Moderatie Vrije Forum

DeletedUser62889

Guest
Ja precies, maar als die 2 weken voorbij zijn en niemand praat er meer in, wat is dan het nut nog van samenvoegen? Het wordt toch niet gebruikt.



Als het niet wordt gebruikt, zoals in Glenn zijn idee dan wordt getest, heeft het toch ook gewoon geen nut om het samen te voegen?

Samenvoegen kan wel als beide topics een beetje over hetzelfde onderwerp gaan, imo.
 

DeletedUser73803

Guest
Maar zoals ik al zei, als er geen draagvlak voor dat topic is, waarom zou dat er dan wel zijn als je het samenvoegt?
 

DeletedUser24056

Guest
Omdat je posts die wel gemaakt worden niet zomaar weg moet gooien. Tenzij je posten wil ontmoedigen.

Wat een gemierenneuk trouwens DK. We begrijpen allemaal dat je de kant van je teamgenoten moet kiezen maar heb het dan op z'n minst over iets wat nog een klein beetje van belang is.
 

DeletedUser73803

Guest
Wat praat jij nou weer enorm veel onzin, ik vind 't enkel bullshit als topics die niet gebruikt worden, gaan worden samengevoegd.
Meteen even komen melden dat ik "de kant van mijn teamgenoten" moet kiezen, getuigt ook weer van jouw overdreven kinderachtige gedrag dat ik je altijd zie vertonen. Verder, als je het wellicht miste, Marwo had een andere mening daarover.
 
Reactiescore
770
Wat praat jij nou weer enorm veel onzin, ik vind 't enkel bullshit als topics die niet gebruikt worden, gaan worden samengevoegd.
Meteen even komen melden dat ik "de kant van mijn teamgenoten" moet kiezen, getuigt ook weer van jouw overdreven kinderachtige gedrag dat ik je altijd zie vertonen. Verder, als je het wellicht miste, Marwo had een andere mening daarover.

'onzin' en 'overdreven kinderachtig gedrag' doen nog steeds niet af aan het punt dat rukurt maakt, nl dat dat sluiten en verplaatsen of zelfs bannen in Noah zijn geval posten maken ontmoedigt. Er zijn veel van de oudere garde weg ja maar er zijn ook nieuwe figuren bij gekomen. Dit forum is nog steeds actief.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik heb dan ook nergens iets gezegd over het sluiten van topics of het bannen van Noah. Ik meld enkel dat het wat mij betreft zinloos is om een topic samen te voegen dat niet (meer) wordt gebruikt. Vrij zinloos om dan die punten erbij te betrekken, want je weet heus wel dat ik het niet leuk vind dat Noah een ban had.
 
Reactiescore
746
Nou nou, dit kan wel wat vriendelijker. Even knuffeltje geven en opgelost. :)

In elk geval,

voor zover ik begrepen heb:
Ontevredenheid over het snel sluiten van topics. Ik geloof dat Marwo er al op gereageerd heeft dat ze het wel ziet zitten om nieuwe topics een kans te geven en niet direct samen te voegen. Ik vind dit zelf prima en het proberen waard.
Let echter wel, als er steeds hetzelfde in wordt gezegd/gedaan of ze gaan over hetzelfde --> ze zullen onvermijdelijk samengevoegd worden.

Verder; het topic dat dit had veroorzaakt over 'het forum is...' sta ik volledig achter dat het verwijdert is.
In de eerste plaats hebben jullie een topic (dit hier) om erover in discussie te gaan met Marwo. Marwo bijt niet ;)
Ten tweede was dat topic in de laatste pagina's eerder schelden geworden dan constructieve bijdrages leveren. Ik hoop dat jullie (allemaal) begrijpen dat we het gedrag van enkelen niet zomaar zullen toelaten. Als het persoonlijke vetes worden --> dan ga je een stapje te ver ;)
--> twee redenen tot verwijdering van het topic.

In het kort: prima dat er topics worden aangemaakt voor nieuwe dingen. Er kan gekeken worden over het enthousiasme over het topic (dit brengt mogelijk nieuw leven) en dan besloten worden of het alsnog wordt samengevoegd met een alreeds bestaand topic.
Let echter wel, als het gewoon KAN in het oude topic (en er absoluut niets 'anders' is) dan doe je dat gewoon in het oude topic ;)

Verder, nogmaals: Marwo bijt niet. Spreek haar aan als je het niet met haar eens bent. Ze zal je te woord staan en spreek het uit. Ik benadruk overigens wel, de regel mbt functioneren van mods blijft geldig. Specifieke cases bespreek je dus in privé. Over de algemene aanpak mag gediscussieerd worden in dit topic
 
Reactiescore
770
Ik heb dan ook nergens iets gezegd over het sluiten van topics of het bannen van Noah. Ik meld enkel dat het wat mij betreft zinloos is om een topic samen te voegen dat niet (meer) wordt gebruikt. Vrij zinloos om dan die punten erbij te betrekken, want je weet heus wel dat ik het niet leuk vind dat Noah een ban had.

Ik zeg toch niet dat jij dat gezegd hebt of daar een punt over maakt ik nam dat enkel aan als voorbeeld ? xd
 

DeletedUser24056

Guest
Wat praat jij nou weer enorm veel onzin, ik vind 't enkel bullshit als topics die niet gebruikt worden, gaan worden samengevoegd.
Meteen even komen melden dat ik "de kant van mijn teamgenoten" moet kiezen, getuigt ook weer van jouw overdreven kinderachtige gedrag dat ik je altijd zie vertonen. Verder, als je het wellicht miste, Marwo had een andere mening daarover.

Je verdedigt het beleid zoals dat al tijden uitgevoerd wordt. Daarmee kies je kant van het team. Dat marwo het daar oneens mee is vind ik een vaag argument.

Maar dat was mijn punt helemaal niet. Mijn punt was dat je aan het zeiken bent over iets wat irrelevant is. Je doodt hiermee de discussie over onderwerpen die er wel toe doen.

Jammer dat je direct zo emotioneel reageert.
 

DeletedUser

Guest
Waarom is marwo nog mod? Waarom is poo nog mod? Zijn heel leuke mensen, maar niemand waardeert ze als mod. Niemand. Waarom zou je dan mod zijn? Waarom zou je mod zijn als niemand je waardeert in de community vanwege de dingen die je doet en zegt als moderator. Het gaat me echt te boven. Heb je dan gewoon een soort autoriteitscomplex ofzo, hoe zit dat?
 

DeletedUser58575

Guest
Waarom is marwo nog mod? Waarom is poo nog mod? Zijn heel leuke mensen, maar niemand waardeert ze als mod. Niemand. Waarom zou je dan mod zijn? Waarom zou je mod zijn als niemand je waardeert in de community vanwege de dingen die je doet en zegt als moderator. Het gaat me echt te boven. Heb je dan gewoon een soort autoriteitscomplex ofzo, hoe zit dat?

Volgens mij zijn meer dan de helft van de mensen best tevreden over Poo? Ik ken in ieder geval meer mensen die hem tof vinden dan mensen die een probleem met hem hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet tevreden over Poo, dat heb ik al aangegeven toen hij coma werd. Weggejorist!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind Poo een grappige mod. Ik snap niet waarom je negatief over hem kan zijn? Marwo daarentegen...
 
Reactiescore
770
idd ik keur Poo wel goed hij is heel menselijk en dicht bij de community.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Naief jongens. Hij speelt nu duidelijk de good mod rol, maar het blijft gewoon een mod.

Laat je niet zo snel verleiden door die slinkse moderators
 
Reactiescore
431
Waarom is marwo nog mod? Waarom is poo nog mod? Zijn heel leuke mensen, maar niemand waardeert ze als mod. Niemand. Waarom zou je dan mod zijn? Waarom zou je mod zijn als niemand je waardeert in de community vanwege de dingen die je doet en zegt als moderator. Het gaat me echt te boven. Heb je dan gewoon een soort autoriteitscomplex ofzo, hoe zit dat?

Poo. is één van de betere mods die hier rondlopen. Tijd dat ik in het TW-team zat heb ik absoluut een hoop plezier met hem gehad. Maarja, jij mag geen enkele mod volgens mij :rolleyes:
 
Bovenaan