[Discussietopic] Mentorronde

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wanneer kun je mentoren/spelen?


  • Totaal aantal stemmers
    12

DeletedUser78666

Guest
Fam ik stel voor dat we de Antilite opzetten!

Weg met die walgelijke elite die staat voor ongelijkheid!
Het is een schande dat een groepje middelmatige wvw-ers hier doen alsof ze al jaren hier de scepter zwaaien.
Zij waren nog niet eens geboren toen Stefan en ik hier onze eerste ronde op WvW speelden.

Wij zijn voor gelijkheid, maar als jullie ongelijkheid willen dan gaan we jullie eens buiten sluiten!
Zien hoe blij jullie dan nog zijn!

Wat lul jij nou, ik heb Stefan's moeder nog alles moeten leren.

Groetekes
Milfie-hunter
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gaan we dit nog doen?

Zeker.

Ik wil hem best leiden samen met nog iemand. Kunnen we dit weekend instellingen maken en topic openen, en zondag de 14e beginnen. Dan ben ik weer thuis ;)

Wordt ook een IGM uitgegooid met een linkje naar het inschrijftopic en dergelijke.
 

DeletedUser66129

Guest
Zeker.

Ik wil hem best leiden samen met nog iemand. Kunnen we dit weekend instellingen maken en topic openen, en zondag de 14e beginnen. Dan ben ik weer thuis ;)

Wordt ook een IGM uitgegooid met een linkje naar het inschrijftopic en dergelijke.

Dat is juist de week waarin de minste stemmen waren? Wat is de logica daarvan? :p
 

DeletedUser66129

Guest
Ik heb ook nog het Stranger Things potje klaar staan om samen met @Hopeful te doen. In principe kan ik komende tijd wel leiden maar doe het wel het liefste na een mentor ronde.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik gooi straks wel een inschrijftopic voor mentorronde online. Was er afgelopen week niet echt van gekomen.
 
Bovenaan