[Discussietopic] Mentorronde

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Wanneer kun je mentoren/spelen?


  • Totaal aantal stemmers
    12

DeletedUser17472

Guest
Die is veel te inactief. Altijd aan stappen, nooit tijd voor widm of wvw. Dus not done.
 

DeletedUser17472

Guest
Tigor lijkt me wel een goede. Kan met iedereen overweg en is er altijd voor iedereen. En ze stelt iedereen gelijk.

Maar moet er een coma zijn? Is toch totaal nutteloos. Laten we nu eens allemaal gelijk zijn hier. Er is al ongelijkheid genoeg in de wereld.
 

DeletedUser78666

Guest
Tigor lijkt me wel een goede. Kan met iedereen overweg en is er altijd voor iedereen. En ze stelt iedereen gelijk.

Maar moet er een coma zijn? Is toch totaal nutteloos. Laten we nu eens allemaal gelijk zijn hier. Er is al ongelijkheid genoeg in de wereld.

Ja er moet een CoMa zijn, zodat wij ons kunnen onderscheiden van de TW-community. Tigor heeft het nu zeer druk, daarbij is haar inbreng binnen de elite zeer schaars.

Indien mijn mentorkindje gewoon lekker whatsapp gebruikt kan ik ten alle tijden mentor zijn :)

Ik gebruik whapp.

Groetekes
 

DeletedUser78303

Guest
In dat geval wil ik me beschikbaar stellen. Ondanks dat ik niet de meest prominente WvW'er ben, ben ik toch wel het best in overtuigende speeches schrijven (zie mijn bm propaganda posts). Als ik een leider ben, vindt men mij heel rechtschapen en hard wanneer het nodig is. Ik deins niet terug om personen een proportionele ban te geven, maar tegelijkertijd mogen mensen beloond worden wanneer ze het goed doen. Indien er nieuwe verkiezingen komen zal ik ook een uitgebreide post maken waarom ik de beste CoMa zou zijn.


Hoogachtend,

Maarten - Koning der donkere gaten
 

DeletedUser17472

Guest
In dat geval wil ik me beschikbaar stellen. Ondanks dat ik niet de meest prominente WvW'er ben, ben ik toch wel het best in overtuigende speeches schrijven (zie mijn bm propaganda posts). Als ik een leider ben, vindt men mij heel rechtschapen en hard wanneer het nodig is. Ik deins niet terug om personen een proportionele ban te geven, maar tegelijkertijd mogen mensen beloond worden wanneer ze het goed doen. Indien er nieuwe verkiezingen komen zal ik ook een uitgebreide post maken waarom ik de beste CoMa zou zijn.


Hoogachtend,

Maarten - Koning der donkere gaten
Jij hebt altijd een mooi campagne praatje, om vervolgens niks uit te voeren.

Ik ben tegen iedere vorm van hiërarchie hier. Stem altijd tegen.
 

DeletedUser78666

Guest
Jij hebt altijd een mooi campagne praatje, om vervolgens niks uit te voeren.

Ik ben tegen iedere vorm van hiërarchie hier. Stem altijd tegen.

Ik ben voor iedere vorm van hiërarchie, omdat God altijd boven ons staat.

Groetekes.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Maak mij nou gewoon CoMa ... Zijn we ook meteen van al dat gedoe af
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ben wvw spuugzat aan het worden... niet om wvw, maar puur om alles wat eromheen gezegd wordt. Ik heb een gruwelijke hekel aan het feit dat ze mensen buiten sluiten. Ik ben er dus echt klaar mee. Denk er dus echt aan om te gaan stoppen, puur om het feit dat het geen groep is die gezellig een spelletje doet, maar groepjes die elkaar uitsluiten of het leven zuur willen maken. Ik pas daarvoor.
Het is alles Elite wat daar het woord voert en beslissingen neemt
en niet de community

En velen durven er niks van te zeggen, maar ik zwijg niet. Ik ben er voor de hele community en niet voor een select groepje dat zich Elite noemt en zo nodig een eigen leider wil hebben. Nou, die maak maar coma van de whatsappchat van de elite.
 

DeletedUser78303

Guest
Ik ben wvw spuugzat aan het worden... niet om wvw, maar puur om alles wat eromheen gezegd wordt. Ik heb een gruwelijke hekel aan het feit dat ze mensen buiten sluiten. Ik ben er dus echt klaar mee. Denk er dus echt aan om te gaan stoppen, puur om het feit dat het geen groep is die gezellig een spelletje doet, maar groepjes die elkaar uitsluiten of het leven zuur willen maken. Ik pas daarvoor.
Het is alles Elite wat daar het woord voert en beslissingen neemt
en niet de community

En velen durven er niks van te zeggen, maar ik zwijg niet. Ik ben er voor de hele community en niet voor een select groepje dat zich Elite noemt en zo nodig een eigen leider wil hebben. Nou, die maak maar coma van de whatsappchat van de elite.

Weet je waarom men er niks van zegt? Ze weten namelijk dat iedereen hier een beetje voor de grap zit te lullen en doen soms leuk mee. Jij bent de enige die de elite echt serieus neemt ;)
 

DeletedUser17472

Guest
En ondertussen luistert iedereen naar dat selecte groepje. Dus iets klopt er niet in je antwoord Donkergat.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben wvw spuugzat aan het worden... niet om wvw, maar puur om alles wat eromheen gezegd wordt. Ik heb een gruwelijke hekel aan het feit dat ze mensen buiten sluiten. Ik ben er dus echt klaar mee. Denk er dus echt aan om te gaan stoppen, puur om het feit dat het geen groep is die gezellig een spelletje doet, maar groepjes die elkaar uitsluiten of het leven zuur willen maken. Ik pas daarvoor.
Het is alles Elite wat daar het woord voert en beslissingen neemt
en niet de community

En velen durven er niks van te zeggen, maar ik zwijg niet. Ik ben er voor de hele community en niet voor een select groepje dat zich Elite noemt en zo nodig een eigen leider wil hebben. Nou, die maak maar coma van de whatsappchat van de elite.

Ik heb dit gister allemaal haarfijn aan je uitgelegd en toch ga je erover door :rolleyes:

Wat Donkergat zegt klopt.
Er is geen officiele “wvw coma”, dat is allemaal voor de lol. Echter zijn er een aantal mensen (DZ en Netsky) die enorm veel voor de community doen en gedaan hebben en dus officieus “coma” zijn. Dat is het. Meer niet.
 

DeletedUser17472

Guest
Je kunt zoveel uitleggen wat je wil. Dat neem niet het gevoel weg dat er wel is. Maar ik weet, mijn gevoel is onzin. Telt dus niet mee.
 
Reactiescore
93
Ik heb dit gister allemaal haarfijn aan je uitgelegd en toch ga je erover door :rolleyes:

Wat Donkergat zegt klopt.
Er is geen officiele “wvw coma”, dat is allemaal voor de lol. Echter zijn er een aantal mensen (DZ en Netsky) die enorm veel voor de community doen en gedaan hebben en dus officieus “coma” zijn. Dat is het. Meer niet.
Wat houdt coma eigenlijk in?
 
Bovenaan