DeletedUser63648
Guest
oh die 134 dorpen waren gewoon magisch van eigenaar veranderd dus 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
oh die 134 dorpen waren gewoon magisch van eigenaar veranderd dus![]()
en schreeuwen om hulp want alleen kon/kan je het niet en dat weet je goed genoeg.
Dus ik kan het niet zonder mijn stam, maar jij kunt het niet met jou stam.![]()
max 50 edelclears terwijl er 134 dorpen verovert zijn is natuurlijk wel een beetje raar.
Dat bedoelt hij helemaal niet. Hij zegt dat hij het niet zonder FTW kan, tja prima. Maar jij kan het niet samen met Hondje. zo is dat gewoon, ze helpen je niet. En dat je stam niet goed is heb je ook áltijd aan jezelf te wijten.
ach ja, gewoon 2 gesprekken door elkaar. Ik doelde op Bands zn post.
En om er nog ff op terug te komen: Ja ik had stamdef? So what? Dat is ook de prestatie van het account zelf, zorgen dat het goed voorbereid ligt.
Draakje idd jij hebt nooit 1v1 gedaan uitgezonderd die 30 clears die je hebt laten doodlopen op net overgenomen front dorpen wat voor jou precies nieuw was dat je die dan ook direct stacked. heb je nu precies wel geleerd van me.
Ik heb buiten 1x clears gooien vorige maand niet eens in je buurt gekomen![]()
wel alles was voorbereid hoorcluster mocht weg
maarja dat willen jullie maar niet snappen hoeveel off is er al wel niet kapot gelopen op mijn stacks toch al aardig wat
Nee dat je dat cluster hebt opgegeven begrijp ik nog steeds niet. Het is gewoon dom.
als je dat zelf gelooft![]()
Heb je acc toch meerdere malen tussen de lijst zien staan hoor je hebt minstens 5 gestuurd je houdt jezelf dus voor de gek toch wel grappig dat elke FTW speler daar last van heeft