[Discussietopic] Mentorronde

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wanneer kun je mentoren/spelen?


  • Totaal aantal stemmers
    12

DeletedUser17472

Guest
Het zal geen contact zijn tussen jullie en inno. Het enige contact tussen inno zal lopen tussen duckje/poo en inno. Ik wil je even uit de droom helpen. Zelfs wij mods hebben geen persoonlijk contact met inno.

Het is een functie zonder toegevoegde waarde... een luchtfunctie dus.
 

DeletedUser1435

Guest
Ik doe nu een maand of 6 mee denk ik, maar ik zou graag een keer een mentor hebben. Ik heb van al die potjes slechts 2 potjes gespeeld waarbij ik denk.. zo moet het dus. Ik zie het gewoon niet :(

ik kan wel voor jou mentoren als je dat wil. ik ben een ervaren speler die de klappen van de zweep kent.

mvg
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben met iedereen blij die me wil mentoren, dus als je dat wil graag
 

DeletedUser1435

Guest
maar als ik je dan vertel dat je alles fout doet, neem je mijn advies dan alsnog ter harte?
 

DeletedUser17472

Guest
Als jij mij wil begeleiden en jij ben een speler die van wanten weet, waarom zou ik het dan niet van je aannemen? Als ik zeg dat ik met jou akkoord ga, dan zeg ik ook dat ik iets van je wil leren. Anders zeg ik geen ja tegen je.
 
Reactiescore
93
Maar... Waarom is dat coma-gebeuren zo'n groot gespreksonderwerp terwijl dat niks zegt en dus ook niks met een mentorronde te maken heeft?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het zal geen contact zijn tussen jullie en inno. Het enige contact tussen inno zal lopen tussen duckje/poo en inno. Ik wil je even uit de droom helpen. Zelfs wij mods hebben geen persoonlijk contact met inno.

Het is een functie zonder toegevoegde waarde... een luchtfunctie dus.

Dat is exact wat ik zeg :p

En ik heb ook al eerder gezegd dat een wvw “coma” niks voorstelt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ben wvw spuugzat aan het worden... niet om wvw, maar puur om alles wat eromheen gezegd wordt. Ik heb een gruwelijke hekel aan het feit dat ze mensen buiten sluiten. Ik ben er dus echt klaar mee. Denk er dus echt aan om te gaan stoppen, puur om het feit dat het geen groep is die gezellig een spelletje doet, maar groepjes die elkaar uitsluiten of het leven zuur willen maken. Ik pas daarvoor.
Het is alles Elite wat daar het woord voert en beslissingen neemt
en niet de community

En velen durven er niks van te zeggen, maar ik zwijg niet. Ik ben er voor de hele community en niet voor een select groepje dat zich Elite noemt en zo nodig een eigen leider wil hebben. Nou, die maak maar coma van de whatsappchat van de elite.

Ach fam herken nou is hoe dingen worden bedoelt. We maken er gewoon een geintje van en anderen doen mee voor de lol. Je maakt het nu zelf veel groter dan het is.

Daarnaast luisteren mensen naar deze "selecte groep" omdat deze spelers veel doen voor de community en hier al zeer lange tijd mee draaien. Wij sluiten echter niemand bewust buiten en iedereen mag mee doen met elk potje die we opzetten etc. etc. ... De groep zelf is echter met bepaalde regels opgezet en die worden gewoon nageleefd. Als jou dat niet zint dan is dat maar zo, kunnen we weinig aan veranderen. Vind het wel enorm jammer dat je het zo voelt want dat is helemaal niet onze intentie.
 

DeletedUser17472

Guest
Antharaxxis was eerder. Anders had ik ja gezegd. Maar ik kijk uit naar Antharaxxis als mentor.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Okee dan zit ik bij deze vol. Aangezien ik niet denk dat ik in staat ben 2 spelers in hetzelfde potje te mentoren en tegelijkertijd te weten wat hun rol is.

Pietertje, ik verwacht wel 100% inzet maar dat zit wel goed denk ik zo! :)
 

DeletedUser4045

Guest
Fam ik stel voor dat we de Antilite opzetten!

Weg met die walgelijke elite die staat voor ongelijkheid!
Het is een schande dat een groepje middelmatige wvw-ers hier doen alsof ze al jaren hier de scepter zwaaien.
Zij waren nog niet eens geboren toen Stefan en ik hier onze eerste ronde op WvW speelden.

Wij zijn voor gelijkheid, maar als jullie ongelijkheid willen dan gaan we jullie eens buiten sluiten!
Zien hoe blij jullie dan nog zijn!
 

DeletedUser17472

Guest
Ook onzin. Maar die discussie is voorbij Lytho.. ander topic.
 
Bovenaan