Mass recruiting

DeletedUser

Guest
ik denk dat ik het ook stillekes ga doen ze amai ze komen aan mijn oren uit :rolleyes: ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg een bericht van mijn stamleider en hij vroeg me dit te posten:

ik wil gewoon even reageren op je post bij TW forum => w3 => massastammen.

Na al die mensen die ons na 2 dagen och god al bestempelen als massa-stam(en ja momenteel zijn we dat) ben ik BLIJ te zien dat er toch iemand (jij) DOORHEEFT met wat we bezig zijn.

Onze stamleiding wil ZELF GEEN massa-stam. Wij willen de eerste 5 dagen gewoon een massa om de BESTE en ELITE-spelers over te houden.

Dit baseren wij niet op Punten maar op Activiteit en verstand. Dus niet die standbeeldmensen met hoofdgebouwen vollenbak , neen die die nu grondstoffen levelen enz...


Bedankt dat er eindelijk iemand antwoordde die wat verder dacht dat de 1ste dag !!

Onze stamleiding heeft namelijk een volledig strategisch plan opgesteld al véél vroeger dan de start van W3 en wij weten maar al te goed met wat we bezig zijn en wat we willen creëren. Voor al die mensen die denken dat wij een massa-stam zullen blijven: GOED BEZIG! én probeer eens wat verder na te denken dan 2dagen die NIETS willen zeggen over het verdere verloop van w3 !

Dank u dakingnl dat er toch iemand is die met verstand reageert op wat het eerste ogenblik toont.

mvg , Gillio , Stamleider 0vd
 

DeletedUser

Guest
Hoe willen hun uit 500+ leden checken wie er goed zijn?
lol.
 

DeletedUser

Guest
als je massas aanbiedingen krijgt heb je ook massas keuze he.. Niet?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Haha, de top100 behouden. Dan zijn ze geen mássa-stam meer maar gewoon een massa-stam(metje).

Veel succes met het kicken van de rest van de spelers.. Liever jij als ik: veel werk :) Zal je een erg lamme arm, en een muisarm bezorgen.
 

DeletedUser

Guest
Onze stamleiding wil ZELF GEEN massa-stam. Wij willen de eerste 5 dagen gewoon een massa om de BESTE en ELITE-spelers over te houden.

Dit baseren wij niet op Punten maar op Activiteit en verstand. Dus niet die standbeeldmensen met hoofdgebouwen vollenbak , neen die die nu grondstoffen levelen enz...


Bedankt dat er eindelijk iemand antwoordde die wat verder dacht dat de 1ste dag !!

Onze stamleiding heeft namelijk een volledig strategisch plan opgesteld al véél vroeger dan de start van W3 en wij weten maar al te goed met wat we bezig zijn en wat we willen creëren. Voor al die mensen die denken dat wij een massa-stam zullen blijven: GOED BEZIG! én probeer eens wat verder na te denken dan 2dagen die NIETS willen zeggen over het verdere verloop van w3 !




wel al bedankt dat je zegt dat we GOED BEZIG zijn, dat noem ik nou eens vriendelijk!!

en wie dacht verder? een lid van jullie eigen stam?? natuurlijk, maar zal niet veel opbrengen want van die 500 leden blijven er toch nog MAAR 100 leden over en dus zal hij wel bij die 4/5 zitten.

punten, activiteit, verstand.
mooi zo! -.-

De beste elitespelers:
leuk voor jullie ;-)

wel en dan blijven er wel nog wat leden over, maar waar?!?! jullie zitten verspreid over de heele kaart!!

dat noemen ze dan "een elitestam"

en als je dan tesamen ligt, krijg je eindelijk door, dat al die verloren tijd voor niks was!

alvast bedankt voor dit te lezen, en ik denk dat er véél méér mensen dit zullen begrijpen dan jouw 'woordje uitleg'
 

DeletedUser

Guest
ik heb maar een ding te zeggen : we zullen zien wie hier het langste vol houdt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb maar een ding te zeggen : we zullen zien wie hier het langste vol houdt

( ik denk wij :):D :p :) )

Denken en dromen is fijn.
Je moet het alleen nog kunnen waarmaken..
En dit betwijfel ik, ook zo'n zinnetje's als; "( ik denk wij :):D :p :) )"
zijn voor noobs.
 

DeletedUser

Guest
denk dage nog veel moet leren jong laurensje


met uw 17.166 puntjes en 4 dorpkes gade hier niet ver komen ze . dat geef ik je op een blaadje
 

DeletedUser

Guest
ik denk niet dat een van jullie gaat winnen. als er iemand wint zijn het niet zulke beginners als jullie. (niet dat ik zal winnen ofzo, maar toch)
 

DeletedUser

Guest
haha ^^ en die wild em als ne leider gedragen omdat hij denkt dat hij 'goed' is
 

DeletedUser

Guest
ja michien niet maar ik speel het toch ik zal wel groeien enja michien hebt gij meer punten he da kan mij nie veel schelen ze maarja maakt nie uit maar be die zin bedoelde ons allemaal niet die massa stammen


he ik denk da nie ik wil da helemaal nie zijn goed al ben is slecht maakt mij niks uit ik speel dit spel graag
 

DeletedUser

Guest
ahzo, wij zijn beginners

speel jij W3 :confused:

ja. maar ik zeg toch ook niet dat ik ga winnen of zoiets. om even duidelijk te maken. dit spel duurt 5 jaar ofzo, waaronder maar 1 de winnaar wordt. kleine kans dat het een van jullie wordt.
 

DeletedUser

Guest
enja ge hebt er maar 9000 meer maakt dan toch nie veel uit jongen ;)



ja das wel waar ik ga nie voor de eerste plaats helemaal niet :)
 
Reactiescore
661
Hoe willen hun uit 500+ leden checken wie er goed zijn?
lol.

inderdaad makkelijker na te kijken dan drie leden he Syrniachick

ik zou zeggen, ieder zijn zin
 

DeletedUser

Guest
awel en ik heb er 17000 en iets da zijn toch maar 9000 punten :)
 
Bovenaan