijkt maar weer hoe kansloos en zielig ship is.

ow en voordat jullie beginnen te zeiken dat ik nu zeur over het feit dat jullie nu meer leden dan ons hebben in deze oorlog daar gaat het mij niet om. zet die stammen maar lekker vol met alles en iedereen om te zorgen dat de kern van ship geen last heeft van ons want daar draait het toch allemaal om ;)

Wauw, wanneer de wereld er niet meer zo rooskleurig uitziet als je gewend bent... Stop toch gewoon met triestig doen en janken.


SHIP heeft 8 maand gespeeld met een verhouding 14 vs 100. Dit zijn geheel andere verhoudingen dan de verhoudingen die op dit moment ontstaan. Met eerlijk werd bedoeld gelijk opgaand en dat is nu het geval, natuurlijk heb ik er geen weegschaal bijgehaald om 50-50 uit te komen. Wij hebben onderhandelingen gestart met I, order en Aztec en wegen s de vele interesse hebben we de volledige 40 plaatsen binnen de stam open gesteld. Dat is een plan dat al even gemaakt is en het is dus geen geval val random alles bij elkaar inviten, het is het uitvoeren van een plan dat vast lag en als doel het zoveel mogelijk gemotiveerde accounts een betere kans geven om tegen P. en F. te vechten.

De reden waarom jouw reactie weer zo geniaal grappig en lachwekkend is, is omdat jullie steeds maar blijven beweren dat de voorbije 8 maand zowel Aztec en I aan onze kant stonden. Dat betekend dus dat wij van SHIP, die enkel uit deze stammen recruteerden, niets hebben veranderd aan de verhoudingen die al een feit waren (in jullie ogen). De enige verandering in de oorlog zoals jullie die steeds hebben beschreven is dat E. is gevallen en Zero-B van kant is gewisseld. Beide zaken zijn gebeurd na een intern besluit binnen UM (hier P.). Met andere woorden de triestige kansloze en zielige spelers zitten niet in SHIP. Waar er wel sprake van is, is een zeer grote tactische blunder aan de zijde van UM.

ik hoef dus helemaal niet te beginnen zeiken over ons leden aantal of puntenaantal dat in verhouding dit keer wel eerlijk is te noemen. Je hebt je namelijk alweer bewezen als kortzichtige onzinverkoper. Je kan weer wat van je maatjes laten verklaren dat ik degene ben die onzin verkoop, maakt mij niet uit, een intelligente lezer ziet direct wie hier maar blijft de nagel op de kop slaan en wie hier probeert met ondoordachte beschuldigingen de ander zwart te maken.

Als je in je eigen voet schiet moet je maar leren manken zonder klagen.
 

DeletedUser71679

Guest
zolang jij domme dingen blijft zeggen heb je totaal geen recht van spreken ;)

kijk ff naar de oorlog tussen ons de officele UM oorlog daar staat toch echt I aan jullie kant. jij denkt dat ik het gelijk wil hebben dat is dus onzin. jullie hebben al die tijd lopen zagen op het feit dat we met meer waren. wij zeiden toen dat je niet moest zeuren omdat i en aztec aan jullie kan stonden dit ontkennen jullie nog (lachwekkend) je bent dus een klein opgefokt ventje wat denkt het goed te hebben maar helaas enkel in zn eigen wereldtje ;) ik zeik nergens over als jullie met 100 tegen ons komen te staan zelf met heel casual niet het gaat er om dat jullie hier over tegen ons zeken en het nu zelf doen.

de pot verwijd de ketel dat hij zwart ziet ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Los van het feit dat ik niet eens ben met wat je hier beweerd (uitleg al genoeg gegeven) verklaard dit nog steeds jouw reactie niet. Mijn hele post was in reactie daarop en jij kiest op dat ene halve zinnetje te gaan reageren waar de discussie al lang is over gevoerd en totale bijzaak was aangezien ik het net in deze post aanhaalde van het standpunt dat jullie hadden, namelijk dat we samen hoorden. Dus je hebt weer effectief niets bijgebracht en geen reactie kunnen geven op onderstaande bewering van jou.

het grappige hier aan is dat heel SHIP constant heeft gezeken over het feit dat het geen eerlijke oorlog was en wat gaan ze nu zelf doen alles en iedereen recruiten waardoor ze nu al meer leden hebben dan w-pack en P bij elkaar blijkt maar weer hoe kansloos en zielig ship is.

