moment van 2014

Reactiescore
559
lol en nog steeds hebben ze niet door dat ze elkaar continu tegenspreken :p

1) Als ik dan toch zo'n noob ben waarom duurt het dan zolang voor er echt progressie in jullie aanval komt ?

2) Waarom moeten jullie het 17 v1 doen ?

3) Waarom speel ik dan überhaupt op W1 en W32 in de topstam ?????

4) Waarom moeten jullie inactieve acc's gebruiken om nog maar een simpel dorpje te kunnen veroveren?

5) Waarom krijg ik meerdere complimenten van uw stamgenoten omtrent men def acties ???

Het feit dat jullie simpelweg niet kunnen/willen inzien dat er betere spelers bestaan dan de meerderheid in FTW duidt enkel op het gebrek aan inzicht.

even ter info als u perse vind dat ik zo'n noob ben staaf dat dan eens met een Ingame voorbeeld.

kan ik uw argument nogmaals van de tafel schieten en kan u nogmaals in uw hol kruipen om weer een absurd argument te vinden dat letterlijk direct van tafel geschoten word.

1) er zijn 2 aanvals stops geweest, de meeste hebben die feestdagen gevierd of zijn daar nog mee bezig xd

2)omdat het kan :p wij hebben meer vriendjes hier

3) wat doet een andere wereld ertoe? dit is 31 :eek:

4)omdat we actief zijn en zelfs inactieve acc actief kunnen houden :D

5) je moet niet alles geloven wat mensen zeggen :rolleyes:

:D
 

DeletedUser

Guest
1) er zijn 2 aanvals stops geweest, de meeste hebben die feestdagen gevierd of zijn daar nog mee bezig xd

2)omdat het kan :p wij hebben meer vriendjes hier

3) wat doet een andere wereld ertoe? dit is 31 :eek:

4)omdat we actief zijn en zelfs inactieve acc actief kunnen houden :D

5) je moet niet alles geloven wat mensen zeggen :rolleyes:

:D

even off-topic maar ben je nog steeds dezelfde speler als die van W1 ?
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat men OD hoger staat dat geldt al voor meerdere maanden minstens vanaf september dus je argument dat het ligt omdat ik onder aanval lig klopt niet helemaal. Natuurlijk stijgt het maarja wat wil je als oa draakje zonder even zijn hersencellen op stacks gaat beuken waar na 15 aanvallen nog geen muurtje is gevallen.

Dit is nog nooit gebeurd. Misschien heb je het over jezelf?
Op 30 december had je nog 20 clears op 2 stacks gegooid lol.. Ben je dat alweer vergeten?

Ik vind het jammer Loud, jammer dat ik niet meer edels heb om jou af te straffen.
 

DeletedUser

Guest
Dit is nog nooit gebeurd. Misschien heb je het over jezelf?
Op 30 december had je nog 20 clears op 2 stacks gegooid lol.. Ben je dat alweer vergeten?

Ik vind het jammer Loud, jammer dat ik niet meer edels heb om jou af te straffen.

gast jij alleen kan me niet afstraffen dan zijnd e rollen namelijk omgekeerd de enige reden waarom je dat ene clustertje hebt kunnen edelen is omdat je de hulp van je stamgenootjes meer dan nodig hebt om me klein te krijgen en te houden.

anders had je momenteel nog niet eens 1 dorp veroverd wie weet zelf meerdere dorpen verloren zoals ik de weken voor jullie massa met jou bezig was.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik zie loud hier op pagina 4 trots te wezen op zijn od(d) dat heb ik al vorige week gezegd, die is niet heel wrg boeiend als je daarnaast ook nog eens aan de lopende band dorpen verliest. Dont do drugs loud, die zijn niet goed voor je. Btw, als je denkt thx dat je mij het respect vertoond wat ik verdien. Miesje verdient het echter minstens zoveel, want ik veel van haar geleerd! Ik nomineer het moment van 014 ik het joinen van Mario in Swiss. Dat heeft de wereld bepaald.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie loud hier op pagina 4 trots te wezen op zijn od(d) dat heb ik al vorige week gezegd, die is niet heel wrg boeiend als je daarnaast ook nog eens aan de lopende band dorpen verliest. Dont do drugs loud, die zijn niet goed voor je. Btw, als je denkt thx dat je mij het respect vertoond wat ik verdien. Miesje verdient het echter minstens zoveel, want ik veel van haar geleerd! Ik nomineer het moment van 014 ik het joinen van Mario in Swiss. Dat heeft de wereld bepaald.

