moment van 2014

DeletedUser71659

Guest
lol en dan vergeet die dat ik mario nog wel heb geholpen toen dat onder aanval lag ;)

ZZ is compleet inactief gast mij maak je gene blaasjes wijs mss dat callofking nog wat actief is maar spelers als kirito worden door jullie bemand niet door andere spelers, af en toe eens een andere speler laten inloggen zodat je niet over die 60 dagen vv komt. Heb het allemaal al gezien kerel.

ben een oud -ST-'er beter gezegd de enige stam die W31 wel de winst werd gegund uitgezonderd FTW, bibs etc. natuurlijk maarja.

Bertje ik begrijp jullie posts nooit verkeerd jullie kunnen jullie enkel niet deftig verwoorden ;) kijk maar naar Cgrain het grootste voorbeeld hoe heet niet moet.

mss ff melden heb Loud praktisch alleen zo groot gemaakt niet enkel door interns hoor zoals je natuurlijk weer naar boven zal gaan halen, heb zelfs een bibs speler volledig alleen weggewerkt. Dan natuurlijk weer die barbs maarja als je wordt vastgelegd door de relaties van de stam tov de rest van de wereld moet je je bezig houden anders word je inactief.

In tegenstelling tot alle accs in FTW heeft geen enkele speler daar zen acc helemaal alleen groot gemaakt daar waren steeds meerdere spelers voor nodig.

het zielige aan FTW is dat ze de wereld winnen en denken dat ze o zo goed zijn enkel hebben ze nog nooit in een echte oorlog gezeten.

ten tijde van jullie coalitie tegen -ST- deden jullie zo goed als niets enkel maar naar WAO kijken waar echter ook niet al te veel prestatie uitkwam.

Dan gaat iedereen op delete nee dat is niet uit schrik voor jullie maar simpelweg omdat er aan W31 geen reet is. Letterlijk de saaiste wereld die ik al gespeeld heb.

Eveneens moet je niet afkomen met het excuus dat FTW -ST- altijd al onder bedwang had want dat was absoluut niet het geval, FTW heeft meerdere maanden gezweet door de expertise van de spelers in -ST- en Sick.

Beter gezegd de spelers in FTW hebben nooit geen skill, elegantie of wat dan ook gehad het waren simpelweg domme noobs die met veel groot zijn geworden (met veel bedoel ik natuurlijk de hoeveelheid spelers niet de hoeveelheid accs)

Bovendien zoals je daarstraks aanhaalde

Add. had FTW zo goed als op zen knieën en dat idd na 1 massa van 30 acc's zullen jullie naar boven halen echter waren het er van de 33 acc's in Add. slechts 25 die weldegelijk datgene hebben verstuurd wat ze moesten versturen.

het dorpenverlies dat jullie toen hebben gehad was meer dan verdient en nogmaals een stempel op eht feit dat FTW simpelweg een grote stam is geen stam met ervaren spelers wat -ST- wel was.

ja natuurlijk hebben jullie Add. weer een antwoord gegeven met het nodige dorpenverlies als gevolg, maar dat was dan in de negatieve sfeer van add. rimspelers die geen OS wilden sturen altijd dezelfde spelers die de VV gingen draaien. Jup de standaard hekel punten in een grote stam.

maar even om duidelijk te zijn FTW heeft nooit prachtig goed spel gespeeld op een paar enkelingen na dan mss 30 % van jullie gehele stam.

Of beter gezegd zoals ik steeds aanhaal FTW wint door kwantiteit niet door kwaliteit.

huwaaa-what-is-this-bullshit-im-reading.jpg
 

DeletedUser69665

Guest
Loud, noob.... Ik ben anders misschien niet zo actief op t forum, maar wil dat direct zeggen dat ik inactief ben op 31? En als je mn groei had gezien wist je dat ik allesbehalve inactief ben. Ga eerst eens dingen uitzoeken voordat je iets uitkraamt, grote grote noob die je bent.
Je bent dus wel wat FTW over je zegt...
 

DeletedUser

Guest
dat zullen jullie idd zeggen wat dat spreekt natuurlijk in jullie nadeel. FTW is 1 grote noobstam hebben letterlijk nog niets gepresteerd.

Van de 20 leden zijn er welgeteld 3 accounts waarvan ik kan zeggen dat ze weldegelijk iets gepresteerd hebben.

Natuurlijk gaan jullie zulke details over jullie stammetje bekennen vermits jullie voor buitenstaanders dan wat minder groot over komen als jullie hier willen neerschrijven.

oa. het noob noemen van jullie enige tegenstander die weldegelijk weerstand biedt helpt hier letterlijk niets bij.

FTW heeft meerdere malen gezweet om op de rails te blijven ten tijde van -ST- en Add. kijk maar naar de vele vv's die toentertijd gedraaid moesten worden.

Loud, noob.... Ik ben anders misschien niet zo actief op t forum, maar wil dat direct zeggen dat ik inactief ben op 31? En als je mn groei had gezien wist je dat ik allesbehalve inactief ben. Ga eerst eens dingen uitzoeken voordat je iets uitkraamt, grote grote noob die je bent.
Je bent dus wel wat FTW over je zegt...

kerel je snapt er letterlijk geen meter van

laat me hier even neerpennen wat je weldegelijk gepresteerd hebt.

1) Rim spelers clearen en edelen. (owja de rim staat bekent voor inactiviteit)

2) Poo. zen gat uitlikken om toch maar wat bescherming te krijgen zoals ik zei: zonder Poo. stel je niets voor een hapklarebrok die hulpeloos in een hoekje wordt gedreven.

3)afgelopen weken: spelers die kleiner zijn als jou aanvallen en dan o zo groot doen

4) Pm's sturen over een grap van men stam

5)Mij een noob noemen terwijl je niet eens weet: wie ik ben, Wat ik al gepresteerd heb, en hoe makkelijk ik jullie op jullie paard krijg.

Beter gezegd spelers als jij hebben het recht niet om een speler van mij caliber de naam Noob toe te schuiven vermits:

1 ik een kleine 7X groter ben als jij

2 alle stats al het gebrabbel van oa Poo. keihard tegenspreken

Natuurlijk kan je de poepgaatjes van FTW blijven uitlikken zoals heel ZZ doet of je komt even tot de realiteit en ziet zelf dat FTW op zich niets voorstelt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Loud, noob.... Ik ben anders misschien niet zo actief op t forum, maar wil dat direct zeggen dat ik inactief ben op 31? En als je mn groei had gezien wist je dat ik allesbehalve inactief ben. Ga eerst eens dingen uitzoeken voordat je iets uitkraamt, grote grote noob die je bent.
Je bent dus wel wat FTW over je zegt...

kerel je snapt er letterlijk geen meter van

laat me hier even neerpennen wat je weldegelijk gepresteerd hebt.

1) Rim spelers clearen en edelen. (owja de rim staat bekent voor inactiviteit)

2) Poo. zen gat uitlikken om toch maar wat bescherming te krijgen zoals ik zei: zonder Poo. stel je niets voor een hapklarebrok die hulpeloos in een hoekje wordt gedreven.

3)afgelopen weken: spelers die kleiner zijn als jou aanvallen en dan o zo groot doen

4) Pm's sturen over een grap van men stam

5)Mij een noob noemen terwijl je niet eens weet: wie ik ben, Wat ik al gepresteerd heb, en hoe makkelijk ik jullie op jullie paard krijg.

Beter gezegd spelers als jij hebben het recht niet om een speler van mij caliber de naam Noob toe te schuiven vermits:

1 ik een kleine 7X groter ben als jij

2 alle stats al het gebrabbel van oa Poo. keihard tegenspreken

Natuurlijk kan je de poepgaatjes van FTW blijven uitlikken zoals heel ZZ doet of je komt even tot de realiteit en ziet zelf dat FTW op zich niets voorstelt.
 

DeletedUser63648

Guest
Ja, jullie hebben ons laten rennen meer niet. ST kon niet in hun eentje Pirate aan. Daar was Sick voor nodig, beter gezegd, daar was mario voor nodig. Tja, dat soort dingen vergeet je wel eens. Toen ik de switch maakte was er daarom dus ook gewoon simpelweg geen houden meer aan voor FTW. En dat hebben jullie allemaal gemerkt lijkt me zo. En ga weg met je bullshit, ADD heeft ruim 10 miljoen,maar volgens mij was het wel zeker 20 miljoen aan punten verloren en dan heb ik leavende en op delete gaande spelers niet meegerekend. Makkelijk te vergeten maar tja....

Maar dat is natuurlijk geen ook geen prestatie :eek:. Zeker niet als de tegenstander een schamele 40 miljoen voorstaat stelt dat natuurlijk eigenlijk niks voor.
En natuurlijk heb je me destijds geholpen met die massa, ik was destijds je bg en sommige dingen red je niet in je eentje. Zeker niet tegen pirate spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71659

Guest
dat zullen jullie idd zeggen wat dat spreekt natuurlijk in jullie nadeel. FTW is 1 grote noobstam hebben letterlijk nog niets gepresteerd.

Van de 20 leden zijn er welgeteld 3 accounts waarvan ik kan zeggen dat ze weldegelijk iets gepresteerd hebben.

Natuurlijk gaan jullie zulke details over jullie stammetje bekennen vermits jullie voor buitenstaanders dan wat minder groot over komen als jullie hier willen neerschrijven.

oa. het noob noemen van jullie enige tegenstander die weldegelijk weerstand biedt helpt hier letterlijk niets bij.

FTW heeft meerdere malen gezweet om op de rails te blijven ten tijde van -ST- en Add. kijk maar naar de vele vv's die toentertijd gedraaid moesten worden.



kerel je snapt er letterlijk geen meter van

laat me hier even neerpennen wat je weldegelijk gepresteerd hebt.

1) Rim spelers clearen en edelen. (owja de rim staat bekent voor inactiviteit)

2) Poo. zen gat uitlikken om toch maar wat bescherming te krijgen zoals ik zei: zonder Poo. stel je niets voor een hapklarebrok die hulpeloos in een hoekje wordt gedreven.

3)afgelopen weken: spelers die kleiner zijn als jou aanvallen en dan o zo groot doen

4) Pm's sturen over een grap van men stam

5)Mij een noob noemen terwijl je niet eens weet: wie ik ben, Wat ik al gepresteerd heb, en hoe makkelijk ik jullie op jullie paard krijg.

Beter gezegd spelers als jij hebben het recht niet om een speler van mij caliber de naam Noob toe te schuiven vermits:

1 ik een kleine 7X groter ben als jij

2 alle stats al het gebrabbel van oa Poo. keihard tegenspreken

Natuurlijk kan je de poepgaatjes van FTW blijven uitlikken zoals heel ZZ doet of je komt even tot de realiteit en ziet zelf dat FTW op zich niets voorstelt.

kerel je snapt er letterlijk geen meter van

laat me hier even neerpennen wat je weldegelijk gepresteerd hebt.

1) Rim spelers clearen en edelen. (owja de rim staat bekent voor inactiviteit)

2) Poo. zen gat uitlikken om toch maar wat bescherming te krijgen zoals ik zei: zonder Poo. stel je niets voor een hapklarebrok die hulpeloos in een hoekje wordt gedreven.

3)afgelopen weken: spelers die kleiner zijn als jou aanvallen en dan o zo groot doen

4) Pm's sturen over een grap van men stam

5)Mij een noob noemen terwijl je niet eens weet: wie ik ben, Wat ik al gepresteerd heb, en hoe makkelijk ik jullie op jullie paard krijg.

Beter gezegd spelers als jij hebben het recht niet om een speler van mij caliber de naam Noob toe te schuiven vermits:

1 ik een kleine 7X groter ben als jij

2 alle stats al het gebrabbel van oa Poo. keihard tegenspreken

Natuurlijk kan je de poepgaatjes van FTW blijven uitlikken zoals heel ZZ doet of je komt even tot de realiteit en ziet zelf dat FTW op zich niets voorstelt.

f7807a21-cant-tell-stupid-trolling_132580428869.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ja, jullie hebben ons laten rennen meer niet. ST kon niet in hun eentje Pirate aan. Daar was Sick voor nodig, beter gezegd, daar was mario voor nodig. Tja, dat soort dingen vergeet je wel eens. Toen ik de switch maakte was er daarom dus ook gewoon simpelweg geen houden meer aan voor FTW. En dat hebben jullie allemaal gemerkt lijkt me zo. En ga weg met je bullshit, ADD heeft ruim 10 miljoen,maar volgens mij was het wel zeker 20 miljoen aan punten verloren en dan heb ik leavende en op delete gaande spelers niet meegerekend. Makkelijk te vergeten maar tja....

Maar dat is natuurlijk geen ook geen prestatie :eek:. Zeker niet als de tegenstander een schamele 40 miljoen voorstaat stelt dat natuurlijk eigenlijk niks voor.
En natuurlijk heb je me destijds geholpen met die massa, ik was destijds je bg en sommige dingen red je niet in je eentje. Zeker niet tegen pirate spelers.

Kerel doe niet alsof je god bent.

Mss een betere spelers als de standaard speler maarja elke top 25 speler op dit moment is zo'n speler.

We konden FTW zelf ook wel aan enkel met 2 andere vijanden in je rug gaat het idd niet zo snel.
De BG met Sick was enkel om een groter arsenaal aan off te kunnen creëren om zo idd FTW wat harder aan te pakken.

natuurlijk zoals jullie altijd doen ontken je dit weer. Maar eender welke speler die vanaf het begin in -ST- en toentertijd Bibs zat weet hoe stevig de strijd tussen hen wel niet was dat was namelijk de echte strijd in W31 de rest was enkel actief in de rim.

Als die strijd ondertussen een kleine 1,5 jaar nodig heeft om uiteindelijk een echte winnaar te hebben ga je mij niet zeggen dat FTW alles al die tijd al onder controle had. Jou overstap naar hen vormde voor ons geen enkel probleem. M.a.w zo'n god ben je absoluut niet bovendien hoort een BG je niet perse te ondersteunen waarin jij dus een hoop geluk hebt gehad.

Rolex :) man toch je hebt geen enkele betekenis op de huidige situatie in W31 en dan nog durf jij je hier even uit te spreken, ga nog wat barbjes edelen of doe eens iets nuttig
 

DeletedUser69665

Guest
kerel je snapt er letterlijk geen meter van

laat me hier even neerpennen wat je weldegelijk gepresteerd hebt.

1) Rim spelers clearen en edelen. (owja de rim staat bekent voor inactiviteit)

2) Poo. zen gat uitlikken om toch maar wat bescherming te krijgen zoals ik zei: zonder Poo. stel je niets voor een hapklarebrok die hulpeloos in een hoekje wordt gedreven.

3)afgelopen weken: spelers die kleiner zijn als jou aanvallen en dan o zo groot doen

4) Pm's sturen over een grap van men stam

5)Mij een noob noemen terwijl je niet eens weet: wie ik ben, Wat ik al gepresteerd heb, en hoe makkelijk ik jullie op jullie paard krijg.

Beter gezegd spelers als jij hebben het recht niet om een speler van mij caliber de naam Noob toe te schuiven vermits:

1 ik een kleine 7X groter ben als jij

2 alle stats al het gebrabbel van oa Poo. keihard tegenspreken

Natuurlijk kan je de poepgaatjes van FTW blijven uitlikken zoals heel ZZ doet of je komt even tot de realiteit en ziet zelf dat FTW op zich niets voorstelt.


1) Je pent t niet neer, je typt t.
2) Ik heb harder gevochten voor mijn dorpen dan jij hebt gedaan in je hele tw leventje.
3) So what, je bent groter als mij, wel 7x. Maar zal ik eens opnoemen wie tegen mij hebben gevochten. En dat is misschien bij elkaar 2x wat jij nu bent, wie weet wel 3x. En dat toen ik 100k tot 300k had.
4) Ik bemerk geen inactiviteit in de rim hoor, locksley, glumored vechten nog terug hoor. En dat nog wel wanneer ik een dorpje misschien een uur bezit.
5) Als FTW niks voorstelt, waarom verlies je dan keihard van hun? Omdat ze met zn 17en tegen 1 gaan? Welkom in mijn wereldje?
6) Ik weet wie je bent, je bent loud, en je bent mn stamgenoot op 32.
 

DeletedUser65921

Guest
Kerel doe niet alsof je god bent.

Mss een betere spelers als de standaard speler maarja elke top 25 speler op dit moment is zo'n speler.

We konden FTW zelf ook wel aan enkel met 2 andere vijanden in je rug gaat het idd niet zo snel.
De BG met Sick was enkel om een groter arsenaal aan off te kunnen creëren om zo idd FTW wat harder aan te pakken.

natuurlijk zoals jullie altijd doen ontken je dit weer. Maar eender welke speler die vanaf het begin in -ST- en toentertijd Bibs zat weet hoe stevig de strijd tussen hen wel niet was dat was namelijk de echte strijd in W31 de rest was enkel actief in de rim.

Als die strijd ondertussen een kleine 1,5 jaar nodig heeft om uiteindelijk een echte winnaar te hebben ga je mij niet zeggen dat FTW alles al die tijd al onder controle had. Jou overstap naar hen vormde voor ons geen enkel probleem. M.a.w zo'n god ben je absoluut niet bovendien hoort een BG je niet perse te ondersteunen waarin jij dus een hoop geluk hebt gehad.

Rolex :) man toch je hebt geen enkele betekenis op de huidige situatie in W31 en dan nog durf jij je hier even uit te spreken, ga nog wat barbjes edelen of doe eens iets nuttig

i-tried-my-best-to-see-things-from-your-point-of-view.jpg
 

DeletedUser

Guest
6) Ik weet wie je bent, je bent loud, en je bent mn stamgenoot op 32.
Loud, noob.... Ik ben anders misschien niet zo actief op t forum, maar wil dat direct zeggen dat ik inactief ben op 31? En als je mn groei had gezien wist je dat ik allesbehalve inactief ben. Ga eerst eens dingen uitzoeken voordat je iets uitkraamt, grote grote noob die je bent.
Je bent dus wel wat FTW over je zegt...
Wel FTW denkt dat ik een noob ben dat maakt het juist zo grappig, enkel weten ze dat ik geen noob ben maar dat gaan ze natuurlijk niet toegeven.

1) Je pent t niet neer, je typt t.
wow zelfs zo dom dat het niet eens kan nadenken tis een zegswijze kerel

2) Ik heb harder gevochten voor mijn dorpen dan jij hebt gedaan in je hele tw leventje.
lol ben je nou serieus :p denk dat je niet eens weet wat dit acc al te verduren heeft gekregen maarja kan ik je ook niet kwalijk nemen als je blind bent voor de feiten.

3) So what, je bent groter als mij, wel 7x. Maar zal ik eens opnoemen wie tegen mij hebben gevochten. En dat is misschien bij elkaar 2x wat jij nu bent, wie weet wel 3x. En dat toen ik 100k tot 300k had.
Met OS van Poo. ofcourse natuurlijk ga je weer hetzelfde verhaaltje neerpennen zoals Poo. al zei maar als geheel WAO jou aanvalt op 30 dorpjes en er geen enkele veroverd ben je simpelweg achterlijk als je denkt dat de rest van alle spelers dit nog maar wil geloven. Blijf het herhalen en dan krijg je dit fenomeen dat noemt men je eigen leugens geloven.

4) Ik bemerk geen inactiviteit in de rim hoor, locksley, glumored vechten nog terug hoor. En dat nog wel wanneer ik een dorpje misschien een uur bezit.
wow van alle rim spelers zijn dat ook letterlijk de enigen (vandaar dat Locksley ook bij ons in de stam zit en niet meer bij hondje) die nog echt actie vertonen de rest alhoewel het mss lijkt dat ze het zelf doen ligt tijdens aanvallen steeds onder vv

5) Als FTW niks voorstelt, waarom verlies je dan keihard van hun? Omdat ze met zn 17en tegen 1 gaan? Welkom in mijn wereldje?
Welk wereldje dat fantasie wereldje waar je in leeft ? 17 FTW leden tegen 1 dan hebben ze ZZ nog nodig om te helpen met edelen (onder VV natuurlijk) Bovendien heb ik dat clustertje enkel gedefd met de schuifdeff die er stond

6) Ik weet wie je bent, je bent loud, en je bent mn stamgenoot op 32

Je stamgenoot voor een kleine 2 maanden ja, maar je kent me dus helemaal niet


Tja als je natuurlijk wil blijven leven in je fantasiewereldje. Voor mij is het goed hoor enkel vergeet je wel dat je 1v1 tegen mij niet kon halen en dorpenverlies had ipv dorpenwinst ;)
 

DeletedUser71659

Guest
Kerel doe niet alsof je god bent.

Mss een betere spelers als de standaard speler maarja elke top 25 speler op dit moment is zo'n speler.

We konden FTW zelf ook wel aan enkel met 2 andere vijanden in je rug gaat het idd niet zo snel.
De BG met Sick was enkel om een groter arsenaal aan off te kunnen creëren om zo idd FTW wat harder aan te pakken.

natuurlijk zoals jullie altijd doen ontken je dit weer. Maar eender welke speler die vanaf het begin in -ST- en toentertijd Bibs zat weet hoe stevig de strijd tussen hen wel niet was dat was namelijk de echte strijd in W31 de rest was enkel actief in de rim.

Als die strijd ondertussen een kleine 1,5 jaar nodig heeft om uiteindelijk een echte winnaar te hebben ga je mij niet zeggen dat FTW alles al die tijd al onder controle had. Jou overstap naar hen vormde voor ons geen enkel probleem. M.a.w zo'n god ben je absoluut niet bovendien hoort een BG je niet perse te ondersteunen waarin jij dus een hoop geluk hebt gehad.

Rolex :) man toch je hebt geen enkele betekenis op de huidige situatie in W31 en dan nog durf jij je hier even uit te spreken, ga nog wat barbjes edelen of doe eens iets nuttig

 

DeletedUser65921

Guest
Tja als je natuurlijk wil blijven leven in je fantasiewereldje. Voor mij is het goed hoor enkel vergeet je wel dat je 1v1 tegen mij niet kon halen en dorpenverlies had ipv dorpenwinst ;)

Want ik heb ook echt 1vs1 tegen je gespeeld ofzo :eek:
 

DeletedUser69665

Guest
Wauw loud....


Wat probeer je te bereiken?
Ik heb er vaak genoeg alleen voor gestaan. Bijvoorbeeld wanneer ze me naar 20k hebben gekregen, nja dat was ook eerlijk ahum.
Het enige is dat je eens moet geloven dat IK in ieder geval niet lieg.
En wees wat preciezer want ja, ga geen dingen zeggen die niet zo zijn. Leer dat eens af.
 

DeletedUser

Guest
Wauw loud....


Wat probeer je te bereiken?
Ik heb er vaak genoeg alleen voor gestaan. Bijvoorbeeld wanneer ze me naar 20k hebben gekregen, nja dat was ook eerlijk ahum.
Het enige is dat je eens moet geloven dat IK in ieder geval niet lieg.
En wees wat preciezer want ja, ga geen dingen zeggen die niet zo zijn. Leer dat eens af.

In jullie opzicht in het niet waar maarja dat begrijp ik wel want dat spreekt namelijk allemaal in jullie nadeel
Hetgene wat Poo. zei klopt simpelweg WAO was geen noob stam dus als ze jou aanvallen met 1000+ inc's op 30 dorpen en jij geen enkel dorp verliest simpelweg bullshit. Natuurlijk zoals ik al zei kan je het blijven herhalen mss dat je het zelf dan gelooft.

Dat laatste zinnetje wat je daar typt geldt vooral voor de spelers van FTW die me hier graag men ongelijk willen bewijzen.

Draakje idd jij hebt nooit 1v1 gedaan uitgezonderd die 30 clears die je hebt laten doodlopen op net overgenomen front dorpen wat voor jou precies nieuw was dat je die dan ook direct stacked. heb je nu precies wel geleerd van me.
 

DeletedUser

Guest
Lol,

134 front dorpjes, maar in de werkelijkheid een stuk of 10.
Wanneer bert en bundy tegen je aan liggen is heel je cluster dan front?

Van een stoer ventje vol van vertrouwen naar een kinderachtige volwassene..

