DeletedUser
Guest
lol welk argument XD je hebt niet eens iets getypt
Ik weet meer dan genoeg waar je speelt
Het enige acc dat 1X heeft gestuurd en daarna niets meer is next verder niemand
Coen jongen luister nu eens had Inno en draak als front spelers. met 180° front en idd 10 front dorpjes dat viel idd makkelijk te deffen. echter nadat ik vernomen heb dat dave niet al te veel moeite ging doen om te deffen en zen dorpen te behouden heb ik alles teruggetrokken omdat 134 dorpen uiteindelijk te gaan deffen in die cluster vorm letterlijk absurd is.
Wat je daar zegt over de stamdef klopt idd ik had harder kunnen roepen maar het is nu niet dat ik TW nog echt dolgraag speel en wil het W hoofdstuk in men leven afsluiten na W1 en W31 dus al teveel moeite ga ik ook niet doen voor mezelf. Het feit dat er zoveel geblocked wordt is omdat ik mijn stamgenoten er zolang mogelijk in wil hebben. Omdat ik de buffer ben tussen jullie en hen.
In een goede stam heerst altijd een positieve sfeer en dat merk je vooral in het begin van de wereld. Na Add. bleven er niet veel goede stammen meer over met als gevolg dat we naar Att. zijn gegaan, Daar werd alles stil dus zijn we verhuist naar Hondje omdat de rest er ook naartoe ging, Dat bleek eveneens een dooie boel te zijn. Dusja als je zoveel verschilt van instelling als de rest van de stam is er geen klik. Is de klik er niet werkt het niet met als gevolg dat ik er ook niet verder op in ben gegaan.
Iig iedereen in FTW weet ondertussen al wel dat ik weet wat ik doe en men beslissingen op voorhand al heb genomen. Ik probeer steeds te gissen naar jullie volgende stappen en bereid me daar op voor ipv de huidige situatie wat dus ook het geval was met die ene cluster. dat was al lang voorzien enkel de wanneer moest er nog op geplaatst worden.
vandaar dat de linie erachter ook al een tijdje gestacked stond
Laatst bewerkt door een moderator: