Mass recruiting

DeletedUser880

Guest
tsss. die gaat echt niet lang bestaan. NIEMAND zal support naar elkaar sturen.
 

DeletedUser

Guest
das toch gewoon zot jong kwil ook leden ze bij mij gaan ze allemaal naar daar maarja kan zeker niet anders :)


dan nog zo iets de nummer 1 zijn naam is OVERDREVEN het is te zien aan zijn leden 423:confused: :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ow ze zyn leden aan het ontslaan ze staan nog slecht op 416 leden!
 

DeletedUser

Guest
dat is nog veel te veel ze al die leden zeker bij 30 of 40 punten en vandaag hebben ze mij uitgenodigt zijn die stom ofzo :confused: :)
 

DeletedUser

Guest
kan wel zijn dat ze aant ontslagen zijn, na 4 uitnodigingen van hun heb ik bericht gestuurd naar leider en die zei dat ze eerst zoveel mogelijk leden willen om de betere eruit te halen en de rest te kicken
 

DeletedUser

Guest
ja das nie echt zo slim die kunnen op het begin allemaal hun stambeel bouwen en dan niks meer

maarja heeft ook weer dan ne positieve kant
 

DeletedUser659

Guest
eerst zo veelmogelijk lede uitnodige en later de 40 actiefste, loyaalste en sterkste leden eruit halen is wel handig, zolang ze maar geen massa stam blijve
 

DeletedUser

Guest
ja dat wel denken jullie dat die kapot zal gaan of nog lang zal bestaan:)
 

DeletedUser

Guest
wa is da jong nog een massa stam pff :)

maarja zij beslissen daar over niet ik
 

DeletedUser226

Guest
ik begrijp ze wel.. de stakkers... ze proberen zoveel mogelijk te recruiten en vervolgens houden ze alleen de 'beste' over waar ze mee door gaan...
 

DeletedUser

Guest
dan sturen ze nog mensen uit hun top 40 naar daar waardoor ze weer op plek 2 staan ipv op 1 :rolleyes:
 

DeletedUser897

Guest
voor mij gaat het in een stam toch om zoveelmogelijk lol te hebbe.
of heb ik het nu weer mis?
 

DeletedUser

Guest
voor mij gaat het in een stam toch om zoveelmogelijk lol te hebbe.
of heb ik het nu weer mis?

Het is te zien hoe je lol hebben bekijkt. Ik wil goed worden, nobelen, serieus spelen,.. . Hierbij amuseer ik mij.
 

DeletedUser897

Guest
ik wil wel goede worde maar ik haat het als iemand me aanvalt.
en als ik serieus bezig ben is het net alsof ik op school zit. en ik haat school!
 
Bovenaan