Het de overstap van mario naar FTW heb ik je nooit kwalijk genomen enkel de arrogantie die je in die tijd hebt opgebouwd neem ik je wel kwalijk.

Miesje heb ik nooit echt contact mee gehad en uitgezonderd de afgelopen maand heb ik nooit tegen haar gespeeld.

Verder even ter info er is al 2 weken geen enkel dorpje verloren gegaan dus dat van die dorpen verliezen aan de lopende band (hetzelfde argument dat skeeretata) Klopt simpelweg niet. ben men clustertje verloren en verder ook geen dorpje meer ondertussen ook al weer 2 FTW spelers voorbij gegaan en de 3e volgt weer. Beter gezegd mezelf dus weer zo snel mogelijk die top 20 in knallen en de rest van men stam er zolang mogelijk in houden.

ben namelijk de buffer tussen FTW en hen.
 

DeletedUser63648

Guest
Ok, maar alsnog. ODD boeit niemand een ene moer, zéker niet als je heel veel dorpen verliest/hebt verloren. En kom niet met die tering smoes vanwege het 'opgeven', als dat front was voorbereid had je het mákkelijk, maar dan ook écht mákkelijk kunnen behouden en was je pas in de problemen gekomen als vlemis weg was geweest. Punt. MAW: Je kan niet TW'en en risico's inschatten.

Wat heb ik dat raar geschreven trouwens die vorige post. Ik wilde gewoon weer on-topic gaan, en zodra ik Swiss joinde had MM en eigenlijk de hele wereld gelijk op kunnen geven. Vanaf toen had het toch geen zin meer.
 

DeletedUser

Guest
Ok, maar alsnog. ODD boeit niemand een ene moer, zéker niet als je heel veel dorpen verliest/hebt verloren. En kom niet met die tering smoes vanwege het 'opgeven', als dat front was voorbereid had je het mákkelijk, maar dan ook écht mákkelijk kunnen behouden en was je pas in de problemen gekomen als vlemis weg was geweest. Punt. MAW: Je kan niet TW'en en risico's inschatten.

Wat heb ik dat raar geschreven trouwens die vorige post. Ik wilde gewoon weer on-topic gaan, en zodra ik Swiss joinde had MM en eigenlijk de hele wereld gelijk op kunnen geven. Vanaf toen had het toch geen zin meer.

Enige kans om een wending te creëren was Add. dat draaide niet goed uit wat ook te verstaan valt.

Men argumenten waarin ik men ODD gebruik om ze te staven zijn enkel tegenargumenten tegen het feit dat ik een zogenaamde noob ben.

En geloof het of niet maar dat clustertje was wel degelijk een opoffering.

Mss een kleine rekensom om het wat duidelijk te maken

dat moment had het acc pakweg 830 dorpen.

134 dorpen telde dat clustertje

10 aanvallen per dorp

Om dat te blocken zijn er gemiddeld 5 à 6 dorpen per dorp nodig

134*5 = 670 def dorpen die ik daarvoor nodig heb

830 -670 = 160 dorpen

Onder die 160 dorpen vallen dan nog de schuifdeff, kerk dorpen, edeldorpen en men off.

Maw gewoon onhoudbaar.

Moest ik zoals jij zegt alles daar zijn gaan stacken had ik op dit moment zonder enige def gezeten en hadden jullie simpelweg kunnen dooredelen.

Vermits ik ervoor heb gekozen om dat clustertje enkel te deffen met de aanwezige schuifdef heb ik nu ipv 134 front dorpen slechts 54 front dorpen waardoor:

1. de stacks groter kunnen zijn

2. er meer def overblijft om de stacks weer bij te vullen

3. Ik het langer uithoud met dezelfde hoeveelheid def


Dus uit tactisch perspectief was het een goede keuze om die dorpen te laten vallen. Mag je natuurlijk denken dat ik het niet wil toegeven dat geen goede speler ben, maar dat is het dus niet.

Met de huidige overmacht die jullie hanteren om mijn acc plat te krijgen en plat te houden is die keuze eigenlijk de enige oplossing.
Houden jullie die overmacht aan ben ik verplicht dit nogmaals te gaan uitvoeren totdat ik helemaal weg ben.
 

DeletedUser63648

Guest
dude, je zat in een stam. Dat jij niet om def gebedeld heb is echt helemaal jouw probleem. Je had prima die def kunnen krijgen, jij was namelijk een van de weinige actieve fronten van hondje met ons. Je had van íedereen in het zuiden def kunnen krijgen, want dat jouw account de sjaak was was wel duidelijk. Dude.

Bovendien waren dat geen 134 frontdorpen, dat is gewoon bullshit. Een front is maar 5 of 6 rijen diep, daarna is er toch al veels te veel ruimte om de edels te snipen/blocken.


P.S. Add heeft nooit ook maar een schijn van kans gehad, want ze hadden mij niet.
 

DeletedUser

Guest
Verder even ter info er is al 2 weken geen enkel dorpje verloren gegaan dus dat van die dorpen verliezen aan de lopende band (hetzelfde argument dat skeeretata) Klopt simpelweg niet.

Edels zijn op sorry Loud :(
 

DeletedUser69665

Guest
rofl jij bent niet eens beter dan mijn MB kerel.

Mijn MB heeft zonder enige def van mij 1000 aanvallen weerstaan terwijl hij 30 dorpen had. Zonder er 1 te verliezen. Kerel, rot even op?



Whahaa mijn odd bevestigt dat :p

Mijn moment van 2014, ik haal de 1 mil na eindeloos vechten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Whahaa mijn odd bevestigt dat :p

Mijn moment van 2014, ik haal de 1 mil na eindeloos vechten

welk vechten ? geclearde dorpen van Poo. edelen knap werk noem ik dat :p Zonder Poo. ben je namelijk niets waard laat dat maar even duidelijk zijn.

Normaal gezien speelt geen enkele stam in dit stadium nog met MB's iedereen die FTW nog nog tegenkomt daar hebben ze geen enkel moraalprobleem mee.

@Cgrain.

Je wil het dus niet snappen 134 dorpen als front ja dat werd allemaal front en wist al dat draakje achter het front zou proberen te edelen. dus dat wordt er al bij gerekend.

Jij wil simpelweg niet snappen waarom ik niet al men def erop heb gegooid om daarna zonder te zitten nee hoor moest ik dat gedana hebben zat ik nu al onder de 5 mil.

Neen ik heb geopteerd om een makkelijker front te creëren met als gevolg dat ik nog redelijk wat def in men achterland heb.

Jij het precies geen idee wat Hondje is, het is een inactieve zooi waar de kleine spelers de boel levendig houden en de grote spelers nu enkel Slnc nog gwn hun tijd liggen te verdoen in de hoop dat ze niet aangevallen worden anders gaan ze op delete of gaan ze lopen in Slnc zen geval.

Draakje had je mss dat dorpje van Vlemis en dat barbje niet moeten edelen had je mss nog 2 dorpjes kunnen edelen owja men front lukt je niet en op men achterland daar ben je nog veel te vroeg voor.
 
Reactiescore
746
welk vechten ? geclearde dorpen van Poo. edelen knap werk noem ik dat :p Zonder Poo. ben je namelijk niets waard laat dat maar even duidelijk zijn.

Normaal gezien speelt geen enkele stam in dit stadium nog met MB's iedereen die FTW nog nog tegenkomt daar hebben ze geen enkel moraalprobleem mee.

Kerel, beetje respect mag wel. Callo heeft enorm veel zonder mijn hulp moeten doen. Ik zie hem namelijk niet als een MB maar als een BG. Ik eiste van hem dat hij dingen deed zonder hulp tenzij het echt niet meer mogelijk was. Hij viel helemaal alleen inspira aan op sommige momenten toen hij 90k punten had. Ik heb jou geen mensen zien aanvallen die 20 keer groter zijn!

Callo heeft goed gepresteerd op deze wereld. Beter dan jou.
 

DeletedUser63648

Guest
Dude, dat je geen def had kunnen krijgen bij hondje is complete bullshit, het is niet zo moeilijk, voor niemand niet, om ff 200 of 300 defdorpen te sturen. Dan was je directe front al gestackt geweest, en was het toch vrij lastig geworden om zoveel dorpen te pakken. Echt niet te geloven gewoon de onzin die je hier zit te verkondigen. Je bent gewoon vrij belabberd. Maar goed, het niveau van NL is ook vrij achteruit gegaan, dus misschien ben je nog wel beter dan wat gemiddeld op dit AF rondloopt. Je bent echter bij lange na niet in de positie om te beweren dat eender welk account van FTW niks gepresteerd heeft of niks voorstelt. Want laten we het ff heel duidelijk stellen, een massa die ik in een halfuurtje plan heeft natuurlijk niet zoveel om het lijf, dat snap jij ook wel.
 

DeletedUser

Guest
Geloof het of niet maar de enige spelers die def hebben gestuurd zijn spelers van nog geen mil de rest negeerde het gwn dusja.

Poo.

dat die zo goed heef gepresteerd wel dat kan ik zien in de ranglijsten staat nergens in de top 20 en alles onderhem is simpelweg inactief.

Als die dan toch o zo goed heeft gepresteerd mag je mij even verklaren waarom deze knul net 1 mil ptn heeft gehaald jij als speler van 10 mil hebt enkel slechte moraal tegen de rim spelers. beter gezegd je hebt niet eens een MB nodig dat geldt voor elke FTW speler.

ZZ gebruiken jullie enkel voor extra clears als jullie het zelf niet kunnen afhandelen.

Ten eerste respect moet van 2 kanten komen vermits je o zo goede vriend even arrogant gaat doen als jullie moet je van mij niet verwachten dat ik respectvol blijf.

Werkpuntje voor jullie dus leer omgaan met mensen komt er mss nog eens iets zinnigs uit jullie reacties want ze trekken letterlijk op geen reet
 

DeletedUser63648

Guest
Dude, we gebruiken zz niet. We laten ze meehelpen omdat ze energiek zijn, omdat ze dingen willen doen etc. Je kent MB's wel toch? Heb je ooit goede MB's gehad? Dan had je geweten dat die om targets werkelijk waar bedelen, en dan zijn wij natuurlijk altijd happy om die te geven :) anders gezegd: Zij willen laten meedoen aan deze wereld en hun steentje bijdragen. Het is niet dat we ze nodig hebben, maar wie zijn wij om ze die lol te ontzeggen? En ja we hebben ze niet meer nodig als MB's, we hebben alleen wel lol samen en daarom werken we dus ook nog altijd vrolijk samen :)

Dan nog heb je je dorpen veels te gemakkelijk verloren.

Allerlaatste puntje: Jij moet respect hebben voor iedereen van FTW en ZZ. Zo is de rangorde nu eenmaal gewoon. Wij als FTW staan al zo ver boven jou in stijl, klasse, bazigheid, eigenlijk gewoon alles, dat alles wat ook maar enigszins met ons te maken heeft al jouw respect hoort te verdienen.
 

DeletedUser

Guest
Dude, we gebruiken zz niet. We laten ze meehelpen omdat ze energiek zijn, omdat ze dingen willen doen etc. Je kent MB's wel toch? Heb je ooit goede MB's gehad? Dan had je geweten dat die om targets werkelijk waar bedelen, en dan zijn wij natuurlijk altijd happy om die te geven :) anders gezegd: Zij willen laten meedoen aan deze wereld en hun steentje bijdragen. Het is niet dat we ze nodig hebben, maar wie zijn wij om ze die lol te ontzeggen? En ja we hebben ze niet meer nodig als MB's, we hebben alleen wel lol samen en daarom werken we dus ook nog altijd vrolijk samen :)

Dan nog heb je je dorpen veels te gemakkelijk verloren.

Allerlaatste puntje: Jij moet respect hebben voor iedereen van FTW en ZZ. Zo is de rangorde nu eenmaal gewoon. Wij als FTW staan al zo ver boven jou in stijl, klasse, bazigheid, eigenlijk gewoon alles, dat alles wat ook maar enigszins met ons te maken heeft al jouw respect hoort te verdienen.

lol en dan vergeet die dat ik mario nog wel heb geholpen toen dat onder aanval lag ;)

ZZ is compleet inactief gast mij maak je gene blaasjes wijs mss dat callofking nog wat actief is maar spelers als kirito worden door jullie bemand niet door andere spelers, af en toe eens een andere speler laten inloggen zodat je niet over die 60 dagen vv komt. Heb het allemaal al gezien kerel.

ben een oud -ST-'er beter gezegd de enige stam die W31 wel de winst werd gegund uitgezonderd FTW, bibs etc. natuurlijk maarja.

Bertje ik begrijp jullie posts nooit verkeerd jullie kunnen jullie enkel niet deftig verwoorden ;) kijk maar naar Cgrain het grootste voorbeeld hoe heet niet moet.

mss ff melden heb Loud praktisch alleen zo groot gemaakt niet enkel door interns hoor zoals je natuurlijk weer naar boven zal gaan halen, heb zelfs een bibs speler volledig alleen weggewerkt. Dan natuurlijk weer die barbs maarja als je wordt vastgelegd door de relaties van de stam tov de rest van de wereld moet je je bezig houden anders word je inactief.

In tegenstelling tot alle accs in FTW heeft geen enkele speler daar zen acc helemaal alleen groot gemaakt daar waren steeds meerdere spelers voor nodig.

het zielige aan FTW is dat ze de wereld winnen en denken dat ze o zo goed zijn enkel hebben ze nog nooit in een echte oorlog gezeten.

ten tijde van jullie coalitie tegen -ST- deden jullie zo goed als niets enkel maar naar WAO kijken waar echter ook niet al te veel prestatie uitkwam.

Dan gaat iedereen op delete nee dat is niet uit schrik voor jullie maar simpelweg omdat er aan W31 geen reet is. Letterlijk de saaiste wereld die ik al gespeeld heb.

Eveneens moet je niet afkomen met het excuus dat FTW -ST- altijd al onder bedwang had want dat was absoluut niet het geval, FTW heeft meerdere maanden gezweet door de expertise van de spelers in -ST- en Sick.

Beter gezegd de spelers in FTW hebben nooit geen skill, elegantie of wat dan ook gehad het waren simpelweg domme noobs die met veel groot zijn geworden (met veel bedoel ik natuurlijk de hoeveelheid spelers niet de hoeveelheid accs)

Bovendien zoals je daarstraks aanhaalde

Add. had FTW zo goed als op zen knieën en dat idd na 1 massa van 30 acc's zullen jullie naar boven halen echter waren het er van de 33 acc's in Add. slechts 25 die weldegelijk datgene hebben verstuurd wat ze moesten versturen.

het dorpenverlies dat jullie toen hebben gehad was meer dan verdient en nogmaals een stempel op eht feit dat FTW simpelweg een grote stam is geen stam met ervaren spelers wat -ST- wel was.

ja natuurlijk hebben jullie Add. weer een antwoord gegeven met het nodige dorpenverlies als gevolg, maar dat was dan in de negatieve sfeer van add. rimspelers die geen OS wilden sturen altijd dezelfde spelers die de VV gingen draaien. Jup de standaard hekel punten in een grote stam.

maar even om duidelijk te zijn FTW heeft nooit prachtig goed spel gespeeld op een paar enkelingen na dan mss 30 % van jullie gehele stam.

Of beter gezegd zoals ik steeds aanhaal FTW wint door kwantiteit niet door kwaliteit.
 

DeletedUser65921

Guest
lol en dan vergeet die dat ik mario nog wel heb geholpen toen dat onder aanval lag ;)

ZZ is compleet inactief gast mij maak je gene blaasjes wijs mss dat callofking nog wat actief is maar spelers als kirito worden door jullie bemand niet door andere spelers, af en toe eens een andere speler laten inloggen zodat je niet over die 60 dagen vv komt. Heb het allemaal al gezien kerel.

ben een oud -ST-'er beter gezegd de enige stam die W31 wel de winst werd gegund uitgezonderd FTW, bibs etc. natuurlijk maarja.

Bertje ik begrijp jullie posts nooit verkeerd jullie kunnen jullie enkel niet deftig verwoorden ;) kijk maar naar Cgrain het grootste voorbeeld hoe heet niet moet.

mss ff melden heb Loud praktisch alleen zo groot gemaakt niet enkel door interns hoor zoals je natuurlijk weer naar boven zal gaan halen, heb zelfs een bibs speler volledig alleen weggewerkt. Dan natuurlijk weer die barbs maarja als je wordt vastgelegd door de relaties van de stam tov de rest van de wereld moet je je bezig houden anders word je inactief.

In tegenstelling tot alle accs in FTW heeft geen enkele speler daar zen acc helemaal alleen groot gemaakt daar waren steeds meerdere spelers voor nodig.

het zielige aan FTW is dat ze de wereld winnen en denken dat ze o zo goed zijn enkel hebben ze nog nooit in een echte oorlog gezeten.

ten tijde van jullie coalitie tegen -ST- deden jullie zo goed als niets enkel maar naar WAO kijken waar echter ook niet al te veel prestatie uitkwam.

Dan gaat iedereen op delete nee dat is niet uit schrik voor jullie maar simpelweg omdat er aan W31 geen reet is. Letterlijk de saaiste wereld die ik al gespeeld heb.

Eveneens moet je niet afkomen met het excuus dat FTW -ST- altijd al onder bedwang had want dat was absoluut niet het geval, FTW heeft meerdere maanden gezweet door de expertise van de spelers in -ST- en Sick.

Beter gezegd de spelers in FTW hebben nooit geen skill, elegantie of wat dan ook gehad het waren simpelweg domme noobs die met veel groot zijn geworden (met veel bedoel ik natuurlijk de hoeveelheid spelers niet de hoeveelheid accs)

Bovendien zoals je daarstraks aanhaalde

Add. had FTW zo goed als op zen knieën en dat idd na 1 massa van 30 acc's zullen jullie naar boven halen echter waren het er van de 33 acc's in Add. slechts 25 die weldegelijk datgene hebben verstuurd wat ze moesten versturen.

het dorpenverlies dat jullie toen hebben gehad was meer dan verdient en nogmaals een stempel op eht feit dat FTW simpelweg een grote stam is geen stam met ervaren spelers wat -ST- wel was.

ja natuurlijk hebben jullie Add. weer een antwoord gegeven met het nodige dorpenverlies als gevolg, maar dat was dan in de negatieve sfeer van add. rimspelers die geen OS wilden sturen altijd dezelfde spelers die de VV gingen draaien. Jup de standaard hekel punten in een grote stam.

maar even om duidelijk te zijn FTW heeft nooit prachtig goed spel gespeeld op een paar enkelingen na dan mss 30 % van jullie gehele stam.

Of beter gezegd zoals ik steeds aanhaal FTW wint door kwantiteit niet door kwaliteit.

with-all-due-respect-this-is-total-bullshit.jpg
 
Bovenaan