Moderatie Vrije Forum

DeletedUser52001

Guest
Sommige topics worden inderdaad meteen verwijderd, maar als je daar de reden van wil weten moet je de mod in kwestie een pm sturen.
 

DeletedUser7072

Guest
Illumination. heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Hoe kan dit bij een mod plaatsvinden?
 

DeletedUser16768

Guest
Illumination. heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Hoe kan dit bij een mod plaatsvinden?

Ook moderators hebben een limiet aan privéberichten.
 

DeletedUser7072

Guest
Dat is vervelend, want ik mag een mod alleen aanspreken via een privebericht, en op deze manier gaat dat ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Een mod met een volle inbox dient per direct ontslagen te worden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Heb die vent al maanden niet gezien :eek:
 
Reactiescore
1.367
Ik zou iemand anders kiezen dan poo. Deze is namelijk een wolf
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Je kunt ook terecht bij mij;)
 

DeletedUser16768

Guest
Je kan ook voor een bulldozer springen, doe je ook maar 1 keer.
 

DeletedUser52001

Guest
Om dan zelf maar te beginnen hier wat betreft het sluiten van topics.
De richtlijn die momenteel aangehouden wordt hier op het vf heeft 3 delen. Topics die blijven staan, topics die verplaatst worden naar het echt vrije forum en topics die gesloten worden. Onder die categorieën vallen:

Topics die blijven staan
Topics die een serieuze insteek hebben/kunnen hebben, en die niet direct in een spamtopic veranderen. Ook al is het het vrije forum, het is geen spamforum. Voor spam hebben we het echt vrije forum, wat nog steeds onder het vrije forum valt.

Topics die verplaatst worden naar het echt vrije forum
Topics die op zich wel een goed onderwerp hebben, maar die meer spamtopics zijn dan daadwerkelijk topics waar serieuze/nuttige dingen in komen te staan. Ze horen prima thuis in het vrije forum, maar er gaat sowieso in gespamt worden dus worden ze naar het echt vrije forum verplaatst.

Topics die gesloten worden
Topics die gaan over het functioneren van mods, of over waarschuwingen/berispingen/andere besluiten van mods worden sowieso gesloten. Het staat in de regels dat dit niet toegestaan is.
Topics die bedoeld zijn om één bepaald persoon (of meerdere) af te zeiken/te pesten worden ook gesloten, omdat dit niet een manier is waarvan wij willen dat men omgaat met elkaar op het forum. Ook al heb je zelf wel eens gepost in zo'n topic, ik neem aan dat je logischerwijs wel kan begrijpen waarom zo'n topic gesloten wordt.
Topics die verder tegen de regels zijn, zoals extremistische inhoud, etc, worden natuurlijk ook gesloten.


Dan zijn er natuurlijk een aantal twijfelgevallen. Topics die over een onderwerp gaan waar al een topic over is, worden meestal samengevoegd met het topic wat er al is. Gezien ik ook een groot deel mod via mijn telefoon (en het samenvoegen via telefoon heel lastig gaat bij mij) sluit ik soms een topic eerst, en voeg hem dan pas samen als ik op mijn laptop zit. Daarmee kan het voorvallen dat ik dat wel eens vergeet. Dus, mocht ik een topic sluiten omdat er al een topic over is, maar ik heb hem nog niet samengevoegd (die dag) stuur even een PM, kans is groot dat ik het ben vergeten en dan doe ik het alsnog voor je :)

Als er verder nog een soort topic is die ik ben vergeten te noemen, laat maar weten.
 
Bovenaan