[Discussietopic] Mentorronde

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wanneer kun je mentoren/spelen?


  • Totaal aantal stemmers
    12

Deleted User - 487871837

Guest
Ik weet dat best veel mensen baat hebben bij een mentorronde, en dit waarschijnlijk ook een manier is om wat nieuw bloed naar het spellenforum te trekken. Misschien haalt @.TheonlyplanisA dan wel de 30 man voor zijn amerika trip potje :)

Ik vroeg me even af wanneer zo’n ronde het beste gehouden kan worden, omdat ik me kan herinneren dat mensen in januari ook met examens en dingen zitten. Je kan meerdere antwoorden geven in de poll, dus klik maar raak :D

Ik denk dat het ook handig is als mensen die willen mentoren dat even aangeven, dan weten we hoeveel mentoren er zijn die gekoppeld kunnen worden.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik doe nu een maand of 6 mee denk ik, maar ik zou graag een keer een mentor hebben. Ik heb van al die potjes slechts 2 potjes gespeeld waarbij ik denk.. zo moet het dus. Ik zie het gewoon niet :(
 

DeletedUser78666

Guest
Veel zullen week 2 februari zeggen in verband met Belgische examens, maar dit moet anderen niet stoppen om te beginnen.
 

DeletedUser74005

Guest
Gewoon inschrijftopic openen en begin januari starten. Dit heeft geen zin, want mensen weten niet zeker of ze over 4 weken tijd hebben. Lekker het nieuwe jaar met een mentor/beginnerspotje starten. Niks dat de activiteit meer ten goede komt dan dat, aangezien gedemotiveerde spelers vaak wél willen mentoren, maar niet willen spelen. Door dat mentoren breng je hen weer in aanraking met het spel en wedden dat ze dan de ronde erna weer gemotiveerd zijn? :) Daarbij kunnen we ook wel weer wat nieuwe spelers gebruiken en waarom wachten tot februari, als het ook nu kan? Ronde goed promoten en je hebt zo een hele berg inschrijvingen.

@Hopeful Doe dus eens wat nuttigs als modt en gooi hier een slotje op! (en open een inschrijftopic als je zin hebt om te leiden. Wil je evt best helpen:))
 

DeletedUser17472

Guest
We kunnen toch nog 1 of 2 gewone potjes doen . Wat heb ik aan een mentor die met zijn hoofd bij de examens zit. En terecht. School gaat voor. Dit is geen kwestie van geen motivatie maar van geen tijd hebben.
Mijn stem heb ik dus aangepast naar begin februari
 

DeletedUser74005

Guest
We kunnen toch nog 1 of 2 gewone potjes doen . Wat heb ik aan een mentor die met zijn hoofd bij de examens zit. En terecht. School gaat voor. Dit is geen kwestie van geen motivatie maar van geen tijd hebben.
Mijn stem heb ik dus aangepast naar begin februari

Er zijn altijd wel examens/tentamens. Ik heb in halverwege/eind februari tentamens, want ja dan loopt het tweede trimester hier al zo'n beetje tot z'n einde. In januari hebben ze tentamens in België. Zou de ronde dus in dat geval lekker naar maart verschuiven!

Gewoon geen rekening mee houden. Er zijn genoeg mensen die wél kunnen. En dan doe je in februari toch nog een keertje een mentorpotje? Promoot de komende ronde gewoon goed en dan haal je zo weer een hele zooi nieuwe spelers binnen.
 

DeletedUser74005

Guest
Haha heb nog geen rechten ;)

En leiden wil ik wel, maar dan wordt het wel pas midden januari.

Als in 2e week van januari? Want dan wil ik je wel helpen. Eerste week van januari ben ik nog heel druk, maar tweede week heb ik het als het goed is wat rustiger. Eerste week zou ook kunnen, maar dan kan ik de deadlines niet doen en als jij dan ook druk bent :x
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als in 2e week van januari? Want dan wil ik je wel helpen. Eerste week van januari ben ik nog heel druk, maar tweede week heb ik het als het goed is wat rustiger. Eerste week zou ook kunnen, maar dan kan ik de deadlines niet doen en als jij dan ook druk bent :x

Zou dan derde week worden. Ben naar londen in de week van 8 januari. Kan dan wel inschrijftopic maken en zondag de 14e starten, dan ben ik weer thuis.
 

DeletedUser17472

Guest
Jammer dat er zo weinig begrip is voor scholieren in drukke tijden.
 
Reactiescore
93
Ik kan in principe altijd, hooguit kan ik enkele avonden niet, maar dat is standaard:p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Een mentoreis wordt overigens wel dat de mentor (bijna) elke dag tijd heeft om te begeleiden, anders heb je er niks aan.

Bovendien kunnen dit soort rondes best vaker gedaan worden, denk zelf dat je er een community van krijgt die het spel daardoor beter gaat snappen, daardoor je non-mentorrondes een stuk spannender worden, omdat iedereen beter is in het spel.
 

DeletedUser74005

Guest
Jammer dat er zo weinig begrip is voor scholieren in drukke tijden.

Er zijn altijd scholieren die het druk hebben. Ik heb in december/februari tentamens. Waren er in december wvw-rondes? Ja, die waren er gewoon, terwijl veel Nederlanders tentamens hadden. Waren gewoon prima rondes, dus boeie :p
 

DeletedUser78666

Guest
@DemocratischeZwijmelaars

Geloof mij als ik zeg dat de Belgische examen cultuur anders is dan Nederlandse. Ik geef jou wel gelijk dat het gewoon door moet gaan, diegene die examens hebben kunnen wel hun eigen keuze maken of zij wel of niet meedoen.
 

DeletedUser17472

Guest
Er zijn altijd scholieren die het druk hebben. Ik heb in december/februari tentamens. Waren er in december wvw-rondes? Ja, die waren er gewoon, terwijl veel Nederlanders tentamens hadden. Waren gewoon prima rondes, dus boeie :p
Dit gaat over een mentorronde. Dat houdt dus in dat iemand die zich inschrijft, rekent op begeleiding van zijn mentor. Als die mentor dan examens heeft, dan wordt dat maar half gedaan. En het gaat er dus op uitdraaien dat er veel een mentor willen maar niet krijgen. Dus half werk. Je organiseert iets goed of je doet het niet.

En geloof me, de examens hier in België zijn zwaar.
 
Reactiescore
559
Dit gaat over een mentorronde. Dat houdt dus in dat iemand die zich inschrijft, rekent op begeleiding van zijn mentor. Als die mentor dan examens heeft, dan wordt dat maar half gedaan. En het gaat er dus op uitdraaien dat er veel een mentor willen maar niet krijgen. Dus half werk. Je organiseert iets goed of je doet het niet.

En geloof me, de examens hier in België zijn zwaar.
nah ik denk dat dan diegene dan sws niet gaat mentoren.
hoop iig dat alleen degene die actief kunnen zijn dr eigen inschrijven :)
 

DeletedUser66129

Guest
Ruim van te voren een datum is wel goed. Kunnen we eventueel nog een IG post laten opstellen om mensen te motiveren om met zo'n ronde mee te doen.
 
Bovenaan