Zoals ik vorige post zeer duidelijk beschreef, heeft SHIP niets veranderd aan de oorlogssituatie in jullie ogen. Deze situatie zijnde SHIP + I + Aztec, dat is niet veranderd alleen zitten de leden anders verdeeld onder deze 3 stammen. Je insinueert hier door 'geen eerlijke oorlog' aan te halen dat SHIP deze afgelopen dagen de oorlogsbalans heeft aangepast. Daarmee zeg je dus zelf dat je I en Aztec niet tot SHIP rekende.

Als jij mij een klein opgefokt mannetje wil noemen moet je dat gerust doen, het zegt natuurlijk veel over jou aangezien je geen grond hebt om op te staan en je argumenten steeds naast de kwestie zijn. Tis niet dat die smileys je post ineens geloofwaardiger maken.


En om het compleet af te sluiten volgende les in Nederlands: Als de pot verwijd wordt betekend dat dat er meer in kan. Indien de pot een ketel verwijd dan zal er meer in de ketel kunnen. Het is pas wanneer een pot een ketel verwijt dat hij die ketel effectief ergens van beschuldigd.

Misschien moet je dat vorig kadertje wegdoen en deze zin inlijsten, ga je later meer mee zijn :rolleyes:
 
Reactiescore
179
het grappige hier aan is dat heel SHIP constant heeft gezeken over het feit dat het geen eerlijke oorlog was en wat gaan ze nu zelf doen alles en iedereen recruiten waardoor ze nu al meer leden hebben dan w-pack en P bij elkaar blijkt maar weer hoe kansloos en zielig ship is.

ow en voordat jullie beginnen te zeiken dat ik nu zeur over het feit dat jullie nu meer leden dan ons hebben in deze oorlog daar gaat het mij niet om. zet die stammen maar lekker vol met alles en iedereen om te zorgen dat de kern van ship geen last heeft van ons want daar draait het toch allemaal om ;)

Terecht dat daar Ship over zeikt toch? Jij wilde dus zeggen, dat de oorlog volle sterkte had in beide kanten? als je dat dacht dan sla jij echt de plank mis. En Jeroen ze hebben eindelijk een oplossing gevonden voor dit probleem, door spelers te gaan rekuteren. Ik heb maar een deel meegekregen van United Masters, maar toen lagen jullie in het voorrecht toch? Ik weet wel dat jullie dik in het voordeel lagen ten opzichte van Ship. Als jij dan weer gaat zeggen dat Ship kansloos en zielig is vind ik meer een nietszeggende reactie. Vat het eens wat sportiever op, zoals Coeele gedaan heeft. Er is nu eindelijk eens wat meer actie op de wereld, jullie hebben het afgelopen jaar veel te veel kunnen uitvoeren. Dus dat mag nu wel eens gestopt worden :)
 
Reactiescore
60
Bij deze wil ik een aantal mensen heel erg bedanken, allereerst Ewout en Laurens voor het oprichten van Ship, en nu Mike en Tim voor het overnemen van het leidinggeven.

Heel fijn om te zien dat mensen verder gaan met hetgeen wij begonnen zijn, ondanks dat 2 van ons er niet meer bij zijn.

Uiteraard ook alle mensen die al maanden bij de stam betrokken zijn, Hartelijk dank voor de steun de afgelopen maanden. We hebben het zeker niet altijd makkelijk of gezellig geweest, maar we bestaan in ieder geval nog.

Aan alle nieuwe leden, Hartelijk welkom. Wees een beetje lief voor elkaar en maak het Wolf en P. maar mooi lastig.

Theo
 

DeletedUser65921

Guest
Bij deze wil ik een aantal mensen heel erg bedanken, allereerst Ewout en Laurens voor het oprichten van Ship, en nu Mike en Tim voor het overnemen van het leidinggeven.

Heel fijn om te zien dat mensen verder gaan met hetgeen wij begonnen zijn, ondanks dat 2 van ons er niet meer bij zijn.

Uiteraard ook alle mensen die al maanden bij de stam betrokken zijn, Hartelijk dank voor de steun de afgelopen maanden. We hebben het zeker niet altijd makkelijk of gezellig geweest, maar we bestaan in ieder geval nog.

Aan alle nieuwe leden, Hartelijk welkom. Wees een beetje lief voor elkaar en maak het Wolf en P. maar mooi lastig.

Theo

<3<3<3

Go Mike, hou die noob van een Tim wat in toom.
 
Bovenaan