moment van 2014

DeletedUser

Guest
Terwijl iedereen zich druk zit te maken haal ik even mijn victory thee boven. My argument was too strong :Embarrassment:


lol welk argument XD je hebt niet eens iets getypt :p

Ik weet meer dan genoeg waar je speelt :p

Het enige acc dat 1X heeft gestuurd en daarna niets meer is next verder niemand

Coen jongen luister nu eens had Inno en draak als front spelers. met 180° front en idd 10 front dorpjes dat viel idd makkelijk te deffen. echter nadat ik vernomen heb dat dave niet al te veel moeite ging doen om te deffen en zen dorpen te behouden heb ik alles teruggetrokken omdat 134 dorpen uiteindelijk te gaan deffen in die cluster vorm letterlijk absurd is.

Wat je daar zegt over de stamdef klopt idd ik had harder kunnen roepen maar het is nu niet dat ik TW nog echt dolgraag speel en wil het W hoofdstuk in men leven afsluiten na W1 en W31 dus al teveel moeite ga ik ook niet doen voor mezelf. Het feit dat er zoveel geblocked wordt is omdat ik mijn stamgenoten er zolang mogelijk in wil hebben. Omdat ik de buffer ben tussen jullie en hen.

In een goede stam heerst altijd een positieve sfeer en dat merk je vooral in het begin van de wereld. Na Add. bleven er niet veel goede stammen meer over met als gevolg dat we naar Att. zijn gegaan, Daar werd alles stil dus zijn we verhuist naar Hondje omdat de rest er ook naartoe ging, Dat bleek eveneens een dooie boel te zijn. Dusja als je zoveel verschilt van instelling als de rest van de stam is er geen klik. Is de klik er niet werkt het niet met als gevolg dat ik er ook niet verder op in ben gegaan.

Iig iedereen in FTW weet ondertussen al wel dat ik weet wat ik doe en men beslissingen op voorhand al heb genomen. Ik probeer steeds te gissen naar jullie volgende stappen en bereid me daar op voor ipv de huidige situatie wat dus ook het geval was met die ene cluster. dat was al lang voorzien enkel de wanneer moest er nog op geplaatst worden.

vandaar dat de linie erachter ook al een tijdje gestacked stond
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Nou dan heeft er iemand mijn acc gehackt om clears te sturen op jou, lijkt me duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Heb je een bril nodig?
Alleen Loud verliest 150+ dorpen en zet het nog positief op het AF neer.:confused:

Is ook geen schaamte :) zijn maar 150 dorpjes heb ze al zo goed als terug ;)

bovendien was het een tactische keuze dusja

bovendien maakt het me geen reet uit
 

DeletedUser63648

Guest
Je hebt echter nog steeds níets laten zien op deze wereld.

En oh, stacken op muur 0, of zo weinig stacken dat de muur in 1 keer 8 levels zakt zijn natuurlijk ook bijzonder schrijnend. Dat noem ik gewoon noobfoutjes. Ik zie hier het ene na het andere bericht waar ik met 1 clear een heel defdorpje sloop. Ga niet zeggen dat je goed bent als je op deze manier zeker 10 tot 20 defdorpjes alleen al bij míj verlies.

E: eerder 30 tot 40 defdorpjes zijn er doodgegaan terwijl ze daar niet stonden als stack. Dat is zo rond de 20% van je def (als je 50/50 speelt). Zelfs als dat beetje van je stamgenoten was, is het veel.

Laatste puntje van kritiek: Je hebt nauwelijks def over. Wel veel defdorpen maar geen def meer. Dus je hebt het toch al weten te vernachelen. Vergeet niet dat ik scouts heb en daarom dus ook troepen buiten het dorp kan zien ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71659

Guest
Stop alles in 1 bericht, dubbelposten is verboden en denk niet dat je er duizend keer mee kan wegkomen :Embarrassment:
 

DeletedUser34283

Guest
Is geen onzin hoor is de harde waarheid natuurlijk kan je dat niet geloven omdat jij niet weet hoe je met def om moet gaan ik daarentegen juist wel.



gast ik denk dat je het woord simpel en zielig eens moet gaan opzoeken.

1. Ik heb meer gepresteerd op W31 dan jij

2. Ik heb meer ervaring als jij

3. Ik ben slimmer als jij

4. Ik ben simpelweg beter als jij.

5. Poo. zegt zelf dat je een noob bent want iedereen die barbs edelt is een noob Dat heb je de afgelopen 2 maanden ook enkel gedaan + Mafkees edelen telt niet mee want dat acc was eig al barbaar.

Dit soort types maakten dat ik weg was bij Add.

Mijn god, dit is echt zo enorm infantile. ALS jij? Wut...

Mijn moment van 2014 was uiteraard mijn plotselinge inactiviteit. Geen laptop, geen mobiel, super.

Gefeliciteerd piraatjes, jullie hebben het dik verdiend, al was M M natuurlijk veel beter!!!! :p

Nee, gefeliciteerd lui, toen ik bij jullie zat, voelde ik me nooit echt thuis door de mentaliteit, maar het is een winnaarsmentaliteit, en de winnaar heeft gelijk. Chapeau ;)
 

DeletedUser

Guest
Cgrain je hebt hooguit 10 defdorpjes gemold en ja je clears kwamen net op tijd aan om tussen men OS aan te komen

Verder weet je letterlijk niet wat er als stack staat en wat er nog steeds mobiel dusja weer eens een argument waar je absoluut geen gelijk over hebt :) staat overal nog minstens 2k van elks in het dorp als mobiele def dusja als je echt denkt dat ik bijna zonder zit ben je echt wel hard aan het fantaseren.

als je dan toch van alles wat wil komen melden hier moet je het natuurlijk wel kunnen staven doe je dat niet dan gebeurd er steeds weer hetzelfde, alle argumenten die FTW hier op tafel gooit worden letterlijk er weer afgeveegd zonder enige moeite jullie weten namelijk niets over men acc. tis niet omdat je scouts mee in je clears hebt dat alles wat zich buiten het dorp is ook daadwerkelijk uit het dorp is. Dat noemt men namelijk dodgen.

Zijn idd al wat defdorpjes gesloopt maar de regio waar jij momenteel aanvalt zit daar praktisch niet tussen
 

DeletedUser63648

Guest
Dude, ik weet alles. Wat denk jij? Scouts zien alles op deze wereld. Overal heb je dorpen met ongeveer 10k bevolking aan troepen. Ja, dat is 2k van sp/zw/boog (en 200 ZC) máár je zou je def toch sparen? Dat noem ik namelijk niet echt sparen en is je tactische terugtrekking dus voor niks. Ergo je had front dus kunnen deffen.
Zal ik desnoods rapportjes showen? Wordt wel saai, want dan moet je er een stuk of 100 doorwerken. Maar ik weet alles dude.

Als de regio die ik aanval daar nauwelijks tussenzit dan ben ik redelijk :confused: want dan is het namelijk nog slechter er mee voorgestelt dan ik al dacht. En dan nog grootspraak hebben :confused:

P.S. Bullshit lullen wordt niet gewaardeerd. Ik ben gewoon door 'stacks' heengebashed (van 3 of 4 dorpjes) die zijn nu nog steeds groen namelijk.

P.P.S. Mijn ODA stijging afgelopen week is te hoog voor slechts 10 defdorpjes. Bullshit wordt ábsolúút niet gewaardeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dude, ik weet alles. Wat denk jij? Scouts zien alles op deze wereld. Overal heb je dorpen met ongeveer 10k bevolking aan troepen. Ja, dat is 2k van sp/zw/boog (en 200 ZC) máár je zou je def toch sparen? Dat noem ik namelijk niet echt sparen en is je tactische terugtrekking dus voor niks. Ergo je had front dus kunnen deffen.
Zal ik desnoods rapportjes showen? Wordt wel saai, want dan moet je er een stuk of 100 doorwerken. Maar ik weet alles dude.

Als de regio die ik aanval daar nauwelijks tussenzit dan ben ik redelijk :confused: want dan is het namelijk nog slechter er mee voorgestelt dan ik al dacht. En dan nog grootspraak hebben :confused:

P.S. Bullshit lullen wordt niet gewaardeerd. Ik ben gewoon door 'stacks' heengebashed (van 3 of 4 dorpjes) die zijn nu nog steeds groen namelijk.

P.P.S. Mijn ODA stijging afgelopen week is te hoog voor slechts 10 defdorpjes. Bullshit wordt ábsolúút niet gewaardeerd.

Gast :p Ik spaar men def ook zul je uiteindelijk wel merken moesten jullie beginnen met edelen zoals ik al zei niet alles wat volgens je scouts uit men dorp is is ook daadwerkelijk uit men dorp ;)

maarja scouts zijn natuurlijk te simpel ingesteld omdat te kunnen scheiden.

Zoals ik ook al eerder zei men troeven zijn nog niet gespeeld hoor . Hier en daar staat jullie nog wel een verassing te wachten heb het zo georganiseerd. Ik weet dat ik dit uiteindelijk verlies enkel probeer ik het zolang mogelijk uit te stellen.

Bovendien weet je simpelweg niets ;) dat stuk naast jou stuk bestaat ook nog he heb nog veel def meer dan je zou denken je valt ook slechts 100 dorpjes van de 700 aan.

ga je gang met je rapportjes wil ik wel eens zien je komt niet eens aan 100 max 50.
 

DeletedUser71659

Guest
Iig iedereen in FTW weet ondertussen al wel dat ik weet wat ik doe en men beslissingen op voorhand al heb genomen. Ik probeer steeds te gissen naar jullie volgende stappen en bereid me daar op voor ipv de huidige situatie wat dus ook het geval was met die ene cluster. dat was al lang voorzien enkel de wanneer moest er nog op geplaatst worden.

 

DeletedUser63648

Guest
hihihihi loud denkt dat ik niks doorgestuurd krijg :D:D
nubje
 

DeletedUser

Guest
hihihihi loud denkt dat ik niks doorgestuurd krijg :D:D
nubje

haha denk dan maar verder in die zin want ik weet dat alles wordt doorgestuurd :p toch handig he zo'n o zo voorspelbare tegenstander ;)

Bovendien ik snap niet echt waarom jullie me zo'n noob vinden ik kan echt niet vinden wat jullie argument daarvoor is want alles wat jullie hier neertypen spreekt het gehele spel volledig tegen ;)

Kom eens met concrete voorbeelden
 

DeletedUser

Guest
mijn argument staat anders nog steeds

OMDAT HET KAN...

Dat komt omdat het gwn geen argument is dus simpelweg niet op de tafel gelegd wordt. Wat daarmee gezegd wil worden is simpelweg

"Ik ben bertje en heb geen enkel waardig argument dus gooien we maar iets nutteloos op de tafel kan ik weer gniffelen in men holletje."
 

DeletedUser71659

Guest
Rolex de speler met de grootste mond enkel doet die geen reet :)


2rpb8ur.png
2igzslf.png


 
Reactiescore
746
Ik moet wel zeggen, matt, dat je me teleursteld. Tuurlijk zegt loud dat je niets doen. Je hebt geen verdediger award! :eek:
Die aanvallers zijn wel nice tho :)
 

DeletedUser71659

Guest
Ik moet wel zeggen, matt, dat je me teleursteld. Tuurlijk zegt loud dat je niets doen. Je hebt geen verdediger award! :eek:
Die aanvallers zijn wel nice tho :)

Wij zijn veel slimmer dan Loud he! Wij schakelen onze tegenstanders uit voordat ze kunnen aanvallen :cool2:
 
Bovenaan