Jij zei letterlijk na het blocken van 10 edels over 3 dagen dat de massa van HD geweest was. Na 200 edels piepte je anders, opeens was het tactisch verlies. Want je wou nota bene van dat cluster af, ondertussen wou je ook nog aansluiting dus edelde je elk barbje dat ertussen lag. Geloof jij eigenlijk zelf wat je zegt? :rolleyes:

drugs-are-bad-mmkay.jpg

Draakje idd jij hebt nooit 1v1 gedaan uitgezonderd die 30 clears die je hebt laten doodlopen op net overgenomen front dorpen wat voor jou precies nieuw was dat je die dan ook direct stacked. heb je nu precies wel geleerd van me.

Gast toen speelde ik niet eens. Probeer me eens te edelen als ik actief ben, dat gaat je namelijk niet lukken.
En het is toch 1 vs 1? Pirate tegen Pirate 3.0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Kerel doe niet alsof je god bent.

Mss een betere spelers als de standaard speler maarja elke top 25 speler op dit moment is zo'n speler.

We konden FTW zelf ook wel aan enkel met 2 andere vijanden in je rug gaat het idd niet zo snel.
De BG met Sick was enkel om een groter arsenaal aan off te kunnen creëren om zo idd FTW wat harder aan te pakken.

natuurlijk zoals jullie altijd doen ontken je dit weer. Maar eender welke speler die vanaf het begin in -ST- en toentertijd Bibs zat weet hoe stevig de strijd tussen hen wel niet was dat was namelijk de echte strijd in W31 de rest was enkel actief in de rim.

Als die strijd ondertussen een kleine 1,5 jaar nodig heeft om uiteindelijk een echte winnaar te hebben ga je mij niet zeggen dat FTW alles al die tijd al onder controle had. Jou overstap naar hen vormde voor ons geen enkel probleem. M.a.w zo'n god ben je absoluut niet bovendien hoort een BG je niet perse te ondersteunen waarin jij dus een hoop geluk hebt gehad.

Rolex :) man toch je hebt geen enkele betekenis op de huidige situatie in W31 en dan nog durf jij je hier even uit te spreken, ga nog wat barbjes edelen of doe eens iets nuttig

Ben misschien geen god, maar ik ben wel 1 van de beste spelers van TW. Helaas is het spelmechanisme zodanig dat een oorlog niet gelijk gewonnen was toen ik joinde. Daarom heeft het dus nog ff geduurd (halfjaartje maar liefst) . VB: Ik ben degene geweest waardoor Innovation slechts zéér weinig dorpen verloren heeft, (Ik weet ff niet hoeveel, maar het waren er geen 134 en ik had een groter front)
 

DeletedUser

Guest
Lol,

134 front dorpjes, maar in de werkelijkheid een stuk of 10.
Wanneer bert en bundy tegen je aan liggen is heel je cluster dan front?

Van een stoer ventje vol van vertrouwen naar een kinderachtige volwassene..

Jij zei letterlijk na het blocken van 10 edels over 3 dagen dat de massa van HD geweest was. Na 200 edels piepte je anders, opeens was het tactisch verlies. Want je wou nota bene van dat cluster af, ondertussen wou je ook nog aansluiting dus edelde je elk barbje dat ertussen lag. Geloof jij eigenlijk zelf wat je zegt? :rolleyes:

drugs-are-bad-mmkay.jpg

heb jij dat clustertje al bekeken ? bovendien wist ik wat er mer vlemis ging gebeuren en kreeg enkel op dat clustertje al 1.5k aanvallen binnen. Bovendien heb ik 40 edelclears van je gemold jou reactie daarop was enkele aanvals dorpen omgooien tot edelclears en schreeuwen om hulp want alleen kon/kan je het niet en dat weet je goed genoeg.

Bovendien vanwaar haal jij die 200 ? waren er max 50 met die van kirito bijgerekend moesten het er 200 zijn had je echt wel gefaald als je na die zogenaamde 200 edelclears maar 10 dorpjes had veroverd ;) je moet hier wel serieus blijven he knul.

Cgrain:

groter front idd maar makkelijker te verdedigen dan een cluster met 270° mogelijk front tis niet dat Bertje te ver ligt om edels te sturen.

Bovendien zat er een hoop stamdef tussen en ontken dat nou niet want zoveel aanvallen blocken doe je niet met enkel je eigen def.

Daarboven op ben je wel een hoop dorpen verloren enkel gerecapped nadat je zoals ik deed bij draakje de edelclears hebt uitgeschakeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan