Mass recruiting

DeletedUser

Guest
Ik ben Hoofdstamleider van 0vd & 0vd 2

Iedereen die hier denkt dat 0vd een massa-stam blijft moet eens verder leren nadenken dan hun neus lang is. Hetzelfde geldt over het idee over 0vd 2.
Beide deze stammen zullen geen massastammen blijven en het spijt me om te zien dat bij zoveel mensen die toch wat ervaring hebben in TW er maar 1 of 2 mensen zijn die daadwerkelijk verstand hebben en die verder kijken dan och God .. de éérste 2 dagen.
Ik had meer inzicht verwacht van al de mensen die hier nu na deze luttele 2 dagen al de massa-stammen en uiteraard mijn stam 'dissen'.

Zowel 0vd als 0vd 2 zullen geen massa-stammen blijven (ja , jullie hebben gelijk , dat zijn ze op DIT MOMENT wel).
De stamleiding heeft het namelijk zelf niet zo op massa-stammen.
Deze 2 stammen zullen beiden uitgroeien tot 2 ELITE-stammen in W3 met een maximum van 45 leden die dicht bij mekaar liggen.
Neen , we maken geen 0vd 3 , 4 , 5 ,etc.. meer aan.
De uitnodigingen van de eerste dagen liepen zodanig vlot dat we simpelweg genoeg leden hadden binnengehaald om uiteindelijk 2 ELITE-stammen te maken ipv 1. Daarom en ENKEL daarom is de zusterstam nu opgericht.

De 3 hoofdstamleiders zijn evenzeer geen nieuwelingen in het spel en voor zij die denken dat het niet georganiseerd verloopt wil ik de vraag stellen : Bij welke stam had de stamleiding al weken op voorhand van een wereld een volledige strategie klaar?
Bij welke stam kan men 20u op 24u (!!!!) een stamleider bereiken??
En bij welke stam komt de hoofdstamleiding ELKE avond irl samen om de plannen van de volgende dag uitvoerig te bespreken en eventuele strategische plannen bij te schaven???
U hoeft mij niet te antwoorden , dit was een retorische vraag met het antwoord : Géén enkele stam buiten 0vd én 0vd2
Idd , wij hebben al ongeloooooflijk veel werk gehad met al deze stamleden uit te nodigen , bevoegdheden te wijzigen en binnekort ontslaan. Maar wij hebben dit over voor onze stam en stamleden, daar zit juist het verschil tussen deze stamleiding en de uwe.

Voor zij die twijfelen aan de stam 0vErDrEvE & OvErDrEvE 2 wil ik nog even geduld vragen. Op deze eerste 2 dagen kan niemand met gelijk hoeveel ervaring al beoordelen wie de sterkste stam zal worden in een nieuwe wereld. Zij die ons nu 'dissen' en reeds beoordelen zijn volgens mij de grootste noobs van allemaal & zullen later in deze wereld nog serieus op hun mening terugvallen. Dat kan ik u nu reeds garanderen.
Wij oordelen ook niet over andere stammen, toch nu nog niet. Of ze nu rang 1 zijn met 2 leden of 200000 leden of laatste staan op de ranglijst met 2 of 20000 leden. Op dit moment kan je nog lang niet zien wie zal heersen. Wie dat niet beseft heeft ofwel een groot ego van zichzelf of heeft simpelweg geen verstand.

En wij gaan niet voor rang 1 alleen. Ons motto is : Punten vechten niet, Troepen wel . En hoe hoog je stam ook staat in W1 of W2 , begrijp goed : Dit is W3 waar OvErDrEvE zal uitgroeien tot één van de belangrijkste en sterkste stammen , al dan niet DE sterkste!

Wanneer jullie respect tonen voor ons, doen wij dat ook voor jullie. Tribal Wars gaat om vechten en mensen helpen en strategie , maar gaat ook om eer , en eer is bij velen van jullie blijkbaar ver te zoeken als ik zie hoe onrespectvol jullie zo vroeg in de fase van W3 reeds anderen gaan beoordelen.

Als we binnen 3 weken effectief niet meer bestaan of nog steeds met +600 leden zijn , ja dan zou ik dit kunnen begrijpen al deze conversaties. Maar tot dan: probeer beter na te denken voor je stammen gaat 'dissen'.

Mvg , De stamleiding van 0vd/0vd2
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
goed van je afgebeten gillio
 

DeletedUser1165

Guest
En bij welke stam komt de hoofdstamleiding ELKE avond irl samen om de plannen van de volgende dag uitvoerig te bespreken en eventuele strategische plannen bij te schaven???
U hoeft mij niet te antwoorden , dit was een retorische vraag met het antwoord : Géén enkele stam buiten 0vd én 0vd2

zo, dus jullie zijn de enige 300 mensen die iedere avond in RL samenkomen? waar wil je al die mensen laten dan :confused: :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zo, dus jullie zijn de enige 300 mensen die iedere avond in RL samenkomen? waar wil je al die mensen laten dan :confused: :rolleyes:

Kijk dit bedoel ik dus. Ik neem aan dat je NL begrijpt en dat je het ook kan lezen aangezien je het blijkbaar wel kan typen. Dus ik zou je vragen mijn posts goed te lezen.

Ik wijs u op uw fout:

En bij welke stam komt de HOOFDSTAMLEIDING elke avond irl samen etc etc..

De hoofdstamleiding bestaat uit 3 personen. Dat is héél wat minder dan 300 , ik neem aan dat uw vraag beantwoordt is.

mvg, Gillio
 

DeletedUser

Guest
Waarom doe je dan moeite om al die leden uit te nodigen:confused:
Neem een voorbeeld aan mijn stam.:
Wij nemen alleen maar spelers aan die zich bewezen hebben op W1/W2(net als lillo:D ).
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin om dat hele boek van Gillio te lezen, maar hier zijn toch even mijn twee centjes:

Op dit punt in het spel, gaat het er totaal niet om hoe goed de organisatie binnen een massastam is, of hoe de communicatie verloopt.

Waar het om gaat, is dat je de groei van je eigen stamleden sterk beperkt.
De volgende reden geldt altijd: Hoe minder blauw/paars op de kaart, hoe meer farms.

Je schijnt wel goed nagedacht te hebben over de toekomst, maar als je het huidige ledenaantal te lang behoudt, kunnen je leden niet optimaal groeien.
Dit is een grote handicap, en zo zal je zeker niet de nummer 1 plaats kunnen veroveren of behouden.

Daarom: Zorg dat je onder je eigen quota van 45 leden per stam komt VÓÓR dag 5.

Overigens is het goed om te zien dat je zulke boeken aan argumenten kunt schrijven, je hebt er dus alle vertrouwen in.
Ik kijk ernaar uit om te zien of je 0vd ook echt een topstam kunt maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het niet weten maar ik vind het wel erg overdreven met zijn 3en bij elkaar hoor :p

Ik bedoel het is een spel hoor... :p

En om er dan weer zoveel werk voor uit te geven betekend ook dat je verslaafd bent dat is ook 1 ding dat je erbij kan zeggen want ik weet dat het al niet leuk is om 20 mensen te ontslaan dat zal bij jullie dus 300 man worden...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin om dat hele boek van Gillio te lezen, maar hier zijn toch even mijn twee centjes:

Op dit punt in het spel, gaat het er totaal niet om hoe goed de organisatie binnen een massastam is, of hoe de communicatie verloopt.

Waar het om gaat, is dat je de groei van je eigen stamleden sterk beperkt.
De volgende reden geldt altijd: Hoe minder blauw/paars op de kaart, hoe meer farms.

Je schijnt wel goed nagedacht te hebben over de toekomst, maar als je het huidige ledenaantal te lang behoudt, kunnen je leden niet optimaal groeien.
Dit is een grote handicap, en zo zal je zeker niet de nummer 1 plaats kunnen veroveren of behouden.

Daarom: Zorg dat je onder je eigen quota van 45 leden per stam komt VÓÓR dag 5.

Overigens is het goed om te zien dat je zulke boeken aan argumenten kunt schrijven, je hebt er dus alle vertrouwen in.
Ik kijk ernaar uit om te zien of je 0vd ook echt een topstam kunt maken.
Ze hebben ook nog een OvD2 dus dat gaan ze NOOIT halen voor wereld 3 is afgelopen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan mededelen dat OVD nou onder RF zit kwa leden maar niet voor lang als het aan mij ligt.

Ik zit nou te w8en op de stamleiding om maatregelen te treffen.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan mededelen dat OVD nou onder RF zit kwa leden maar niet voor lang als het aan mij ligt.

Ik zit nou te w8en op de stamleiding om maatregelen te treffen.

Jammer dat jullie nog een zusterstam hebben met 127 leden:p
 

DeletedUser

Guest
je bedoelt zeker een massazusterstam :)


het is hun probleem dat komt in het begin van elke wereld voor;) :)
 

DeletedUser

Guest
Heey gasten ik ben van RF niet van die super massa Overdreven OVD stam

Ik houd niet van massastammen en wil de stam waar ik in zit ook beperken !
 

DeletedUser

Guest
nog een ding. tja je hebt dan minder leden, maar al die leden gaan naar je bondgenoten en die kan je dus nog steeds niet aanvallen. je hebt er eigenlijk niks aan. En om meteen vijanden worden met 2 sterke andere stammen getuigt ook niet van genialiteit.
 

DeletedUser

Guest
Heey gasten ik ben van RF niet van die super massa Overdreven OVD stam

Ik houd niet van massastammen en wil de stam waar ik in zit ook beperken !
1618 dragonfight RF 126 1 126

Naam: Real Fighters
Tag: RF
Aantal leden: 329
Punten van de 40 beste spelers: 6.052
Puntentotaal: 39.375
Puntengemiddelde: 119
Rang: 1

Wil je dat nog eens herhalen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de stamoprichter nou eindelijk op het rechte pad.

Ik hoop dat ik snel actie kan ondernemen en dan zie je dat er nog maar 150 - 200 mensen in zitten.

Ze nodigen hier uit alsof het een Huurleger is !
 
Bovenaan